abonnement Unibet Coolblue
pi_94142734
Ja en Emmy Rossum is soooo cute/mooi en dr vriendje mag ik ook wel, toffe gast. Philip is mn favo aso'tje, heel slim, toch super nonchalant, net als ik, schijt aan alles :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:32:21 #27
321038 feeling_sinister
ABC-Always Be Closing
pi_94213358
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:50 schreef Duckman het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste aflevering van de US-versie gezien en wat ik me kan herinneren van de UK-versie (heb de hele serie gevolgd) volgen ze in ep1 in ieder geval exact de verhaallijn.

Ik moet zeggen dat de US-versie (op basis van ep1) behoorlijk goed is gecast. Alleen met Frank heb ik moeite, maar dat komt omdat voor mij de UK-Frank moeilijk is te overtreffen. Als je hem niet kent, doet de US-Frank het ontzettend goed.
Bepaalde verhaallijnen van de UK versie komen terug in de US versie, maar ze gaan sneller met het verhaal, en er zijn ook steeds meer nieuwe verhaallijnen die niet in de UK versie zaten/zitten.
"Do you still smoke a lot of pot?" "Oh, every day. But not a lot."
"Our first assignment is a documentary. They're like real movies but with ugly people."
"Well, I gotta go learn a bunch of people's names before I fire them."
pi_94215330
Dat is het voordeel van een remake, verhalen die niet aansloegen bij het publiek kan je eruit laten. Dingen die het publiek wel leuk vind kan je er vanaf aflevering 1 of 2 meteen ingooien.
  donderdag 17 maart 2011 @ 06:43:43 #29
225540 Pugg
Friends forever
pi_94226337
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:32 schreef feeling_sinister het volgende:

[..]

Bepaalde verhaallijnen van de UK versie komen terug in de US versie, maar ze gaan sneller met het verhaal, en er zijn ook steeds meer nieuwe verhaallijnen die niet in de UK versie zaten/zitten.
kijk, aan zo'n antwoord heeft een mens iets , dank _O_
  maandag 21 maart 2011 @ 19:09:35 #30
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_94432516
Die Karen is echt gestoord :o Volgens mij moet daar meer achter zitten dan alleen die vernedering bij dat purity ball. Vermoed dat ze misbruikt is vroeger.
pi_94432960
Haha sick wijffie he. Ze heeft wel iets :P

Benieuwd hoe het met Steve/Jimmy af gaat lopen, gaat ie alles vertellen of niet, kon verwachten dat het niet altijd goed blijft gaan.
pi_94441824
De Britse versie was geniaal :D. Betwijfel eerlijk gezegd of zo'n Amerikaanse versie ook maar in de buurt kan komen :@.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_94442929
Ik wil er niet eens aan twijfelen, hou het daarom bij deze versie.
pi_94447189
Ik vind Shameless US ook vrij geniaal, britse humor doet het meestal niet voor mij dus ik hou het bij de US versie ;)
pi_94595408
Geniale serie!! Ik heb bij aflevering zo hard gelachen om Sheila! Toen Frank binnen kwam stormen en zei schreeuwde WHATS HAPPENING. _O-
pi_94596010
Ik haat juist Sheila het meest van de hele serie, vies wijf :P

Verder speelt ze het wel goed hoor, maar bah :P iedereen past ook echt in de serie, zelfs die barman en zijn vriendin, al volg ik nog steeds niet hoe Liam nou een half negertje kan zijn.

Maar echt de stoere broer (Lip), prachtig hoe hij overal schijt aan heeft, broertje die ook stoer kan zijn (Ian), kleine opdondertje (Carl), verzorgend dochtertje (Deb), moeder achtige zus en stoere badboy als vriendje.
pi_94596367
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef JDx het volgende:
Ik haat juist Sheila het meest van de hele serie, vies wijf :P

Verder speelt ze het wel goed hoor, maar bah :P iedereen past ook echt in de serie, zelfs die barman en zijn vriendin, al volg ik nog steeds niet hoe Liam nou een half negertje kan zijn.

Maar echt de stoere broer (Lip), prachtig hoe hij overal schijt aan heeft, broertje die ook stoer kan zijn (Ian), kleine opdondertje (Carl), verzorgend dochtertje (Deb), moeder achtige zus en stoere badboy als vriendje.
Haha ik vind haar wel geniaal, samen met Deb wel mijn favo characters denk ik.

Dat van Liam snap ik ook nog niet helemaal, ik dacht eerst toen ik Bob zag dat hij misschien van haar was, maar dat was dus niet het geval...
pi_94630871
Hmm ook maar eens een paar afleveringen bekijken :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94635526
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm ook maar eens een paar afleveringen bekijken :)
In tegenstelling tot sommige series (zoals Community waar je in moet komen en dan geweldig is), is Shameless heel duidelijk vanaf de eerste aflevering, hate it or love it.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:29:12 #40
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94644387
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef JDx het volgende:
Ik haat juist Sheila het meest van de hele serie, vies wijf :P

Verder speelt ze het wel goed hoor, maar bah :P iedereen past ook echt in de serie, zelfs die barman en zijn vriendin, al volg ik nog steeds niet hoe Liam nou een half negertje kan zijn.

Maar echt de stoere broer (Lip), prachtig hoe hij overal schijt aan heeft, broertje die ook stoer kan zijn (Ian), kleine opdondertje (Carl), verzorgend dochtertje (Deb), moeder achtige zus en stoere badboy als vriendje.
Frank's 'oma' was vreemd gegaan met een donkere man, zei Frank. :)

Daar ik de US versie vermakelijk vind ben ik de britse versie gaan downloaden en tot mijn grote verrassing vind ik de britse versie tot nu toe minder goed ( ben met S3 begonnen, anders weet ik alles al meteen v.d US versie ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 27 maart 2011 @ 16:32:00 #41
225540 Pugg
Friends forever
pi_94676791
[quote]Daar ik de US versie vermakelijk vind ben ik de britse versie gaan downloaden en tot mijn grote verrassing vind ik de britse versie tot nu toe minder goed ( ben met S3 begonnen, anders weet ik alles al meteen v.d US versie[quote]

Ik ben een die hard fan en heb ze ook allemaal maar de eerste twee uit Engeland zijn de allerbeste.
(die versie dus)
pi_94677000
Beetje krom om met seizoen 3 te beginnen..je moet of met s1 beginnen of gewoon helemaal niet..anders mis je toch belangrijke karakteropbouw. Zijn sowieso maar weinig series die na s1 en 2 beter worden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 maart 2011 @ 22:50:29 #43
19242 yavanna
Results may vary.
pi_94693808
Neuh, ik wil de US versie blijven volgen en aangezien die dezelfde verhaallijn volgt leek S3 mij een prima begin. Aangezien de britse Shameless al zoveel seasons heeft had ik er meer van verwacht, ja ook bij S3. :)

Ga later nog wel een keer de eerste 2 bekijken. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 28 maart 2011 @ 19:36:39 #44
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_94727867
Beetje matige finale :{ van het eerste seizoen van deze verder fantastische serie. _O_
pi_94728093
Ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse remake in de buurt kan komen van het Engelse origineel. Of valt het mee?
  maandag 28 maart 2011 @ 19:46:07 #46
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_94728435
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:40 schreef Ausputzert het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een Amerikaanse remake in de buurt kan komen van het Engelse origineel. Of valt het mee?
Probeer het zelf voor van te voren te oordelen.
pi_94728571
quote:
15s.gif Op maandag 28 maart 2011 19:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Probeer het zelf voor van te voren te oordelen.
Ik spreek alleen uit wat ik vermoed en daarna vraag ik om de mening van mensen die beiden al kunnen vergelijken. Wellicht download ik het later nog eens.

En leer lezen aub. :')
pi_94743583
Ik vond de season finale juist wel sterk. Natuurlijk waren de eerste 3 afleveringen van dit seizoen beter, mede omdat je de karakters nog niet echt kenden. Gelukkig zijn we wel van die Eddy af :r

Voor volgend seizoen wel weer graag Steve, een beetje geld bij die familie kan echt geen kwaad :D
pi_94768415
Ik vond de laatste EP ook wel goed.
Je merkte aan alles dat het een finale was

En ik ben ook blij dat we van Eddy af zijn, vervelende vent :r

Begint seizoen 2 trouwens pas echt in 2012?
Aangezien de voice over bij de aftiteling iets zei van next year

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 17:30:50 ]
pi_94794903
Ja 2012 altijd maar 1 seizoen jammer genoeg.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')