abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 februari 2011 @ 14:22:42 #101
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92767596
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:19 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Ik moet het allemaal nog maar bezien. Ben benieuwd hoe onze witte kuif dit gaat goedpraten.
Die gaat zeggen: "Ja, maar PvdA blabla blabla!" :( Het tokkie volk knikt instemmend. :Y
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:26:07 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92767734
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, Wilders heeft ook geen keus. Er zijn maar een paar PVV'ers die hij echt vertrouwt. Daarom is het raadzaam om de PVV te democratiseren, dan is de aanwas groter.
Nog netter zou zijn als hij pas aan verkiezingen mee deed wanneer hij ook mensen kan leveren waar hij vertrouwen in kan hebben.

Voor de nodige coalitiezetels kan ie ook een stemadvies voor de VVD afgeven.
pi_92767831
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nog netter zou zijn als hij pas aan verkiezingen mee deed wanneer hij ook mensen kan leveren waar hij vertrouwen in kan hebben.

Voor de nodige coalitiezetels kan ie ook een stemadvies voor de VVD afgeven.
Absoluut waar. Ik ben ook niet bepaald gecharmeerd van die dubbelfuncties. Probeerde de zaken alleen door Wilders' ogen te bekijken. Ik vind het bijvoorbeeld van de zotten dat zo'n De Roon fractievoorzitter is terwijl hij vrijwel nooit zn kop laat zien in Almere. Dat terwijl juist de fractieleider het voortouw moet nemen. Daarom krijgt hij ook een hogere vergoeding.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92769943
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, Wilders heeft ook geen keus. Er zijn maar een paar PVV'ers die hij echt vertrouwt. Daarom is het raadzaam om de PVV te democratiseren, dan is de aanwas groter.
Wellicht wil hij voorkomen wat er met de LPF is gebeurd.
De tegenstanders zullen natuurlijk die democratie ondersteunen met een semi-moraal, maar stiekem in de hoop dat dat hem de nek omdraait.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  maandag 14 februari 2011 @ 15:22:10 #105
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92770226
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Wellicht wil hij voorkomen wat er met de LPF is gebeurd.
De tegenstanders zullen natuurlijk die democratie ondersteunen met een semi-moraal, maar stiekem in de hoop dat dat hem de nek omdraait.
Nou het is ook een waarborg dat het geen eenmanszaak wordt waarbij een man van bovenaf bepaalt wat een machtspiramide doet. Dat is geen gezonde situatie. Een gezonde partij heeft enige doorstroming en een bepaald tegenwicht aan de leiding. Het is niet gezond hoeveel macht Wilders heeft. Als dat wel het geval zou zijn dan zou de PVV waarschijnlijk ook een veel minder irritante, onrealistische en opportunistische partij zijn.

Partijen waarbij dat niet goed gaat gaan daarmee overigens vroeg of laat flink mee op hun bek getuige de PvdA en het CDA.

Ten tweede voorkomt het ook dat allerlei lagere politieke afdelingen vooral bestaan uit meeklappende, zakkenvullende nietsnutten die de kwaliteit van de politiek flink aantasten. Dat ik het niet eens ben met de PVV is een ding. Maar als ze dan ook nog geen klap uitvoeren dan is dat nog veel ernstiger.
pi_92770497
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou het is ook een waarborg dat het geen eenmanszaak wordt waarbij een man van bovenaf bepaalt wat een machtspiramide doet. Dat is geen gezonde situatie. Een gezonde partij heeft enige doorstroming en een bepaald tegenwicht aan de leiding. Het is niet gezond hoeveel macht Wilders heeft. Als dat wel het geval zou zijn dan zou de PVV waarschijnlijk ook een veel minder irritante, onrealistische en opportunistische partij zijn.

Partijen waarbij dat niet goed gaat gaan daarmee overigens vroeg of laat flink mee op hun bek getuige de PvdA en het CDA.

Ten tweede voorkomt het ook dat allerlei lagere politieke afdelingen vooral bestaan uit meeklappende, zakkenvullende nietsnutten die de kwaliteit van de politiek flink aantasten. Dat ik het niet eens ben met de PVV is een ding. Maar als ze dan ook nog geen klap uitvoeren dan is dat nog veel ernstiger.
Klopt.
En de andere kant is dan ook weer dat als Wilders alles open zou gooien, hij geen vertrouwen kan opbouwen in de mensen die het aanzuigt. Vertrouwen heeft tijd nodig. En de PVV groeit veel sneller dan vertrouwen verdient kan worden.
Ik kan me voorstellen dat er velen wel een plekje zien zitten binnen de posities van de PVV om de leuke inkomens die er tegenover staan.

Als ik in die situatie zat had ik ook voorzichtigheid in acht genomen. Hardlopers zijn doodlopers.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:04:14 #107
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92772127
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:

Tsja, Wilders heeft ook geen keus. Er zijn maar een paar PVV'ers die hij echt vertrouwt. Daarom is het raadzaam om de PVV te democratiseren, dan is de aanwas groter.
Ja, de aanwas van interne problemen....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 14 februari 2011 @ 16:08:03 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92772288
Ach uiteindelijk moet het wel

Onderzoeken wezen aan dat verkiezingsdebacles van CDA (2010) en PvdA (2002) voor een belangrijk deel voortkwamen uit een zeer gesloten partijcultuur waarbij de macht bij een veel te klein aantal personen lag.

Zolang een partij onvoldoende van onderaf wordt bijgestuurd dan zal dat op den duur altijd opbreken.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:17:42 #109
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92772761
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:08 schreef Hexagon het volgende:
Ach uiteindelijk moet het wel

Onderzoeken wezen aan dat verkiezingsdebacles van CDA (2010) en PvdA (2002) voor een belangrijk deel voortkwamen uit een zeer gesloten partijcultuur waarbij de macht bij een veel te klein aantal personen lag.
En dan als NL uitverkopende en burgers uitperssende pvda wel pro-EU zijn...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92772810
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:04 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Ja, de aanwas van interne problemen....
Want de PVV trekt enkel kansloos volk aan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 februari 2011 @ 16:27:49 #111
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92773246
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want de PVV trekt enkel kansloos volk aan?
Nee dat is de pvda, dus klapvee, ja knikkers.
Mensen met inhoud / daadkracht willen vaker de leiding nemen, dus dan krijg je mogelijk lpf toestanden.
Wilders opzet is een goede test, de democratie ligt er in of zijn beweging het goed doet, zo niet, minder stemmers. Een vaste club ja knikkers en klapvee mist de pvv gewoon, en dat is eerder een pre.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92773397
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:27 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Nee dat is de pvda, dus klapvee, ja knikkers.
Mensen met inhoud / daadkracht willen vaker de leiding nemen, dus dan krijg je mogelijk lpf toestanden.
Wilders opzet is een goede test, de democratie ligt er in of zijn beweging het goed doet, zo niet, minder stemmers. Een vaste club ja knikkers en klapvee mist de pvv gewoon, en dat is eerder een pre.
Het is natuurlijk onzin wat je zegt. Anders zouden andere partijen ook niet kunnen functioneren. Jij hekelt de PvdA dus ik zal die niet als voorbeeld gebruiken, maar wat te denken van de SP, D66, VVD. Allemaal partijen met een democratische structuur. De boel flikkert echter niet in elkaar. Dus of deze partijen trekken allemaal domme ja-knikkers, of hetgeen jij zegt slaat gewoon nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 februari 2011 @ 16:41:30 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92773945
Sowieso heeft D66 in een veel kortere tijd enkele honderden kandidaten kunnen leveren en daarvan is ook 98% gewoon prima
pi_92775041
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is natuurlijk onzin wat je zegt. Anders zouden andere partijen ook niet kunnen functioneren. Jij hekelt de PvdA dus ik zal die niet als voorbeeld gebruiken, maar wat te denken van de SP, D66, VVD. Allemaal partijen met een democratische structuur. De boel flikkert echter niet in elkaar. Dus of deze partijen trekken allemaal domme ja-knikkers, of hetgeen jij zegt slaat gewoon nergens op.
Dat ligt bij beginnende partijen zoals de PVV wel anders.
Dus geen onzin.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:08:20 #115
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92775429
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:30 schreef KoosVogels het volgende:

Het is natuurlijk onzin wat je zegt.
Dat is natuurlijk alleen omdat jij dat niet zo ziet :)

quote:
Anders zouden andere partijen ook niet kunnen functioneren.
En dat is dan ook het geval. Ik plaatste op fok de laatste maanden slechts een heel klein deel van de met ruzie vertrokken bestuurders.

quote:
Jij hekelt de PvdA dus ik zal die niet als voorbeeld gebruiken,
Te laat, ik deed het daar net boven wel al.

quote:
maar wat te denken van de SP, D66, VVD. Allemaal partijen met een democratische structuur. De boel flikkert echter niet in elkaar. Dus of deze partijen trekken allemaal domme ja-knikkers, of hetgeen jij zegt slaat gewoon nergens op.
3. iets anders, klapvee, ja knikkers, en dus stappen de beteren, met veel voorkeurstemmen vaak ook, op met ruzie.
Er ligt veelal te veel macht bij te weinig mensen en hun 'gevolg'.
Met de LPF als les, is dit een heel interessante test, de pvv, nu als gedoog partner, straks wellicht als volledige regeringspartij, geeft het 16 jaar. (Uit de losse pols, 4 x 4 )
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92775713
Ik dacht dat ik dit topic geopend had?
I´m back.
pi_92775732
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:01 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Dat ligt bij beginnende partijen zoals de PVV wel anders.
Dus geen onzin.
Want andere partijen zijn ook beginnen zonder leden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92776161
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want andere partijen zijn ook beginnen zonder leden?
Andere partijen bestaan al een tijd. Die hebben geen problemen met mensen intern die zich opwerken.
Bij een beginnende partij, die ook goed scoort in de verkiezingen, komen functies vrij snel vacant. Iedere malloot kan daar van profiteren omdat in principe elk lid een nieuw lid is en er geen staat van vertrouwen is opgebouwd.

Ach, waarom leg ik je dit ook uit. Je snapt het zelf ook wel maar verrekt gewoon toe te geven.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:32:37 #119
177885 JoaC
Het is patat
pi_92776673
Partij van de Dieren bestaat ook niet zo lang, hebben het alleen beter aangepakt door rustig op te bouwen, PVV heeft daarom geen toekomst
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92776877
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:32 schreef JoaC het volgende:
Partij van de Dieren bestaat ook niet zo lang, hebben het alleen beter aangepakt door rustig op te bouwen, PVV heeft daarom geen toekomst
Zou dat hun keus zijn geweest denk je? Of hebben ze gewoon weinig aanhang en kiezers?
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:41:00 #121
177885 JoaC
Het is patat
pi_92777082
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Zou dat hun keus zijn geweest denk je? Of hebben ze gewoon weinig aanhang en kiezers?
Ze begonnen landelijk, maar zijn vanuit een ledenstructuur opgekomen, hierdoor hebben ze een stabiele basis.

PVV koos bewust voor overexposure, hierdoor onstaat een houdbaarheidsprobleem
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92777104
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:37 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Zou dat hun keus zijn geweest denk je? Of hebben ze gewoon weinig aanhang en kiezers?
Hoe groter de partij, hoe groter de vijver om te vissen. Dat maakt het voor de PVV juist makkelijker om geschikte kandidaten te vinden. Tenzij de partij natuurlijk vooral dubieuze figuren aantrekt.....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 14 februari 2011 @ 17:45:59 #123
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92777356
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe groter de partij, hoe groter de vijver om te vissen. Dat maakt het voor de PVV juist makkelijker om geschikte kandidaten te vinden. Tenzij de partij natuurlijk vooral dubieuze figuren aantrekt.....
Dat, of er ligt een soort van embargo rond de partij vanuit de samenleving.
pi_92777375
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe groter de partij, hoe groter de vijver om te vissen. Dat maakt het voor de PVV juist makkelijker om geschikte kandidaten te vinden. Tenzij de partij natuurlijk vooral dubieuze figuren aantrekt.....
Daar kun je weinig aan doen. Mooie baantjes waar achterlijke figuren dikke centjes kunnen verdienen. Ik zie ze dat niet snel bij de andere partijen dit proberen omdat die weg te lang en gecontroleerd is. Een nieuwe partij is daar uitermate geschikt voor omdat er plotsklaps overal functies ontstaan. En met de enorme groei van de PVV eenvoudig te verklaren. Ik meende zelfs dat Wilders zich niet overal verkiesbaar stelde om dit probleem in te dammen. Blijkbaar is de populariteit van zijn partij danig groot dat het weinig effect had.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
pi_92777479
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:46 schreef Maatregel het volgende:

[..]

Daar kun je weinig aan doen. Mooie baantjes waar achterlijke figuren dikke centjes kunnen verdienen. Ik zie ze dat niet snel bij de andere partijen dit proberen omdat die weg te lang en gecontroleerd is. Een nieuwe partij is daar uitermate geschikt voor omdat er plotsklaps overal functies ontstaan. En met de enorme groei van de PVV eenvoudig te verklaren. Ik meende zelfs dat Wilders zich niet overal verkiesbaar stelde om dit probleem in te dammen. Blijkbaar is de populariteit van zijn partij danig groot dat het weinig effect had.
Je had er als partij natuurlijk ook voor kunnen kiezen om het rustiger aan te doen en de tijd te nemen om op zoek te gaan naar geschikte kandidaten. Ledenbijeenkomsten zijn daar uitermate geschikt voor. Kost meer tijd, maar je trekt meer geschikt volk aan en waarborgt daarnaast het voortbestaan van de partij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')