abonnement Unibet Coolblue
pi_92718743


archief

Pimp hier met je horloge(s) [deel 33]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 32]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 31]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 30]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 29]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 28]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 27]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 26]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 25]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 24]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 23]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 22]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 21]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 20]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 19]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 18]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 17]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 16]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 15]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 14]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 13]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 12]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 11]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 10]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 9]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 8]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 7]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 6]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 5]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 4]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 3]
Pimp hier met je horloge(s) [deel 2]
Pimp hier met je horloge(s)

tot 100 euro
Fossil
Lorus
Pulsar
Seiko
Swatch

100 - 200 euro
Breil
Bulova
Lorus
Luminox
Mondaine
Poljot
Pulsar
Sector
Seiko
Swiss Army Victorinox

200 - 400 euro
Candino
Certina
Festina
Tissot
Zeno

400 - 600 euro
Oris
Mido
Xemex

600 - 1000 euro
Epos
Fortis
lMido
Oris
Raymond Weil
Sinn

1000 euro en meer
A. Lange & Söhne
Breitling
Bulgari
Cartier
Chronoswiss
Christiaan van der Klaauw
Glashütte
IWC
Jaeger-LeCoultre
Omega
Panerai
Patek Philippe
Rolex
Tag Heuer

handige linkjes
monsterwatches.nl

En nog een aantal belangrijke begrippen:

quartz horloge
Loopt op batterij. Wijzer tikt en beweegt per seconde.

Voordelen: erg nauwkeurig (computergestuurd), uurwerk is klein en dun
Nadeel: geen nostalgische waarde, batterij gaat leeg

mechanisch horloge
Horloge met mechanisch uurwerk, dus "radertjes en tandwieltjes". Het aantal jewels staat voor het aantal synthetische robijnen in zo\'n uurwerk. Meer hoeft niet altijd beter te betekenen. Wijzer tikt en beweegt meerdere malen per seconde. ("zwevende wijzer")

Voordelen: nostalische waarde, oogt kostbaarder
Nadelen: alleen kwaliteitsuurwerken zijn nauwkeurig, onderhoud eens per 5/10 jaar

automatisch horloge
Een automatisch horloge wordt opgewonden of opgeladen d.m.v. bewegingen (Kinetische energie). Veel automatische horloges hebben mechanische uurwerken, maar o.a. Seiko (met Kinetic techniek) en Pulsar (met Eco drive) gebruiken quartz-uurwerken.

chrono, chronograph, chronograaf
Dit zijn termen om aan te geven dat het horloge als "stopwatch" te gebruiken is. Meestal met 3 aparte wijzertjes voor seconden, minuten en uren. Chronograaf horloges kunnen een quartz of mechanisch uurwerk bevatten. Mechanische chronographs zijn vaak erg duur, omdat het uurwerk erg compliceerd is.

Overigens niet te verwarren met een Chronometer. Een chronometer is een uurwerk waarvan de tijdsaanduiding voldoet aan de standaard van nauwkeurigheid zoals deze is opgesteld door het COSC

Complicaties
Complicaties zijn functies op een horloge anders dan de tijd of datum aangeven.
Voorbeelden van complicaties zijn:

• Automaat
• Chronograaf
• Rattrapante (Split second chronograaf)
• Dubbele chronograaf
• Maanfase
• Tourbillon
• Perpetual Kalender
• Minute Repeater

Imageshack toont een kikker omdat FOK! daar op de zwarte lijst staat, gelieve een andere uploader te gebruiken, bijvoorbeeld: tinypic.com of photobucket.com

Game on!!


*O*
pi_92718872
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Van jou?

Het valt me trouwens op dat veel mensen tegenwoordig van die enorme klokken om hun polsen hebben hangen. Is dit de standaard tegenwoordig?
Het leest supersnel de tijd af; en anders moet je echt even op je horloge focussen en geconcentreerd je nogal kleine wijzerplaat aflezen. Ik vind het ook wel handig die grote dingen.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:08:19 #3
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_92726590
Tvptje

Het beste horlogeforum van Nederland
pi_92727235
Weet iemand hier zo een mooi horloge te noemen,bruin-leer. het liefst rond de prijs van 250-300 euro. ik ben nog best jong,en dus lijkt mij zo een "gentleman" horloge niets,meer iets standaards.
pi_92727716
Je zou TW STEEL kunnen bekijken? Zijn wel een stuk goedkoper en 'trend horloges'
"Underestimate me, I'll take advantage of it"
pi_92727990
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:39 schreef draaier89 het volgende:
Je zou TW STEEL kunnen bekijken? Zijn wel een stuk goedkoper en 'trend horloges'
snelle reactie,en zien er netjes uit. thx :)
pi_92728010
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Van jou?

Het valt me trouwens op dat veel mensen tegenwoordig van die enorme klokken om hun polsen hebben hangen. Is dit de standaard tegenwoordig?
Ja, van mij. Mijn favoriete Rolex diver. :) Originele Superdome, geen service replacement. _O_

Dat 'enorme klokken' was toch niet voor mij hè? 1665 SeaDweller's zijn minuscuul vergeleken met de hedendaagse trends. Ik ben het er overigens mee eens, 42mm+ klokken vind ik zelden mooi (eenmaal aan de pols). Wel zonde dat merken zoals Panerai eigenlijk alleen maar 44mm en up horloges maken (in ieder geval de modellen die mij visueel aantrekken). Oh well. Sowieso wil ik eerst een 5512 & 1680 voordat ik überhaupt aan ander merk ga denken.
pi_92728341
weet iemand hier trouwens nog een winkel waar ik eventueel zou kunnen rond kijken voor horloges,in den bosch?
  zondag 13 februari 2011 @ 20:28:10 #9
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92733798
Oh, TW Steel :r
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_92734173
Seconded.
pi_92739984
Mooi kiekje van je speedmaster Jackal_Omega.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend bij benson een winder besteld voor mijn 'kantoorduiker'.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:05:25 #12
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_92742213
TVP

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_92742257
Ik wil een Danish Design, ben die enorme oversizede klokken nu wel zat.
pi_92743558
quote:
Op zondag 13 februari 2011 20:28 schreef eriksd het volgende:
Oh, TW Steel :r
Wat is er mis met TW steel dan :p

Dit is mijn eerste keer dat ik van het merk hoor
  zondag 13 februari 2011 @ 23:37:27 #15
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_92749220
Hmmm vind die oversized horloges niet zo heel mooi eerlijk gezegd.

Heb zelf deze:

Op elke fokker past een bril.
pi_92750941
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:08 schreef Jackal_Omega het volgende:
Tvptje

[ afbeelding ]
14.gif.
full stops and exclamation marks
  maandag 14 februari 2011 @ 09:01:06 #17
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_92756566
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef borstmelk het volgende:
weet iemand hier trouwens nog een winkel waar ik eventueel zou kunnen rond kijken voor horloges,in den bosch?
Anny van Buul....
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_92757108
Zit er overigens nog over te twijfelen of ik voor een quartz of een mechanisch horloge ga. Ik denk toch iets meer uit te geven en voor het laatste te gaan. Toch mooier :)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 14 februari 2011 @ 09:44:18 #19
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_92757342
ben er weer bij!

pi_92778420
Ik ben in het bezit van een Omega Seamaster Professional Co-Axial, aankoopdatum 29/5/2007, waarvan de een van de veertjes in de vouwsluiting 'lurp' is. Als ik het horloge bekijk zijn er volgens mij 2 opties om dit te repareren. 1. de volledige vouwsluiting vervangen en 2. alleen het gegraveerde plaatje tussen de twee te vouwen stukken vervangen (zijn de enige 2 punten waar drukpennen zitten). Nu vraag ik me af of dat laatste mogelijk is (zal aanzienlijk schelen in de kosten). Levert Omega ook alleen dit gedeelte van de sluiting, of kun je alleen de volledige vouwsluiting krijgen? En iemand een idee van de kosten?



*crappy phone picture bijgevoegd (wellicht ter verduidelijking: is alleen het gedeelte tussen de dunne rode streepjes te vervangen of alleen de complete vouwsluiting (tussen de dikkere rode strepen)).
pi_92784526
Zo te zien wel, maar probeer het een bij een juwelier.

http://www.ofrei.com/page666.html
pi_92785692
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:57 schreef Reintji het volgende:
Zo te zien wel, maar probeer het een bij een juwelier.

http://www.ofrei.com/page666.html
Thanks, zat hier toevallig ook net te kijken. Kwam er al achter dat die hele band uit aardig wat onderdelen bestaat. In principe is alles nog goed, behalve de veer. Die zie ik op de site die jij aangeeft (.../page393.html) staan onder nummer OME-085ST0055, a $ 9.98. Ben in Rotterdam bij Brunot en Schaap/Citroen geweest (Brunot's antwoord na 2 seconde kijken: volledig nieuwe vouwsluiting, Schaap/Citroen geprobeerd wat aan de veer te doen en komen met een prijsopgaaf (kreeg de vermelding dat het dan sowieso minimaal 100 euro was, want 'daaronder doen ze niks').
Heb echter weinig zin om dat voor zoiets eenvoudigs neer te leggen. Met andere woorden: hoe kom ik aan dit onderdeel en wie zet het er voor me in? :)

*edit: gaat dus om bandtype: 1503-825.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:20:53 #23
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_92790549
tvp


(niet de mijne overigens :'( )
  dinsdag 15 februari 2011 @ 07:41:53 #24
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_92806809
Kijk even bij Ferrie Schweitzer. Www.vintagehorloges.nl. Denkdat die hem wel kan repareren.
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_92822381
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 07:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Kijk even bij Ferrie Schweitzer. Www.vintagehorloges.nl. Denkdat die hem wel kan repareren.
Nice, thanks. Zojuist een e-mail de deur uit gedaan. Wachten op een antwoord dus. Ben overigens in de tussentijd gebeld vanuit Belgie (via Swatch Group Eindhoven). Deze meneer gaf mij het referentienummer van de veer in de sluiting (O-085ST0055), alleen kan dit alleen geleverd worden via een juwelier. Net na dit telefoontje gebeld door Schaap/Citroen met de mededeling dat een nieuwe sluiting 125 euro gaat kosten. De lieftallige dame aan de andere kant verzocht om alleen de veer te bestellen. Hier moest ze alleen over terug bellen, want ze wist niet of ze dat wel mocht doen :') *bekruipt mij het gevoel dat je zelf de weg moet weten, omdat men je anders een nieuw horloge verkoopt in plaats van reparatie/vervanging van een onderdeel ;-) haha.
pi_92994082
Vraag: heeft iemand ervaring met het kopen van tweedehands horloges bij een juwelier? Hit zit namelijk zo: ik wil (nog steeds) graag een bepaald horloge kopen. Echter heeft het model in 2009 een facelift gekregen, maar vind ik het oude model veel mooier. Dus moet ik een tweedehands kopen. Op chrono24 bijvoorbeeld zijn ze te vinden, waar ze onder "Quality: 1 (Zeer goed)" staan. Is dat meestal ook zo bij juweliers of moet men dat met een korreltje zout nemen?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_93072565
Ik volg weer mee!
  maandag 21 februari 2011 @ 08:50:10 #28
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93091086
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Jac0bus het volgende:
Vraag: heeft iemand ervaring met het kopen van tweedehands horloges bij een juwelier? Hit zit namelijk zo: ik wil (nog steeds) graag een bepaald horloge kopen. Echter heeft het model in 2009 een facelift gekregen, maar vind ik het oude model veel mooier. Dus moet ik een tweedehands kopen. Op chrono24 bijvoorbeeld zijn ze te vinden, waar ze onder "Quality: 1 (Zeer goed)" staan. Is dat meestal ook zo bij juweliers of moet men dat met een korreltje zout nemen?
Ik heb er ervaring mee, en tot nu toe alleen maar positief. Goede prijzen, altijd in prima staat, enz. Juweliers doen wat dat betreft hun best, het is natuurlijk een soort manier om "echte" horlogeliefhebbers naar je winkel te trekken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 21 februari 2011 @ 09:03:23 #29
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_93091306
Royal Navy Nuclear Submarine Series 3 Single Button Non-Lume Lemania Chronograph (Issue No. 80472)
(flinke naam)

Ik moet nog een excuus verzinnen voor de afgeknipte cijfers op de wijzerplaat waar ik altijd commentaar op heb. Gelukkig is er geen sprake van een datumaanduiding.

quote:
This is a non-luminous single button White Dial Series 3 Lemania Chronograph as used by the Royal Navy specifically for use onboard nuclear submarines. These watches were non luminous in order that the onboard radiation measuring devices would not be effected.

The rear case of the watch has the Broad Arrow marking followed by Admiralty Stores Reference Number 0552/924 - 3306 / 3312 and the unique issue number 80683.

The case, dial , hands , crystal and movement are all original to the watch and are all in excellent condition.

The watch is 41.5mm diameter including the crown and 13.5mm in thickness. The movement is the superb Lemania calibre 2220.

The watch has spring strap bars and is designed to take a 20mm strap.
Deze horloges waren al uitgegeven aan de Britse Marine en zijn ten behoeve van het gebruik in kernonderzeeërs aangepast. De casebacks zijn toen van een nieuw nummer voorzien, 3306 is doorgestreept en vervangen door 3312 (erboven). Het is mij onduidelijk of de wijzerplaten door of bij Lemania zijn vervangen. Ik vermoed stiekem van wel. Er zijn wijzerplaten met een (T) markering geweest, die voor deze horloges zijn voorzien van een likje witte verf of een stickertje over deze (T) markering. Ik neem aan dat men hier de lume niet van heeft afgekrabt, dus dat deze als halffabrikaat zijn aangepast. Mijn exemplaar heeft overigens een plaat waarop die (T) nooit aanwezig is geweest. Of een en ander voor Lemania een haastklus is geweest weet ik niet. Wat ik wel weet is dat de witte verf een stukje is losgekomen (het voorstadium van afbladderen?) ter plaatse van de Broad Arrow. Je ziet eronder net de messing kleur van de kale plaat. Op de foto's is het natuurlijk weer een stuk duidelijker dan in 'real life'.

De asymmetrische kast (soort ingebouwde kroonbeschermer) en het feit dat het een single-pusher chrono is ('an sich' ook weer asymmetrisch) maakten dat ik tijdens de ABP meeting direct verliefd werd op dit horloge. Nu dus, mét zijn kleine onvolkomenheid, in mijn collectie. Geleverd met een mooie Union band, zwart met contrasterend stiksel, die ik ga vervangen door iets anders, zeker voor de zomer. Ik heb nog een grijs leren Jürgens NATO liggen die er ook wel stoer en militair op staat...

Foto's?









pi_93356113
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:50 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik heb er ervaring mee, en tot nu toe alleen maar positief. Goede prijzen, altijd in prima staat, enz. Juweliers doen wat dat betreft hun best, het is natuurlijk een soort manier om "echte" horlogeliefhebbers naar je winkel te trekken.
Dank voor de tip :) Ik heb het gedaan en inderdaad is het horloge dat ik gekocht heb in uitstekende staat! :)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 22:13:05 #31
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_93367322
Niet echt nieuw, maar wel vandaag teruggekregen van een onderhoudsbeurt (sinds 15 november was ie al weg). Daarnaast had ik er nog geen goede foto's van gemaakt en niet als aanwinst gepresenteerd. Allemaal redenen om hem nu wel als nieuwe aanwinst te posten!

Het is echt een imposant horloge, superstrak afgewerkt en redelijk dik. De stalen band is erg cool met een geintegreerde snelverstelling.

De bezel heeft wat gebruikerssporen, maar gelukkig heb ik nog een gloednieuwe ring liggen!

Strak drukwerk









Zelfs de datumschijf is gesatineerd



Prachtig hoe de bezel met het licht speelt





Chunky monkey



En nog even twee polsplaatjes



Het beste horlogeforum van Nederland
pi_93384527
Heel langzaam maar zeker worden mijn horloges iets duurder en eindelijk 'mag' ik me in dit topic melden ;) Op de eerste trede van de horlogeladder:



Gekregen van mijn vriend, zomaar O+
Het is echt een heel fijn horloge maar het zal nog wel heel veel jaren duren voor ik aan mijn verlanglijstje toekom.




Ik droom nog even lekker verder :')
pi_93621040
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuw horloge. Mijn wijzerplaat moet wit zijn omdat ik dit mooi vind. Ook houd ik nou nog steeds van horloges met metaalachtige look (dus gewoon geen leerbandjes etc).

Nu kwam ik op de Festina ChronoBike 2010 serie en ik ben behoorlijk verkocht. Vooral door deze horloge:
Echter vind ik zo zonde dat zulke mooie horloges zonder saffierglas komen.

Kent iemand nog gelijkachtige horloges in budget tot om en om 500 euro? Ik kwam zelf ook uit bij de Seiko SPC052P1, echter heeft de seiko romeinse cijfers en dat vind ik niks...

Ik zoek dus een sport/chrono, met het liefst saffierglas tot ongeveer 600 euro. Of ik ga gewoon voor de festina...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_93723853
Heeft iemand hier ervaring met horloges via Amazon.com bestellen? Kan iemand meer vertellen over invoerkosten etc?

Zou er graag gewoon de ervaringen van anderen over horen...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_93723980
Ook deze lees ik weer mee :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:41:37 #37
165633 eriksd
The grand facade...
pi_93724433
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:22 schreef Espex het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met horloges via Amazon.com bestellen? Kan iemand meer vertellen over invoerkosten etc?

Zou er graag gewoon de ervaringen van anderen over horen...
Reken op zo'n 25% extra. Als de dollar dus erg laag staat kan het lonen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_93758696


Mogguh!

[ Bericht 68% gewijzigd door Reintji op 07-03-2011 16:14:29 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 07:43:29 #39
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_93803787
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:08 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Mogguh!
Heeey, die wil ik ook nog. Goeie deal kunnen krijgen?
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
pi_93804031
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 07:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Heeey, die wil ik ook nog. Goeie deal kunnen krijgen?
Jazeker. Vorig jaar bij William Wien
  dinsdag 8 maart 2011 @ 09:00:56 #41
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_93804711
quote:
Op maandag 7 maart 2011 09:08 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]

Mogguh!
Hij blijft vet !!!!
  Moderator donderdag 10 maart 2011 @ 15:41:53 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93908452
Zo, ik ben vorige week een week in New York geweest met mijn vriendin. Op de laatste dag besloot ik mezelf te trakteren op een nieuw horloge. Ik hou van horloges, en dan in het bijzonder horloges die groot zijn, zoals bv Breitling.

Mijn oog viel daar op een horloge uit een stuk betaalbaardere prijsklasse, van Kenneth Cole. Het is een automaat. Het liefst had ik nog gezien dat het hele horloge glanzend was geweest, want ik hou wel van een beetje bling. Nu is dat echter niet zo, maar dat neemt niet weg dat ik het wel een heel mooi horloge vindt:

Het is de KC3925, hier wat plaatjes:




achterkant:


Ik heb geen idee van de kwaliteit. Het horloge kostte $171,- na btw en 10% korting. Het zal qua kwaliteit niet vergelijkbaar zijn met de horloges die hier gepost worden, maar het ging me ook puur om de looks van het klokje wat ik wel mooi vind. Hij is aan de voor en achterkant doorzichtig, dus je kunt het uurwerk zien, en daar hou ik wel van. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94052741
Net n Seiko SNDA65 gekocht :D

pi_94065370
Leuk topic, altijd.

Mijn eigen bescheiden bijdrage dan maar:



(ik heb niet eens een eigen foto...)
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_94066172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
Zo, ik ben vorige week een week in New York geweest met mijn vriendin. Op de laatste dag besloot ik mezelf te trakteren op een nieuw horloge. Ik hou van horloges, en dan in het bijzonder horloges die groot zijn, zoals bv Breitling.

Mijn oog viel daar op een horloge uit een stuk betaalbaardere prijsklasse, van Kenneth Cole. Het is een automaat. Het liefst had ik nog gezien dat het hele horloge glanzend was geweest, want ik hou wel van een beetje bling. Nu is dat echter niet zo, maar dat neemt niet weg dat ik het wel een heel mooi horloge vindt:

Het is de KC3925, hier wat plaatjes:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

achterkant:
[ afbeelding ]

Ik heb geen idee van de kwaliteit. Het horloge kostte $171,- na btw en 10% korting. Het zal qua kwaliteit niet vergelijkbaar zijn met de horloges die hier gepost worden, maar het ging me ook puur om de looks van het klokje wat ik wel mooi vind. Hij is aan de voor en achterkant doorzichtig, dus je kunt het uurwerk zien, en daar hou ik wel van. :)
nice
  maandag 14 maart 2011 @ 21:13:42 #46
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_94114510
Ik ben opzoek naar een nieuw horloge, en ik kwam er achter dat een Seiko 5 heel goed te betalen is. Zoiets als dit:

Ik kan alleen niet kiezen tussen een witte of een zwarte wijzerplaat...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_94123738

M'n Nooka Zub Zirc horloge

Zijn in nog veel meer kleuren, maar vind witte wel mooist.
REBL
pi_94218071
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:08 schreef MrSweets het volgende:
Net n Seiko SNDA65 gekocht :D
Nice, waar heb je deze gekocht?
pi_94219313
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:17 schreef rjfalcon het volgende:
[ afbeelding ]
M'n Nooka Zub Zirc horloge

Zijn in nog veel meer kleuren, maar vind witte wel mooist.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo'n ding is ook wel chill als een chick om de tijd vraagt,
"hoe laat"
"kijk maar"
"huh?"
*uitleg gevolgd door beestige sex*
pi_94219960
die 38mm band is trouwens 10x nicer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')