abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 21 april 2011 @ 00:09:32 #203
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95789138
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je was 16 toch? Check de eind-scene van Roger Dodger eens voor inspiratie; hupsakeee:

Ah damn, wat een kuteinde.... :')
Je moeder is een hamster
pi_95789355
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ah damn, wat een kuteinde.... :')
Haha, juist niet.... het boeit namelijk totaal niet wat je zegt; verzin maar iets! Daar gaat het om.
  donderdag 21 april 2011 @ 00:15:56 #205
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95789412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, juist niet.... het boeit namelijk totaal niet wat je zegt; verzin maar iets! Daar gaat het om.
Niet helemaal waar, maar verder heb je gelijk.
Je moeder is een hamster
pi_95789614
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:15 schreef Crutch het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, maar verder heb je gelijk.
Laten we elkaar gelijk geven. Hier trouwens nog een grappig stukje waarbij je wel wat "actie" ziet dan. Heerlijk zo'n afwijzing:

  donderdag 21 april 2011 @ 08:39:18 #207
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95793825
Wat denken jullie dat een goede opener is voor een profielen site? A la facebook etc.
Ik ga deze naar 25 chicks sturen, even een steekproefje.

Hallo,

Na je profiel te hebben bekeken wil ik je even melden dat we in mijn gedachtes al getrouwd en gescheiden zijn. Bedankt voor alle leuke herinneringen.

P.S: Het huis in hawai mag je houden, maar volgens mijn advocaat krijg ik wel de helft van het geld.
pi_95793971
Er zijn serieus mensen die hierin geloven?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 21 april 2011 @ 08:50:01 #209
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95794014
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:47 schreef Kluts het volgende:
Er zijn serieus mensen die hierin geloven?
Die discussie is al gevoerd, enkel pro pua'ers in dit topic.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:09:30 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95794424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Die discussie is al gevoerd, enkel pro pua'ers in dit topic.
Nee hoor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 april 2011 @ 09:31:33 #211
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95795002
Nou vooruit gooi het eruit.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:03:08 #212
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95795926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nou vooruit gooi het eruit.
Intelligente vrouwen zien dwars door dit soort truukjes heen. En als je onspontaan krampachtig regeltjes loopt te volgen zijn ze ook in no time weg. Tada!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 21 april 2011 @ 10:39:19 #213
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95797042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Intelligente vrouwen zien dwars door dit soort truukjes heen. En als je onspontaan krampachtig regeltjes loopt te volgen zijn ze ook in no time weg. Tada!
Je moet ook niet onspontaan krampachtig regeltjes volgen.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:54:17 #214
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95797532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Intelligente vrouwen zien dwars door dit soort truukjes heen. En als je onspontaan krampachtig regeltjes loopt te volgen zijn ze ook in no time weg. Tada!
Wat deze man zegt.
Je moeder is een hamster
  donderdag 21 april 2011 @ 11:40:53 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95799134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Je moet ook niet onspontaan krampachtig regeltjes volgen.
Als je spontaan genoeg bent om vrouwen te versieren heb je die regeltjes sowieso niet nodig. Als je niet spontaan genoeg bent werken deze regeltjes niet. Ergo: dit soort PUA boeken en DVDs zijn gewoon bedoeld om wanhopige eenzame kneuzen geld uit de zak te kloppen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95799155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Intelligente vrouwen zien dwars door dit soort truukjes heen. En als je onspontaan krampachtig regeltjes loopt te volgen zijn ze ook in no time weg. Tada!
Intelligente vrouwen nemen bij mij niet eens de moeite om te reageren als ik ze aanspreek. Wat is er dan mis met zelfontwikkeling? Wat is er dan mis met het proberen te begrijpen? Wat is er mis met het over een andere boeg te gooien?
Pua heeft niets te maken met het uitvoeren van truukjes of het uit je hoofd leren van openingszinnen. Maar, zelfs al zou het voor jou hier op neerkomen; dan nog ga je er qua succes met de dames waarschijnlijk op vooruit.
pi_95799186
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je spontaan genoeg bent om vrouwen te versieren heb je die regeltjes sowieso niet nodig. Als je niet spontaan genoeg bent werken deze regeltjes niet. Ergo: dit soort PUA boeken en DVDs zijn gewoon bedoeld om wanhopige eenzame kneuzen geld uit de zak te kloppen.
Komop, die kneuzen waar dit voor is, die kopen geen boeken en dvd's; die vinden wel manieren om het gratis van het internet af te trekken.
pi_95799236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je spontaan genoeg bent om vrouwen te versieren heb je die regeltjes sowieso niet nodig. Als je niet spontaan genoeg bent werken deze regeltjes niet. Ergo: dit soort PUA boeken en DVDs zijn gewoon bedoeld om wanhopige eenzame kneuzen geld uit de zak te kloppen.
Dan heb je duidelijk iets verkeerds gedaan. Bij mij werken zat tips uit boek(en) prima. Oefening op je vloeiende flow is alles. Paar jaar geleden gewoon naar willekeurige barren in de omgeving gegaan en net zo lang mensen aanspreken totdat je een goed gesprek kreeg. Do's en Dont's onhouden/noteren en zo heb je al snel een onfeilbaar repetoire.
Arr
pi_95799297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat denken jullie dat een goede opener is voor een profielen site? A la facebook etc.
Ik ga deze naar 25 chicks sturen, even een steekproefje.

Hallo,

Na je profiel te hebben bekeken wil ik je even melden dat we in mijn gedachtes al getrouwd en gescheiden zijn. Bedankt voor alle leuke herinneringen.

P.S: Het huis in hawai mag je houden, maar volgens mijn advocaat krijg ik wel de helft van het geld.
Like it.

BTW, gedachte in het enkelvoud. Waarschijnlijk is het goed om het kort en bondig te houden. Laat even weten wat eruit is gekomen.
pi_95799468
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Intelligente vrouwen zien dwars door dit soort truukjes heen. En als je onspontaan krampachtig regeltjes loopt te volgen zijn ze ook in no time weg. Tada!
Ik merk dat de wat preutsere/intelligentere vrouwen inderdaad vaak doorhebben dat het allemaal wel erg gladjes verloopt. Ik neem in dat geval gewoon een versnelling terug, en ga weg. Laat ze maar lekker denken over de ontmoeting terwijl ze veel saaiere gesprekken gaat voeren met haar vriend(innen).
Na een tijdje kom je weer terug en dan manueel je 'gevoelige' kant tonen, een andere draai aan de gesprekken geven. Het 'snelle/gladde' is er dan af, terwijl de (mogelijke) klik en de ontmoeting er al zijn.
Arr
  donderdag 21 april 2011 @ 11:52:07 #221
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95799567
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:41 schreef Axel1988 het volgende:
Intelligente vrouwen nemen bij mij niet eens de moeite om te reageren als ik ze aanspreek. Wat is er dan mis met zelfontwikkeling? Wat is er dan mis met het proberen te begrijpen? Wat is er mis met het over een andere boeg te gooien?
Pua heeft niets te maken met het uitvoeren van truukjes of het uit je hoofd leren van openingszinnen. Maar, zelfs al zou het voor jou hier op neerkomen; dan nog ga je er qua succes met de dames waarschijnlijk op vooruit.
Meiden aanspreken gaat een stuk makkelijker als je niet onzeker bent over het aanspreken. Ik geloof best dat die PUA zooi een effect heeft, maar de reden dat het werkt is niet omdat er bepaalde 'technieken' zijn met negs en dergelijke. De reden dat het 'werkt' is omdat je gelooft dat het werkt. Wat er gebeurt is dat een kerel die nooit meiden aan durft te spreken een 'techniekje' ziet, een meid aanspreekt, die daar dan niet meteen negatief op reageert en denkt "hey, het werkt", en daarin gesterkt wordt in zijn zelfvertrouwen. Wat er eigenlijk gewoon gebeurt is dat hij een meid aanspreekt en ze die aandacht wel okay vindt. Je had in plaats van die boeken te lezen ook zelf kunnen bedenken dat gewoon meiden aanspreken en niet doen alsof het godinnen zijn wel eens zou kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef Witbaard het volgende:
Dan heb je duidelijk iets verkeerds gedaan.
Het uiteindelijke doel is met een meid in bed belanden. Als je als man geen zelfvertrouwen hebt ga je dat niet uitstralen door zo'n boek. Ik snap je punt met "iets verkeerd" gedaan hebben niet. Ik heb die boeken niet nodig.

quote:
Bij mij werken zat tips uit boek(en) prima. Oefening op je vloeiende flow is alles. Paar jaar geleden gewoon naar willekeurige barren in de omgeving gegaan en net zo lang mensen aanspreken totdat je een goed gesprek kreeg. Do's en Dont's onhouden/noteren en zo heb je al snel een onfeilbaar repetoire.
Als je niet zo sociaal bent kun je dat trainen, maar heb je daar serieus een boek voor nodig?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Witbaard het volgende:
Ik merk dat de wat preutsere/intelligentere vrouwen inderdaad vaak doorhebben dat het allemaal wel erg gladjes verloopt. Ik neem in dat geval gewoon een versnelling terug, en ga weg. Laat ze maar lekker denken over de ontmoeting terwijl ze veel saaiere gesprekken gaat voeren met haar vriend(innen).
Na een tijdje kom je weer terug en dan manueel je 'gevoelige' kant tonen, een andere draai aan de gesprekken geven. Het 'snelle/gladde' is er dan af, terwijl de (mogelijke) klik en de ontmoeting er al zijn.
Oh, en als je later terugkomt zijn ze van mening veranderd? Het klinkt alsof je voor elke situatie al je theorietjes klaar hebt liggen :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95799936
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Meiden aanspreken gaat een stuk makkelijker als je niet onzeker bent over het aanspreken. Ik geloof best dat die PUA zooi een effect heeft, maar de reden dat het werkt is niet omdat er bepaalde 'technieken' zijn met negs en dergelijke. De reden dat het 'werkt' is omdat je gelooft dat het werkt. Wat er gebeurt is dat een kerel die nooit meiden aan durft te spreken een 'techniekje' ziet, een meid aanspreekt, die daar dan niet meteen negatief op reageert en denkt "hey, het werkt", en daarin gesterkt wordt in zijn zelfvertrouwen. Wat er eigenlijk gewoon gebeurt is dat hij een meid aanspreekt en ze die aandacht wel okay vindt. Je had in plaats van die boeken te lezen ook zelf kunnen bedenken dat gewoon meiden aanspreken en niet doen alsof het godinnen zijn wel eens zou kunnen helpen.
Ik begrijp je punt echt niet. Het is gewoon duidelijk dat er ontzettend veel mannen zijn die niet succesvol zijn bij de dames; wanneer deze boeken al een klein deel van deze mannen dusdanig kan motiveren om de boeg om te gooien, dan is dat toch prima? Niet iedereeen is zo geweldig als jou dat dit uit zichzelf gaat. Bovendien zijn sommige programma's erg inspirerend. Het laat je een andere manier van denken zien. Ja, je kunt letterlijk zinnen overnemen en ze in praktijk brengen. In mijn ogen gaat het er meer om dat je zelf creatief leert denken en zelf met creatieve oplossingen gaat komen om een gesprek interessant te maken.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:11:55 #223
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95800332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef Catbert het volgende:
Meiden aanspreken gaat een stuk makkelijker als je niet onzeker bent over het aanspreken. Ik geloof best dat die PUA zooi een effect heeft, maar de reden dat het werkt is niet omdat er bepaalde 'technieken' zijn met negs en dergelijke. De reden dat het 'werkt' is omdat je gelooft dat het werkt. Wat er gebeurt is dat een kerel die nooit meiden aan durft te spreken een 'techniekje' ziet, een meid aanspreekt, die daar dan niet meteen negatief op reageert en denkt "hey, het werkt", en daarin gesterkt wordt in zijn zelfvertrouwen. Wat er eigenlijk gewoon gebeurt is dat hij een meid aanspreekt en ze die aandacht wel okay vindt. Je had in plaats van die boeken te lezen ook zelf kunnen bedenken dat gewoon meiden aanspreken en niet doen alsof het godinnen zijn wel eens zou kunnen helpen.
Zo denk ik er precies over.
Al heeft het voor mij wel wat tijd gekost om dit te ontdekken. :')
Ik heb daadwerkelijk me ingelezen in allerlei PUA-shit en sommige routines geprobeerd.
Negs en push&pull werkt wel, maar ik had gewoon te weinig ervaring om daar goed mee om te gaan.
Nu ik besef dat het allemaal maar in je hoofd zit heb ik heulemaal geen moeite met vreemden aanspreken en een gesprek leuk te houden.

Dus eindstand: het en enige wat er echt toe doet is over de sociale druk heen komen.
Je moeder is een hamster
pi_95800591
quote:
14s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Zo denk ik er precies over.
Al heeft het voor mij wel wat tijd gekost om dit te ontdekken. :')
Ik heb daadwerkelijk me ingelezen in allerlei PUA-shit en sommige routines geprobeerd.
Negs en push&pull werkt wel, maar ik had gewoon te weinig ervaring om daar goed mee om te gaan.
Nu ik besef dat het allemaal maar in je hoofd zit heb ik heulemaal geen moeite met vreemden aanspreken en een gesprek leuk te houden.

Dus eindstand: het en enige wat er echt toe doet is over de sociale druk heen komen.
Waar denk ik
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_95800631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt echt niet. Het is gewoon duidelijk dat er ontzettend veel mannen zijn die niet succesvol zijn bij de dames; wanneer deze boeken al een klein deel van deze mannen dusdanig kan motiveren om de boeg om te gooien, dan is dat toch prima? Niet iedereeen is zo geweldig als jou dat dit uit zichzelf gaat. Bovendien zijn sommige programma's erg inspirerend. Het laat je een andere manier van denken zien. Ja, je kunt letterlijk zinnen overnemen en ze in praktijk brengen. In mijn ogen gaat het er meer om dat je zelf creatief leert denken en zelf met creatieve oplossingen gaat komen om een gesprek interessant te maken.
Je begrijpt z'n punt niet, maar in essentie zeg je hetzelfde. Het bezwaarlijke aan die theorieen vind ik overigens wel dat sommigen duidelijk naar de andere kant doorslaan. Het eerst te serieus nemen om vervolgens vrouwen te gaan zien als een soort speelbal. Niet alleen tijdens de momenten waarop het spel gespeeld wordt maar ook daarbuiten. Ofzo.
  donderdag 21 april 2011 @ 12:24:38 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95800787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef Axel1988 het volgende:
Ik begrijp je punt echt niet. Het is gewoon duidelijk dat er ontzettend veel mannen zijn die niet succesvol zijn bij de dames
Ja, en dat zit gewoon allemaal in je hoofd. Het punt is dat een hoop van dat PUA geneuzel gewoon profiteert van kerels die denken dat je gewoon letterlijk die regels moet volgen om succes te hebben. Ik geloof graag dat jij er veel aan gehad hebt, maar ik weet ook zeker dat je die boeken niet nodig had in principe als je op een 'normale' manier dit geleerd zou hebben. Als je een sociale achterstand in te halen hebt, heb je daar ook assertiviteitstrainingen e.d. voor, en daar ben ik zeker geen tegenstander van. Waar ik wel een tegenstander van ben zijn mensen die boeken als "The Game" serieus nemen en denken dat het echt zo werkt; dat boek is gewoon fictie (heb het zelf ook gelezen, vermakelijk boek).
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95801003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, en dat zit gewoon allemaal in je hoofd. Het punt is dat een hoop van dat PUA geneuzel gewoon profiteert van kerels die denken dat je gewoon letterlijk die regels moet volgen om succes te hebben. Ik geloof graag dat jij er veel aan gehad hebt, maar ik weet ook zeker dat je die boeken niet nodig had in principe als je op een 'normale' manier dit geleerd zou hebben. Als je een sociale achterstand in te halen hebt, heb je daar ook assertiviteitstrainingen e.d. voor, en daar ben ik zeker geen tegenstander van. Waar ik wel een tegenstander van ben zijn mensen die boeken als "The Game" serieus nemen en denken dat het echt zo werkt; dat boek is gewoon fictie (heb het zelf ook gelezen, vermakelijk boek).
En aan een assertiviteitstraining zijn geen kosten verbonden? In zo'n training worden je geen dingen verteld die je zelf ook wel had kunnen bedenken? Net als pua boeken is dat net zo goed een middel... een inspiratie en motivatiebron. Er zijn gewoon genoeg mensen die het niet op een "normale" manier leren.
Dat mensen het te serieus nemen en vrouwen als een speelbal gaan zien? Ik denk persoonlijk dat ze daarmee gelukkiger zijn dan toen ze thuis in eenzaamheid zaten.
BTW; bij mij heeft het trouwens niets geholpen; ik zit nog altijd meestal eenzaam thuis. Verandert trouwens niets in mijn standpunt, want er zijn voorbeelden te over van mensen die er wel wat aan gehad hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Axel1988 op 21-04-2011 12:36:30 ]
  donderdag 21 april 2011 @ 13:05:07 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95802308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef Axel1988 het volgende:
BTW; bij mij heeft het trouwens niets geholpen; ik zit nog altijd meestal eenzaam thuis. Verandert trouwens niets in mijn standpunt, want er zijn voorbeelden te over van mensen die er wel wat aan gehad hebben.
Kennelijk werken die boeken dan niet zoals ze beweren dat ze iedereen in een vrouwenverslinder kunnen veranderen he?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95802541
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kennelijk werken die boeken dan niet zoals ze beweren dat ze iedereen in een vrouwenverslinder kunnen veranderen he?
Haha, ik denk dat dat soort statements alleen betrekking hebben op normale mensen. Net zo goed als je assertiviteitscursusen; zou voor mij ook geen nut hebben.
pi_95802702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat dat soort statements alleen betrekking hebben op normale mensen. Net zo goed als je assertiviteitscursusen; zou voor mij ook geen nut hebben.
Normale mensen bestaan niet.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:16:59 #231
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95802756
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:11 schreef Axel1988 het volgende:
Haha, ik denk dat dat soort statements alleen betrekking hebben op normale mensen. Net zo goed als je assertiviteitscursusen; zou voor mij ook geen nut hebben.
Waarom niet?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95803060
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Normale mensen bestaan niet.
Toen ik het woord intypte wist ik gewoon dat die reactie ging komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik heb een depressieve stoornis. Op mijn beste dagen kan ik me net motiveren om uit bed te komen en wat eten in mijn nek te duwen. Maar ey; dit topic gaat niet over mij.
Wat ik wil zeggen, als je "normaal" bent, bedoelende dat je niet aan een zeer beperkende ziekte lijdt (kan ook fysieke beperking ofzo zijn), dan kun je er veel aan hebben; en daar blijf ik bij.
pi_95803639
Ik ben hier echt niet gekomen om volgens het boekje te gaan werken. Veel vrienden zeggen dat ik het wel kan, maar dat ik gewoon aan mijn zelfwaarde moet werken en niet alles zo zwart wit moet zien. Ik denk dat als ik wat op weg geholpen word met tips ik al een heel eind kom.

Ik ben 16, dus ik ben denk ik niet een (relatief) extreem geval lijkt me zo. Doordat ik soms dingen te zwaar neem heb ik geen risico's genomen en heb dus geen idee hoe en wat ik meisjes moet aanpakken (klinkt best fout ja) en hier werd ik wat onzekerder van.

Ik ben blij dat ik dit nu in ga zien en dat een aantal posts hier dat ook goed duidelijk aan me maken, dank daarvoor.

Ik begin me nu eigenlijk af te vragen wat ik heb zitten zeiken de afgelopen tijd...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 21 april 2011 @ 13:52:52 #234
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95804344
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben hier echt niet gekomen om volgens het boekje te gaan werken. Veel vrienden zeggen dat ik het wel kan, maar dat ik gewoon aan mijn zelfwaarde moet werken en niet alles zo zwart wit moet zien. Ik denk dat als ik wat op weg geholpen word met tips ik al een heel eind kom.

Ik ben 16, dus ik ben denk ik niet een (relatief) extreem geval lijkt me zo. Doordat ik soms dingen te zwaar neem heb ik geen risico's genomen en heb dus geen idee hoe en wat ik meisjes moet aanpakken (klinkt best fout ja) en hier werd ik wat onzekerder van.

Ik ben blij dat ik dit nu in ga zien en dat een aantal posts hier dat ook goed duidelijk aan me maken, dank daarvoor.

Ik begin me nu eigenlijk af te vragen wat ik heb zitten zeiken de afgelopen tijd...
Zelfspot creéren, faal situaties zijn soms best leuk. Zo had ik ooit ergens gelezen dat wanneer je tegen een chick zei op de dansvloer. 'Je danst met je lompe poten tegen mijn tenen aan'. Dat ze dan zou gaan lachen, maar ik had de tonatie kennelijk verkeerd. Want dat wijf werd me toch boos, en haar negervriend. Waarvan ik aanvankelijk niet wist dat ze die had. Gaf me een kniétje tegen mijn knieschijf. Heb 5weken krom gelopen. Lachen joh dat soort dingen. Gewoon skitta hebben nigga'
pi_95804849
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Zelfspot creéren, faal situaties zijn soms best leuk. Zo had ik ooit ergens gelezen dat wanneer je tegen een chick zei op de dansvloer. 'Je danst met je lompe poten tegen mijn tenen aan'. Dat ze dan zou gaan lachen, maar ik had de tonatie kennelijk verkeerd. Want dat wijf werd me toch boos, en haar negervriend. Waarvan ik aanvankelijk niet wist dat ze die had. Gaf me een kniétje tegen mijn knieschijf. Heb 5weken krom gelopen. Lachen joh dat soort dingen. Gewoon skitta hebben nigga'
Valt weer onder: ''Ik denk te veel''
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 21 april 2011 @ 14:07:08 #236
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95805000
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Valt weer onder: ''Ik denk te veel''
Veel drank drinken, verlammen je hersenen. Maar niet teveel.
pi_95805118
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:07 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Veel drank drinken, verlammen je hersenen. Maar niet teveel.
Hij lust tenminste bier ;)
pi_95805715
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hij lust tenminste bier ;)
hahhahaha, dat is opgelost hoor, ik vroeg hem waarom hij mij afraad aan meisjes en hij antwoorde maar niet. Tweede keer gevraagd met als alternatief dat we beiden onze bek houden. Vond ie strak plan...

Ontopic: Beetje logisch dat ik niet te veel moet drinken, als je gaat staan lamlullen tegen meisjes zullen ze dat niet waarderen denk ik...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 21 april 2011 @ 14:34:04 #239
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95806084
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

hahhahaha, dat is opgelost hoor, ik vroeg hem waarom hij mij afraad aan meisjes en hij antwoorde maar niet. Tweede keer gevraagd met als alternatief dat we beiden onze bek houden. Vond ie strak plan...

Ontopic: Beetje logisch dat ik niet te veel moet drinken, als je gaat staan lamlullen tegen meisjes zullen ze dat niet waarderen denk ik...
Ik word van drank redelijk druk altijd. Je moet ook aanleren dat je je handen gebruikt wanneer je praat. Kom je cooler en spontaner over.
pi_95806139
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ik word van drank redelijk druk altijd. Je moet ook aanleren dat je je handen gebruikt wanneer je praat. Kom je cooler en spontaner over.
niet ongeïnteresseerd de handen in de zakken dus. Allemaal van die kleine logische dingetjes als je er over nadenkt...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  donderdag 21 april 2011 @ 14:37:31 #241
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95806207
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

niet ongeïnteresseerd de handen in de zakken dus. Allemaal van die kleine logische dingetjes als je er over nadenkt...
Je moet denken, wat is nou het ergste wat kan gebeuren? Dat ze geen zin meer heeft om te praten, ze gaat je heus niet uitschelden ofzo. Nou dan heb je pech, maar is er nog niets aan de hand. Als ze geen zin meer heeft om te praten, ben je niet intressant genoeg, dus weet je dat je goede verhalen moet kunnen vertellen. Ik heb het geluk dat ik een ellenlang verhaal impulsief kan bedenken zonder 1 x te euhhen, maar als je dat niet kan moet je er op trainen.
  donderdag 21 april 2011 @ 15:09:51 #242
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95807300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
Je moet denken, wat is nou het ergste wat kan gebeuren? Dat ze geen zin meer heeft om te praten, ze gaat je heus niet uitschelden ofzo. Nou dan heb je pech, maar is er nog niets aan de hand. Als ze geen zin meer heeft om te praten, ben je niet intressant genoeg, dus weet je dat je goede verhalen moet kunnen vertellen. Ik heb het geluk dat ik een ellenlang verhaal impulsief kan bedenken zonder 1 x te euhhen, maar als je dat niet kan moet je er op trainen.
Sowieso; bij sommige meiden klikt het, bij sommige niet. Ik heb regelmatig dat je met iemand staat te praten (vaak een vriendin / kennis van iemand die ik al ken) en dat het niet lukt een gesprek op gang te houden. En met iemand anders lukt dat dan wel prima. Tja, dan ligt dat m.i. niet aan mij :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 21 april 2011 @ 16:09:44 #243
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95809709
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:09 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sowieso; bij sommige meiden klikt het, bij sommige niet. Ik heb regelmatig dat je met iemand staat te praten (vaak een vriendin / kennis van iemand die ik al ken) en dat het niet lukt een gesprek op gang te houden. En met iemand anders lukt dat dan wel prima. Tja, dan ligt dat m.i. niet aan mij :)
De kunst is met elke vrouw het laten 'klikken'.
pi_95810139
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

De kunst is met elke vrouw het laten 'klikken'.
Dit. Als het niet klikt, zorg je maar dat het klikt. Dat is de truc juist.
Arr
pi_95810316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

De kunst is met elke vrouw het laten 'klikken'.
dat kan niet, hoeft ook niet trouwens denk ik
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_95816364
quote:
17s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

dat kan niet, hoeft ook niet trouwens denk ik
Natuurlijk hoeft dat niet. ;)
signatuurloos
  donderdag 21 april 2011 @ 20:19:13 #247
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95820807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:58 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Natuurlijk hoeft dat niet. ;)
Maar et is wel leuk als het wel zo is.
pi_95838142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:52 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Zelfspot creéren, faal situaties zijn soms best leuk. Zo had ik ooit ergens gelezen dat wanneer je tegen een chick zei op de dansvloer. 'Je danst met je lompe poten tegen mijn tenen aan'. Dat ze dan zou gaan lachen, maar ik had de tonatie kennelijk verkeerd. Want dat wijf werd me toch boos, en haar negervriend. Waarvan ik aanvankelijk niet wist dat ze die had. Gaf me een kniétje tegen mijn knieschijf. Heb 5weken krom gelopen. Lachen joh dat soort dingen. Gewoon skitta hebben nigga'
Is dit echt of maak je nu een grapje? :{ :'(
  vrijdag 22 april 2011 @ 07:56:26 #249
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95840446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 01:22 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Is dit echt of maak je nu een grapje? :{ :'(
Echt.
  vrijdag 22 april 2011 @ 09:57:41 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95842073
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef Witbaard het volgende:
Dit. Als het niet klikt, zorg je maar dat het klikt. Dat is de truc juist.
Euh, als zij compleet oninteressant is, is die klik er dus van mij uit niet. Ik heb danook niet de behoefte het te 'laten klikken'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:53:55 #251
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95843639
Altijd weer de dissident spelen he, je stapt toch sowieso niet op onintressante types af?
pi_95845202
Ik merk dat de meerderheid hier aanhangers zijn van Style en Mystery. Daar kan je zeker dingen van leren, maar er is op dit moment een hele beweging gaande die duidelijk maakt dat hun advies out-dated is en vaak ook gewoon fout.

Check deze blogs bijvoorbeeld:
http://www.robjudge.net/2(...)kup-artist-a-eulogy/
http://www.practicalpickup.com/the-whole-end-of-pua-trend (ook de links in en onder het artikel).

En, als je fan bent van Style, oftewel Neil Strauss, moet je Sinn's War on the Game zien op zijn blog. Ja, Sinn heeft issues. Maar hij is al twee jaar op rij verkozen tot beste PUA van de wereld, dus het is niet de eerste de beste. http://www.sinnsofattraction.blogspot.com/ Op dat blog staat part I, II en III van zijn "war". :)
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:47:50 #253
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95845625
Als jullie een beetje van entertainen houden dan heb ik nog iets leuks:

http://revision3.com/scamschool

Is leuk om in de kroeg te doen.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:20:35 #254
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95848420
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:47 schreef Crutch het volgende:
Als jullie een beetje van entertainen houden dan heb ik nog iets leuks:

http://revision3.com/scamschool

Is leuk om in de kroeg te doen.
Ben iets te a-technisch voor dat soort shit .;p
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:24:28 #255
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95848546
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
Altijd weer de dissident spelen he, je stapt toch sowieso niet op onintressante types af?
Je weet niet bij elke meid van te voren of ze interessant is. Een van de dames in 't hockeyteam dat ik train ziet er op 't eerste gezicht ook leuk uit. Pas als je met d'r gaat praten merk je dat ze gewoon vervelend is.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:25:29 #256
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95848576
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je weet niet bij elke meid van te voren of ze interessant is. Een van de dames in 't hockeyteam dat ik train ziet er op 't eerste gezicht ook leuk uit. Pas als je met d'r gaat praten merk je dat ze gewoon vervelend is.
Kap je af. Als ze jou maar niet onintressant vindt.
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:34:32 #257
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95848870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:25 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kap je af.
No shit sherlock. Maar zelfs voor meiden waarvan jij wel wat wil geloof ik niet dat je kunt "doen" alsof je interessant bent, niet een hele avond. Dus tenzij jij als een typische PUA voor een 'number-close' gaat in 5 minuten heb je geen ruk aan je techniekjes. Dat je een telefoonnummer hebt betekent geen ruk namelijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:37:54 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95848977
Een klik kun je zó niet forceren. Dat is een gevoelskwestie die elk boekje te buiten gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:50:14 #259
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95849433
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:37 schreef Copycat het volgende:
Een klik kun je zó niet forceren. Dat is een gevoelskwestie die elk boekje te buiten gaat.
Dan manipuleer je de boel maar, dat zij de klik wel voelt.
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:50:52 #260
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95849459
Theoretisch gezien kan je een klik forceren.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:53:52 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95849557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef hakunamatafaka het volgende:

Dan manipuleer je de boel maar, dat zij de klik wel voelt.
Jouw doelgroep bestaat uit veertienjarige bakvisjes die niet weten wat ze willen? Als ik die klik niet voel, dan kun je proberen te manipuleren tot je erbij neervalt, dat kun je niet veranderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:54:21 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95849572
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
Theoretisch gezien kan je een klik forceren.
Theorie en praktijk zijn dan ook twee totaal verschillende dimensies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:55:01 #263
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95849598
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Theorie en praktijk zijn dan ook twee totaal verschillende dimensies.
Derhalve onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:56:11 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95849646
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef Crutch het volgende:

Derhalve onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Maar niet inwisselbaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:57:36 #265
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95849700
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar niet inwisselbaar.
Beide zijn inwisselbaar voor kennis. :P
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:58:05 #266
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95849719
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
Theoretisch gezien kan je een klik forceren.
Praktisch gezien lukt je dat alleen met GHB.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:58:33 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95849745
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef Crutch het volgende:
Beide zijn inwisselbaar voor kennis. :P
Dat is wat anders. Maar ik denk dat je met deze theorietjes heel wat telefoonnummers zult scoren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:00:31 #268
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95849814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Praktisch gezien lukt je dat alleen met GHB.
Goed Hoogwaardigheidsbesef? :P
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:04:10 #269
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95849940
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is wat anders. Maar ik denk dat je met deze theorietjes heel wat telefoonnummers zult scoren.
HALLO! Kennis is macht, maar goed; ik vind wel dat je gelijk hebt hoor Cc.

Wat bijvoorbeeld de mannen van Masterflirt prediken is dat je met bepaalde spraak- en interviewtechnieken een soort klik kan creëren, alsof de persoon die tegen je praat je ineens heel interessant vindt terwijl diegene eigenlijk alleen maar naar zichzelf aan het luisteren is.
Het klinkt heel geloofwaardig, maar ik vrees dat je eerder overkomt als een journalist.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:05:14 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95849979
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef Crutch het volgende:
Goed Hoogwaardigheidsbesef? :P
Ik wou reageren maar werd weer eens afgeleid door die link in je sig. Darnit!

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Crutch het volgende:
Het klinkt heel geloofwaardig, maar ik vrees dat je eerder overkomt als een journalist.
Ik geloof heilig in dat vrouwen net zoals mannen meteen al weten of ze met je in bed zouden kunnen belanden of niet. Het enige wat je bewerkstelligt met een interessant gesprek is volgens mij dat ze je als 'vriend' (niet seksueel) kunnen gaan zien. Ik geloof echt niet dat als een vrouw je niet aantrekkelijk vindt ze dat na verloop van tijd los gaat laten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:20:09 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95850509
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:04 schreef Crutch het volgende:

HALLO! Kennis is macht, maar goed; ik vind wel dat je gelijk hebt hoor Cc.

Wat bijvoorbeeld de mannen van Masterflirt prediken is dat je met bepaalde spraak- en interviewtechnieken een soort klik kan creëren, alsof de persoon die tegen je praat je ineens heel interessant vindt terwijl diegene eigenlijk alleen maar naar zichzelf aan het luisteren is.
Het klinkt heel geloofwaardig, maar ik vrees dat je eerder overkomt als een journalist.
Ik ben journalist en ik kan met heel veel mensen heel leuk praten, over van alles. Ook over zaken die me niet boeien, maar waar ik nu eenmaal van alles van moet weten om erover te kunnen schrijven. Dan ben ik geïnteresseerd, maar dan heb ik nog geen persoonlijke klik. Scheelt natuurlijk dat ik ook niet veins meer te willen.

Ik denk ook dat je zo vooral overkomt als een overijverige reporter. Vermoeiend lijkt me zo iemand, die constant anders doet dan hij/zij is. En makkelijk te ontmaskeren ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:25:09 #272
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95850677
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben journalist en ik kan met heel veel mensen heel leuk praten, over van alles. Ook over zaken die me niet boeien, maar waar ik nu eenmaal van alles van moet weten om erover te kunnen schrijven. Dan ben ik geïnteresseerd, maar dan heb ik nog geen persoonlijke klik. Scheelt natuurlijk dat ik ook niet veins meer te willen.

Ik denk ook dat je zo vooral overkomt als een overijverige reporter. Vermoeiend lijkt me zo iemand, die constant anders doet dan hij/zij is. En makkelijk te ontmaskeren ook.
Ben je met me eens dat dat grotendeels bepaalt hoe je gesprekspartner over je denkt?
Ondervragen/uithoren komt anders over dan gemaakt-geïnteresseerd doorvragen over een onderwerp.
Je moeder is een hamster
pi_95850720
Ik geloof niet dat rare routines en spelletjes nodig zijn om meiden te versieren. Maar de mensen die beweren dat "een klik is er of niet" en dat je daar niks aan kunt veranderen, dus dat je dat niet zelf kunt verbeteren... Hoe verklaar je dan dat sommige mannen eerst tenenkrommend slecht zijn met meiden, nooit ook maar énige kans maken en altijd genadeloos afgewezen worden, en dat diezelfde mannen na een tijd hard werken aan zichzelf en aan hun "game" plotseling wel goed zijn met vrouwen, en moeiteloos regelmatig vrouwen versieren.

Dus met andere woorden: eerst denken de vrouwen "Ughh, nee. Ik voel echt NIKS voor hem!" En daarna denken vrouwen over exact dezelfde man: "Hmm, hij heeft wel wat. Aantrekkelijke vent. Die wil ik beter leren kennen en/of stoute dingen mee doen!" :p

En ja, dat gebeurt regelmatig dat een man zo'n transformatie doormaakt.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:28:39 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95850799
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef Crutch het volgende:
Ben je met me eens dat dat grotendeels bepaalt hoe je gesprekspartner over je denkt?
Ondervragen/uithoren komt anders over dan gemaakt-geïnteresseerd doorvragen over een onderwerp.
Mijn journalistieke technieken bestaan niet uit ondervragen/uithoren. Juist in geïnteresseerde gesprekjes zit de beste informatie. Ook al boeit iets me niet in het dagelijks leven, dan ben ik wel oprecht geïnteresseerd. En dat voelen je gesprekspartners aan, of je nu alleen info of meer van ze wil.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:29:31 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95850828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:26 schreef PMK111 het volgende:
Ik geloof niet dat rare routines en spelletjes nodig zijn om meiden te versieren. Maar de mensen die beweren dat "een klik is er of niet" en dat je daar niks aan kunt veranderen, dus dat je dat niet zelf kunt verbeteren... Hoe verklaar je dan dat sommige mannen eerst tenenkrommend slecht zijn met meiden, nooit ook maar énige kans maken en altijd genadeloos afgewezen worden, en dat diezelfde mannen na een tijd hard werken aan zichzelf en aan hun "game" plotseling wel goed zijn met vrouwen, en moeiteloos regelmatig vrouwen versieren.

Dus met andere woorden: eerst denken de vrouwen "Ughh, nee. Ik voel echt NIKS voor hem!" En daarna denken vrouwen over exact dezelfde man: "Hmm, hij heeft wel wat. Aantrekkelijke vent. Die wil ik beter leren kennen en/of stoute dingen mee doen!" :p

En ja, dat gebeurt regelmatig dat een man zo'n transformatie doormaakt.
Dat waren kerels die in eerste opzicht wel prima kerels zijn, maar gewoon domme fouten maken als ze met iemand praten (als ze dat al doen). Als je een gebrek aan zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit. Als je dat op wat voor'n manier ook verhelpt (en als PUA dat voor je doet, leef je uit) is het niet meer dan logisch dat het beter gaat. Hoe "succesvol" ik ben is ook compleet afhankelijk van m'n stemming.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:30:38 #276
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95850862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat waren kerels die in eerste opzicht wel prima kerels zijn, maar gewoon domme fouten maken als ze met iemand praten (als ze dat al doen). Als je een gebrek aan zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit. Als je dat op wat voor'n manier ook verhelpt (en als PUA dat voor je doet, leef je uit) is het niet meer dan logisch dat het beter gaat. Hoe "succesvol" ik ben is ook compleet afhankelijk van m'n stemming.
Precies, en daarmee komen we weer op hetzelfde uit.

Als je zelfvertrouwen hebt dan straal je dat ook uit.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:31:16 #277
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95850882
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn journalistieke technieken bestaan niet uit ondervragen/uithoren. Juist in geïnteresseerde gesprekjes zit de beste informatie. Ook al boeit iets me niet in het dagelijks leven, dan ben ik wel oprecht geïnteresseerd. En dat voelen je gesprekspartners aan, of je nu alleen info of meer van ze wil.
Toch een soort klik he? Stiekem.
Je moeder is een hamster
pi_95850925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat waren kerels die in eerste opzicht wel prima kerels zijn, maar gewoon domme fouten maken als ze met iemand praten (als ze dat al doen). Als je een gebrek aan zelfvertrouwen hebt straal je dat ook uit. Als je dat op wat voor'n manier ook verhelpt (en als PUA dat voor je doet, leef je uit) is het niet meer dan logisch dat het beter gaat. Hoe "succesvol" ik ben is ook compleet afhankelijk van m'n stemming.
Dus hun gedrag was eerst onaantrekkelijk, en daarna aantrekkelijk. Als we PUA definiëren als iets wat je leert welk gedrag aantrekkelijk is en hoe je dat gedrag kan aanleren, dan is PUA dus een middel om vrouwen te versieren. Geen PUA -> Geen klik, wel PUA -> Klik.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:33:38 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95850950
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:31 schreef Crutch het volgende:

Toch een soort klik he? Stiekem.
Als je klik zo breed opvat, dan heb ik ook een klik met de bakker, de groenteboer en de jongen die me gisteren een abonnement probeerde te verkopen. Gewoon een sympathiek mens, denk ik (8> .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:38:50 #280
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95851137
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:32 schreef PMK111 het volgende:

Dus hun gedrag was eerst onaantrekkelijk, en daarna aantrekkelijk. Als we PUA definiëren als iets wat je leert welk gedrag aantrekkelijk is en hoe je dat gedrag kan aanleren, dan is PUA dus een middel om vrouwen te versieren. Geen PUA -> Geen klik, wel PUA -> Klik.
Nee, PUA is een handvat. Net zoals het christendom voor mensen een handvat is. Ik denk dat het positieve effect van PUA er vooral in zit dat kerels gewoon een keer met een "who cares" instelling op een meid afstappen, dat een positief effect heeft, en ze dan ernstig gesterkt in hun zelfvertrouwen een stuk beter scoren. Maar daar is de oorzaak niet PUA, het is slechts de aanleiding, en zo kan bijna alles een aanleiding zijn.

Het nadeel van PUA vind ik dat hoewel het gewoon meiden aanspreken een goed idee is voor een hoop kerels, het niet erg geschikt is voor het doel van veel van de mensen die er mee bezig zijn: een vriendin krijgen. Op willekeurige meiden afstappen en een telefoonnummer regelen is leuk, maar daar krijg je geen vriendin mee.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95851303
Ik geloof ook niet dat PUA een einddoel is. Het is een manier om betere gewoontes aan te leren, maar niet een doel op zich.

quote:
Op willekeurige meiden afstappen en een telefoonnummer regelen is leuk, maar daar krijg je geen vriendin mee.
Hoewel ik zelf nog nooit zo een vriendin gekregen heb, ben ik het hier niet mee eens. Je beweert nu eigenlijk dat je alleen via je je sociale netwerk of hobby's een vriendin kan krijgen, en dat alle andere vrouwen onbereikbaar zijn. Maar als je een "willekeurige" vrouw spreekt en er is een "klik", en je neemt het nummer, en je spreekt daarna nog eens af, dan kan dat natuurlijk op een relatie uitlopen.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:45:30 #282
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95851387
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als je klik zo breed opvat, dan heb ik ook een klik met de bakker, de groenteboer en de jongen die me gisteren een abonnement probeerde te verkopen. Gewoon een sympathiek mens, denk ik (8> .
Ja, zo breed vat ik het inderdaad op.
Zo'n hemelse onverklaarbare klik die jij bedoelt lijk meer op liefde op het eerste gezicht, de ware tegenkomen of gewoon verliefd worden.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:48:42 #283
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95851503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:43 schreef PMK111 het volgende:
Ik geloof ook niet dat PUA een einddoel is. Het is een manier om betere gewoontes aan te leren, maar niet een doel op zich.

[..]

Hoewel ik zelf nog nooit zo een vriendin gekregen heb, ben ik het hier niet mee eens. Je beweert nu eigenlijk dat je alleen via je je sociale netwerk of hobby's een vriendin kan krijgen, en dat alle andere vrouwen onbereikbaar zijn. Maar als je een "willekeurige" vrouw spreekt en er is een "klik", en je neemt het nummer, en je spreekt daarna nog eens af, dan kan dat natuurlijk op een relatie uitlopen.
Nummers regelen in de PUA-scene is toch oefenmateriaal? Lekker veilig vroeg uit de sociale druk stappen en toch een trofee meenemen.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:48:57 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95851513
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef Crutch het volgende:

Ja, zo breed vat ik het inderdaad op.
Zo'n hemelse onverklaarbare klik die jij bedoelt lijk meer op liefde op het eerste gezicht, de ware tegenkomen of gewoon verliefd worden.
Ik heb het helemaal niet over een hemelse klik, maar over een gevoel van 'aardige vent en that's it'. Dat vind ik namelijk vallen onder de normale, sociale vaardigheden, dat je met heel veel verschillende mensen een paar aardige woorden kunt wisselen.
Misschien zit 'm daar de crux.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:50:08 #285
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95851571
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over een hemelse klik, maar over een gevoel van 'aardige vent en that's it'. Dat vind ik namelijk vallen onder de normale, sociale vaardigheden, dat je met heel veel verschillende mensen een paar aardige woorden kunt wisselen.
Misschien zit 'm daar de crux.
Oh, dan heb ik met heel veel mannen een klik. :P
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:53:37 #286
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95851720
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:43 schreef PMK111 het volgende:
Hoewel ik zelf nog nooit zo een vriendin gekregen heb, ben ik het hier niet mee eens. Je beweert nu eigenlijk dat je alleen via je je sociale netwerk of hobby's een vriendin kan krijgen, en dat alle andere vrouwen onbereikbaar zijn. Maar als je een "willekeurige" vrouw spreekt en er is een "klik", en je neemt het nummer, en je spreekt daarna nog eens af, dan kan dat natuurlijk op een relatie uitlopen.
Daar had ik het ook niet over. Maar het PUA gebeuren is meer gericht op one night stands. En als je na 5 minuten een nummer geregeld hebt kan dat leuk zijn, maar er is een goeie kans dat als je de volgende dag/week belt ze je al weer vergeten is en je een echte date wel kunt vergeten.

Ik bedoel dus dat de meeste 'kliks' die ik met meiden gehad heb gewoon vanzelf gingen en je aan het eind van de avond dan loopt te snavelen. Sommige daarvan zijn op een relatie uit gelopen, een groter aantal niet. Maar een telefoonnummer regelen zegt dus niks. Daarom vind ik het concept 'number close' zo sneu, je bent nog niet halverwege maar je noemt het een 'close'. Je weet nieteens of het haar nummer is, het nummer van een wanhopige vriendin of het nummer van d'r bakker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95851772
quote:
Maar daar is de oorzaak niet PUA, het is slechts de aanleiding, en zo kan bijna alles een aanleiding zijn.
Bij sommige mannen, zoals bij mij een paar jaar geleden, zat er heel veel fout als het op meiden versieren aankwam. Diverse angsten (angst om afgewezen te worden, angst om seksueel te zijn en seksuele interesse te tonen aan een meisje, angst om te falen, en zo nog wel meer).

Daarnaast had ik allerlei foute geloven in mijn hoofd zitten. Ik geloofde dat vrouwen niet zo van seks houden als mannen. Ik geloofde niet dat vrouwen net zo verlangen naar een man in hun leven als mannen verlangen naar een vrouw in hun leven. Ik geloofde niet dat vrouwen stiekem nog veel meer van seks kunnen genieten dan mannen. Ik geloofde totaal niet dat vrouwen soms juist wíllen dat een leuke man ze aan zou spreken of ze zou complimenteren. Dat ze dat nog aantrekkelijk kunnen vinden ook als een man het zelfvertrouwen daarvoor heeft.

Daarnaast had ik geen idee wat vrouwen aantrekkelijk vinden. "Ik doe toch aardig. Waarom vindt ze me niet leuk?" was destijds geen onredelijke vraag in mijn ogen. Dat vrouwen op dominante mannen vallen wist ik niet. Dat vrouwen het aantrekkelijk en leuk kunnen vinden als ze je ze een beetje plaagt, of soms zelfs op een grappende manier lekker gemeen doet, had ik geen idee van. Dat vrouwen vaak willen dat jíj initiatief neemt en de leiding neemt, wist ik ook niet.

Ook was ik me niet bewust van hoe ik deed, hoe ik over kwam. Ik was me niet bewust van mijn slechte lichaamshouding. Van mijn nerveuze trekjes. Van mijn gigantische verlegen glimlach. Van het feit dat ik vaak omlaag keek uit onzekerheid.

Alles hierboven, en waarschijnlijk nog allerlei dingen waaraan ik niet denk, maakte mij onaantrekkelijk en hopeloos slecht met vrouwen. Als je de juiste informatie in de PUA wereld vindt, worden al deze dingen haarfijn uitgelegd. Bovendien worden allerlei strategieën uitgelegd over hoe je van kennis naar actie kunt gaan, en van al deze eigenschappen echt gewoontes kunt maken.

Dan kan je wel zeggen dat PUA maar één handvat is, en dat er talloze manieren zijn om plotseling goed te worden met vrouwen, maar dan ben ik benieuwd wat er nog meer zo effetief kan zijn. Natuurlijk kan het net zo goed werken als je om gaat met mannen die heel goed zijn met vrouwen en jou deze dingen goed kunnen leren. Misschien kan je alles door trial en error leren. Maar waarom het ei opnieuw uitvinden als alles in PUA wordt uitgelegd. En hoe anders kan je deze dingen zo goed leren.
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:59:40 #288
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95851977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef PMK111 het volgende:

[..]

Bij sommige mannen, zoals bij mij een paar jaar geleden, zat er heel veel fout als het op meiden versieren aankwam. Diverse angsten (angst om afgewezen te worden, angst om seksueel te zijn en seksuele interesse te tonen aan een meisje, angst om te falen, en zo nog wel meer).

Daarnaast had ik allerlei foute geloven in mijn hoofd zitten. Ik geloofde dat vrouwen niet zo van seks houden als mannen. Ik geloofde niet dat vrouwen net zo verlangen naar een man in hun leven als mannen verlangen naar een vrouw in hun leven. Ik geloofde niet dat vrouwen stiekem nog veel meer van seks kunnen genieten dan mannen. Ik geloofde totaal niet dat vrouwen soms juist wíllen dat een leuke man ze aan zou spreken of ze zou complimenteren. Dat ze dat nog aantrekkelijk kunnen vinden ook als een man het zelfvertrouwen daarvoor heeft.

Daarnaast had ik geen idee wat vrouwen aantrekkelijk vinden. "Ik doe toch aardig. Waarom vindt ze me niet leuk?" was destijds geen onredelijke vraag in mijn ogen. Dat vrouwen op dominante mannen vallen wist ik niet. Dat vrouwen het aantrekkelijk en leuk kunnen vinden als ze je ze een beetje plaagt, of soms zelfs op een grappende manier lekker gemeen doet, had ik geen idee van. Dat vrouwen vaak willen dat jíj initiatief neemt en de leiding neemt, wist ik ook niet.

Ook was ik me niet bewust van hoe ik deed, hoe ik over kwam. Ik was me niet bewust van mijn slechte lichaamshouding. Van mijn nerveuze trekjes. Van mijn gigantische verlegen glimlach. Van het feit dat ik vaak omlaag keek uit onzekerheid.

Alles hierboven, en waarschijnlijk nog allerlei dingen waaraan ik niet denk, maakte mij onaantrekkelijk en hopeloos slecht met vrouwen. Als je de juiste informatie in de PUA wereld vindt, worden al deze dingen haarfijn uitgelegd. Bovendien worden allerlei strategieën uitgelegd over hoe je van kennis naar actie kunt gaan, en van al deze eigenschappen echt gewoontes kunt maken.

Dan kan je wel zeggen dat PUA maar één handvat is, en dat er talloze manieren zijn om plotseling goed te worden met vrouwen, maar dan ben ik benieuwd wat er nog meer zo effetief kan zijn. Natuurlijk kan het net zo goed werken als je om gaat met mannen die heel goed zijn met vrouwen en jou deze dingen goed kunnen leren. Misschien kan je alles door trial en error leren. Maar waarom het ei opnieuw uitvinden als alles in PUA wordt uitgelegd. En hoe anders kan je deze dingen zo goed leren.
Mjah, zit wel wat in, maar zit je nu niet routines door theorie heen te mixen.
Iets duidelijker; de meeste routines zijn gewoon sneu en diskwalificerend.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:01:56 #289
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95852051
@PMK111: ik geloof wel dat je dat daar uit geleerd hebt, en geloof me ik ben alleen maar blij voor je, maar dit soort dingen leer je normaal van tja, gewoon je vrienden. Vandaar dat ik er bij mensen (o.a. in het versieren op latere leeftijd topic) ook zo op hamer dat het belangrijk is om eerst een groepje vrienden te hebben en dan pas op zoek te gaan naar een vrouwtje. In PUA-land schermen ze met termen als "social proof", leuk als je daar wat aan hebt, maar 'doen alsof' je vrienden hebt en "met vrienden zijn" is toch nogal een verschil. En vooral als je graag een vriendin hebt gaat "doen alsof" je vrienden hebt toch aardig backfire-en.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95853746
Heeft iemand de links die ik hierboven postte gelezen?

Waar jullie aan denken bij "PUA" is waarschijnlijk precies datgene wat ontkracht of afgeraden wordt in die links, en daar heb ik ook niks mee. Vage routines, rare kleding, oneerlijkheid en leugens. Dat is allemaal bullshit. En de mannen achter bijvoorbeeld practicalpickup.com en robjudge.net raden aan om eerlijk en direct te zijn. Het is heel belangrijk om je angsten te overwinnen, en als je eenmaal actie neemt dan kan je gewoon normaal, sociaal en zelfverzekerd doen, en als je leven op orde is (lifestyle, sociaal leven, uiterlijk, etc.) gaat het vanzelf goed. Dat is natuurlijk totaal anders dan de mystery method en alles.

Edit: Ik denk ook vooral aan day game met de dingen die ik zeg. Daarbij is het juist normaal dat je een nummer vraagt, en dat je dan later afspreekt voor een date. In de links die ik postte wordt ook gepraat over hoe PUA's nummers vragen, niet om af te spreken met een meisje, maar omdat ze dan een nummer hebben. Vaak kan je bij het uitgaan 's nachts verder gaan dan alleen een nummer vragen, en als je dat niet doet dan doe je dat waarschijnlijk niet omdat je het eng vindt om haar te zoenen/mee naar huis te nemen/whatever. Maar als je een klik hebt met een meisje en je gaat weg van elkaar dan kan je elkaar maar op één manier weer afspreken: als je een manier hebt om weer in contact te komen met elkaar, door bijvoorbeeld een telefoonnummer te vragen. Het gaat wel heel fout als jullie teleurstelling met PUA ervoor heeft gezorgd dat jullie denken dat een telefoonnummer geen enkele waarde meer heeft. :)
  vrijdag 22 april 2011 @ 15:54:09 #291
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95853825
We zijn weer tot leven _O_ , keep going boys. Deel 3 komt eraan.
pi_95854872
Zijn er hier nog mensen die in scheveningen aan stappen dit weekend?
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:59:45 #293
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95855843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef Fes1-2 het volgende:
Zijn er hier nog mensen die in scheveningen aan stappen dit weekend?
Nee, maar jij kennelijk wel.
pi_95868719
Heeft iemand ook dat als je uitgaat met een groepje vrienden je nauwelijks contact maakt met chicks. Als ik even in me eentje ga pissen of een rondje ga flaneren kom ik bijna altijd wel een meisje tegen om mee te sjansen. (y)
Moo
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:01:35 #295
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_95883701
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Zuivelkoe het volgende:
Heeft iemand ook dat als je uitgaat met een groepje vrienden je nauwelijks contact maakt met chicks. Als ik even in me eentje ga pissen of een rondje ga flaneren kom ik bijna altijd wel een meisje tegen om mee te sjansen. (y)
Ja heb ik ook.
  zondag 24 april 2011 @ 17:49:03 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95924548
Stel je ziet een leuk meisje op straat en je wilt haar contact informatie anders is het natuurlijk zonde dat je haar daarna nooit meer zal zien. Hoe ga je te werk. Doelgerichte advies please?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 24 april 2011 @ 18:14:06 #297
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_95925212
Gisteravond weinig succes bij mij, zag wel een meisje en wilde daarop afstappen, maar had echt geen flauw benul wat ik moest doen -O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  zondag 24 april 2011 @ 18:40:22 #298
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_95925901
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Stel je ziet een leuk meisje op straat en je wilt haar contact informatie anders is het natuurlijk zonde dat je haar daarna nooit meer zal zien. Hoe ga je te werk. Doelgerichte advies please?
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gisteravond weinig succes bij mij, zag wel een meisje en wilde daarop afstappen, maar had echt geen flauw benul wat ik moest doen -O-
Iets zeggen.
Bedankt Hans.
  zondag 24 april 2011 @ 19:01:13 #299
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_95926436
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 18:40 schreef bascross het volgende:

[..]

[..]

Iets zeggen.
Maar wat in vredesnaam? Ik was toch niet verder gekomen dan ''hoi''...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_95926537
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Maar wat in vredesnaam? Ik was toch niet verder gekomen dan ''hoi''...
En waarschijnlijk heeft ze je niet eens verstaan :'). En nu zit je met een kutgevoel niet wetende wat haar naam was en waar ze vandaan komt. :7
Moo
  zondag 24 april 2011 @ 19:09:38 #301
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_95926636
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 19:05 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

En waarschijnlijk heeft ze je niet eens verstaan :'). En nu zit je met een kutgevoel niet wetende wat haar naam was en waar ze vandaan komt. :7
Precies
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')