abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:02:58 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92857127
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het wel een succes is maar niet te meten aan de kijkcijfers...
Maar dat zijn wel de cijfers waarop je advertententies kan verkopen. Zonder dat geen SS.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:07:16 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92857245
Dagelijkse show drastisch inkorten, zonder presentator in beeld en met een minder moeilijk tijdstip. Tussen zeven en half acht heb je volgens mij een veel beter slot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 10:08:49 #253
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_92857273
Oei, het kakt nu wel snel in. Ik denk overigens niet dat dat met het concept te maken heeft, maar meer aan de manier waarop aan het programma invulling wordt gegeven. Bart is vast een leuke gozer, maar presenteren is niet zijn ding. De beelden die worden uitgezonden zijn nauwelijks boeiend. Het programma duurt elke dag een uur. Mensen gaan niet elke dag een uur naar dat programma kijken, want dan missen ze hun eigen series en programma's, waar sommigen misschien al jaren naar kijken.
Half uurtje per dag op een tijdstip dat er tegenover geen kijkcijferhits staan zou imo beter volstaan. Uiteindelijk moet je het toch van de liveshows hebben lijkt me.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 10:09:06 #254
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_92857280
quote:
9s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
Dagelijkse show drastisch inkorten, zonder presentator in beeld en met een minder moeilijk tijdstip. Tussen zeven en half acht heb je volgens mij een veel beter slot.
dat dus.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_92857319
Ze zullen er ook nog wel aan gaan sleutelen... maar die vooravond zit gewoon al goed dichtgetimmerd... zowel op RTL als op Ned3 bijvoorbeeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_92857365
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:08 schreef Danny het volgende:
Oei, het kakt nu wel snel in. Ik denk overigens niet dat dat met het concept te maken heeft, maar meer aan de manier waarop aan het programma invulling wordt gegeven. Bart is vast een leuke gozer, maar presenteren is niet zijn ding. De beelden die worden uitgezonden zijn nauwelijks boeiend. Het programma duurt elke dag een uur. Mensen gaan niet elke dag een uur naar dat programma kijken, want dan missen ze hun eigen series en programma's, waar sommigen misschien al jaren naar kijken.
Half uurtje per dag op een tijdstip dat er tegenover geen kijkcijferhits staan zou imo beter volstaan. Uiteindelijk moet je het toch van de liveshows hebben lijkt me.
Makers hebben overduidelijk gekozen voor het BB principe, ik zag gisteren in de uitzending iemand met een baseballcap op, zenders over hun jurk heen gedragen en daarnaast ook nog eens een kamer waarin alle mannen moesten staan terwijl die kamer daar overduidelijk te klein voor was,

daarnaast is de montage door het gebruik van Bart veel trager en ervaarde ik het gebruik van muziek in de montage een gemis. Een veelbetekende quote of blik (zoals over dat persoonlijk bezit) wordt net ff iets gaver en vetter met een soundeffectje erover heen,

maar goed, de tijd zal het leren. Je kan niet na 2 uitzendingen al spreken van een flop of neit, kijk naar de madiwovrijdagdingesshow van Paul de Leeuw, heeft ook zijn tijd gekregen, is aangepast en scoort nu ook meer dan prima!
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:12:31 #257
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92857372
quote:
9s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
Dagelijkse show drastisch inkorten, zonder presentator in beeld en met een minder moeilijk tijdstip. Tussen zeven en half acht heb je volgens mij een veel beter slot.
Precies, riep ik gisteren ook. Net tijdens of net na het eten, voor DWDD en de rest. Geen Bart meer, want die 4 standupjes LIVE slaan nergens op. 1x reclame is zat, niet 3x.

Dankzij de casting is het prima te doen tegenover Spangas en Lingo.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_92857472
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:08 schreef Danny het volgende:
Oei, het kakt nu wel snel in. Ik denk overigens niet dat dat met het concept te maken heeft, maar meer aan de manier waarop aan het programma invulling wordt gegeven. Bart is vast een leuke gozer, maar presenteren is niet zijn ding. De beelden die worden uitgezonden zijn nauwelijks boeiend. Het programma duurt elke dag een uur. Mensen gaan niet elke dag een uur naar dat programma kijken, want dan missen ze hun eigen series en programma's, waar sommigen misschien al jaren naar kijken.
Half uurtje per dag op een tijdstip dat er tegenover geen kijkcijferhits staan zou imo beter volstaan. Uiteindelijk moet je het toch van de liveshows hebben lijkt me.
Ik denk dat de promotie niet goed is geweest. Er kwam niet duidelijk genoeg naar voren wat voor een soort programma het nou is. Ze wilden het een soort mysterie houden, maar veel mensen die ik spreek kennen het programma dus ook niet.
pi_92857502
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Precies, riep ik gisteren ook. Net tijdens of net na het eten, voor DWDD en de rest. Geen Bart meer, want die 4 standupjes LIVE slaan nergens op. 1x reclame is zat, niet 3x.

Dankzij de casting is het prima te doen tegenover Spangas en Lingo.
Ik vind de uitleg van Bart nog wel fijn op zich, zo tussendoor. Zeker voor mensen die dan pas gaan kijken. Maar het is alleen niet zo goed wat hij doet, maar dat kan ook met het live aspect temaken hebben. En dan die switch van camera als zogenaamd leuk effect. :')

In een half uurtje per dag kan je alleen scenes met de rode knop drukken en gepraat over clues en dergelijke. Dan mis je andere leuke momenten en normale gesprekken die juist een beeld geven van de bewoners ben ik bang. :{ Het is gewoon te veel allemaal.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 februari 2011 @ 10:18:20 #260
862 Arcee
Look closer
pi_92857530
quote:
9s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
Dagelijkse show drastisch inkorten, zonder presentator in beeld en met een minder moeilijk tijdstip. Tussen zeven en half acht heb je volgens mij een veel beter slot.
Exact.

Het kost gewoon te veel tijd om het allemaal te volgen.

19:00 uur zou idd perfect zijn. Vlak voor DWDD.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 10:21:52 #261
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_92857619
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef ditisHuub het volgende:

Makers hebben overduidelijk gekozen voor het BB principe, ik zag gisteren in de uitzending iemand met een baseballcap op, zenders over hun jurk heen gedragen en daarnaast ook nog eens een kamer waarin alle mannen moesten staan terwijl die kamer daar overduidelijk te klein voor was,
Mja, dat zijn cameratechnische zaken. Ik betwijfel of de kijker om dat soort dingen afhaakt. Het oogt wel enigszins knullig, maar niet lang zo knullig niet als de presentatie van Bart. Die is tenenkrommend slecht imo en ook totaal overbodig. Eigenlijk is hij er alleen maar om te melden dat ze na de reclame weer terug zijn. Daar heb ik geen krullenkop met een veel te lang hoofd voor nodig.

quote:
daarnaast is de montage door het gebruik van Bart veel trager en ervaarde ik het gebruik van muziek in de montage een gemis. Een veelbetekende quote of blik (zoals over dat persoonlijk bezit) wordt net ff iets gaver en vetter met een soundeffectje erover heen,
Het geheel komt inderdaad te steriel op me over. Ik merk ook dat ik niet de kracht heb m'n aandacht bij de uitzending te houden. Dat wordt nog eens versterkt doordat je drie keer een reclameblok van zeven minuten uit moet zitten (zapmoment).

quote:
maar goed, de tijd zal het leren. Je kan niet na 2 uitzendingen al spreken van een flop of neit, kijk naar de madiwovrijdagdingesshow van Paul de Leeuw, heeft ook zijn tijd gekregen, is aangepast en scoort nu ook meer dan prima!
Klopt. Ik vrees echter wel dat ze aanpassingen zullen moeten maken en daar moeten ze niet heel lang mee wachten. De aanvankelijk (en tot gisteren) positieve geluiden op bv twitter zijn inmiddels omgeslagen en dat gebeurde gisteren min of meer tijdens de uitzending.

- kortere uitzending
- beter tijdslot
- presentator weg

Met een kortere uitzending is de kans ook kleiner dat je oersaaie gesprekken moet gaan uitzenden om je uur maar vooral te vullen. Moet er niet aan denken wat je te zien gaat krijgen als je straks nog maar vier man in dat huis hebt zitten en er een uur zendtijd per dag mee gevuld moet worden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_92857624
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Nouja het is het zoveelste programma wat ooit een groot succes is geweest en weer uit het stof wordt gehaald. Het is misschien niet 100% Biug Brother maar het lijkt er natuurlijk in grote lijnen wel op. Verzin eens iets nieuws, denk ik dan.
En het is natuurlijk ook wel een beetje stom om op Net 5 een programma uit te zenden tegelijk met o.a. DWDD & RTL Nieuws.
Dit ís iets nieuws. De gesprekken in het huis zijn alleen al compleet anders dan bij Big Brother, want de bewoners zijn nu veel meer bezig om achter elkaars geheimen te komen en spelen veel meer een spel. Ik vind het wel verfrissend, eindelijk een spel waarbij het niet draait om populairiteit in het huis alleen.

Sowieso vind ik het erg jammer dat BB niet meer werkt hier in NL. Fantastisch om te zien hoe mensen vanaf dag 1 bepaalde relaties met elkaar aangaan. En dan de ruzies, opbloeiende liefdes...gewoon alles. Mits het niet te veel gestuurd wordt van buitenaf, maar dat denk ik niet. Psychologisch allemaal heel boeiend. :) En natuurlijk leuk dat je 24/7 kan volgen hoe die mensen met elkaar leven. Alle aspecten van het leven met elkaar.
  Admin woensdag 16 februari 2011 @ 10:23:53 #263
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_92857659
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik denk dat de promotie niet goed is geweest. Er kwam niet duidelijk genoeg naar voren wat voor een soort programma het nou is. Ze wilden het een soort mysterie houden, maar veel mensen die ik spreek kennen het programma dus ook niet.
Dat is ook nog een punt. De uitleg van hoe alles werkt is erg summier en veel mensen snappen de ballen van hoe het allemaal nou precies werkt.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_92857667
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het wel een succes is maar niet te meten aan de kijkcijfers... ik ben wel eens benieuwd naar die cijfers van Ziggo en UPC en onlinestreams bijvoorbeeld. Of uitzendinggemist...
Valt mij ook op dat sommige streamers de uitzendingen niet kijken (wat raar is, want momenten in de kamer van de waarheid zijn best belangrijk om mee te krijgen).
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:25:52 #265
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92857707
de dagelijkse show interesseert me eigenlijk geen donder ;). ik heb veel meer aan de COSsen en streamverslagen, en natuurlijk wat ik zelf zie op de livestreams.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 februari 2011 @ 10:25:52 #266
862 Arcee
Look closer
pi_92857708
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef Danny het volgende:
Het geheel komt inderdaad te steriel op me over. Ik merk ook dat ik niet de kracht heb m'n aandacht bij de uitzending te houden. Dat wordt nog eens versterkt doordat je drie keer een reclameblok van zeven minuten uit moet zitten (zapmoment).
Dat heb ik dan weer niet, want ik neem het op een skip de reclames. :s)

Nadeel is dan weer dat je niet gelijk loopt met het topic op FOK!
pi_92857713
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:21 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, dat zijn cameratechnische zaken. Ik betwijfel of de kijker om dat soort dingen afhaakt. Het oogt wel enigszins knullig, maar niet lang zo knullig niet als de presentatie van Bart. Die is tenenkrommend slecht imo en ook totaal overbodig. Eigenlijk is hij er alleen maar om te melden dat ze na de reclame weer terug zijn. Daar heb ik geen krullenkop met een veel te lang hoofd voor nodig.

[..]

Het geheel komt inderdaad te steriel op me over. Ik merk ook dat ik niet de kracht heb m'n aandacht bij de uitzending te houden. Dat wordt nog eens versterkt doordat je drie keer een reclameblok van zeven minuten uit moet zitten (zapmoment).

[..]

Klopt. Ik vrees echter wel dat ze aanpassingen zullen moeten maken en daar moeten ze niet heel lang mee wachten. De aanvankelijk (en tot gisteren) positieve geluiden op bv twitter zijn inmiddels omgeslagen en dat gebeurde gisteren min of meer tijdens de uitzending.

- kortere uitzending
- beter tijdslot
- presentator weg

Met een kortere uitzending is de kans ook kleiner dat je oersaaie gesprekken moet gaan uitzenden om je uur maar vooral te vullen. Moet er niet aan denken wat je te zien gaat krijgen als je straks nog maar vier man in dat huis hebt zitten en er een uur zendtijd per dag mee gevuld moet worden.
De kijker haakt zeker af over details, tv is een opeenstapeling van details en als die niet kloppen merkt de kijker dat misschien niet maar "voelt' het wel. Een onnodig rommelige kamer is voor de meeste mensen minder leuk om naar te kijken dan een mooie kamer, vaak zonder dat ze het zelf weten.

Ik vraag mij gewoon af of zo'n "basic" RLS het nog in NL gaat halen, wel groot respect voor de makers en de zender dat ze het lef hebben om te doen. Want ik ken aardig wat mensen in het team van makers en weten dat ze kei en kei hard werken en een mooi product neerzetten!
pi_92857727
Jammer dat het instort, misschien was het beter om weer een ouderwetse big Brother te maken, zonder allerlei gedoe eromheen.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:28:59 #269
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92857771
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef ditisHuub het volgende:
. Want ik ken aardig wat mensen in het team van makers en weten dat ze kei en kei hard werken en een mooi product neerzetten!
Dat is ook iets dat niemand zal weerspreken. Het ziet er goed uit. Alleen de casting is teveel Oh Oh Cherso en er zijn teveel regels. 12 geboden voor de bewoners, 15 geheimen. Ze doen vooralsnog geen moer.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 februari 2011 @ 10:30:12 #270
862 Arcee
Look closer
pi_92857808
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit ís iets nieuws. De gesprekken in het huis zijn alleen al compleet anders dan bij Big Brother, want de bewoners zijn nu veel meer bezig om achter elkaars geheimen te komen en spelen veel meer een spel. Ik vind het wel verfrissend, eindelijk een spel waarbij het niet draait om populairiteit in het huis alleen.

Sowieso vind ik het erg jammer dat BB niet meer werkt hier in NL. Fantastisch om te zien hoe mensen vanaf dag 1 bepaalde relaties met elkaar aangaan. En dan de ruzies, opbloeiende liefdes...gewoon alles. Mits het niet te veel gestuurd wordt van buitenaf, maar dat denk ik niet. Psychologisch allemaal heel boeiend. :) En natuurlijk leuk dat je 24/7 kan volgen hoe die mensen met elkaar leven. Alle aspecten van het leven met elkaar.
Inderdaad, voor mij is het basic BB-format nog altijd het beste en het leukst om te volgen.

Maar SST voelt wel degelijk als een BB. Het spelelement is belangrijk, maar ik vind het eigenlijk wel leuk. De aspecten die BB leuk maken om te volgen sneeuwen er niet door onder.
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:31:05 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92857826
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:26 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

De kijker haakt zeker af over details, tv is een opeenstapeling van details en als die niet kloppen merkt de kijker dat misschien niet maar "voelt' het wel. Een onnodig rommelige kamer is voor de meeste mensen minder leuk om naar te kijken dan een mooie kamer, vaak zonder dat ze het zelf weten.

Ik vraag mij gewoon af of zo'n "basic" RLS het nog in NL gaat halen, wel groot respect voor de makers en de zender dat ze het lef hebben om te doen. Want ik ken aardig wat mensen in het team van makers en weten dat ze kei en kei hard werken en een mooi product neerzetten!
Wat ik bij RLSen veelal merk is: Ze werken kei hard maar verliezen het grote plaatje uit het oog. Er is geen duidelijk plan. Een beetje zoals Ajax voetbalde onder Jol, zo werken alle makers van RLS-en.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92857844
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat ik bij RLSen veelal merk is: Ze werken kei hard maar verliezen het grote plaatje uit het oog. Er is geen duidelijk plan. Een beetje zoals Ajax voetbalde onder Jol, zo werken alle makers van RLS-en.
en jij weet hoe alle makers van RLS-en werken omdat.....?
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:32:14 #273
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92857851
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, voor mij is het basic BB-format nog altijd het beste en het leukst om te volgen.

Ik hoorde dat daar veel leuke varianten op waren. Een huis OP een huis bv. Identiek aan elkaar zonder dat d ebewoners dat wisten. Of dat de verliezer van de week het huis uit moest maar een winnaar was en in een ander huis verder mocht strijden. En dat de verliezers in het eerste huis bleven.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:32:53 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_92857871
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat ik bij RLSen veelal merk is: Ze werken kei hard maar verliezen het grote plaatje uit het oog. Er is geen duidelijk plan. Een beetje zoals Ajax voetbalde onder Jol, zo werken alle makers van RLS-en.
De grote lijn wordt bepaald door de producent en de zenderbaas lijkt me, de rest wordt gewoon aangestuurd.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 16 februari 2011 @ 10:33:54 #275
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92857900
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 10:32 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en jij weet hoe alle makers van RLS-en werken omdat.....?
Gesprekken her en der met mensen uit 'het wereldje'.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')