abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:55:15 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92855628
Nee. Maar dit bericht sluit dan wel weer leuk aan:

AMSTERDAM - De PVV krijgt nog steeds steun van rechts-extremisten, ook al wil de partij daar niets mee te maken hebben. Prominenten van de voormalige Centrumdemocraten (CD) en van de neonazistische Nederlandse Volks-Unie (NVU) tekenden ondersteuningsverklaringen voor de provinciale statenverkiezingen van 2 maart.
Dat blijkt uit onderzoek van de antifascistische onderzoeksgroep Kafka, waaruit De Volkskrant vandaag citeert. De groep Kafka bezocht stembureaus in 17 van de 20 kieskringen, waar de ondersteuningsverklaringen ter inzage liggen, nodig om mee te kunnen doen aan de verkiezingen.

'Klopt'
Opmerkelijke namen op de lijst zijn Wim Elsthout en Ruud Enthoven, tot 1999 lid van de Centrumdemocraten en betrokken bij de 'doorstart' van die partij onder de naam Conservatieve Democraten. 'Het klopt dat ik mijn handtekening heb gezet', zegt Elsthout, 'maar ik wil er verder niet op ingaan.'

'Balen'
Hero Brinkman, PVV-Kamerlid en lijsttrekker in de provincie Noord-Holland, zegt niet op de hoogte van de steunverklaringen te zijn geweest, 'anders hadden we ze natuurlijk nooit ingediend.' Hij baalt ervan dat de namen nu naar buiten komen. 'Hoe vaak moet ik nog zeggen dat wij geen fascistische of rechts-extremistische partij zijn?'
(EBO)

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)extreem-rechts.dhtml

Tja, dat kun je heel vaak roepen, maar zoals het aloude gezegde al luidt: If it walks like a chicken...

Ik denk dat je toch iets fout doet, als je zelf vindt dat je geen fascistische of rechts-extremistische partij bent, maar dat er toch heel veel mensen die dat gedachtengoed omhelzen, in jouw partij de ideale vertegenwoordiger zien.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92856357
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik sluit iedereen uit die ik een lomperd vind, een slecht persoon, een hatelijk persoon. Op basis van gedrag. En zo sluit ik de PVV ook uit. Op basis van hun doen en laten en de stront uit de monden van de PVV-Kamerleden.
Dus ben je net zo slecht als 'de gemiddelde pvv'er ' ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 01:03 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik heb vorig jaar gereageerd op de advertentie van de PVV, waarin ze aangaven op zoek te zijn naar kandidaten voor de Provinciale Staten.
Ik ben vervolgens uitgenodigd voor een gesprek en 'aangenomen', maar uiteindelijk toch afgezegd.

De PVV is intern nog vele malen extremer, dan zij naar buiten toe zijn.
Iedereen moet natuurlijk zelf zijn keuze maken, maar ik heb nog liever dat mensen op de PvdA stemmen dan op de PVV.
Dus je wil eerst bij de partij horen en daarna zeg je dat mensen beter op de PvdA kunnen stemmen. Dan zit je bij de PvdA in ieder geval goed gezien je gedraai :W

quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 08:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Tja, dat kun je heel vaak roepen, maar zoals het aloude gezegde al luidt: If it walks like a chicken...

Ik denk dat je toch iets fout doet, als je zelf vindt dat je geen fascistische of rechts-extremistische partij bent, maar dat er toch heel veel mensen die dat gedachtengoed omhelzen, in jouw partij de ideale vertegenwoordiger zien.
Zo roepen PvdA leden dat het geen marokanenknuffelaars zijn.... en toch zien heel veel mensen dat anders. Doen ze toch iets goed fout.
pi_92858410
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 23:37 schreef Friek_ het volgende:


_O-
Het lijkt me stug dat er goebbels-cartoons waren toen voor- en tijdens de oorlog , en hij pleegde zelfmoord vlak nadat hitler dat deed.
Ik kan er geen klacht van/over vinden, goebbels cartoons.
hitler wel, die heeft massa's cartoons over zich heen gekregen.

En is dit wel mening uiten? Is dit niet eveneens de bekende "oproep tot geweld" ?
Welk praktijk feit zet wilders bij een gas douche met nazi kleren en een rij (ook buitenlandse afkomst-) tuig ?

Maar goed, maurice 'de pvda' hond rekende er al peilende meermaals zetels en zetels naast , ook met de pvv laatst, en noemt dat enkele procenten verschil met de uitlslag, de pvda verloor 5 maal op rij en 'waren helemaal terug', aldus zijzelf dan he...

Kortom, vieze spelletjes en nog steeds verwacht ik verlies voor de pvda, minder zetels dan de PVV in de provincies en dus 1e kamer.

[ Bericht 3% gewijzigd door fokthesystem op 16-02-2011 15:00:18 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:34:24 #79
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92874789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Het lijkt me stug dat er goebbels-cartoons waren toen voor- en tijdens de oorlog , en hij pleegde zelfmoord vlak nadat hitler dat deed.
Ik kan er geen klacht van/over vinden, goebbels cartoons.
hitler wel, die heeft massa's cartoons over zich heen gekregen.
:') !
O)))
pi_92898428
De steun van extreem-rechts gaat verder dan alleen het zetten van handtekeningen:

quote:
Extreemrechts

Sebastian Kruis op de tiende plek van de Zuid-Hollandse lijst van de PVV. De 21-jarige Hagenaar was in 2008 samen met bekende extreemrechtse activisten actief in Stop Islamisering van Nederland, de Nederlandse afdeling van Stop Islamisation Of Europe (SIOE).

De website van Stop Islamisering van Nederland is door de Amerikaanse provider die hem hostte uit de lucht gehaald na een klacht van het Meldpunt Discriminatie Internet over de racistische en haatzaaiende teksten op de site. De tekst van de klacht van het MDI is terug te lezen in een mailwisseling tussen de Amerikaanse provider en de website hetvrijevolk.com.

Alexander van Hattem, de nummer vier op de kandidatenlijst in Noord-Brabant, voerde in 2003 in Tilburg actie met het Rotterdamse extreemrechtse gemeenteraadslid Michiel Smit. Een jaar later sprak hij op een LPF-bijeenkomst in Almelo samen met de extreemrechtse veteraan, Alfred Vierling.

Van de nummer drie op de Groningse kandidatenlijst Matthijs Jansen werd al eerder via NRC Handelsblad bekend dat hij steun wierf voor de PVV op het extreemrechtse webforum Polinco.
En maar huilie-huilie doen over de Godwins, ze vragen er gewoon om...
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:22:36 #81
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  donderdag 17 februari 2011 @ 02:34:21 #82
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92902072
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef fokthesystem het volgende:
Het lijkt me stug dat er goebbels-cartoons waren toen voor- en tijdens de oorlog , en hij pleegde zelfmoord vlak nadat hitler dat deed.
Ik kan er geen klacht van/over vinden, goebbels cartoons.
hitler wel, die heeft massa's cartoons over zich heen gekregen.
http://rbth.ru/articles/2010/04/02/cartoon_allies.html

Goebels dreigde zelfs dat als Moskou veroverd werd, dat hij een Russische cartoonist die de spot met hem dreef zou laten ophangen.

Maar ja, dat is natuurlijk oorlog.

Maar ook voor de oorlog gebeurde het:

http://www.wardsbookofdays.com/19september.htm

"On one occasion, Nazi Propaganda Minister, Josef Goebbels, protested to British Foreign Secretary Lord Halifax, that Low was damaging Anglo-German relations."

Cartoons zijn verder al zo oud als de weg naar Rome, en zelfs in die stad werden op stadsmuren de voorganger van satirische tekeningen gekalkt om Romeinse keizers en senators te bespotten.

Om maar een recentelijk voorbeeld aan te halen: Tijdens de oorlog in Irak zijn er herhaaldelijke malen cartoons verschenen die Bush vergeleken met Hitler. En alhoewel er inderdaad een wansmaakje aan zit, heeft de Amerikaanse regering nooit gevraagd om die cartoons weg te halen.

Nu zit Wilders niet in een regering natuurlijk, maar als je VRIJHEID in je partij naam hebt staan, moet je niet een potje gaan zitten janken als mensen van die vrijheid gebruik maken.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 17 februari 2011 @ 02:38:14 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92902108
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:00 schreef Jud1th het volgende:
De steun van extreem-rechts gaat verder dan alleen het zetten van handtekeningen:

En maar huilie-huilie doen over de Godwins, ze vragen er gewoon om...
Ach, voor de Tweede Kamer verkiezingen was er ook al een PVV-er die op de website van Stormfront om steun ging vragen. Nu was dat ook geen kandidaatslid voor de Tweede Kamer, en iemand die op eigen houtje iets deed - net zoals die cartoonist op Joop.nl bijvoorbeeld. ;)

Zijn film staat ook nog steeds te koop bij de Christen-Fundamentalisten van CAN trouwens. Maar dat kan Henk en Ingrid natuurlijk allemaal niet zoveel boeien: De moslims moeten aangepakt worden!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:47:07 #84
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92903872
'Geen crisis bij uitblijven steun Senaat'
HILVERSUM - Als de huidige coalitiepartijen en gedoogpartner PVV bij de Provinciale Statenverkiezingen geen meerderheid in de Eerste Kamer weten te verwerven, zal dat geen reden zijn voor een kabinetscrisis. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders woensdag gezegd in het tv-programma Uitgesproken WNL.

Wilders deed een oproep aan de kiezers om dat te voorkomen, maar als de meerderheid in de Senaat uitblijft dan zijn er ook nog andere partijen, opperde Wilders. Ook is het voor de politicus relevant hoeveel zetels de SGP haalt. We zullen in ieder geval niet teruggaan naar de kiezer, zei hij.

Wilders is zeer in zijn nopjes met de PVV-lijsttrekker voor de Eerste Kamer, Machiel de Graaf. Toen hem werd gevraagd of De Graaf een opvolger zou kunnen zijn, antwoordde hij: zeker.

De politicus gaf prijs dat hij, gezien zijn bijzondere situatie met beveiliging, niet veel toekomt aan ontspanning. In zijn slaap kan hij zich het beste ontspannen. Ik slaap maar vier, vijf, soms zes uur per nacht. Maar dan kan ik me het beste ontspannen. Dan ben je echt even in je eigen wereld.

http://www.telegraaf.nl/b(...)enaat___.html?p=20,1

Tja, dat kan hij wel willen, ik denk dat de oppositie er toch anders over denkt. Ik hoop overigens dat de SGP wel twee keer nadenkt voordat zij de rol van vierde partij op zich neemt. Een partij die zich lieert met dit rampenkabinet kan er alleen maar bij verliezen...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:38:53 #85
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92905102
ROTTERDAM - Cartoons, rechtszaken, documentaires, bedreigingen en demonisering ten spijt, Geert Wilders laat zich er niet door uit het veld slaan. Tijdens een interview met Uitgesproken WNL toonde de PVV-leider zich boos en slagvaardig tegelijk.

Bij ouders die hun kinderen daarvoor lenen, zit echt een steekje los.

Geert Wilders
Wilders liet zich ondervragen door Joost Eerdmans, ooit politicus en aanhanger van Pim Fortuyn, over zijn plannen, ideeën en gedachten.

Zo liet de Wilders er geen twijfel over bestaan dat hij zich niet door een cartoon uit het veld laat slaan. Op de aan de Vara gelieerde website Joop.nl verscheen een illustratie waarin een verband wordt gelegd tussen de door de PVV voorgestelde 'tuigdorpen' en concentratiekampen in de Tweede Wereldoorlog. "Cartoonisten moeten maken wat zij willen. De vrijheid van meningsuiting staat voorop, ook bij de PVV en mij. Het maakt ons sterker. Er gaat wat veranderen in Nederland. Dat staat vast", aldus Wilders

Steekje los
Inmiddels zijn er filmpjes verschenen die een stemwijzer promoten voor ontevreden CDA- en VVD-kiezers. Daarin worden kinderen aan het woord gelaten over politiek gevoelige onderwerpen als islamisering. Wilders reageerde hierop met: "Ïk dacht dat ik alles had gezien, maar kinderen gebruiken om de PVV te demoniseren is het laagste van alles.

In een eerder reactie zei hij: "Ik heb er geen woorden voor dat er ook kleine kinderen worden ingezet in de anti-PVV-filmpjes. Bij de mensen die dat doen en de ouders die hun kinderen daarvoor lenen, zit echt een steekje los. Te walgelijk voor woorden. Deze vuiligheid slaat werkelijk alles.''

Boek
De PVV-voorman liet weten dat hij bezig is met een boek, dat in oktober in de VS verschijnt en later in Nederland. Kern van het boek is Wilders' stelling dat de islam geen religie maar een ideologie is. "Het handelt over de gevolgen daarvan en hoe dit is te keren."
Wat de PVV-leider kan stoppen is - zoals hij dat zelf verwoordde - 'een gek die mij onder het tapijt schuift.' Hij beleeft bij de gedachten daaraan 'slechte dagen'. "Maar de PVV wordt groter en de islam kleiner."

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eren-walgelijk.dhtml

Maar gaan zeuren over kinderliedjes en -programma's alsof dat broeinesten van islamisering zijn, is natuurlijk niet walgelijk, he meneer Wilders?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_92905153
Don Quichot L_V.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:42:06 #87
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92905196
:?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Moderator donderdag 17 februari 2011 @ 09:52:42 #88
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92905450
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Maar gaan zeuren over kinderliedjes en -programma's alsof dat broeinesten van islamisering zijn, is natuurlijk niet walgelijk, he meneer Wilders?
Dat scoort bij zijn achterban nu eenmaal, Wilders die zich aan zijn beloftes houdt evident niet.

Dom kutvolk krijgt wat het verdient, helaas sleept het de rest van NL mee.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_92905868
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat scoort bij zijn achterban nu eenmaal, Wilders die zich aan zijn beloftes houdt evident niet.

Dom kutvolk krijgt wat het verdient, helaas sleept het de rest van NL mee.
Dus de stemmers zijn dom... .het Nederlandse volk wat wordt meegesleept is derhalve ook niet slim. Wie zijn dan nog de slimme inwoners van Nederland...dan toch links?? :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:29:04 #90
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_92906332
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Inmiddels zijn er filmpjes verschenen die een stemwijzer promoten voor ontevreden CDA- en VVD-kiezers. Daarin worden kinderen aan het woord gelaten over politiek gevoelige onderwerpen als islamisering. Wilders reageerde hierop met: "Ïk dacht dat ik alles had gezien, maar kinderen gebruiken om de PVV te demoniseren is het laagste van alles.

In een eerder reactie zei hij: "Ik heb er geen woorden voor dat er ook kleine kinderen worden ingezet in de anti-PVV-filmpjes. Bij de mensen die dat doen en de ouders die hun kinderen daarvoor lenen, zit echt een steekje los. Te walgelijk voor woorden. Deze vuiligheid slaat werkelijk alles.''
In het filmpje worden een aantal letterlijke quotes van Wilders door kinderen uitgesproken. Wordt het Wilders alleen op deze manier duidelijk wat voor onzin hij normaal gesproken uit zit te kramen?

Een link naar het filmpje heb ik hierboven al geplaatst: [CENTRAAL] - PVV - Deel 36 - Waar Godwins niet altijd onterecht zijn
pi_92906386
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dom kutvolk krijgt wat het verdient, helaas sleept het de rest van NL mee.
Lang leve de democratie. Eigenlijk is democratie alleen maar leuk als je aan de winnende zijde staat.
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:17:31 #92
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92907678
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus de stemmers zijn dom... .het Nederlandse volk wat wordt meegesleept is derhalve ook niet slim. Wie zijn dan nog de slimme inwoners van Nederland...dan toch links?? :)
Mensen die geen pvv stemmen.
O)))
pi_92907699
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef freako het volgende:

[..]

In het filmpje worden een aantal letterlijke quotes van Wilders door kinderen uitgesproken. Wordt het Wilders alleen op deze manier duidelijk wat voor onzin hij normaal gesproken uit zit te kramen?

Een link naar het filmpje heb ik hierboven al geplaatst: [CENTRAAL] - PVV - Deel 36 - Waar Godwins niet altijd onterecht zijn
Wilders reageert weer overdreven en dramatisch.
Zo bevestigt hij zijn imago van onzinuitkramer.... Hij schiet in eigen doel
pi_92907723
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Lang leve de democratie. Eigenlijk is democratie alleen maar leuk als je aan de winnende zijde staat.
QFT !

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:17 schreef arucard het volgende:

[..]

Mensen die geen pvv stemmen.
Aldus de mensen die geen pvv stemmen.

wij van WC eend......... :W
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:22:11 #95
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92907860
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Aldus de mensen die geen pvv stemmen.

wij van WC eend......... :W
Zie je wel dat pvv stemmers dom zijn.
O)))
pi_92908476
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 02:34 schreef maartena het volgende:
Interessante info, thanx.

quote:
Nu zit Wilders niet in een regering natuurlijk, maar als je VRIJHEID in je partij naam hebt staan, moet je niet een potje gaan zitten janken als mensen van die vrijheid gebruik maken.
De vergelijking van wilders met hitler, ook gezien de praktijk, de tijdgeest en omstandigheden, het volk, zijn te zot voor woorden.
De cartoon is dat ook. VER (te ver) over de grens.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:41:41 #97
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_92908559
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:39 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Interessante info, thanx.

[..]

De vergelijking van wilders met hitler, ook gezien de praktijk, de tijdgeest en omstandigheden, het volk, zijn te zot voor woorden.
De cartoon is dat ook. VER (te ver) over de grens.
Ik zie aan de manier van schrijven dat je het niet echt meent.
O)))
pi_92908583
Mooie vent die Wilders. Janken als een paar koters zijn holle uitspraken opdreunen. Geert, als er niets mis is met hetgeen jij zegt, dan maakt het toch geen ene flikker uit dat kinderen het zeggen? Of besef je stiekem toch dat wat je zegt een tikkeltje extreem en idioot is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92908720
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:22 schreef arucard het volgende:

[..]

Zie je wel dat pvv stemmers dom zijn.
Daar jij nog nooit met mij een discussië heb gehad zal ik je onwetendheid niet aanrekenen. Speciaal voor jou zal ik nogmaals melden wat anderen reeds weten.

Ik ben niet voor de pvv... ik ageer graag tegen hard schreeuwende linkse posters ;)
pi_92908731
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:29 schreef freako het volgende:

[..]

In het filmpje worden een aantal letterlijke quotes van Wilders door kinderen uitgesproken. Wordt het Wilders alleen op deze manier duidelijk wat voor onzin hij normaal gesproken uit zit te kramen?

Een link naar het filmpje heb ik hierboven al geplaatst: [CENTRAAL] - PVV - Deel 36 - Waar Godwins niet altijd onterecht zijn
Geef die kinderen eerst de tijd op te groeien. Grote kans dat ze er anders over denken. Zie je zo vaak.

Daarbij, kinderen inzetten die klakkeloos opdrommen wat de volwassen in hun oor fluisteren: not done. :{w
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')