abonnement Unibet Coolblue
pi_92799501
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...


• Bekijk de website of de fansite voor meer informatie.
• Uitzending terugluisteren (Windows Media)?
• Hoe heette dat ene nummer ook alweer? Bekijk de muziekstatistieken.
• Is FOK! traag, down of anderszins de weg kwijt? Of wil je gewoon chatten met je mede-3FM-verslaafden? Chat dan mee in de enige echte FOK!3FM Chat!
Statistieken van deze topicreeks.
Overzicht van de voorgaande topics in deze reeks. (of ga naar http://forum.3fmfan.nl/ om altijd direct naar het laatste topic te gaan).
Chat, fok, twitter, kijk en cam met 3FM tijdens de Vrijdag Freaknacht of andere Programma's.

Video livestream
Webcam 1000kbps
Webcam 200kbps

Audio livestreams
WMA 160kbps
MP3 192kbps
AAC+ 64kbps

Themakanalen (WMA 256kbps)
3FM Live
3FM Alternative
3FM Serious Talent (WMA 160kbps)
3FM Mega Top 50



3FM-ers op FOK! zijn:

DJ's
Michiel Veenstra (MichielV)
Domien Verschuuren (DomienVerschuuren)
Giel Beelen (Giel.Beelen)
Gerard Ekdom (Ekdom)
Sander Guis (Guis)
Timur Perlin (Timur)
Roosmarijn Reijmer (antiroos)
Annemieke Schollaardt (annemic)

Producers
Tjitse Leemhuis (Tjitse, producer Ekstra Weekend)

Overige 3FM-medewerkers
Michiel de Romijn (afzuigkapfilter, knoppendraaier en schuiventrekker 3FM/NOB)
Rachid Finge (Rachidfinge, nieuwslezer NOS radionieuws en NOS headlines)

Opmerkingen:

• Tijdens een Pet Shop Boys plaat gaat het Pet Shop Boys alarm af: PSB-alarm of bewegend PSB-alarm
• Tijdens een Queen plaat gaat het Hansalarm af: Hansalarm


Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!

[ Bericht 0% gewijzigd door hole1988 op 15-02-2011 17:38:50 ]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_92799523
AfscheidFipo :'(
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_92799527
;(
  Redactie Sport / Supervogel maandag 14 februari 2011 @ 23:23:15 #4
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92799540
Bye bye Hans, bye bye.
  ESF Reporter maandag 14 februari 2011 @ 23:25:09 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_92799657
Held
Afgod
Nestor
Saint

HANS.
pi_92799670
Hans het beste met alles wat je (niet meer) gaat doen, ik heb altijd veel plezier beleefd aan je aanwezigheid hier. :W
pi_92799673
Flinke toevoeging aan geloofwaardig voor Grammy jury, klasse dat ze dit hebben gekozen over Lady Gaga en Eminem :Y
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_92799676
Hans _O_ :W
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_92799852
Bye bye party people! :W. Paul (rest natuurlijk ook!) ook jij het beste. Was een leuke tijd hier. Nog 6, ofzo? :P
  ESF Reporter maandag 14 februari 2011 @ 23:28:46 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_92799855
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Paul-89 het volgende:
Hans het beste met alles wat je (niet meer) gaat doen, ik heb altijd veel plezier beleefd aan je aanwezigheid hier. :W
Ja, dit dus, buiten het feit dat ik z'n aanwezigheid hier zwaar ga missen (dit topic krijgt een amputatie), wens ik hem bovenal heel veel succes, plezier en liefde en geluk en zo in wat hij ook gaat doen. De grote factor binnen dit topic gaat vertrekken maar we zullen de herinnering hoog houden en hij zal trots op ons zijn, en hij moet vooral weten dat wanneer in welke vlaag van verstandsverbijstering hij ooit moge verkeren dat hij hier terug wil komen, hij MEER DAN WELKOM IS.
pi_92799876
Hansie, je bent tof! Hoop dat we je hier ooit nog eens terugzien... Misschien later, als we groot zijn! :P
Edit: En veel succes met het vormen van je navelpluis!!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_92799884
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Bye bye party people! :W. Paul (rest natuurlijk ook!) ook jij het beste. Was een leuke tijd hier. Nog 6, ofzo? :P
nog 5
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_92799904
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
Hansie, je bent tof! Hoop dat we je hier ooit nog eens terugzien... Misschien later, als we groot zijn! :P
Misschien heb ik tegen die tijd wel borsthaar. :@
pi_92799929

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92799949
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, dit dus, buiten het feit dat ik z'n aanwezigheid hier zwaar ga missen (dit topic krijgt een amputatie), wens ik hem bovenal heel veel succes, plezier en liefde en geluk en zo in wat hij ook gaat doen. De grote factor binnen dit topic gaat vertrekken maar we zullen de herinnering hoog houden en hij zal trots op ons zijn, en hij moet vooral weten dat wanneer in welke vlaag van verstandsverbijstering hij ooit moge verkeren dat hij hier terug wil komen, hij MEER DAN WELKOM IS.
Dat. Allemaal. Denk hier inmiddels lang genoeg te zijn om de Hans in al zijn Hansheid te waarderen, en het is een groot gemis ;( Krijgen we dadelijk ook een condoleancetopic trouwens?
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_92799953
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Misschien heb ik tegen die tijd wel borsthaar. :@
Ja, wie weet!! :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  maandag 14 februari 2011 @ 23:30:43 #17
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92799964
goed dat ik nog ff mijn ziekbed uit ben gekomen!

vaarwel Hans, dank voor de warme avonden :) en wat zonde dat we toen niet naar Band of Skulls zijn gegaan :'(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_92800008
;( .......... :'( ............. :'( ............ :'( ......... :'( ........... :'( :'( ;(
;( .......... :'( ......... ;( .. ;( ........ ;( ;( . ;( .......... ;( ......
:'( :'( :'( :'( ..... :'( :'( :'( ........ :'( .. :{ ;( .. .......... ;( ;(
;( .......... ;( ...... ;( ........ ;( ..... ;( ........ ;(... ............. ....... ;(
;( .......... ;( .... ;( ............. ;( ... :'( ........ ;( ......... ;( :'( :'(
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 14 februari 2011 @ 23:31:35 #19
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92800019
Serge ook al op de hoogte?
pi_92800025
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, wie weet!! :D
Hopen, hopen, hopen.
pi_92800057
Dag, Hans ;( :'( :'( :'(.
pi_92800073
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

Dat. Allemaal. Denk hier inmiddels lang genoeg te zijn om de Hans in al zijn Hansheid te waarderen, en het is een groot gemis ;( Krijgen we dadelijk ook een condoleancetopic trouwens?
We kunnen in de meeste subfora wel iets openen denk ik... KLB: Klaag hier over het gemis, OUD: volg hier de geboorte van een leven buiten Fok!, TVR: Wanneer komt nu die docusoap over Hans?? Enz enz O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  ESF Reporter maandag 14 februari 2011 @ 23:32:49 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_92800101
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef alors het volgende:
;( .......... :'( ............. :'( ............ :'( ....... :'( ........... :'( :'( ;(
;( .......... :'( ......... ;( .. ;( ........ ;( ;( . ;( .......... ;( ......
:'( :'( :'( :'( ..... :'( :'( :'( ........ :'( .... :{ .. .......... ;( ;(
;( .......... ;( ...... ;( ........ ;( ..... ;( ...... ;(... ............. ....... ;(
;( .......... ;( .... ;( ............. ;( ... :'( ....... ;( ......... ;( :'( :'(
_O_
  Redactie Sport / Supervogel maandag 14 februari 2011 @ 23:33:04 #24
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92800118
Nieuwe De Staat.
pi_92800125
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
goed dat ik nog ff mijn ziekbed uit ben gekomen!

vaarwel Hans, dank voor de warme avonden :) en wat zonde dat we toen niet naar Band of Skulls zijn gegaan :'(
Heui snotterkoppie!! O+ Kom je maar zo uit bed rollen?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')