abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:22 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92809391


Wat is Android?
Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linux-kernel en het Java-programmeerplatform. Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen. Hoewel Android op vele apparaten te vinden is (telefoons, muziekspelers, netbooks, e-readers), zal dit topic zich vooral richten op de telefoons. Dit betekent echter niet dat het verboden is om over de andere apparaten te praten! Die zijn juist ook heel interessant.

Aanpassingen van de fabrikant
Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google Experience ('With Google'). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar de telefoon is dan geen Google Experience telefoon meer. HTC is de eerste die dit gedaan heeft, bij de HTC Hero. Zij ontwikkelden de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten. Motorola heeft de MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android, Samung TouchWiz en Sony Ericsson heeft ook een aangepaste versie van Android, genaamd Rachael.

Welke apparaten draaien er op Android?
Android is beschikbaar op diverse soorten apparaten. Het is voornamelijk te vinden op telefoons, maar bijvoorbeeld ook op muziekspelers, e-readers en netbooks. Eens in de zoveel dagen wordt er wel een nieuw apparaat met Android aangekondigd, daarom staan ze niet in de OP. De beschikbare apparaten en het nieuws daarover zijn te vinden bij de onderstaande sites. Mocht je niet de sites willen afzoeken, dan kan je altijd in het topic even vragen wat op dit moment de meest interessante apparaten zijn.

Handige sites:
http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site
http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site
http://www.phandroid.com/ - Phandroid - Engelse Android site
http://www.androidandme.com/ - Android And Me - Engelse Android site
http://www.androidguys.com/ - Android Guys - Engelse Android site
http://www.androidspin.com/ - AndroidSPIN - Engelse Android site, voornamelijk gericht op custom ROMs
http://www.yourandroid.info/ - Your Android Info - Overzicht van vrijwel al het Androidnieuws

Twitter:
http://twitter.com/cyanogen - Android modder
http://twitter.com/maxisma - Android modder
http://twitter.com/Official_Drizzy - Android modder
http://twitter.com/dwang5 - Android modder
http://twitter.com/stericson - Android modder
http://twitter.com/benocharm - Android modder

Wat zijn die witte vierkanten met zwarte puntjes die ik overal op internet tegenkom?
Dat zijn QR-Codes, een soort barcodes zoals je die in de supermarkt hebt. Met deze QR-Codes kun je heel gemakkelijk een app vinden. Het enige wat je moet doen, is even je camera richten op zo’n QR-Code met bijvoorbeeld het programma Barcodescanner (staat in de Market) en vervolgens krijg je de informatie uit de QR-Code gepresenteerd op je telefoon (meestal een link naar de Market).

Ik ben de looks van Android zat. Hoe kan ik deze aanpassen?
Behalve dat je dingen als de achtergrond kunt veranderen, is er weinig mogelijk in Android. Echter zijn er programma’s die dit wél kunnen. Een voorbeeld is het programma Launcherpro. Dit is een soort schil over Android heen (vergelijkbaar met HTC Sense en Samsung TouchWiz). Met Launcherpro kun je veel kanten op. Zo kun je zelf kiezen hoeveel homescreens (bureaubladen) je wilt, wat voor achtergrond, iconen zonder tekst eronder of je eigen iconen instellen voor applicaties. Ook heeft Launcherpro widgets (handige dingen op je homescreen) zoals een mooie kalender en knoppen waarmee je met 1 druk de vliegtuigstand, wifi, Bluetooth etc. kunt in –en uitschakelen. Hieronder zie je een voorbeeld van een telefoonscherm met Launcherpro: [ afbeelding ] Hieronder vind je de QR-Code voor Launcherpro:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!
Prima, ook dat kan Android! Je moet er nog wel even een programma voor installeren. De 2 meest populaire programma’s zijn WhatsApp en PingChat. Beide programma’s zijn er voor Android, Blackberries en iPhones. Als je met iemand wil pingen via deze programma’s, moet de ontvanger dus óók dat programma hebben. Let wel op: de berichten tussen de programma’s zijn niet uitwisselbaar; je kunt vanuit WhatsApp dus geen berichten sturen naar iemand die alleen PingChat heeft, of andersom. Verder moet je een internetabbo hebben op je telefoon aangezien de berichten via de internetverbinding verzonden worden. Hieronder vind je de QR-Codes voor respectievelijk WhatsApp en PingChat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?
Nu je een Android telefoon hebt, wil je natuurlijk wel ontdekken (en aan anderen showen) wát Android nou allemaal kan! Vandaar dat we hier een aantal programma’s noemen die erg handig of leuk zijn.

AK Notepad
Met dit programma kun je op eenvoudige wijze notities maken op je telefoon. Het programma is via de volgende QR-Code te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BuienAlarm
Heb jij dat ook altijd? Ben je net 5 minuten buiten, begint het keihard te regenen, en natuurlijk heb je je paraplu niet meegenomen! Met dit programma is dat verleden tijd. BuienAlarm heeft automatisch een melding als er binnen een uur regen voorspeld is in je omgeving. Mooi op tijd om een paraplu mee te nemen dus! BuienAlarm kun je hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bump
Wil je even snel (en op een grappige manier) een bestand sturen naar een iPhone of Android telefoon? Met Bump kun je dit doen! Het enige wat je hoeft te doen, is het bestand/de bestanden te selecteren en de ander een boks te geven. Nu zal het bestand overgestuurd worden! Bump is hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chrome-to-Phone
Soms zie je een toffe site op je computer en zou je die graag op je telefoon willen kijken. Of je komt een handig programma voor Android tegen op een site, maar de link ernaartoe is nogal lang en onhandig. Om die reden is Chrome-To-Phone bedacht. Met dit programma kun je met een druk op de knop in Firefox of Chrome direct de site die je op dat moment bekijkt, naar je telefoon sturen, waar deze geopend wordt. Om dit programma te gebruiken moet je wel even een plugin voor Chrome of Firefox downloaden, deze zijn hier (Chrome)en hier (Firefox)te vinden. Chrome-To-Phone (voor je telefoon dus) vind je hier:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eBuddy
Veel Android telefoons hebben nog geen programma om op MSN, YIM, AIM of ICQ te komen. Het bekende eBuddy heeft nu een app gemaakt waarmee dit wel kan. Hij is te vinden via de volgende QR-Code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Layar
Layar is een zeer innovatief programma waarmee je dingen als winkels, te koop staande huizen, bakkerijen, banken etc. heel gemakkelijk kunt vinden. Hij zet namelijk je camera aan, en over de camerabeelden projecteert hij de lokaties van de dor jou gekozen items. Stel, je staat tegenover de Bakker Bart en je richt je camera op Bakker Bart, dan zul je in beeld een tekst zien die aangeeft dat de bakkerij zich voor je bevindt. Ook zijn er radarbeelden te zien waarin met puntjes aangegeven staat welke richting je op met kijken om een bepaald item te vinden. Layar is hier te vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linda Manager
Een ding wat Android standaard niet heeft, is een file browser. Met een file browser kun je door alle mappen op je telefoon bladeren. Gelukkig is er Linda Manager, die deze taken op zich neemt. Je kunt dit programma hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google Navigation
Jazeker, wij op Android hebben het geluk om een gratis navigatiepakket te hebben! Met Google Navigation kun je op een prachtige manier de weg naar een bestemming vinden. Zo laat hij bijvoorbeeld op een foto zien hoe de lokatie eruitziet als je er bijna bent, zodat je niet uren hoeft rond te rijden om de bestemming te vinden in een wijk. Er is 1 nadeel: je hebt een constante internetverbinding nodig om GN te gebruiken, dus in het buitenland is dit programma wat minder geschikt. Je kunt het hier vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shazam
Heb jij dat ook wel eens? Zit je in de auto met een lekker nummer op de radio, vertelt de DJ niet hoe het nummer heet… Met Shazam is dat geen probleem! Hij kan namelijk nummers herkennen door ernaar te luisteren. Gewoon even een tijdje de telefoon bij de speaker houden en Shazam vertelt je wie de artiest is, hoe het nummer heet, op welk album het staat etc. Hier kun je Shazam vinden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is Froyo?
Google geeft al zijn updates voor Android een naam. Alle namen beginnen met een letter uit het alfabet (beginnend bij A, daarna B etc.) en allemaal zijn het de Engelse woorden voor lekkernijen. Froyo is de codenaam voor versie 2.2 van Android en heeft als belangrijkste verbetering dat ie een stuk sneller is dan 2.1. In principe is 2.2 al een tijdje uit, echter hebben veel telefoons een speciale versie van 2.2 nodig, omdat de fabrikant (Samsung, Sony Ericsson, HTC) een schil om Android heeft zitten die ook geupdate moet worden. 2.2 Is dus nog niet voor elk type telefoon uit, maar het worden er wel steeds meer. Alle updates zijn ook gratis trouwens en zijn binnen 5 minuutjes geïnstalleerd. Om te checken of jij Froyo al kan installeren, ga je naar instellingen, Over (onderaan), Systeem software updates. Vervolgens druk je daar op de knop onderaan om te checken voor updates.

Wat is een taskkiller, wat kan ik ermee en wat zijn de voor –en nadelen?
Een taskkiller kun je vergelijken met control-alt-delete in Windows. Je kunt hiermee programma’s die zijn blijven hangen, afsluiten. De taskkillers op Android kunnen echter meer. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook automatisch een programma afsluiten als deze even niet meer gebruikt wordt door de gebruiker. Het voordeel van een taskkiller is dat je een programma dat niet meer reageert (en dus niet meer af te sluiten is), tóch kan stoppen. Het nadeel van taskkillers is dat ze de normale werking van programma’s verstoren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij een kalender constant uitschakelt, terwijl je deze op je homescreen hebt staan. Verder is het bij Android ook niet nodig om een programma te hebbendat automatisch programma’s die niet gebruikt worden, af te sluiten omdat Android dit uit zichzelf al doet, en ook beter dan de taskkillers.

Wat is rooten? Wat zijn custom ROMS?
Op je telefoon kun je veel dingen doen. Er zijn echter een aantal beperkingen, die meestal door de fabrikant of door Android zelf zijn opgelegd. Zo kun je bijvoorbeeld niet een aantal zeer ingrijpende wijzigingen in Android aanbrengen. Als je je telefoon root (root is vergelijkbaar met de administratoraccount op Windows) kan dit allemaal wel. Je hebt in principe dus geen beperkingen meer. Eigenlijk heeft dit voor de meeste gebruikers weinig tot geen nut. Custom ROM’s zijn alternatieve versies van Android. Veel fabrikanten zetten hun programma’s en skins op hun telefoons, zoals HTC met Sense en Samsung met TouchWiz. Als je liever een kale Android telefoon wilt, dan kun je een custom ROM op je telefoon zetten. Uit zo’n custom ROM zijn alle overbodige dingen gesloopt zodat je als het ware de Androidversie krijgt ‘zoals Google het bedoeld heeft’. Handleidingen om custom ROM’s te downloaden en je telefoon te rooten kun je op internet vinden, met name op xdadevelopers.com.

Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.

Ik heb nu Android, maar ik heb geen idee hoe ik internet werkend krijg op mijn telefoon. Wat zijn de instellingen?
Dit is afhankelijk van je provider. Wat je moet instellen, wordt de APN genoemd. Deze kun je instellen op de volgende manier: Instellingen, Draadloos en netwerken, Mobiele netwerken, Toegangspunten. Vervolgens druk je de Menutoets in en kies je voor Nieuwe APN. Daarna vul je de onderstaande gegevens in (verschilt dus per provider):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vorig topic: Android #28
De OP vind je hier
HTC Desire topic: HTC Desire #33 - In een nieuw jasje
Samsung Galaxy S topic: Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:13:52 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92809406
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Whatsapp en goggles heb ik al. Naar de rest ff kijken zo.

Ik O+ van applanet :+
lapo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:24:15 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_92809724
Applanet? En waar haal je die vandaan?
pi_92809949
Ik vind die facebooktelefoon helemaal niet zo lelijk eigenlijk. Ik vind hem wel tof :Y
pi_92810229
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 10:31 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind die facebooktelefoon helemaal niet zo lelijk eigenlijk. Ik vind hem wel tof :Y
waarom wordt die hier genoemt? dat ding draait op brew en niet op Android :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:41:20 #6
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_92810242
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef remlof het volgende:
Applanet? En waar haal je die vandaan?
naam van het programma.net
pi_92811298
Iemand hier die 't programma "app protection" gebruikt? Ik krijg 't maar niet aan de praat op m'n HD2 met custom rom. Heb apps geselecteerd, alles in de settings goed gezet voor m'n gevoel maar ik krijg maar geen pattern of wachtwoordveld bij de apps die ik geselecteerd heb.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:04:18 #8
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92830778
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:41 schreef remi1986 het volgende:

[..]

naam van het programma.net
krijg t niet gedownload...moet de naam van het forum achterstevoren typen ofzo?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92831592
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

krijg t niet gedownload...moet de naam van het forum achterstevoren typen ofzo?
Als je naar de site gaat, scan de QR code. De rest is een eitje.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_92833108
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:24 schreef remlof het volgende:
Applanet? En waar haal je die vandaan?
Beetje nutteloos geworden met introductie van http://market.android.com
pi_92833461
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beetje nutteloos geworden met introductie van http://market.android.com
Je bent in de war met AppBrain (wat overigens door de zoek- en sorteerfuncties nog steeds beter is dan Market.Android.com), het gaat hier over AppPlanet. Je weet wel, apps van 80 cent gratis willen gebruiken en ondertussen wel verwachten dat 't verder ontwikkeld wordt.
pi_92833542
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:53 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je bent in de war met AppBrain (wat overigens door de zoek- en sorteerfuncties nog steeds beter is dan Market.Android.com), het gaat hier over AppPlanet. Je weet wel, apps van 80 cent gratis willen gebruiken en ondertussen wel verwachten dat 't verder ontwikkeld wordt.
Je hebt gelijk. 2x

:{
Niks mis met piraterij *O* maar zeker bij een OS als Android ontwikkelaartjes gaan rippen die iets voor een euro of dollar in de Market zetten en er tig (vrije) tijd in stoppen. :') .
pi_92834961
Ik vind die nieuwe telefoon wel erg op een Blackberry lijken...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92835347
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:19 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind die nieuwe telefoon wel erg op een Blackberry lijken...
Doet het ook. De Snap was hun laatste telefoon van dat formaat, dat was ook al zo'n BB-kloon.

HTC weet me niet echt te overtuigen momenteel... Vind de nieuwe telefoons qua looks en specs nou niet echt geweldig...

En dan kan een dualcore nu nog wel niet zoveel verschil maken omdat het softwarematig nog niet geweldig ondersteund wordt maar met de ontwikkelsnelheid van Android kan dat in een half jaar / jaar anders zijn...

Over 2 maandjes kan ik evt verlengen. Wordt dus twijfelen tussen een Nexus S of Galaxy S II. Jammer is wel de idiote prijs van die laatste (699 euri)
pi_92837503
Ik kan in november verlengen (abo loopt af in januari) dus ik kan nog even rustig wachten...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:03:58 #16
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_92837636
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Over 2 maandjes kan ik evt verlengen. Wordt dus twijfelen tussen een Nexus S of Galaxy S II. Jammer is wel de idiote prijs van die laatste (699 euri)
Ik vind Samsung de laatste tijd sowieso debiele prijzen hanteren. Ook de Galaxy Tab is belachelijk duur.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:34:43 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92839504
quote:
Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.

Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92840424
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik vind Samsung de laatste tijd sowieso debiele prijzen hanteren. Ook de Galaxy Tab is belachelijk duur.
Mjah voor een high end tab kan ik het nog enigszins begrijpen, maar om nou iphone prijzen te gaan hanteren voor een Android smartphone -O- Hadden ze (imho) beter niet én & én kunnen doen, en dus alles in dat ding proppen (veel mem, dualcore, nieuwste display etc.), maar iets ff een tandje minder en dan voor 599.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:02:29 #19
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92841423
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:21 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Als je naar de site gaat, scan de QR code. De rest is een eitje.
Met QR droid?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:14:44 #20
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92842360
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Met QR droid?
BarCode Reader
pi_92842361
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..
Ik zou zeggen, google even op li ion, dan staat er in ieder geval al heel vaak dat je ze in sowieso nooit helemaal moet ontladen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92844135
Mensen die nieuwe telefoon draait op "Brew" niet op "Android" ik zie dus ook geen reden om die hier te gaan verglijken :{
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92844225
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:38 schreef Exentric90 het volgende:
Mensen die nieuwe telefoon draait op "Brew" niet op "Android" ik zie dus ook geen reden om die hier te gaan verglijken :{
"die nieuwe telefoon" -> ???
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:41:20 #24
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92844411
Ik wil de Galaxy S 2 en rap een beetje.
Sowieso kan het geen kwaad als ze Gingerbread nu eens beschikbaar stellen.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:41:24 #25
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92844416
Geloof dat ie die HTC "Facebook-phone" bedoelde..(die BB-kloon)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_92844608
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
Ik wil de Galaxy S 2 en rap een beetje.
Sowieso kan het geen kwaad als ze Gingerbread nu eens beschikbaar stellen.
Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm abo :{

Lees wel net op tweakers dat 2.4 wss rond/voor de zomer komt en betere dualcore ondersteuning met zich meebrengt *O*
pi_92844631
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 21:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Iemand die dit kan bevestigen? Voordat ik mn accu verneuk..
Lion accu's hebben inderdaad een lerend geheugen. Dit houdt dus inderdaad ook in dat je deze het beste zoveel mogelijk op kan laden. Dit kan ik niet alleen bevestigen vanuit mijn eigen ervaring maar ook omdat ik weet hoe het werkt en in elkaar zit ;)

Let wel dat je dit maar voor maximaal 1 maand doet.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92844722
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
Geloof dat ie die HTC "Facebook-phone" bedoelde..(die BB-kloon)
Die dus.

Brew is overigens verder chowiso niet interessant hoor :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:45:10 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92844749
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Lion accu's hebben inderdaad een lerend geheugen. Dit houdt dus inderdaad ook in dat je deze het beste zoveel mogelijk op kan laden. Dit kan ik niet alleen bevestigen vanuit mijn eigen ervaring maar ook omdat ik weet hoe het werkt en in elkaar zit ;)

Let wel dat je dit maar voor maximaal 1 maand doet.
Dan vertrouw ik je maar. :)

Lastig, omdat ik het omgekeerde zo gewend ben
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92844809
Oh?

quote:
HTC ChaCha en Salsa beschikken over Android 2.4'
Door Danijel Dercksen, dinsdag 15 februari 2011 12:53 | 0 reacties

HTC heeft naar verluid per ongeluk Android 2.4 aangekondigd met haar nieuwe smartphones. Het gerucht gaat nu dat de Facebook-telefoons van de producent over deze nieuwe Android-versie zal gaan beschikken. Het kan ook zo zijn dat Android 2.4 hernoemd is naar 2.3.3.

Toen HTC vandaag haar nieuwe ChaCha en Salsa-smartphones wist aan te kondigen aan de wereld, stond in elk persbericht dat de telefoons voorzien zouden zijn van Android 2.4. Niet alleen de Nederlandse pers kreeg dit onder ogen, maar ook het internationale persbericht maakte melding van het OS. Aangezien niemand op de stand van HTC met de Facebook-smartphones mocht spelen, lijkt de kans groot dat de telefoons wel degelijk op Android 2.4 zullen gaan lopen.

De kans is echter ook aanwezig dat Android 2.4 hernoemd is naar 2.3.3, de versie die volgens HTC nu op de ChaCha en Salsa draait. Android 2.4 lekte al eerder uit op een Sony Ericsson Xperia Arc, maar is daarna ook nog een paar te zien geweest op een Nexus S van Samsung. Onduidelijk is nu of het OS er daadwerkelijk aan zit te komen of dat Google het OS in de 2.3.3 update heeft verwerkt.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:46:30 #31
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92844846
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm abo :{

Lees wel net op tweakers dat 2.4 wss rond/voor de zomer komt en betere dualcore ondersteuning met zich meebrengt *O*
Ik koop 'm gewoon los bij de beste prijsstunter denk ik.
Heb gewoon geen zin in zo'n wurgcontract.
Je moeder is een hamster
pi_92844912
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Lion accu's


:? :?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:49:22 #33
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92845073
Wacht even.. ik kietel mezelf even..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_92845170
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 22:41 schreef Crutch het volgende:
Ik wil de Galaxy S 2 en rap een beetje.
Sowieso kan het geen kwaad als ze Gingerbread nu eens beschikbaar stellen.
Gingerbread wordt op dit moment alleen nog maar voor de "google experience" phones uitreiken (geüpdatet dus) dit zijn de telefoons met "with google" op de achterkant. Of er op dit moment al telefoons zijn met gingerbread standaard durf ik eventjes niet te zeggen. Kom net terug van vakantie en heb het nog niet helemaal bij gelezen. Ik weet wel dat er verschillende andere custom rond zijn met gingerbread.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92845201
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:46 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik koop 'm gewoon los bij de beste prijsstunter denk ik.
Heb gewoon geen zin in zo'n wurgcontract.
Ach ja, ik kan sowieso verlengen, dus ik zie wel wat er over een termijn van 2 jaar het goedkoopste is. Ik geloof iig wel in het toestel, zeker als er een beetje levendige community omheen gaat komen met updates en custom ROM's, aangezien Samsung wat dat betreft wel een van de zwakste spelers in de markt is
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:51:46 #36
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92845248
ik heb pes2011 op mn galaxy _O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92845257
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dan vertrouw ik je maar. :)

Lastig, omdat ik het omgekeerde zo gewend ben
Was voor mij ook erg wennen. Maar het is well degelijk een verbetering :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92845667


Dit is toch echt brew :Y

Grappig wel zelfde werd gedaan met de HTC Smart
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92845935
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Lastig, omdat ik het omgekeerde zo gewend ben
Dat is echt al jaren niet meer zo.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:01:33 #40
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92845999
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat is echt al jaren niet meer zo.
* Parafernalia heeft al jaren geen moderne foon gehad
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:02:49 #41
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92846103
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Gingerbread wordt op dit moment alleen nog maar voor de "google experience" phones uitreiken (geüpdatet dus) dit zijn de telefoons met "with google" op de achterkant. Of er op dit moment al telefoons zijn met gingerbread standaard durf ik eventjes niet te zeggen. Kom net terug van vakantie en heb het nog niet helemaal bij gelezen. Ik weet wel dat er verschillende andere custom rond zijn met gingerbread.
Yes! Staat ook op de achterkant van mijn Galaxy S *O*
Je moeder is een hamster
  dinsdag 15 februari 2011 @ 23:03:53 #42
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92846170
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Exentric90 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch echt brew :Y

Grappig wel zelfde werd gedaan met de HTC Smart
Jezus wat een lillik ding.
Je moeder is een hamster
pi_92846503
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Yes! Staat ook op de achterkant van mijn Galaxy S *O*
Dan ben jij een van de gelukkige die binnen nu en 2 maanden gingerbread kan ontvangen. (Onder voorbehoud ofc.)

quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Crutch het volgende:

[..]

Jezus wat een lillik ding.
Geloof mij. Die wil je niet hebben al was hij gemaakt van goud :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92846602
Ik heb al Gingerbread op m'n Desire, maar Google mag wel eens die bootloop-bug wegwerken zeg :r.
pi_92847151
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb al Gingerbread op m'n Desire, maar Google mag wel eens die bootloop-bug wegwerken zeg :r.
je weet zeker dat dat bij google ligt en niet bij de developer van je rom? Want die bug is er bij mijn legend al weken uit. :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92847224
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

je weet zeker dat dat bij google ligt en niet bij de developer van je rom? Want die bug is er bij mijn legend al weken uit. :P
Ja, het schijnt ook nog op de Nexus S voor te komen.
pi_92847500
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, het schijnt ook nog op de Nexus S voor te komen.
*pakt Nexus S erbij*

verrek :D

Dan mogen ze inderdaad wel opschieten :D
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:18:32 #48
327689 Grondboontjie
Inhoud van een doppinda.
pi_92850513
Hey bedankt voor 't topic, die Linda File Manager is wel chill.

Ik was net klaar met iets te testen, een app genaamd ''Gmote'' (http://www.gmote.org/). Heb het getest op mijn laptop, het is me ook gelukt om zeg maar een directe verbinding van telefoon naar laptop te krijgen. M.b.v. het programma ''Connectify'' (http://www.connectify.me/). Ik snap de werking er niet niet zo van, want voor muziek gebruikt het niet mijn standaard muziek programma Winamp, lijkt net of ie het vanaf de telefoon speelt.

Wat ik ervan begreep is het eigenlijk de bedoeling dat de telefoon en de computer op hetzelfde draadloze netwerk zitten. Het leek me slimmer om van de laptop een wifi spot te maken, zo kan je het op elk netwerk gebruiken. Op bedrijfsnetwerk, collegenetwerk, of andere openbare netwerken (als je niet meerdere keren kan inloggen :P).

Met deze app kun je je computer besturen met de je telefoon. Het werkt allemaal wel. ;)

Misschien vinden jullie dit ook wel interessant. Of je weet een beter programma waarmee je een computer kan besturing... afstandsbediening zeg maar. Verder, Android is een relaxt OS. ^O^
pi_92850652
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 00:18 schreef Grondboontjie het volgende:
Hey bedankt voor 't topic, die Linda File Manager is wel chill.

Ik was net klaar met iets te testen, een app genaamd ''Gmote'' (http://www.gmote.org/). Heb het getest op mijn laptop, het is me ook gelukt om zeg maar een directe verbinding van telefoon naar laptop te krijgen. M.b.v. het programma ''Connectify'' (http://www.connectify.me/). Ik snap de werking er niet niet zo van, want voor muziek gebruikt het niet mijn standaard muziek programma Winamp, lijkt net of ie het vanaf de telefoon speelt.

Wat ik ervan begreep is het eigenlijk de bedoeling dat de telefoon en de computer op hetzelfde draadloze netwerk zitten. Het leek me slimmer om van de laptop een wifi spot te maken, zo kan je het op elk netwerk gebruiken. Op bedrijfsnetwerk, collegenetwerk, of andere openbare netwerken (als je niet meerdere keren kan inloggen :P).

Met deze app kun je je computer besturen met de je telefoon. Het werkt allemaal wel. ;)

Misschien vinden jullie dit ook wel interessant. Of je weet een beter programma waarmee je een computer kan besturing... afstandsbediening zeg maar. Verder, Android is een relaxt OS. ^O^
Unified Remote, is echt alles in één om je computer te besturen

- Verschillende mediaplayers
- Muis en toetsenbord
- File browser
- Browserknoppen
- Taskswitcher
- Computer aan/uit/in de slaapstand zetten
- Powerpointknoppen
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:23:28 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92850693
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 00:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Unified Remote, is echt alles in één om je computer te besturen

- Verschillende mediaplayers
- Muis en toetsenbord
- File browser
- Browserknoppen
- Taskswitcher
- Computer aan/uit/in de slaapstand zetten
- Powerpointknoppen
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:25:32 #51
327689 Grondboontjie
Inhoud van een doppinda.
pi_92850764
Bedankt voor de tip, zal het nog even snel proberen!
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:38:11 #52
327689 Grondboontjie
Inhoud van een doppinda.
pi_92851197
Deze RC app is veel beter dankje! ^O^
pi_92873907
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Exentric90 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is toch echt brew :Y

Grappig wel zelfde werd gedaan met de HTC Smart
Hoe weet je dat zo zeker? De 4 'touch knoppen' onder het display en de 2 menu buttons links en rechts wijzen toch wel op Android. Wellicht is Sense gewoon aangepast.
pi_92883591
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2011 17:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker? De 4 'touch knoppen' onder het display en de 2 menu buttons links en rechts wijzen toch wel op Android. Wellicht is Sense gewoon aangepast.
Omdat de Google CEO's ooit gezegd hebben dat ze nooit een transparante Notify balk zullen&willen ondersteunen ;) Daarnaast is het een distinct feature van brew.

[ Bericht 3% gewijzigd door Exentric90 op 16-02-2011 20:27:56 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92884316
quote:
16s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Omdat de Google CEO's ooit gezegd hebben dat ze nooit een transparante Notify balk zullen&willen ondersteunen ;)


?
pi_92888594
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Dan heb je het hier over de Americaanse MIUI evo rom. Dit heeft totaal niks te maken met HTC of Google zelf.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92888820
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dan heb je het hier over de Americaanse MIUI evo rom. Dit heeft totaal niks te maken met HTC of Google zelf.
Maar heeft HTC ook gezegd dat ze geen transparante balk gaan maken? HTC != Google he.
pi_92889926
quote:
16s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dan heb je het hier over de Americaanse MIUI evo rom. Dit heeft totaal niks te maken met HTC of Google zelf.
Als Google het niet zou ondersteunen, zou het toch ook niet kunnen werken op MIUI? Dat is gewoon een custom Android 2.2 rom uit China die 'k ook op m'n Desire heb staan, met transparante notificatiebalk dus.
pi_92890896
Dus ik heb, puur voor de hobby/pruts/gein eens Android op mijn 2 jaar oude Samsung i8000 Omnia2 geknald. Maar dat werkt van geen kanten goed man :')

Het programma zegt dat ik geen contacten op mijn simkaart heb staan, verbindt niet met internet via 3G en, tenzij ik het verkeerd zie, blijft Windows Mobile op de achtergrond draaien?

Jammer! Ik had ergens een sprankje hoop dat ik die telefoon nog als echt fatsoenlijke back-up smartphone kon inzetten met Android.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_92897071
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar heeft HTC ook gezegd dat ze geen transparante balk gaan maken? HTC != Google he.
Zal eens kijken of ik t stukje kan vinden. Iig kwam t er op neer dat HTC gezegd heeft geen transparantie toe te willen voegen via een alternatieve UI omdat google dit ook niet wil / doet. Dus ja je hebt gelijk dat ik mij versprak :P

quote:
Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als Google het niet zou ondersteunen, zou het toch ook niet kunnen werken op MIUI? Dat is gewoon een custom Android 2.2 rom uit China die 'k ook op m'n Desire heb staan, met transparante notificatiebalk dus.
Een custom rom heeft weer niks met de grenzen van google te maken evenals een custom gui zoals Launcher Pro of ads of sense(hoewel htc dat bovenstaande gezegd heeft) of MIUI of touch wis oid. Custom rom's kun je mooi verglijken met een 'vaste' rom. Overigens kan het best zo zijn dat htc op die uitspraak terug gekomen is. Maar vooralsnog en dan nog, kijk het erg veel op brew. Het grappige is dus dat dit met de HTC Smart destijds toen ook zo gedaan werd.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:01:22 #61
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92900379
HTC heeft een app waarbij je op je achtergrond kan zien wat voor weer het is. Een collega liet het eens zien...het regende op zn toestel, en ja, buiten ook.

Ik vond dat leuk :@

Is er ook zo'n app voor Android?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92900613
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 01:01 schreef Parafernalia het volgende:
HTC heeft een app waarbij je op je achtergrond kan zien wat voor weer het is. Een collega liet het eens zien...het regende op zn toestel, en ja, buiten ook.

Ik vond dat leuk :@

Is er ook zo'n app voor Android?
Dat is de standaard clock widget van HTC. Beautiful widgets heeft dat ook ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:48:59 #63
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92901441
8-)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92905337
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 01:48 schreef Parafernalia het volgende:
8-)
Gevonden? Anders wil ik m wel even op QR of linkje zetten voor je.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92908853
Iemand de app van de AH wel eens gebruikt? Vind hem geniaal. Er is de mogelijkheid om te synchroniseren met de website (link). Daarnaast kan ook de looproute worden bepaalt aan de hand van de producten die je op de boodschappenlijst zet. Is een product niet te vinden in die winkel dan staat ook dat aangegeven.

Verdomd handig al zeg ik het zelf.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:56:02 #66
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92909077
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef Happel het volgende:
Iemand de app van de AH wel eens gebruikt? Vind hem geniaal. Er is de mogelijkheid om te synchroniseren met de website (link). Daarnaast kan ook de looproute worden bepaalt aan de hand van de producten die je op de boodschappenlijst zet. Is een product niet te vinden in die winkel dan staat ook dat aangegeven.

Verdomd handig al zeg ik het zelf.
Oh, ik dacht dat die App alleen voor het bezorgen van boodschappen is. Dat Albert.nl ofzoiets.
Je moeder is een hamster
pi_92909214
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat die App alleen voor het bezorgen van boodschappen is. Dat Albert.nl ofzoiets.
Dat is juist iets wat niet kan met die app.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:27:45 #68
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92910159
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is juist iets wat niet kan met die app.
Nou, da's dan mooi dom van Appie. :')
Je moeder is een hamster
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:39:30 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92910586
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef Happel het volgende:
Iemand de app van de AH wel eens gebruikt? Vind hem geniaal. Er is de mogelijkheid om te synchroniseren met de website (link). Daarnaast kan ook de looproute worden bepaalt aan de hand van de producten die je op de boodschappenlijst zet. Is een product niet te vinden in die winkel dan staat ook dat aangegeven.

Verdomd handig al zeg ik het zelf.
Dat is een goeie tip! Ik fiets regelmatig drie AH's af op zoek naar dat ene product! :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:45:03 #70
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_92910772
Dat zal pas een app zijn die zon lijstje vergelijkt met meerdere supermarkten qua prijs.

Helemaal top als de app dan ook kijkt wat de afstanden zijn tussen de supermarkten en of het uit kan om voor die 0,20 korting naar die andere supermarkt te gaan i.v.m. brandstofverbruik ^O^
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:19:22 #71
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92912261
Ik kom altijd bij Deen... die hebben niet zo'n app.

Maar ik kwam wel eens een hendy boodschappen appje tegen.
Kan je samen met je partner syncen, en op die manier samen door de winkel gaan om alles te halen. Afvinken wat je hebt, en je partner ziet t ook meteen.

En na een aantal keer gaat ie je boodschappenlijstje ordenen aan de hand van de volgorde waarin je ze ooit hebt afgestreept, in een poging om de winkelindeling te herkennen.

Ik denk dat ik die maar eens moet proberen.
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:23:16 #72
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_92912449
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef Happel het volgende:
Iemand de app van de AH wel eens gebruikt? Vind hem geniaal. Er is de mogelijkheid om te synchroniseren met de website (link). Daarnaast kan ook de looproute worden bepaalt aan de hand van de producten die je op de boodschappenlijst zet. Is een product niet te vinden in die winkel dan staat ook dat aangegeven.

Verdomd handig al zeg ik het zelf.
En je kan de barcode scannen van bijvoorbeeld het pak melk dat je leegmaakt, dan zet ie dat automatisch op je boodschappenlijstje. En je kan met één klik een recept uitzoeken (staan er meer dan 10.000 in) en dat zet ie alle ingrediënten op je lijstje. Ook kan je zo je eigen recepten toevoegen. Met vijf klikken heb je dan de boodschappen voor een hele week op je lijst staan. Echt superhandig, gebruik hem altijd!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_92912678
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:50 schreef Happel het volgende:
Iemand de app van de AH wel eens gebruikt? Vind hem geniaal. Er is de mogelijkheid om te synchroniseren met de website (link). Daarnaast kan ook de looproute worden bepaalt aan de hand van de producten die je op de boodschappenlijst zet. Is een product niet te vinden in die winkel dan staat ook dat aangegeven.

Verdomd handig al zeg ik het zelf.
Ik vind het echt een bazen-app geniale marketingstrategie van Appie zoals gewoonlijk. Koop alleen mijn meeste meuk bij golf/lidl :P
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:31:22 #74
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_92912855
Het is inderdaad geniale marketing!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:42:58 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92913438
Wel jammer dat de prijzen er niet bij staan.
Niet meer actief op Fok!
pi_92933666
quote:
16s.gif Op woensdag 16 februari 2011 20:19 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Omdat de Google CEO's ooit gezegd hebben dat ze nooit een transparante Notify balk zullen&willen ondersteunen ;) Daarnaast is het een distinct feature van brew.
Gast je brabbelt, al wil Google het wellicht zelf niet in stock Android pleuren dan kan HTC of een custom rom bakker het nog best voor elkaar krijgen, das meteen het mooie aan Android.

Verder zijn de toestellen officieel aangekondigd, en staan ze beide op de HTC site. Mét Android als OS. Dus. Tjah. Mwah.

http://www.htc.com/nl/product/chacha/specification.html
http://www.htc.com/nl/product/salsa/specification.html
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:26:26 #77
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92947910
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Gevonden? Anders wil ik m wel even op QR of linkje zetten voor je.
Yes! Erg cool.. :D die ruitenwisser. _O-

Alleen wel een beetje buggy
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 februari 2011 @ 00:31:49 #78
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92948156
XBMC + XBMC Remote. Fakking geniaal.
Je moeder is een hamster
pi_92950346
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook mijn keuze wordt. Al ben ik zeer benieuwd naar de prijzen icm abo :{

Lees wel net op tweakers dat 2.4 wss rond/voor de zomer komt en betere dualcore ondersteuning met zich meebrengt *O*
Neejoh, Tweakers weer matig geïnformeerd. Ze hebben nu al 33 tegenstrijdige berichten over Android 2.4 geplaatst. Naar mijn weten wordt 2.4 gewoon de echte Gingerbread (fix voor bootloop, microfoon bij bellen, reboot bij bellen). Blijkbaar is de Gingerbread update veel te snel verlopen, waardoor er niet goed is gekeken naar alle fouten die erin zaten. Google heeft aangegeven de functies en API's van Honeycomb samen te smelten met Gingerbread (Ice Cream?). Waarschijnlijk kunnen we dit verwachten op de Google I/O, in mei.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 02:03:11 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92951101
Weet iemand een schaakapp die je tegem andere Androidgebruikers via wifi of 3g kan spelen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92952514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:31 schreef Crutch het volgende:
XBMC + XBMC Remote. Fakking geniaal.
Aangevuld met Unified remote of Gmote (na voorkeur). Kan je je telefoon als Mousepad gebruiken o je favo's op te starten vanaf bed/bank whatever. Met eerstgenoemde kan je ook veel apps weer direct aansturen en bijv. je pc afsluiten.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:42:21 #82
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92953405
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 02:03 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een schaakapp die je tegem andere Androidgebruikers via wifi of 3g kan spelen?
http://www.appbrain.com/app/chess/jwtc.android.chess
hier staat bij "play online"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:51:53 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92953556
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 00:26 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Yes! Erg cool.. :D die ruitenwisser. _O-

Alleen wel een beetje buggy
Ja mooi he. Op een stormachtige dag kwamen er blaadjes binnen waaien bij mij O+
Niet meer actief op Fok!
pi_92966419
Draai nu eigenlijk foutloos en redelijk snel gingerbread 2.3.2 op mn legend.



edit:


hmm mobiel kan ik m niet goed plaatsen :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92973638
Weet iemand of je het onderstaande effect op de een of andere manier op een 2.2 rom kunt krijgen?

Google levert me niks op, vind het een erg cool effect.
pi_92973757
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef MaatjeTho het volgende:
Weet iemand of je het onderstaande effect op de een of andere manier op een 2.2 rom kunt krijgen?

Google levert me niks op, vind het een erg cool effect.
Gewoon 2.3 installeren, kan niet in 2.2.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:54:16 #87
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92976321
Wat boeit dat nou :D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:56:55 #88
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92976475
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:42 schreef Cryothic het volgende:

[..]

http://www.appbrain.com/app/chess/jwtc.android.chess
hier staat bij "play online"
Cool :) Maar ik bedoelde eigenlijk met iemand die ik ken, die in mn lijst staat, of die in de buurt is..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92976989
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef MaatjeTho het volgende:
Weet iemand of je het onderstaande effect op de een of andere manier op een 2.2 rom kunt krijgen?

Google levert me niks op, vind het een erg cool effect.
Da's inderdaad 'n supervet effect. Alles al afgezocht maar zonder resultaat ;(
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_92977086
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:05 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Da's inderdaad 'n supervet effect. Alles al afgezocht maar zonder resultaat ;(
Ik heb het
pi_92978391
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Gewoon 2.3 installeren, kan niet in 2.2.
Ik heb een dagje 2.3 gedraaid, maar ik vind Sense HD toch relaxter eigenlijk
Volgens deze link werkt het bij sommige mensen wel, bij mij niet helaas :(
pi_92978419
weet iemand een goed hoesje voor de 10.2 epad?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:29:04 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92978466
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik heb het
Met of zonder geroote foon? :o. Indien zonder: me wants!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:50:50 #94
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92979758
En dan wat? Ga je zitten kijken naar hoe je gsm zichzelf uitzet?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92980769
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Parafernalia het volgende:
En dan wat? Ga je zitten kijken naar hoe je gsm zichzelf uitzet?
Wat zou 't jou interesseren? Als wij 't toch 'n leuke feature vinden, dan gaan we er naar op zoek.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:08:59 #96
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92980924
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:06 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Wat zou 't jou interesseren? Als wij 't toch 'n leuke feature vinden, dan gaan we er naar op zoek.
Dat vind ik hoogst verbazingwekkend. En ja, ook lachwekkend, maar wat kan jou dat schelen. :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92981216
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat vind ik hoogst verbazingwekkend. En ja, ook lachwekkend, maar wat kan jou dat schelen. :)
Inderdaad, sommige mensen gaan op zoek naar 'n schaakapp. Anderen willen graag 'n CRT-shutdown animatie op hun telefoon. Gek he?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_92981235
Hoe vaak zet je sowieso een smartphone helemaal uit? Als het één keer in de maand is hier is het veel :D
pi_92981277
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe vaak zet je sowieso een smartphone helemaal uit? Als het één keer in de maand is hier is het veel :D
De feature komt volgens mij van de Nexus af, daar kreeg je 't te zien elke keer dat je je scherm uitzette.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:23:10 #100
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92981733
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Inderdaad, sommige mensen gaan op zoek naar 'n schaakapp. Anderen willen graag 'n CRT-shutdown animatie op hun telefoon. Gek he?
Inderdaad :D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92981776
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

De feature komt volgens mij van de Nexus af, daar kreeg je 't te zien elke keer dat je je scherm uitzette.
Dat zou dan wel lachen zijn, als het alleen bij shutdown van de tel is vind ik het (persoonlijk) vrij nutteloos :+
pi_92981786
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Dat vind ik hoogst verbazingwekkend. En ja, ook lachwekkend, maar wat kan jou dat schelen. :)
Het gebeurt ook als je gewoon het scherm uitzet. Het ziet er best leuk uit hoor :P.
pi_92981855
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat zou dan wel lachen zijn, als het alleen bij shutdown van de tel is vind ik het (persoonlijk) vrij nutteloos :+
Ik heb 'n Nexus-ROM op m'n HD2 gehad en alleen daarom al zou ik 'm bijna terugzetten. Jammer dat 't voor de rest niet helemaal soepel liep.
"If you're not a manc, you're a wank"
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:25:14 #104
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92981863
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het gebeurt ook als je gewoon het scherm uitzet. Het ziet er best leuk uit hoor :P.
Aha oke, dan kan ik me er wat bij voorstellen :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92982094
Er worden er hier 'n paar wakker :')

Je gaat toch geen shutdownanimatie op 'n telefoon zetten die toch "nooit" uitgezet wordt :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_92984886
Ik heb dat nu staan als ik m opslot zet :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92986922
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Exentric90 het volgende:
Ik heb dat nu staan als ik m opslot zet :P
En waar komt ie nou vandaan dan? Ik vind hem nl ook wel grappig.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:39:35 #108
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92990606
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er worden er hier 'n paar wakker :')

Je gaat toch geen shutdownanimatie op 'n telefoon zetten die toch "nooit" uitgezet wordt :D
Shut down betekent afsluiten, dus ...ach ja, nevermind.

Dat dacht ik dus ook.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92991794
quote:
@SupportUberTwitter, twidroyd, and UberCurrent have been suspended due to policy violations. Read more here: http://t.co/HHGa9k1
K#t, laat ik nu net Twidroyd gebruiken :(

Dan verwijzen ze ook nog naar een pagina waar ik een Twitter app kan downloaden, wordt de Desire niet ondersteund :')
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:01:59 #110
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92992137
Is 2.3 nou al uit? Te downloaden? enzo?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92992255
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Parafernalia het volgende:
Is 2.3 nou al uit? Te downloaden? enzo?
Al maanden.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:04:56 #112
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92992330
Hoe?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92993030
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Er worden er hier 'n paar wakker :')

Je gaat toch geen shutdownanimatie op 'n telefoon zetten die toch "nooit" uitgezet wordt :D
En wat betekent 'shutdown'. Jij bedoelt lockscreen...
pi_92993467
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En wat betekent 'shutdown'. Jij bedoelt lockscreen...
Of een shutdownanimatie is een animatie die "shutdown" laat zien. Niet zozeer een animatie die zich vertoont bij shutdown. Vergelijk: een city building sim is ook een spel waarin je simuleert steden te bouwen, niet een spel dat je speelt als je daadwerkelijk een stad staat te bouwen in de frisse buitenlucht.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:29:02 #115
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92993832
:')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:47:02 #116
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92994904
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Al maanden.
Hoe installeer ik die?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92999513
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

En waar komt ie nou vandaan dan? Ik vind hem nl ook wel grappig.

Android 2.3.2 gingerbread. Je moet dan met ADB gaan klooien + root hebben. Of natuurlijk een 2.3.2 rom flashen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92999612
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Hoe installeer ik die?
Root je phone. Download de rom, flash de rom. (Kies wel voor 2.3.2 dies redelijk stabiel namelijk)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93003440
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

K#t, laat ik nu net Twidroyd gebruiken :(

Dan verwijzen ze ook nog naar een pagina waar ik een Twitter app kan downloaden, wordt de Desire niet ondersteund :')
http://mobile.twitter.com/twidroyd/status/38694897141682176
pi_93004407
quote:
Heb het net gelezen ;)
Dan maar even wachten op de nwe versie.
pi_93004422
Cyanogen heeft ook de eerste RC van v7 vrijgegeven.. Die ga 'k toch even proberen straks :Y)
pi_93005018
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 10:16 schreef Ireyon het volgende:
Cyanogen heeft ook de eerste RC van v7 vrijgegeven.. Die ga 'k toch even proberen straks :Y)
dat is ook al zeker 3weken geleden :P
of heb je het niet over een nightly rom maar n stable?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93005980
quote:
rc1 :9~
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:39:28 #125
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93008318
Ik gebruik nu al een tijdje Miui maar ik twijfel wel om Miui te blijven gebruiken, vreet veel batterij. Ben echter wel enorm gecharmeerd van de hele uitstraling e.d van de rom. Kortom ik heb een dilemma. ZIt nu te bedenken wat ik wil, op zich hoef ik dus geen Sense-rom, ik ben niet zo van al die widgets.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93010759
Ik ben nog steeds enorm blij met Oxygen

Standaard Sense Android, zonder rommel, lekker snel :)

[ Bericht 5% gewijzigd door kikoooooo op 19-02-2011 14:46:26 ]
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:59:47 #127
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93010850
Rooten, flashen.. :@ Ik heb pas een week een smarte foon, daar ga ik nog even niet aan beginnen.
Ik neem aan dat ie vanzelf wel vrijgegeven wordt dan door Samsung of Google ofzo :?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93011060
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben nog steeds enorm blij met Oxygen

Standaard Sense, zonder rommel, lekker snel :)
Dat is toch juist geen Sense :P ?

'k Ga die ook maar even proberen, A2SD+ wil niet echt lukken et CM7.. -O-
pi_93012467
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:06 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat is toch juist geen Sense :P ?

'k Ga die ook maar even proberen, A2SD+ wil niet echt lukken et CM7.. -O-
Gingervillain al geprobeerd?
pi_93012546
Geef me die Twidroyd update verdomme :r Ik moet die twitter for android zooi niet
pi_93012561
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:06 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat is toch juist geen Sense :P ?

Ik bedoel standaard Android 8)7
pi_93013349
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Alxander het volgende:

[..]

Gingervillain al geprobeerd?
Dat lijkt me niks vanwege puur persoonlijke voorkeuren.. Oxygen en Cyanogen zijn 'pure' Android source code. Dan heb je dus wel het gemis dat HD Video recording niet werkt, maar dat heb ik liever dan dat er, zoals bij Gingervillain, met wat onofficiële scripts gehackt wordt om het toch alvast te laten werken.

Overigens werkt A2SD+ nu wel bij CM7 dus 'k ga er maar eens een paar dagen mee spelen :)
pi_93018308
Sony Ericsson XPERIA Arc
LG Optimus 2X
HTC Incredible S

Weet iemand wanneer deze telefoons naar Nederland komen? Ik mag bijna een nieuwe.
pi_93018432
Voor de mensen die veel onderweg zijn kan ik de applicatie Flitsnav aanraden:


Hier te downloaden:

http://www.ronsoft.nl/flitsnav/FlitsNav_0.7.1.apk
pi_93018819
Ik ben opzoek naar een programma die alle geluiden die je op je pc hoort naar je android telefoon word gestreamed. tot nu toe vind ik alleen dingen die liedjes kunnen streamen maar het gaat dus om elk geluid iemand?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:19:48 #136
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93019491
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef kikoooooo het volgende:
Voor de mensen die veel onderweg zijn kan ik de applicatie Flitsnav aanraden:


Hier te downloaden:

http://www.ronsoft.nl/flitsnav/FlitsNav_0.7.1.apk
Held! _O_ Dank je.
Je moeder is een hamster
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 19 februari 2011 @ 18:35:13 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93020047
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Geef me die Twidroyd update verdomme :r Ik moet die twitter for android zooi niet
Plume ^O^.
pi_93033400
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:35 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Plume ^O^.
Inderdaad, werkt prima hiero :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 20 februari 2011 @ 02:55:04 #139
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93042630
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef kikoooooo het volgende:
Geef me die Twidroyd update verdomme :r Ik moet die twitter for android zooi niet
Inderdaad, ik heb Twidroyd zelfs gekocht. :')
Je moeder is een hamster
pi_93050256
Mijn Desire HD kan geen verbinding meer maken met draadloze netwerken. Hij herkent ze wel, maar de verbinding is steeds mislukt. Dit heb ik al bij meerdere draadloze netwerken, terwijl het wachtwoord goed is. Mijn Android tablet kan er namelijk wel verbinding mee maken.
Als het draadloos netwerk 'vergeet' en weer toevoeg, maakt dat geen verschil. Ook een reboot biedt niet de oplossing.
Iemand een idee?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93050440
quote:
Op zondag 20 februari 2011 12:22 schreef -J-D- het volgende:
Mijn Desire HD kan geen verbinding meer maken met draadloze netwerken. Hij herkent ze wel, maar de verbinding is steeds mislukt. Dit heb ik al bij meerdere draadloze netwerken, terwijl het wachtwoord goed is. Mijn Android tablet kan er namelijk wel verbinding mee maken.
Als het draadloos netwerk 'vergeet' en weer toevoeg, maakt dat geen verschil. Ook een reboot biedt niet de oplossing.
Iemand een idee?
Welke rom draai je?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93050467
Standaard ROM, alleen Sense uitgeschakeld en LauncherPro geinstalleerd.
Weinig schokkends dus.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:37:46 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93050758
Ik gebruik ook Twitter for Android. Mooie update :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_93050986
Ik ben opzoek naar een programma die alle geluiden die je op je pc hoort naar je android telefoon word gestreamed. tot nu toe vind ik alleen dingen die liedjes kunnen streamen maar het gaat dus om elk geluid iemand?
pi_93051357
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef -J-D- het volgende:
Standaard ROM, alleen Sense uitgeschakeld en LauncherPro geinstalleerd.
Weinig schokkends dus.
Ook geen root?

welke versie draai je?

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik gebruik ook Twitter for Android. Mooie update :Y.
Zeker een hele goeie update! :Y

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:44 schreef GalaxyS het volgende:
Ik ben opzoek naar een programma die alle geluiden die je op je pc hoort naar je android telefoon word gestreamed. tot nu toe vind ik alleen dingen die liedjes kunnen streamen maar het gaat dus om elk geluid iemand?
Zover ik weet is deze er niet. Google kan misschien helpen? Maar als je daar niks vind denk ik dat je het anders t beste even op XDA kunt vragen ;)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93051449
Ik ben wel benieuwd waarom je dat wil?
pi_93051514
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom je dat wil?
Notificatie van bijv. afronding van een download? Of andere Computer gerelateerde evenementen?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93051546
Jd, als ik jou was zou ik gewoon ff snel titanium backup draaien en daarna gewoon een factory reset. Ben je met 30min klaar
pi_93051730
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef kikoooooo het volgende:
Jd, als ik jou was zou ik gewoon ff snel titanium backup draaien en daarna gewoon een factory reset. Ben je met 30min klaar
Ben ik het niet helemaal mee eens. Het is namelijk een vrijvaak voorkomend probleem met de HD. Dit is een probleem met de rom. Vandaar mijn vraag welke versie draait hij?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93051752
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef kikoooooo het volgende:
Jd, als ik jou was zou ik gewoon ff snel titanium backup draaien en daarna gewoon een factory reset. Ben je met 30min klaar
Dit
pi_93051846
Kijk even naar je channel setting op je router. Misschien dat die op 13 of 6 staat? zet hem even op 8
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93052421
quote:
16s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Het is namelijk een vrijvaak voorkomend probleem met de HD. Dit is een probleem met de rom. Vandaar mijn vraag welke versie draait hij?
1.72.405.3
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93052708
quote:
Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

1.72.405.3
Is dr een mogelijkheid voor een update?
Een andere wifi pakt die ook niet?
Ik vermoed dat het een probleem met de router is namelijk.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93053204
Great, nu weten we welke ROM het is, en nu wat?

Doe gewoon ff een backup, en daarna factory reset. Zal wellicht ergens een setting verkeerd staan, maar dit is sneller dan al dat geneuzel
pi_93053744
Gister Android op mn HTC HD2 gezet, lees ff me hier *O*
pi_93054186
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Is dr een mogelijkheid voor een update?
Een andere wifi pakt die ook niet?
Ik vermoed dat het een probleem met de router is namelijk.
Er zijn geen updates en ik heb dit probleem bij meerdere draadloze netwerken bij allerlei soorten routers. Niet alleen thuis dus.

Backup vind ik wat rigoreus. Dat doe ik wel als het niet op te lossen is met een vinkje hier of daar.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93055367
quote:
Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Great, nu weten we welke ROM het is, en nu wat?

Doe gewoon ff een backup, en daarna factory reset. Zal wellicht ergens een setting verkeerd staan, maar dit is sneller dan al dat geneuzel
Fine do it his way. But don't blame me.

Als je dat niet wilt, zorg er dan even voor dat bij advanced settings (menu knop > instellingen > draadloos & netwerken > wifi instellingen > menu knop > advanced)
channels even allemaal uitproberen beste is 16 of 13 En gebruik ook even een statisch ip adres.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93055676
Waarom zou je dat willen? Je gaat toch niet bij elk accespoint dat je toevoegde aan iemand het statische ip vragen? :')
pi_93055762
quote:
Op zondag 20 februari 2011 13:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Er zijn geen updates en ik heb dit probleem bij meerdere draadloze netwerken bij allerlei soorten routers. Niet alleen thuis dus.

Backup vind ik wat rigoreus. Dat doe ik wel als het niet op te lossen is met een vinkje hier of daar.
Met titanium staat alles precies als voor je reserve en ben je binnen 30min klaar. Alleen ff je widgets weer toevoegen. De rest gaat vanzelf.
pi_93055936
quote:
Op zondag 20 februari 2011 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zou je dat willen? Je gaat toch niet bij elk accespoint dat je toevoegde aan iemand het statische ip vragen? :')
Om dat ik er achter wil komen wat er mis is. En dan een permanente oplossing geven. Een reset is geen garantie dat het daarna wel werkt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93056791
quote:
18s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Fine do it his way. But don't blame me.

Als je dat niet wilt, zorg er dan even voor dat bij advanced settings (menu knop > instellingen > draadloos & netwerken > wifi instellingen > menu knop > advanced)
channels even allemaal uitproberen beste is 16 of 13 En gebruik ook even een statisch ip adres.
Waarom de neuk ga je een statisch IP nemen, dan kan je bij ieder netwerk opnieuw zorgen dat het in de scope ligt en toevoegen :') En als hij het overal heeft is het dus geen channel-probleem waarschijnlijk, en uberhaupt geen probleem van de router, maar van de tel.

Ergo -> reset. Duurt je 15 - 30 minuutjes en klaar.
pi_93056813
quote:
2s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarom de neuk ga je een statisch IP nemen, dan kan je bij ieder netwerk opnieuw zorgen dat het in de scope ligt en toevoegen :') En als hij het overal heeft is het dus geen channel-probleem waarschijnlijk, en uberhaupt geen probleem van de router, maar van de tel.

Ergo -> reset. Duurt je 15 - 30 minuutjes en klaar.
Moeilijk lezen :')
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93056849
quote:
16s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Moeilijk lezen :')
Nee; moeilijk doen waar het makkelijk kan.
pi_93056964
quote:
2s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee; moeilijk doen waar het makkelijk kan.
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:27 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Om dat ik er achter wil komen wat er mis is. En dan een permanente oplossing geven. Een reset is geen garantie dat het daarna wel werkt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93058856
Ik heb sinds kort een desire ( O+ ), en ik heb een korte vraag:
Weet iemand hoe je online bestanden kan openen, die op de computer na het klikken op de link automatisch worden gedownload (bijvoorbeeld een word file). Is er een soort 'rechtermuisknop - opslaan als' alternatief?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_93059443
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb sinds kort een desire ( O+ ), en ik heb een korte vraag:
Weet iemand hoe je online bestanden kan openen, die op de computer na het klikken op de link automatisch worden gedownload (bijvoorbeeld een word file). Is er een soort 'rechtermuisknop - opslaan als' alternatief?
Een file manager downloaden? (ESfile explorer) Je kan ze dan vinden op je sdkaart in de map downloads. Of bedoel je dat niet? Anders gewoon je vinger op het scherm houden voor een aantal seconden krijg je vanzelf verschillende opties te zien.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zondag 20 februari 2011 @ 15:53:15 #167
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93060509
(8>
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93061153
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb sinds kort een desire ( O+ ), en ik heb een korte vraag:
Weet iemand hoe je online bestanden kan openen, die op de computer na het klikken op de link automatisch worden gedownload (bijvoorbeeld een word file). Is er een soort 'rechtermuisknop - opslaan als' alternatief?
Dropbox.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_93063054
quote:
Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Compatibel het volgende:
Ik heb sinds kort een desire ( O+ ), en ik heb een korte vraag:
Weet iemand hoe je online bestanden kan openen, die op de computer na het klikken op de link automatisch worden gedownload (bijvoorbeeld een word file). Is er een soort 'rechtermuisknop - opslaan als' alternatief?
Ik snap je vraag niet helemaal, maar bedoel je niet gewoon long press? Bijv op fok zie je een foto. Als je daar lang op drukt krijg je een soort 'windows rechtermuisknop' menu.
pi_93063202
'k Moest daar zo aan wennen hè.. Hoe vaak ik in het begin wel niet met m'n pink i.p.v. wijsvinger iets aangeklikt heb in de hoop dat er een rechtsklik-menuutje verscheen :')
pi_93063382
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Ireyon het volgende:
'k Moest daar zo aan wennen hè.. Hoe vaak ik in het begin wel niet met m'n pink i.p.v. wijsvinger iets aangeklikt heb in de hoop dat er een rechtsklik-menuutje verscheen :')
Jij dacht hij heeft door dat ik nu mijn pink gebruik :@?
pi_93063583
Longpress is idd de 'rechtermuis' van Android.

Gaat het om bestanden die je niet kan openen of wil je 'explorer-like' de inhoud van je telefoon doorbladeren -> ES File Explorer
pi_93063788
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Jij dacht hij heeft door dat ik nu mijn pink gebruik :@?
Zoiets.. :P

Rechtervinger-klik herkenning zou echt de uitvinding van de eeuw zijn :Y
pi_93063933
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:05 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Zoiets.. :P

Rechtervinger-klik herkenning zou echt de uitvinding van de eeuw zijn :Y
Verschillende multi-touch muizen hebben dat al. Dus met Android zou het ook mogelijk moeten zijn. Bijv. 1 vinger op scherm in die tapt is rechtermuisknop maar nog niet alle Android toestellen ondersteunen multi-touch.

Ik verwacht nog wel een keer zo'n tweak via XDA
pi_93064768
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal, maar bedoel je niet gewoon long press? Bijv op fok zie je een foto. Als je daar lang op drukt krijg je een soort 'windows rechtermuisknop' menu.
Dit was het, bedankt voor de tips allemaal! Ik moet de trackpad ingedrukt houden tijdens het selecteren, dan komt idd dat menu waarin ik de link kan opslaan.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_93065382
Mijn telefoon synct ineens niet meer met Google.. Internetverbinding werkt prima.
pi_93065936
quote:
2s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Mijn telefoon synct ineens niet meer met Google.. Internetverbinding werkt prima.
Oh, werkt weer na cache en dalvik gewiped te hebben, en de rom opnieuw te flashen.
pi_93066297
quote:
Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh, werkt weer na cache en dalvik gewiped te hebben, en de rom opnieuw te flashen.
Whehe dit had ik gister ook. Toen heb ik CM7 RC2 op mn legend geflashed. Geleding flippen uitvallen etc. Ik denk ff dalvik en cache leeg halen. Nu isstie echt snel en stabiel :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93068944
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Whehe dit had ik gister ook. Toen heb ik CM7 RC2 op mn legend geflashed. Geleding flippen uitvallen etc. Ik denk ff dalvik en cache leeg halen. Nu isstie echt snel en stabiel :Y
Ik had deze rom (Oxygen met 2.3; laatste TEST-rom) al dagen stabiel lopen. Sinds vandaag synchroniseerde hij alleen niet meer met alle Google-diensten :P.
pi_93069035
Android :r
Veel te veel mogelijkheden waardoor ik elke dag bezig ben mijn interface aan te passen :r
pi_93069195
quote:
Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik had deze rom (Oxygen met 2.3; laatste TEST-rom) al dagen stabiel lopen. Sinds vandaag synchroniseerde hij alleen niet meer met alle Google-diensten :P.
Dat is dan wel erg vaag ja. Mjaa misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik mijn legend flink overgeclockt heb :P
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93069219
quote:
Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Markster het volgende:
Android :r
Veel te veel mogelijkheden waardoor ik elke dag bezig ben mijn interface aan te passen :r
Kom je doen dan? :D
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93069299
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef Markster het volgende:
Android :r
Veel te veel mogelijkheden waardoor ik elke dag bezig ben mijn interface aan te passen :r
Echt he, m'n vriendin klaagt dat ik elke dag met dat ding zit te spelen en snapt niet dat ik daar zoveel tijd in moet steken :')
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 20 februari 2011 @ 19:25:56 #184
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93069478
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Echt he, m'n vriendin klaagt dat ik elke dag met dat ding zit te spelen en snapt niet dat ik daar zoveel tijd in moet steken :')
_O-
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93070594
Wordt de zwarte Desire niet meer verkocht? Ik zie alleen nog de witte en de bruine..
  zondag 20 februari 2011 @ 19:58:39 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93070782
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef BluesRebel het volgende:
Wordt de zwarte Desire niet meer verkocht? Ik zie alleen nog de witte en de bruine..
Er is ook nog een zilveren.

Er is volgens mij nooit een zwarte geweest?
Niet meer actief op Fok!
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 19:59:06 #187
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93070807
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er is ook nog een zilveren.

Er is volgens mij nooit een zwarte geweest?
Jawel toch? Ferrari editie ofzo?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 20 februari 2011 @ 20:00:02 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93070861
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Renesite het volgende:

[..]

Jawel toch? Ferrari editie ofzo?
Die is ook niet zwart, maar rood :P.

Ik zie dat er wel een zwarte is, maar voor zover ik kan zien is die niet in Nederland uitgebracht.
Niet meer actief op Fok!
pi_93071060
Questione:
Ik heb op mijn Desire nu mijn werkmail via Exchange gesynchroniseerd. Nu wil ik, via een widget, mijn werkagenda ook tonen en ook mijn privé-agenda. De widget van Android en nog een aantal andere widgets bieden deze mogelijkheid niet. Oftewel: als ik in widget 1 mijn privé-agenda toon, heb ik in widget 2 ook mijn privé-agenda, en niet de door mij gewenste zakelijke agenda. Is hier een oplossing voor?
pi_93071125
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Man_Made_God het volgende:
Questione:
Ik heb op mijn Desire nu mijn werkmail via Exchange gesynchroniseerd. Nu wil ik, via een widget, mijn werkagenda ook tonen en ook mijn privé-agenda. De widget van Android en nog een aantal andere widgets bieden deze mogelijkheid niet. Oftewel: als ik in widget 1 mijn privé-agenda toon, heb ik in widget 2 ook mijn privé-agenda, en niet de door mij gewenste zakelijke agenda. Is hier een oplossing voor?
Je zou gebruik kunnen maken van de scènes.. dat je tijdens werktijden een werkscène laat zien en buiten werktijd eentje voor je vrije tijd. Iets anders weet ik niet :P
pi_93071238
Ik wil ook android ;(
pi_93071324
quote:
Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Man_Made_God het volgende:
Questione:
Ik heb op mijn Desire nu mijn werkmail via Exchange gesynchroniseerd. Nu wil ik, via een widget, mijn werkagenda ook tonen en ook mijn privé-agenda. De widget van Android en nog een aantal andere widgets bieden deze mogelijkheid niet. Oftewel: als ik in widget 1 mijn privé-agenda toon, heb ik in widget 2 ook mijn privé-agenda, en niet de door mij gewenste zakelijke agenda. Is hier een oplossing voor?
Dus één widget waar in je kan kiezen welke je wilt laten zien?

Die is dr wel volgens mijn f zoeken hoor :Y

//edit// Android agenda widget al geprobeerd? Die kan dat volgens mijn :Y http://www.androlib.com/a(...)son-agenda-zFBn.aspx

[ Bericht 16% gewijzigd door Exentric90 op 20-02-2011 20:19:04 ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93071336
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Man_Made_God het volgende:
Questione:
Ik heb op mijn Desire nu mijn werkmail via Exchange gesynchroniseerd. Nu wil ik, via een widget, mijn werkagenda ook tonen en ook mijn privé-agenda. De widget van Android en nog een aantal andere widgets bieden deze mogelijkheid niet. Oftewel: als ik in widget 1 mijn privé-agenda toon, heb ik in widget 2 ook mijn privé-agenda, en niet de door mij gewenste zakelijke agenda. Is hier een oplossing voor?
Pure Calendar Widget
pi_93071483
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dus één widget waar in je kan kiezen welke je wilt laten zien?

Die is drie wel volgens mijn f zoeken hoor :Y
Nope, 2 widgets met 2 verschillende agenda's (privé & zakelijk)
pi_93071747
quote:
Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Nope, 2 widgets met 2 verschillende agenda's (privé & zakelijk)
Oh dat is easy http://www.androlib.com/a(...)son-agenda-zFBn.aspx you're welcome :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93071828
quote:
Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Pure Calendar Widget
Kan pure dat ook ja? :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93072064
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Kan pure dat ook ja? :)
Je kan per widget gewoon aangeven welke agenda je erin wilt.. Google agenda, Exchange agenda, etc.
pi_93072130
quote:
Op zondag 20 februari 2011 20:26 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je kan per widget gewoon aangeven welke agenda je erin wilt.. Google agenda, Exchange agenda, etc.
Ah tof :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93073320
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Oh dat is easy http://www.androlib.com/a(...)son-agenda-zFBn.aspx you're welcome :Y
Zelfde probleem. 2 Widgets op 1 screen, en als ik in widget 1 de kalender selecteer, krijg ik deze automatisch ook in widget 2.

quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:26 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je kan per widget gewoon aangeven welke agenda je erin wilt.. Google agenda, Exchange agenda, etc.
Hiermee krijg ik een leeg scherm als ik een keuze in agenda's moet maken.....
pi_93073374
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die is ook niet zwart, maar rood :P.

Ik zie dat er wel een zwarte is, maar voor zover ik kan zien is die niet in Nederland uitgebracht.
Hmm ok, bedankt. Ik heb nu de witte Magic en wilde de zwarte Desire halen, maar dat gaat dus niet lukken. Is bruin niet lelijk? :?
pi_93073498
Het lijkt niet eens op bruin vind ik. Het is een beetje koper ofzo. Donker iig.
pi_93073621
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hmm ok, bedankt. Ik heb nu de witte Magic en wilde de zwarte Desire halen, maar dat gaat dus niet lukken. Is bruin niet lelijk? :?
HTC Desire HD is ook bruin aan de achterkant. Maar ik vind het juist mooi _O_
pi_93073809
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Man_Made_God het volgende:

Hiermee krijg ik een leeg scherm als ik een keuze in agenda's moet maken.....
Bij het maken van de widget, tweede tab Agenda en eerste knop Selecteer Kalenders :? ? 'k Zie daar gewoon al m'n Google en Exchange-agenda's staan, heb je bij Instellingen -> Accounts en Sync. wel aangegeven dat je agenda's gesynchroniseerd worden?
pi_93074872
quote:
Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Zelfde probleem. 2 Widgets op 1 screen, en als ik in widget 1 de kalender selecteer, krijg ik deze automatisch ook in widget 2.

[..]

Hiermee krijg ik een leeg scherm als ik een keuze in agenda's moet maken.....
Appart want hier werkt t wel. Eerst agenda 1 en dan 2 alle 2 een andere widget.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93075263
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Bij het maken van de widget, tweede tab Agenda en eerste knop Selecteer Kalenders :? ? 'k Zie daar gewoon al m'n Google en Exchange-agenda's staan, heb je bij Instellingen -> Accounts en Sync. wel aangegeven dat je agenda's gesynchroniseerd worden?
Ik heb niet eens tabbladen.... Laat staan dat ik de optie instellingen ergens kan selecteren? Welke versie van de widget draai jij?
pi_93076571
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:16 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Ik heb niet eens tabbladen.... Laat staan dat ik de optie instellingen ergens kan selecteren? Welke versie van de widget draai jij?
https://market.android.com/details?id=org.koxx.pure_calendar

Die heeft al tabbladen in het widget-configuratiescherm sinds versie 1.. Heb je niet toevallig Pure Grid Calendar widget genomen?
pi_93076859
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef Man_Made_God het volgende:
Questione:
Ik heb op mijn Desire nu mijn werkmail via Exchange gesynchroniseerd. Nu wil ik, via een widget, mijn werkagenda ook tonen en ook mijn privé-agenda. De widget van Android en nog een aantal andere widgets bieden deze mogelijkheid niet. Oftewel: als ik in widget 1 mijn privé-agenda toon, heb ik in widget 2 ook mijn privé-agenda, en niet de door mij gewenste zakelijke agenda. Is hier een oplossing voor?
Smooth calendar kan dat, alleen krijg je max 3 afspraken in je scherm.
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 20 februari 2011 @ 21:50:16 #208
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93077486
quote:
Hier kan je niet eens mee retweeten :(
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93078252
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Hier kan je niet eens mee retweeten :(
Met Twidroyd niet?

Echt wel :)
  zondag 20 februari 2011 @ 22:20:37 #210
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93079853
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Met Twidroyd niet?

Echt wel :)
Ah ben er al achter, blijkt dat die persoon zijn Twits gelocked heeft, dan kan het niet. Bij Plume kan dit wel
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93090233



:7
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93090581
Muur vs HTC Hero: 1-0, nu maar eens op zoek naar een minder frustrerend Android-toestel...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_93090597
quote:
Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ah ben er al achter, blijkt dat die persoon zijn Twits gelocked heeft, dan kan het niet. Bij Plume kan dit wel
Je hebt twee retweetstijlen. De rt @bla blablabla stijl en de officiële twitter retweet. De eerste kan altijd, de tweede alleen als het account van diegene open staat. Twidroyd kan beiden gewoon.
  maandag 21 februari 2011 @ 10:08:36 #214
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93092694
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 07:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je hebt twee retweetstijlen. De rt @bla blablabla stijl en de officiële twitter retweet. De eerste kan altijd, de tweede alleen als het account van diegene open staat. Twidroyd kan beiden gewoon.
Ik kreeg bericht van Twitter dat ik Twidroyd niet meer kon gebruiken, omdat ze de twitter-api-regelementen overtreden hebben.

Dus nu heb ik TweetCaster. Werkt nog een tikkie lekkerder naar mijn idee.
Alleen dat previewpanel van twidroyd was wel prettig.
pi_93096231
quote:
Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik kreeg bericht van Twitter dat ik Twidroyd niet meer kon gebruiken, omdat ze de twitter-api-regelementen overtreden hebben.

Dus nu heb ik TweetCaster. Werkt nog een tikkie lekkerder naar mijn idee.
Alleen dat previewpanel van twidroyd was wel prettig.
Dat panel is bij mijn juist de reden dat ik overgestapt ben naar twitter for android. Die laatste update van ze is echt top! :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 21 februari 2011 @ 13:34:19 #216
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93099303
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat panel is bij mijn juist de reden dat ik overgestapt ben naar twitter for android. Die laatste update van ze is echt top! :Y
Twitter for android alsin, de officiele twitter app?

Ik miste daar wat in, maar ik weet ff niet meer wat.
Maar die hebben nu dus ook een preview optie?
pi_93099581
quote:
Op maandag 21 februari 2011 13:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Twitter for android alsin, de officiele twitter app?

Ik miste daar wat in, maar ik weet ff niet meer wat.
Maar die hebben nu dus ook een preview optie?
Ja de officiële ja :Y Preview als in laten zien van plaatjes?

Ik bedoel die preview van twidroyd vond ik te zwaar. Daarom ben ik overgestapt naar twitter for android. En ja die laten ook gewoon geuploade plaatjes zien.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 21 februari 2011 @ 13:52:32 #218
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93100100
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ja de officiële ja :Y Preview als in laten zien van plaatjes?

Ik bedoel die preview van twidroyd vond ik te zwaar. Daarom ben ik overgestapt naar twitter for android. En ja die laten ook gewoon geuploade plaatjes zien.
Dat bedoel ik ja.
Al kan dat preview-panel van twidroyd complete websites laten zien, maar goed... dat wil je niet.

Hm, misschien eens kijken of de officiele twitter app me weer kan behagen dan :P
Al moet ik zeggen dat TweetCaster ook wel erg prettig werkt.
pi_93100769
quote:
Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ja.
Al kan dat preview-panel van twidroyd complete websites laten zien, maar goed... dat wil je niet.

Hm, misschien eens kijken of de officiele twitter app me weer kan behagen dan :P
Al moet ik zeggen dat TweetCaster ook wel erg prettig werkt.
Ja ik vind die preview daarom dus te zwaar. Zeker over het hdspa of 3g netwerk. Tweetcaster is ook wel lekker idd maar sinds de update van de officiële vind ik die echt goed :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93101760
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik kreeg bericht van Twitter dat ik Twidroyd niet meer kon gebruiken, omdat ze de twitter-api-reg
Is al weer even hersteld hoor ;)

quote:
twidroyd
Thanks for your patience and loyalty. #twidroyd is back online! Download and retweet! Http://bit.ly/Twidroyd5DL

11 hours ago
  maandag 21 februari 2011 @ 14:31:41 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93101837
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 07:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Je hebt twee retweetstijlen. De rt @bla blablabla stijl en de officiële twitter retweet. De eerste kan altijd, de tweede alleen als het account van diegene open staat. Twidroyd kan beiden gewoon.
Debiel dan van Twydroid. Mensen die een slotje op hun Tweets zetten doen dat niet voor niks.
Niet meer actief op Fok!
pi_93101928
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat panel is bij mijn juist de reden dat ik overgestapt ben naar twitter for android. Die laatste update van ze is echt top! :Y
Zal die eens testen, alhoewel ik enorm tevreden ben met TwyDroid, baal ik vaak wel van de traagheid mbt het preview gebeuren. Heb al van alles uitgezet maar is eigenlijk niet de bedoeling vind ik.
pi_93101939
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Debiel dan van Twydroid. Mensen die een slotje op hun Tweets zetten doen dat niet voor niks.
Eens, want waar is de privacy mogelijkheid dan voor nodig als die toch maar deels werkt. Zelf wil ik geen re-tweets ontvangen, maar toch krijg ik die helaas.
pi_93104497
quote:
Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zal die eens testen, alhoewel ik enorm tevreden ben met TwyDroid, baal ik vaak wel van de traagheid mbt het preview gebeuren. Heb al van alles uitgezet maar is eigenlijk niet de bedoeling vind ik.
Twidroyd was geweldig zoals het eerst was. Die preview functie hadden ze nooit in moeten brengen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  maandag 21 februari 2011 @ 15:47:20 #225
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93105227
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Debiel dan van Twydroid. Mensen die een slotje op hun Tweets zetten doen dat niet voor niks.
Dat heeft niks, maar dan ook helemaal niks met Twidroyd te maken.
Dat is standaard twitter functionaliteit.

Mensen die "private" staan mag je dus wel retweeten, maar dan komt het zoals gezegd met RT ervoor te staan. Op die manier wordt het niet zo zeer meer een doorverwijzing (re-tweet), maar meer een herhaling van een bericht. Het wordt jouw bericht. Zelfde zou zijn als je een bericht gewoon copy/paste. Ondanks dat iemand op "private" staat, kan je wel een tweet copy/pasten natuurlijk.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:29 schreef Juup© het volgende:

[..]

Is al weer even hersteld hoor ;)

[..]

Ik kreeg vrijdag volgens mij dat bericht van Twitter. Ik heb dan geen zin om te wachten op een oplossing, zeker niet omdat ik vanuit Twidroyd niet een melding krijg (ja, je kan ze followen, maar ik heb geen zin om ze te followen).

En dan heb je geen idee hoe lang het kan gaan duren. En dan stap ik dus gewoon over. Dat is het mooie aan gratis apps. :)
pi_93109529
Twidroyd werkt weer _O_
pi_93115536
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef Cryothic het volgende:

[..]

En dan heb je geen idee hoe lang het kan gaan duren. En dan stap ik dus gewoon over. Dat is het mooie aan gratis apps. :)
Euhmm, Twidroyd is ook gratis en ik heb geen ads :)
pi_93115578
Het voordeel van Twidroyd tov de recente Twitter app, vind ik de instelmogelijkheden. Bij de Twitter app kan ik nergens vinden hoe ik het lettertype kan vergroten b.v..
pi_93118804
Heb nu zelf Tweetcaster en die werkt best prettig, zag ook Plume (het oude Toiteur) iemand daar ervaring mee?
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_93118940
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:19 schreef Karstman het volgende:
Heb nu zelf Tweetcaster en die werkt best prettig, zag ook Plume (het oude Toiteur) iemand daar ervaring mee?
Yup, vind ik prima werken. Ik zocht 'n donker thema en 'n scrollable widget. Verder zit alles erop wat ik fijn vind :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_93119238
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die nieuwe Facebook telefoon van HTC is gruwelijk lelijk :X
[ afbeelding ]
Valt best mee toch :o
  maandag 21 februari 2011 @ 20:44:41 #232
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_93120256
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:16 schreef kikoooooo het volgende:
Twidroyd werkt weer _O_
Beterrrrrrrrrrrrrr.
Maar wat is er nou veranderd?
Anyway, ik flikker meteen de app van Twitter zelf eraf.
Je moeder is een hamster
pi_93120837
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:44 schreef Crutch het volgende:

[..]

Beterrrrrrrrrrrrrr.
Maar wat is er nou veranderd?
Anyway, ik flikker meteen de app van Twitter zelf eraf.
Twidroyd had een ingebouwde twitlonger functie (dat je tweet meer dan 140 tekens kon bevatten). Dat mocht niet van twitter.

quote:
Bill Gross, Founder and CEO of UberMedia
295 votes by Robert Scoble, James Proud, Brandon Smietana, (more)
Twitter told us today that they suspended our applications for three reasons:

1. Twitter said that in UberTwitter and Twidroyd we use a tweet-elongation service named tmi.me that allows people to write more than 140 characters, and that this service may post private messages on a public website. At their request, we have removed this ability.

2. Twitter said that in UberCurrent we change links that are part of an affiliate program to be our own links. We dont currently do this, but we removed all changing of links to eliminate any possibility of this.

3. Twitter said that they would like us to change the name UberTwitter, and we have changed the name to UberSocial, effective immediately.

Twitter also said that as soon as we made these changes, they would restore our access to their API. All the changes have been made, and Twitter has been notified, and we are waiting for the apps to be restored.
3 Comments 12:47am on Saturday
pi_93137899

Ik ben weer op de minimalistische toer gegaan :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 08:19:26 #235
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_93138752
Ik heb (waarschijnlijk een hele domme) vraag.
Ik ga in mei op vakantie naar Amerika , nu zit er op mn telefoon dat Google navigatie systeem.
Ik denk dat is mooi , dan hoef ik de Tom Tom niet mee te slepen en geen kaart van Amerika aan te schaffen voor de Tom Tom , maar.......
Hoe werkt het , gaat dat via een provider of gewoon via de satteliet , wat i kdus eigenlijk wil weten , dat ik als ik terug kom van vakantie , dat ik ineens een torenhoge telefoonrekening heb om dat ik dat navigatiesysteem in het buitenland gebruikt heb.
Alvast bedankt
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 22 februari 2011 @ 08:48:18 #236
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_93139069
Ja, zeker als je gaat roamen kun je voor hoge kosten komen te staan. Nu heeft Vodafone zo'n actie dat je voor 2 eypo per dag 35MB mag gebruiken, maar dat is maar in bepaalde landen (maar daarmee zou je er wel komen). Een andere oplossing is dat je de route die je een dag wilt rijden inlaadt als je nog in je hotel zit (via wifi, als dat gratis is). Hij cached de hele route dan, maar het nadeel is dat je niet (teveel) van de route mag afwijken. Doe je dat wel dan mag je fijn zelf zorgen dat je terugkomt op de route. Het vereist ook wat souplesse wat betreft het tegelijk ontvangen van een wifi-signaal en GPS (zo is wifi meestal binnen en GPS uiteraard vooral buiten), dus dan sta je waarschijnlijk tussen de schuifdeuren je GPS in te stellen :P
Wat je ook nog zou kunnen doen is mobiel internet/roaming alleen kort aanzetten als je een route inlaadt/wijzigt, en zodra deze route getoond wordt mobiel internet uitzetten (de route is dan gecached, maar hij gaat niet door met andere delen van de map laden zodra je erlangs rijdt, en dát is juist hetgene wat data kost).

Als je nou even een data monitor installeert en je gaat in NL eerst eens proberen een route in te plannen en daarna meteen internet uitzetten, dan kun je zien wat een x aantal kilometers zoal aan data kost. Wees dan ook zo slim om allerlei lagen, vooral de laag 'satelliet' uit te zetten :P
  dinsdag 22 februari 2011 @ 09:50:27 #237
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_93140353
Dat wordt dus de Tom Tom meenemen. ;(
Bedankt iig
Ik ben inmiddels overleden
pi_93141010
Of je gebruikt een offline navigatie. Dus met kaarten op je telefoon. OsmAnd is gratis en NavDroyd kost ¤5,-. Ik heb ze nog niet uitgeprobeerd. Maar voor dat geld zou je het kunnen testen.
Ik wil ze zelf ook in NL gaan gebruiken aangezien ik geen internetabbo heb.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 10:53:35 #239
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93142290
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Twidroyd had een ingebouwde twitlonger functie (dat je tweet meer dan 140 tekens kon bevatten). Dat mocht niet van twitter.

[..]

Apart, dat doet TweetDeck ook, of regelt die het op een andere manier?

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef Juup© het volgende:

[..]

Euhmm, Twidroyd is ook gratis en ik heb geen ads :)
Zeg ik ergens dat Twidroyd niet gratis is dan?
Ik bedoel meer dat ik minder snel loyaal wordt aan een app als het gratis is, en er genoeg gratis alternatieven zijn.

Als ik voor Twidroyd had moeten betalen, had ik hem nu weer aan staan denk ik. Maar ja, het was toch gratis, dus als ze (even) uit de lucht zijn, pak ik wel een ander gratis appje. En dan is het leuk dat twidroyd weer terug is, maar voorlopig ben ik even tevreden met TweetCaster :)
pi_93142406


[ Bericht 100% gewijzigd door kikoooooo op 22-02-2011 10:56:52 ]
pi_93142415
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 08:19 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb (waarschijnlijk een hele domme) vraag.
Ik ga in mei op vakantie naar Amerika , nu zit er op mn telefoon dat Google navigatie systeem.
Ik denk dat is mooi , dan hoef ik de Tom Tom niet mee te slepen en geen kaart van Amerika aan te schaffen voor de Tom Tom , maar.......
Hoe werkt het , gaat dat via een provider of gewoon via de satteliet , wat i kdus eigenlijk wil weten , dat ik als ik terug kom van vakantie , dat ik ineens een torenhoge telefoonrekening heb om dat ik dat navigatiesysteem in het buitenland gebruikt heb.
Alvast bedankt
Gewoon Sygic Aura of een ander offline navigatiesysteem erop zetten.
pi_93142693
Wanneer je graag offline navigatiesoftware op je Android-toestel wil, raad ik Co-Pilot aan. Navigon ziet er ontegenzeglijk een stuk fraaier uit en heeft uitstekende gesproken instructies, maar het is een loeizware applicatie. (op de HTC Hero draait 'ie zelfs amper) Bovendien haal je jezelf een hele hoop gezeik met registratiecodes op de hals, wanneer je een harde reset op je toestel uitvoert en Navigon wil her-installeren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 11:51:26 #243
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93144446
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer je graag offline navigatiesoftware op je Android-toestel wil, raad ik Co-Pilot aan. Navigon ziet er ontegenzeglijk een stuk fraaier uit en heeft uitstekende gesproken instructies, maar het is een loeizware applicatie. (op de HTC Hero draait 'ie zelfs amper) Bovendien haal je jezelf een hele hoop gezeik met registratiecodes op de hals, wanneer je een harde reset op je toestel uitvoert en Navigon wil her-installeren.
CoPilot Live Europe kost 78 euro.... of heeft iedereen hier hem "gekocht"?
pi_93144872
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:51 schreef Cryothic het volgende:

[..]

CoPilot Live Europe kost 78 euro.... of heeft iedereen hier hem "gekocht"?
Ga je mond spoelen :X

Ik gebruik trouwens Sygic Mobile Maps 10, werkt goed, iig veeeeeel beter dan Google Navigatie.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:25:33 #245
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_93145699
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen :X

Ik gebruik trouwens Sygic Mobile Maps 10, werkt goed, iig veeeeeel beter dan Google Navigatie.
Dat het voor mij even duidelijk is dat we het allemaal over dezelfde versie hebben.
Niet dat ik nog weken aan het zoeken ben naar die gratis nav-app :)
pi_93145953
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Over 2 maandjes kan ik evt verlengen. Wordt dus twijfelen tussen een Nexus S of Galaxy S II. Jammer is wel de idiote prijs van die laatste (699 euri)
neger wat?

699.. ik zat er over te denken om in mei los een Galaxy 2 te halen, maar laat maar. :')
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 17:32:10 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93159421
Ik had vanochtend Edge :') :+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93159539
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 17:32 schreef Renesite het volgende:
Ik had vanochtend Edge :') :+
Dat bestaat toch helemaal niet in Nederland?
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 17:37:28 #249
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93159668
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93159757
quote:
384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement :')
pi_93159933
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement :')
Edge is zoo traag ;(
Geef mijn maar WIFI of HDSPA
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 17:44:13 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93159978
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

384kbps, dat is sneller dan mijn huidige Hi-abonnement :')
In huis heb ik GPRS snelheid :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93161063
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wanneer je graag offline navigatiesoftware op je Android-toestel wil, raad ik Co-Pilot aan. Navigon ziet er ontegenzeglijk een stuk fraaier uit en heeft uitstekende gesproken instructies, maar het is een loeizware applicatie. (op de HTC Hero draait 'ie zelfs amper) Bovendien haal je jezelf een hele hoop gezeik met registratiecodes op de hals, wanneer je een harde reset op je toestel uitvoert en Navigon wil her-installeren.
Gewoon Titanium Backup erover en je hebt al je instellingen en registratiecodes gewoon opgeslagen, dus nergens problemen mee.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_93161500
quote:
16s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Edge is zoo traag ;(
Geef mijn maar WIFI of HDSPA
Ja, maar met HSDPA heb ik alsnog maar een maximumsnelheid van 384kbps
pi_93161525
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

In huis heb ik GPRS snelheid :{
Ik bedoel dat de maximale snelheid in mijn internetabonnement van Hi maar 384kbps is, ook met HSDPA.
pi_93162660
384kbps is wel echt langzaam zeg :{ k heb 1,5mbps
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93162894
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

In huis heb ik GPRS snelheid :{
In huis heb ik Wifi :+

'k Denk dat dat Edge netwerk best meevalt, Vodafone heeft vrij goede HSPA dekking
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 18:54:10 #258
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93163130
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:48 schreef Ireyon het volgende:

[..]

In huis heb ik Wifi :+

'k Denk dat dat Edge netwerk best meevalt, Vodafone heeft vrij goede HSPA dekking
Doe ik zo min mogelijk. Vooral als ik 's avonds weer weg moet en ik WiFi vergeet uit te zetten..
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93163936
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:43 schreef Exentric90 het volgende:
384kbps is wel echt langzaam zeg :{ k heb 1,5mbps
Ik kan nu m'n contract verlengen, dan wordt het 3,5mbps, of zelfs 7,2mbps als ik te veel geld heb.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:26:32 #260
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93164623
Eindelijk, heb van Samsung vandaag m'n leathercase en headset binnen gekregen _/-\o_ eindelijk fatsoen voor m'n GT
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93165863
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]

Doe ik zo min mogelijk. Vooral als ik 's avonds weer weg moet en ik WiFi vergeet uit te zetten..
Gooi er dan gewoon een wifi planner op?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 20:06:18 #262
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93166644


Edge 8-) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93167003
Ey, dat heb ik altijd in Duitsland.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 20:24:23 #264
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93167659
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Ey, dat heb ik altijd in Duitsland.
Dat durf ik niet in het buitenland. Kost me te duur ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93167955
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

Edge 8-) !
Welke klokwidget is dat :o?
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 20:29:46 #266
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93168018
SiMi clock widget.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:15:48 #267
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93170819
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
SiMi clock widget.
Ik mag de stijl van je screen wel, maar als k eerlijk ben vind ik je dock-icons er niet zo bij passen.. maar das natuurlijk persoonlijke smaak :+
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93170928
En die dagen widget?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:22:20 #269
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93171296
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:06 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]

Edge 8-) !
Beautiful Widgets O+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93171437

Wat voor dock zou hier mooi bij passen? Ik kan geen mooie bedenken.
pi_93171791
En hoe pas je eigenlijk je lockscreen aan :P?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:28:28 #272
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93171808
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor dock zou hier mooi bij passen? Ik kan geen mooie bedenken.
Nu spreek ik dus heel erg uit persoonlijke smaak..

Text-icons (of als je dat echt niks vind, minimalistische/strakke icons) in t wit, met n transparante (eigenlijk dus geen) dock-background..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93171972
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Koepert het volgende:

[..]

Nu spreek ik dus heel erg uit persoonlijke smaak..

Text-icons (of als je dat echt niks vind, minimalistische/strakke icons) in t wit, met n transparante (eigenlijk dus geen) dock-background..
Ja.. daar ben ik alleen wel op uit gekeken :P En mijn PhotoShop-probeersels net zagen er niet uit.

https://www.dropbox.com/g(...)oid%20Stuff?h=1c63c1
Hier kan je trouwens veel mooie achtergronden en docks voor LauncherPro vinden, inclusief veel screenshots voor inspiratie.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:33:57 #274
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93172201
Dan zou ik iets in deze stijl doen..

It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93172475
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Koepert het volgende:
Dan zou ik iets in deze stijl doen..

[ afbeelding ]
Hmm, even kijken of ik zoiets kan fixen.
pi_93173750
Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen:


Met dit als dock-vervanger:
pi_93174778
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen:
[ afbeelding ]

Met dit als dock-vervanger:
[ afbeelding ]
Welke is dat? :D
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93174821
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen:
[ afbeelding ]

Met dit als dock-vervanger:
[ afbeelding ]
Wat betekent 47?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:14:12 #279
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_93174911
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat betekent 47?
batterij 47%
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_93175198
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef lekzzz het volgende:

[..]

batterij 47%
Circle Battery-widget vind ik daar trouwens mooier voor. Dan loopt de cirkel ook 'leeg' tijdens het ontladen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Welke is dat? :D
Long-press op een dock-plaats in LauncherPro -> Swipe gesture action -> Show Popup -> Recent apps
pi_93175421
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 22:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Circle Battery-widget vind ik daar trouwens mooier voor. Dan loopt de cirkel ook 'leeg' tijdens het ontladen.

[..]

Long-press op een dock-plaats in LauncherPro -> Swipe gesture action -> Show Popup -> Recent apps
Oh dat heeft ADWex niet :(
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 22:32:29 #282
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93176116
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:15 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ik mag de stijl van je screen wel, maar als k eerlijk ben vind ik je dock-icons er niet zo bij passen.. maar das natuurlijk persoonlijke smaak :+
Ze zijn standaard...
Voor de rest is het een ratjetoe op mijn andere screens - maar dat mag :P Wat ik wel bewust doe is de tekst weghalen bij iconen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93176245
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:21 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Oh dat heeft ADWex niet :(
Kan je daar überhaupt je eigen dock maken?
pi_93176389
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kan je daar überhaupt je eigen dock maken?
Ja zeker :Y en t werkt n stuk sneller :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_93176643
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:36 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ja zeker :Y en t werkt n stuk sneller :)
Ik wacht nog even op de nieuwe versie van LP, die is helemaal opnieuw geschreven en is als het goed is helemaal vrij van lag.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 22:44:09 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93176901
Zou die OTA ingestuwd worden of volledig opnieuw downloaden?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:44:32 #287
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93176928
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik wacht nog even op de nieuwe versie van LP, die is helemaal opnieuw geschreven en is als het goed is helemaal vrij van lag.
Ik heb nog steeds de gratis versie van LP (geen creditcard :') ) maar zijn er dan gedurende de afgelopen periode ook nog updates voor LP geweest? (Of beter: zou de gratis versie ook geupdate worden..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93177342
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 22:40 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik wacht nog even op de nieuwe versie van LP, die is helemaal opnieuw geschreven en is als het goed is helemaal vrij van lag.
Ben ik ook op aan t wachten. En anders die van die Nederlanders. Kan even niet op de naam komen :P


//edit SlickUI dus :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Exentric90 op 22-02-2011 22:57:28 (faal autocorrect) ]
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:51:50 #289
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93177437
Weet iemand een goede app waarmee ik m'n pc (XP) kan besturen via m'n Galaxy? Via wifi of 3g...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93177764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef Koepert het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds de gratis versie van LP (geen creditcard :') ) maar zijn er dan gedurende de afgelopen periode ook nog updates voor LP geweest? (Of beter: zou de gratis versie ook geupdate worden..
Je kan LP kopen met Paypal, heb ik ook gedaan. Die drie euro vond ik de extra's wel waard.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:51 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand een goede app waarmee ik m'n pc (XP) kan besturen via m'n Galaxy? Via wifi of 3g...
Unified remote
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:50 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ben ik ook op aan t wachten. En anders die van die Nederlanders. Kan even niet op de naam komen :P

//editie SlickUI dus :P
Die ken ik niet :o
pi_93177848
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je kan LP kopen met Paypal, heb ik ook gedaan. Die drie euro vond ik de extra's wel waard.

[..]

Unified remote

[..]

Die ken ik niet :o
Is het zeker waard om op te googlen
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:05:00 #292
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93178229
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je kan LP kopen met Paypal, heb ik ook gedaan. Die drie euro vond ik de extra's wel waard.

[..]

Unified remote

[..]

Die ken ik niet :o
Gaaf! Bedankt!! Zo'n simpel programma! _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93178295
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Gaaf! Bedankt!! Zo'n simpel programma! _O_
En je kan er echt alles mee :P
pi_93178724
Unified remote werkt echt top ja :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:22:45 #295
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93179264
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

En je kan er echt alles mee :P
Maar ik kan niet bijvoorbeeld via Explorer een andere mp3 starten via winamp/wmp?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93179646
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Maar ik kan niet bijvoorbeeld via Explorer een andere mp3 starten via winamp/wmp?
Dat kan toch? Als je naar de File Explorer gaat kan je door de mappen van je computer bladeren, en bestanden daarmee openen op je computer
pi_93179772
Net even getest, en dat werkt inderdaad.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:33:36 #298
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93179833
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Net even getest, en dat werkt inderdaad.
Bij mij niet :? Ook geeft ie maar een heel klein deel van de daadwerkelijke mapinhoud weer :(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_93180023
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Bij mij niet :? Ook geeft ie maar een heel klein deel van de daadwerkelijke mapinhoud weer :(
Ga er eens heen via C -> Users -> Je naam -> Muziek (even ervan uitgaande dat je muziek daar staat).
pi_93180032
Misschien anders Gmote proberen? :)
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:37:14 #301
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_93180033
In de server staat alles op "Allow"
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')