abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:07:48 #201
310522 lieveliesje90
http://tinyurl.com/weblogROA
pi_93344950
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef soyChantal het volgende:

[..]

Cynthia zit er niet meer in.
Sorry, ik bedoelde Monique..
Lees ook mijn weblog : http://lisetterozenberg.web-log.nl
pi_93359428
19:09
Ze zijn bezig met het voorbereiden van het romantisch diner tussen Guido en Laura
Oesters wordt het hoofdgerecht..
Alleen Guido lust dat niet. :D

Even gekopieerd;

Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:15:11 #203
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_93359590
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_93365946
19:45 --- 21:30
Er wordt een romatisch diner bereid voor Guido en Laura door de overige bewoners.
Iedereen heb zijn/haar eigen taak. En als ze die goed uitvoeren kunnen ze daar salaris mee verdienen. (zie nieuwsupdate topic met de opdrachten)
Guido en Laura moeten 4 punten doen om hun missie te volbrengen. samen hand in hand lopen, een zoen op de mond, lieffe woordjes tegen elkaar en elkaar een hapje voeren duie opgemerkt moeten worden.

Guido en Laura worden opgehaald door Phillip en worden gebracht naar "restaurant Secret Story" met zeezicht. Karim zit er naast met zijn gitaar om muzikaal hun avond te voorzien.
Aafke komt het drinken brengen en laat hun de menukaart zien.
Guido en Laura kunnen hun lachen niet bedwingen.
Guido stelt voor om te klagen bij de chef want Karim als potten kijker de hele avond _O-
Guido blijft maar grappen erom. Guido roept chef en Aafke komt aangesneld en vraagt om de Champagne. Alex komt de champagne brengen en Guido vraagt wat de afkomst is van de Champagne (lig hier blauw van het lachen) Guido zegt proost schat op deze mooie avond.
Laura vindt de serveerster Aafke wel sexy waarop Guido zegt "schat ik wil niet dat je naar andere vrouwen kijkt"
Ober Phillip komt de oesters brengen netjes op schaal. Guido moet ter plekke naar de wc, en zegt als we over ons nek gaan dan hebben we Gerard voor.
De oesters worden geproefd en het valt mee. Guido wilde eerst aan de chef zeggen dat ze het niet besteld hadden ;) Sharon en Sofia zijn ondertussen druk met het hoofdgerecht.
Opdracht 1 elkaar hapje voeren is gedaan met brood wat Karim heb gezien.
Guido bedankt Karim voor nu voor zijn muzikale bijdrage en Karim komt terug als het hoofdgerecht er is.
Zo hebben Guido en Laura even de tijd om hun opdrachten te bespreken.
Guido drinkt lekker de champagne door en gier het glas van Laura in het glas van hem over waarop Alex te laat is met bijschenken. Alex moest zorgen dat de glazen gevuld bleven.
Aafke brengt het hoofdgerecht Spaghetti bolognesse. Guido zit geheel in zijn rol.
Ook Karim is weer terug met zijn gitaartje en speelt zijn rol ook erg goed.
In de keuken zijn Maik en Mo het nagerecht aan het maken. Ze proppen brie in hartjes vormpjes.
Guido vraagt ondertussen aan Karim of hij ook cd's verkoopt maar nee _O-
Je heb niet eens geld zegt Laura tegen Guido "jawel schat me credit kaart" Ze liggen dubbel van het lachen en vragen Karim dat ze even een momentje voor hun zelf willen.
Joanna loopt langs waarop Guido zegt, ik heb Patricia Paay hier nog niet in dit restaurant gezien.
Gerard is drukdrukdruk met opruimen afwassen enz.. helemaal in zijn element.
Aafke loopt langs en ze pakken elkaars handen en geven elkaar een kus op de mond (opdracht 2)
Aafke komt de borden ophalen en Guido vraagt of er nog wat muziek mag komen.
Guido en Laura voeren nog een keer de kus en een lief gesprekje op voor de zekerheid omdat ze niet weten meer bij wie de kus moest.
Phillip komt het nagerecht brengen aardbeien met slagroom en aafke het love kaasplankje.
Alex wordt ondertussen naar KvdW geroepen. Die komt terug met flessen wijn.
Toetje is nog niet op en de koffie staat al op tafel. Phillip komt vragen of ze misschien een wijntje willen rood of wit maar Laura zegt dat ze thee heb en Guido bewaard de wijn liever voor later op de avond met zjn kameraden.
Applausje van Guido en Laura voor Karim. Nu bespreken Guido en Laura nog even of ze alle punten gedaan hebben. Ze zijn beide overtuigd dat het goed was.
Guido roept de ober en Phillip komt maar ze wilde eigenlijk Alex de kelner zien.
Ze krijgen het diner van het huis omdat hun het eerste "secret Story"koppel zijn.
Guido bied Alex een baan aan in zijn restaurant in Dubai en geeft hem wat fooi.
Guido wil zo nog graag een drankje aan de bar.
Phillip komt ze van tafel halen om ze te begeleiden naar de bar.

Volgens mij mochten ze pas van tafel als de stem het zou zeggen.
Al het personeel is dus geslaagd in hun missie, en verdienen per persoon 100 euro ^O^ volgens de stem.
Guido en Laura bedanken een ieder en de rest gaat ook aan de zuip.

Nu afwachten of de missie van Guido en laura ook geslaagd is anders kon het hun veel geld gaan kosten.

Beetje mee geschreven maar denk als je het gezien had, dubbel gelegen zou hebben van het lachen om de humor van Guido.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_93368073
Alle bewoners zitten gezellig aan de keukentafel wat wijn te drinken en chips te eten.
Mo en Aafke hadden even een onderonsje dat Mo zich ergerde aan Sofia met haar gesnauw onder het koken. Aafke wil even kwijt aan Mo dat Phillip ineens ander doet tegen haar sinds hij in de KvdW is geweest.
Karim en Gerard hebben het over de relatie van Guido en Laura.
Beide waren als eerste in het huis en denkendat ze al een relatie voor het huis hadden of dat de relatie die Guido thuis heb nep is ze zitten warm maar niet in de goeie hoek. Ze gaan Guido en Laura in de gaten houden.

Gerard ondervraagd Sharon nog even en denkt dat haar beide ouders in Amerika zitten en dat Sharon hier haar studie af maakt en heb het over een purple pearl en Sharon waarop Karim reageerd leg eens uit maar dat doen ze niet, omdat dat iets tussen Gerard en Sharon is(bedel aan armband van Sharon).

Monique en Aafke krijgen van de stem te horen dat ze regels overtreden...fluisteren dus.
Joanna is ondertussen op de bank gaan liggen en lijkt te slapen.

22:30 uur is het nu
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_93368934
22:45
De vrouwen willen dat Maik ff gaat strippen maar wil zijn shirt niet uit.
Gerard zegt kom op we doen het met z'n drieen, alles voor de streamers ^O^
Maik gaat nog even naar de wc want dan wordt zijn buik nog wat kleiner.
Ze maken hun haar nog want nat en willen olie op hun lijf, zwarte strik/stropdas om en gaan.
Gerard vraagt wat chippendale muziek en de muziek komt spontaan.
Gerard begint de vrouwen zitten op de bank.
De ander mannen gaan nu ook maar meedoen en zich snel inolieen.

Plaatje zegt genoeg denk ik!

De muziek blijft en er ontstaat spontaan een feestje alleen laura en Alex staan er als dooie bij.
Wijn wordt niet meer uit een glas gedronken maar gaat vanuit de fles met flinke teugen.
Kijken waar dit gaat eindigen *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Noelle06 op 26-02-2011 23:06:48 ]
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_93370618
Servio zegt dat Guido zijn shirtje moet uitdoen en een vlinderdasje moet dragen omdat het sexy is voor de dames. Even later roept Guido alles voor de streamers en stelt strippen voor. Gerard voegt zich bij hem en vindt het ook wel een leuk idee. Ze maken zich nat in doucheruimte en vragen om babyolie. Gerard krijgt een wit shirtje van Guido. Die zegt tegen hem schijt aan alles, ik heb ook geen sixpack. Guido heeft voor Maik geen wit shirtje meer, alleen maar zwart. Vervolgens gaan de heren voor de dames strippen.
pi_93371889
23:49 Aafke "Ik ben een genezer !" "en een Friese boerin". maar dat is niet haar geheim, zegt ze.
Gerard zegt dat hij nu niet uit is op haar geheim dat zou niet eerlijk zijn maar vraagt wel goed door.
pi_93376514
Op stream 4 zien we Aafke in het hoekje van de tuin een bedje voor zichzelf klaarmaken. Philip, Iggy, Servio en Joanna volgen al snel en even later komen ook Laura en Guido erbij liggen. Deze 7 zullen de nacht dus in de tuin overleven :7
Op stream 2 zien we 2 mensen slapen in hun eigen bed. Geen idee wie.
En op stream 1 het hoogtepunt (hihi, woordgrapje)... een natuurfilm met in de hoofdrol Maik en Monique. Na eerst wat handwerk van Maik naar Mo toe is het nu echt zover... De eerste paringsdans in het huis van Secret Story is een feit :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 27-02-2011 01:53:27 ]
  zondag 27 februari 2011 @ 01:55:17 #210
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93376857
Joanna: Wist je dat je nog meer kan met een komkommer dan alleen opeten?
Karim: Zodra ik thuis ben wil ik een CD opnemen.
Monique: Maik ik ben zo ubergeil.
Joanne: Jullie zijn allemaal hetzelfde.
Maik: Ik ben geen viezerik.
Joanne: Monique heb je de pil geslikt , mannen snappen dat gewoon niet.
Maik: Monique wat is je rol hier in het huis?
Monique: Brave Mootje spelen.
Maik: Maar je bent eigenlijk niet braaf.
Karim: Ik ben geboren als een prinses.
Joanne: Ik wil met Karim buiten slapen.
Sharon: Maik, ik wil geen gekreun van je horen.
pi_93393979
15.51 Mo gaat naar de slaapkamer om met Maik te praten.

Mo: Heb ik gisteren naar gedaan tegen jou? dat ik je wegduwde?
Maik: hoe moet ik dat zeggen, ehm.. nou ja, ehm
Mo: Ik ben bang voor gevoel en duw ik jou weg
Maik: waar zat je dan mee vanochtend
ze fluisteren.
Mo weet dingen niet meer.
M: we hebben geen ehm?
Mo: niet?
wel andere dingen toch?
Niet?

Mo: ik hoor dat ik heel naar heb gedaan, gemeen van een meisje
Maik: naar o wacht nu snap ik het heeft Joanna zeker gezegd.
Mo: dat ik overkom als een meisje dat jou de hele tijd opstookt.
Maik: als je veel drank ophebt zeg je veel dingen die je niet meent of juist niet?
Mo: allebei wel

Als ik iemand erg leuk vind ben ik bang en ga ik stom doen. bang om pijn gedaan te worden. Ik bedoel het niet zo
Maik: In de douche deed je heel raar.

Maik zegt dat ze geen sex hebben gehad. dat scheelt want ik heb nooit meegemaakt dat een meisje niet meer weet dat we sex hebben gehad. maar je hebt me wel paar keer weggeduwt.

(Ik geloof niet dat hij de waarheid spreekt over het geen sex hebben en monique ook niet volgens mij. toneelstukje voor de camera?)

maik: Ik vond het gisteren echt heel leuk maar vanochtend deed jij zo raar en afstandelijk dat ik dacht wat is er nu weer? maar goed dan is dat duidelijk.
Maik: is het weer goed zo. geven elkaar een kus en knuffelen.

Maik: Je moet voortaan zeggen als er wat is en niet zo raar doen.
pi_93394265
Nu praat Mom met Sofia. Dat ze geen sex hebebn gehad zegt ze.
Ze vind het alleen niet leuk dat hij blijkbaar wist dat ze dronken was? hem wegduwde of zo. (sorry soms snap ik niets van deze chick) (en dat hij daarna toch met haar in bed heeft gelegen?Hij vond het vandaag haar gedrag niet zo leuk maar nu vind Mo iets niet zo leuk.

Ze vinden het lastig dat ze niet echt kunnen praten in dit huis.
mo nu heb je wel gepraat maar niet echt want zit nog vol met vragen.
Sofia ja want je weet dat ze het kunnen uitzenden en is het dus heel anders.

Sofia: ik had wel het idee dat je gisteren aangeschoten was maar niet dat je echt heel erg was, dat niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 februari 2011 @ 17:16:11 #213
163650 Greys
pi_93398353
Maik zegt tegen Joanna en Karim dat hij niets met Mo heeft gedaan.
En dat het beter is als ze ook niets blijven doen, tot na het huis.

Maik zegt dat hij zijn geilheid ook wel even snel op een andere manier kwijt kan.
Karim vraagt 'Hoe dan? Waar doe je dat dan?'.
Maik: Nou, in een ouwe sok.
Karim: "Dus jij vindt Monique een ouwe sok???"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93401213
Laura en Monique in de slaapkamer.

Gerard huilde vannacht, miste zijn vrouw zegt Laura. Maar wel toevallig net voor de nominaties, alle vrouwen kwamen meteen naar hem toe. Ze twijfelt of het niet voor tv-momentjes is.

Monique zegt dat het best kan dat hij zijn vrouw mist, ze gelooft Gerard wel.

Even later gaat het over Aafke.
Monique vraagt wat de irritatie tussen Laura en Aafke is.
Volgens Laura heeft Aafke tegen haar gezegd dat ze alleen met Guido rommelt voor de kijkcijfers.
Laura zegt dat ze dat wel gezegd heeft maar in een andere context, ze zou zoiets nooit doen, zo is ze helemaal niet. Dus nu is ze boos op Aafke. Aafke had wel haar excuses aangeboden, maar toch.
pi_93401776
Laura tegen Monique over Alex.
Ze vindt het beter voor hem als hij donderdag eruit gaat, ze denkt ook dat hij donderdag moet gaan en dat heeft ze hem ook verteld, zegt ze.

Monique vindt Alex wel heel aardig en beschermend. Ook wil hij telkens een gesprek aangaan met Servio, maar dan wordt hij weer afgebekt en dat vindt ze niet zo leuk.
Ja zegt Laura dat kan ook dat de kijkers dat zielig vinden en ook dat ik hem afwees, maar ik denk juist dat de kijkers mij erin hebben gehouden omdat ik met twee mannen aan het klooien was en ze dat graag wilden volgen. Dus je weet het niet zegt ze. Alleen ik sluit mijn gevoelens hier niet uit, ik ben zoals ik ben, ik ga me hier niet veranderen.

Monique knikt maar eens en zegt hmmmm jaa.

Voor hem is het beter dat hij weggaat zegt Laura, hij is wel aardig maar ook naief.
pi_93408094
Sharon krijgt een missie.

De Stem roept Sharon weg van de barbecue voor een geheime missie. Ze moet van alle bewoners achterhalen wat de heftigste en meest angstaanjagende ervaringen uit hun leven zijn. Ze krijgt tijdens het eten twee uur de tijd om Philip, Guido, Aafke en Karim te ondervragen. Daarna moet ze terugkeren naar de Kamer van de Waarheid. Als ze slaagt in deze missie ontvangt ze 1500 euro voor in haar kluis. Lukt haar missie niet, dan verliest ze 1500 euro.
pi_93416948
ca 22:10 Joanna in gesprek met Alex:

"Alex jij acteert net zoals mijn tieten" :W
pi_93418477
22.45
Weinig actie in het huis.
Guido leest een boek buiten, Alex ligt in de slaapkamer te lezen.
Sophia ligt op bed.
Joanna, Monique en Laura wassen de spiegelwanden waarachter de camera's staan en de rest speelt poker.
  maandag 28 februari 2011 @ 01:25:34 #219
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93425061
Joanne: Guido je hebt veel te veel vet op je rug voor een sporter.
Sofia: Ik ben nog nooit werkloos geweest.
Monique: Aafke, echt Maik wilde wel, hij bleef maar door proberen, maar ik wilde
gewoon niet, daarom is het ook niet gelukt, gewoon een beetje met de handen gedaan.
Sofia: Joanne sprak weer in haar slaap, ze zei mijn moeder, ik dacht even dat ze haar
geheim ging vertellen, maar dat deed ze niet.
Aafke: Ik heb stijve spieren.
Sofia: Ik vind een mini-cooper een kutauto. Is goedkoop met wegenbelasting, maar het
is echt rijden van pomp naar pomp.
Aafke: De stem stelde gisteren vragen aan mij, van wat denk je dat de anderen over je denken.
Sofia: Ik gooi die zwarte nagellak weg, ik ben al een uur bezig om de zwarte nagellak en glitter
van mijn nagels af te krijgen.
Laura: Ik ben nu veel dikker dan dat ik die shows liep in galajurken, ik was toen veel dunner,
de rits van die ene galajurk kan niet eens meer dicht.
Aafke: Ik vind chihuahuahondjes kuttenlikkers.
pi_93432326
Aafke en Monique praten bij het zwembad over het nomineren. Ze vinden het moeilijk. Ze gaan de mannen af en wie door wie genomineerd gaat worden. Zo denken ze dat Joanna voor Maik en Guido gaat. Sofia ook voor Guido. Als de vrouwen de andere vrouwen mogen nomineren zouden de dames voor Sofia en Sharon gaan.
De hints in het huis komen ter sprake. Aafke zegt dat er hints zijn die erop wijzen dat iemand in het leger heeft gezeten. Ze denkt dat Karim een oorlogsveteraan is. Maik in ieder geval niet zegt Monique. De schoen met nachtrustpillen en schilderij met vleermuis passen het beste bij Gerard zegt Aafke. Ze denkt dat hij een nachtclub heeft. Ze heeft spijt dat ze deze gedachten met Philip heeft gedeeld omdat hij met anderen samen werkt. Monique merkt op dat het komt omdat Aafke close met hem aan het worden is. Aafke zegt van die kleine dingen te zien bij Joanna als het om Philip gaat. Ze vermoedt jaloezie. En dat Joanna anderen meer knuffelt dan hem. Dat ze afstand houdt van hem.
pi_93448267
Clou voor Laura en Guido!
  maandag 28 februari 2011 @ 18:01:17 #222
16874 creno
born this way
pi_93449392
Alex had de opdracht om iedereen een adelijke titel te geven, deze missie was gelukt en hij mocht gratis drukken op de knop, hij had gegokt op het geheim van Joanna, maar dit bleek fout.
Joanna vond het oneerlijk, want er kwam dus ook geen geld in haar kluis.

Alex kreeg ook een hint, deze kregen de bewoners ook te zien, er waren afbeeldingen te zien van neprelaties (o.a. Hans Klok en Pamela Anderson). Er is verwarring of dit een clou was voor Joanna.

Servio en Sofia bespreken de clou, ze denken dat het over guido gaat.
Servio en Sofia denken dat Guido homo is, Servio krijgt bij Maik geen signalen en bij Guido wel.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_93459633
De nominaties zijn geweest en de volgende drie zijn het geworden: Alex, Servio en Maik.
Monique barst daarna in huilen uit en gaat na een half uurtje even op bed liggen.
Dan komt Maik binnen en vertelt terloops aan Monique (waar Aafke bij is) dat hij wel eens wat met mannen heeft gedaan, maar geen gevoelens heeft voor mannen.
Hierop loopt Monique de slk uit al huilend en vertelt het aan Philip. Daarna komt Aafke nog troosten maar Monique kan alleen uitbrengen: mijn ouders kijken ook, wat zullen ze hiervan denken, snik snik.

Ze vindt het niet erg dat hij zo is, maar ze voelt zich gebruikt door Maik.

Het gesprek met Aafke en Philip gaat nog even verder in de keuken en Philip raadt haar aan om met iemand anders (begeleiding) te gaan praten over dit voorval en haar gevoelens hierover.
pi_93461863
21.10 Maik en Monique in gesprek.
Hij wist niet dat ze zo overstuur zou raken anders had hij het niet zo nonchalant verteld.
Zij vertelt dat haar ouders niet zo open-minded zijn.
Hij heeft het verteld omdat Servio vermoedde dat Maik gay zou zijn. Maik wilde het vervolgens meteen aan Monique vertellen om Servio voor te zijn. Hij is niet gay maar heeft een paar ervaringen gehad, zonder gevoel. Hij is twee keer verliefd geweest op een meisje.
In het introfilmpje heeft hij al gezegd dat hij graag een mooie vrouw ziet, maar ook een mooie man, dus het is al lang bekend bij Nederland zegt hij.

Mo vraagt of hij het nog met mannen kan doen, dat zou kunnen zegt hij.
Ze is niet racistisch en iedereen moet zelf weten wat hij doet, maar ze moet er nog even over denken. Maar haar ouders zien alleen hun dochter gevoelens krijgen voor een jongen die dit al heeft gezegd in het voorfilmpje. En even voor het spel dit aan haar verteld. Ze vindt het kut voor haar ouders die krijgen klap na klap dat ze dit van hun dochter zien. Snap je?

Maik: het is dus meer wat je ouders van je denken?
Mo: maakt me niks uit maar je had het eerder kunnen zeggen of op een andere manier.
Maik: als Servio dit niet had gezegd, weet ik niet of ik het had gezegd.

Monique: hoe denk je dat dit geknipt en geplakt wordt? Maik heeft daar niet bij nagedacht zegt hij.

Sharon komt even binnen.
pi_93462243
Maik wil niet dat mensen denken dat hij zich anders voordoet dan dat hij is, want zo is hij niet.
Monique: daar gaat het niet om, het gaat om de manier waarop mijn ouders het horen.
Ze gaan het knippen en plakken namelijk zegt ze. Dat snapt Maik wel.

Nu begrijpt Maik haar reactie wel maar hij vertelt nogmaals dat hij daar niet bij stilstond.
Nu snapt hij helemaal niet meer waarom hij het heeft gezegd, want dit kost alleen maar stemmen denkt hij.

Hoe wil je hier verder mee omgaan vraagt hij ? Monique weet het nog niet zegt ze.
pi_93470713
He? kvdw was toch dicht toen Phlilip gedrukt had, nu moet Alex naar de kvdw komen?
Hier klopt iets niet.
Zou toch morgen weer open gaan ?
  maandag 28 februari 2011 @ 23:42:54 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_93470825
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:40 schreef Bianca555 het volgende:
He? kvdw was toch dicht toen Phlilip gedrukt had, nu moet Alex naar de kvdw komen?
Hier klopt iets niet.
Zou toch morgen weer open gaan ?
Als je opgeroepen wordt, dan moet je altijd komen :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_93471338
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Als je opgeroepen wordt, dan moet je altijd komen :)
ok ,maar ging toch morgen pas weer open ?
Dan zouden we horen waarom Philip op rode kmop had gedrukt.
Denk dat het iets zeer belanrijkks is dat zij zelf regels veranderen, gaat er iemand uit?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:01:49 #229
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93474608
In de keuken vertelt Monique dat ze niet blij was met de manier waarop Maik haar vertelde dat hij zich seksueel ook aangetrokken voelt tot mannen. Maik vertelt haar dat hij haar geen pijn heeft willen doen en legt haar uit dat dit niets met het spel te maken heeft. Hij weet Monique echter niet te overtuigen en ze blijft van mening dat Maik het haar eerder en anders had moeten vertellen. Ook zijn opmerking dit gaat mij stemmen kosten, is Monique in het verkeerde keelgat geschoten.
pi_93474768
Maik en Monique spreken nog even over het voorval.
Maik legt heel geduldig uit waarom hij het gezegd heeft. Namelijk omdat Servio een vermoeden over hem had en hij wilde hem voor zijn door het zelf eerder tegen Monique te zeggen. En hij is niet homo, maar bi-sexueel.
Verder is het een spel zegt hij en hij wil dat Servio voor hem drukt.
Monique valt erover dat het in zijn promofilmpje staat en dat zij het niet mocht weten. (nu gaat het niet meer over haar ouders..).
Maik legt vervolgens uit dat het nooit een geschikte tijd is om het te vertellen, maar hij speelt ook een spel en wil dat Servio voor hem drukt met zijn vermoeden.
Monique luistert nauwelijks en denkt dat hij het haar nooit had verteld. Maik zegt nog dat hij dit liever niet voor de camera's had verteld maar het toch nu doet om haar een blijk van vertrouwen te geven. Hij legt ook uit hoe het promofilmpje tot stand is gekomen en dat hij dat moest zeggen in de camera, in zijn sportschool en dat zijn sportvrienden het toen ook pas wisten. Maar hij wil dat de mensen het best mogen weten, hij is zoals hij is zegt hij.
In een relatie is hij altijd monogaam en voelt niets voor een ander. Dit gelooft Monique niet.
Monique vindt het echter respectloos dat zij het niet mocht weten.
Hij zegt dat hij nu alles heeft verteld ondanks dat hij dat niet wilde doen op camera. Ook dat hij met het spel zit. Moniek denkt dat hij haar heeft misbruikt voor stemmen.
Dat is niet waar volgens Maik: hij is oprecht iets met haar begonnen.

Ze zit er ook voor een spel zegt ze en loopt naar buiten.

Daar vertelt ze meteen het hele verhaal aan Philip en Joanna. Ze is niks wijzer geworden zegt ze.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 01:08:20 #231
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93474842
Sofia heeft genoeg van Alex zijn gedrag. In de keuken vertelt ze hem dat zij geen gesprek met hem kan voeren. Alex springt in de verdediging, maar ook Guido en Servio uiten kritiek. Zij vinden het moeilijk een gesprek met hem te voeren, omdat hij soms ineens dingen niet wil zeggen. Dan probeer ik daarop te letten, zegt Alex.
pi_93475341
Monique, Maik en Servio in gesprek. Maik zegt tegen Servio dat de clue niet zijn geheim is. Hij vertelde het wel aan Monique ivm het spel. Maik geeft toe dat hij zich teveel liet meeslepen door het spel.
Hij gaat slapen.
Monique weer tegen Servio: ja en dan zeg je het in je filmpje en dan ga je in het huis met een blond meisje, snap je? En dan zien ze dat thuis.
Servio en Monique denken dat dit hem stemmen kost. Ja, meer dan Alex denkt Servio.

Ze verwachtte niet echt dat Maik genomineerd zou worden, als antwoord op een vraag van Servio. Ze mag Maik heel graag en ze was stuk van de uitslag. Nu begint ze weer te huilen. Ze heeft er geen zin meer in.

Hoe voel jij je vraagt ze? Servio voelt zich goed, hij kan zien hoe mensen in het spel staan. Als mensen drukken hoort hij waarom en weet hij wat ze denken. Ook als ze nomineren weet hij dat. Hij wil wel de spanning want hij wil in de finale komen. De nominatie is niet erg, haast grappig ook nog zegt hij. Genomineerd door twee meiden die me niet wilden nomineren ik neem jou en Aafke niks kwalijk.

Ik kan niet acteren bij jou zegt Monique, ik doe het wel vaak, dan kijk ik gewoon niet in de ogen.
Als ik er word uitgestemd dan weet ik hoe de mensen kijken en hoef ik er ook niet meer in te zitten zegt Servio.

Monique gaat slapen zegt ze. Servio gaat wachten totdat zijn slaappil gaat werken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Maria44 op 01-03-2011 02:04:33 (aanvulling) ]
pi_93476134
Aafke, Monique en Servio in gesprek.
Ik heb je nog beschermd in de kamer, omdat niemand het mocht weten zegt ze tegen Moniek. De kamer? vraagt Mo. Ja, omdat je zei dat niemand het mocht weten en je vertelt het zelf tegen iedereen.
Dan Monique weer over het filmpje. Dat Maik dat als troef wilde gebruiken. Aafke zegt dat ze wel de verkeerde mensen vertrouwt omdat Joanne en Philip er grapje over hebben gemaakt.
Monique weer: ja maar in het filmpje zegt hij: ik hou van blonde vrouwen maar ook... dus dan zie je in het huis een blonde vrouw en dan ja.. gebruik je die voor het spel.

Hoe gaan jullie verder vraagt Aafke? Geen affectie voor Maik zegt ze. Wel gewoon. Nu weet iedereen het ineens zegt Aafke. Servio zegt dat hij dacht een clou te zien en heeft er Maik op aangesproken. Hij deelde het met Sofia en die legde dezelfde link. Hij dacht eerst neprelatie maar toen na de confrontatie met Maik niet meer.

Aafke verdedigt Maik door te zeggen dat Maik binnenkwam om het te zeggen in het kader van het spel maar zich niet realiseerde hoe hij Monique ermee kon kwetsen.

Volgens Servio had hij het anders moeten zeggen: er is iets ergs en ik moet het delen.

Ze gaan verder over de nominaties. Servio legt zijn clues weer uit, toyboy, homo, fake relatie, via de roddelbladen. Hij dacht dat het een wending in het spel was.

Er klopt veel niet hoor zegt Aafke. Maar wel leuk zegt Servio. En vertrouwen in mensen dan? vraagt ze. Ik vertrouw Guido niet, maar ook weer wel. Sofia kan ik goed mee spelen, zegt hij. Iedereen speelt een spel en hij neemt alles mee. Hij kan alles loslaten.

Mo vertrouwt veel te veel mensen zegt Aafke. Servio: ja ze is het lieve grappige kleine meisje, maar iedereen speelt een spel.
Aafke vertelt dat ze iets aan Philip had verteld als een test. Maar ze had het al meteen teruggehoord van anderen, dus die is niet te vertrouwen zegt ze. Geeft niet, maar dan weet je dat.

Monique zegt de hele tijd ja en hmmm. Ze gaat proberen te slapen zegt ze.
pi_93476533
Servio en Aafke buiten.
Servio legt zijn clues over nep-relatie in combinatie met geaardheid uit en over een circus assistent.
Aafke denkt dat Joanne en Philip een relatie zouden kunnen hebben.
Servio, ja de clues staan in een roddelblad. Wat zegt dat? 3 relaties worden weergegeven, wat zegt dat over de relaties hier in het huis? Laura en Guido hebben een bevestiging door het huis dat ze een stel zijn. Aafke: ze hebben me in de kvdw gevraagd wat ze heeft gehoord tijdens het etentje en dat hebben ze ook aan Monique en anderen gevraagd zegt ze.

Ja, zegt Servio, dan erkent het huis hun als stel. Want het hartje was ook een L en G dus is het bevestigd. Hij denkt dat Joanna en Philip familie zijn.

Hij observeert haar de hele dag zegt Aafke, of hij vindt haar gewoon leuk en valt voor haar.

Het zal wel kloppen wat jij zegt over Maik zegt Aafke. Servio: ik leg de link als enige in dit huis, dus of het is een hele vage clue of het huis probeert het te remmen omdat Monique iets te veel voor hem voelt. Hier kwam meteen op tv toyboy.
Maar waarom kreeg Joanna dan papier om hartjes te knippen, vraagt Aafke zich af.
Zij had toen gezegd dat dat niet verstandig is. Dus als de kamer dat weet, dan doe je dat niet zegt ze.

Waarom zou ze dat krijgen, vraagt Servio zich af. Aafke legt uit over het verdriet van de nominatie. Philip is er geintjes over gaan maken zegt ze. En dat was misschien om zijn eigen relatie met Joanna te verbloemen.

Ze weten beiden even niet meer hoe het allemaal zit.

Ze zijn het er beiden over eens dat Maik het niet handig heeft gezegd tegen Monique. Maar er zit wel meer achter en Servio weet niet wat.

Volgens Aafke vertelde hij het zo van, hee ze vermoeden dit, maar dat is het helemaal niet, ik heb wel eens iets met mannen gehad, maar dat is het helemaal niet, we kunnen geld verdienen. Hij zat er helemaal niet mee zegt ze.

Daar moet Servio even over nadenken hoe dat werkt. Misschien toch Guido en Laura zegt hij, zou zomaar eens kunnen. Misschien is er toch wel iets zegt Aafke, het is zo moeilijk om erachter te komen. Ja lastig zegt Servio.

Ze gaan slapen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:57:25 #235
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_93483679
yellowbird geeft geluid, maar geen beeld

het is duidelijk dat het geheim geraden is, (is moeilijk te volgen)
"is wel gaaf, ik heb gewoon met een ridder in bed gelegen" hoor ik iemand zeggen

aan de geluiden te horen zijn ze nu toch aan de schoonmaak begonnen
er word om een stofzuiger gevraagd, ik hoor regelmatig water lopen
Ivanhoe word gefloten door meerdere mensen

DE STEM meld dat ze pas vanavond NA het avondeten hier weer over mogen praten
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:11:55 #236
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93484279
Joanna vindt het rottig dat juist een gevoelig meisje als Monique dit met Maik overkwam. Maik heeft het bij het verkeerde meisje gedaan. Sharon zegt, maar we zijn allemaal volwassen mensen en Monique is zelf ook niet heilig want ze vertelde al meerdere malen in het huis dat ze ook wel eens met een vrouw zoende.

[ Bericht 0% gewijzigd door tuinfluiter op 01-03-2011 15:02:51 (een s-je erbij.) ]
pi_93506580
val in om 20:15 uur
Maik, Alex en Servio staan in de mannen slaapkamer verkleed met een partyblouse en hebben wat ingestudeerd schijnt.
De overige bewoners moeten op de rode bank. De stem roept dat Aafke wat uit het labyrint moet halen en het moet delen met de rest. Het is bier en wijn *O*
Ze schenken elkaar in en toasten op Phillip die het geheim van Alex heb geraden want nu mogen ze het erover hebben omdat ze denken dat de uitzending in nederland af gelopen is, maar dat gaat nu komen hier op tv :)
De stem roept dat de genomineerden wat gaan doen en dat dansen is toegestaan.
Hier wordt door Guido vooral maar ook de andere wat lacherig om gedaan.
Joanna en Aafke gooien hun bh's naar de zangers en de rest gaat uiteindelijk toch maar wat springen


[ Bericht 9% gewijzigd door Noelle06 op 01-03-2011 20:26:56 ]
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_93510804
20:30
Joanna wil graag wat muziek en vraagt wie ermee gaat om het aan de stem te gaan vragen.
Mo zegt tegen Guido ga jij maar mee je ben zo duf en vraag gelijk ook even wat meer wijn zegt Mo. Joanna heb er veel voor over en beloofd een tegenprestatie maar de kamer gaat niet open.
Om kwart voor negen wordt er omgeroepen dat KvdW is gesloten en Maik vraagt nog maar even of er niet nog wat klaar staat voor ze. Maar geen wederhoor.
Aafke en Karim zitten buiten en praten weer over Laura en Guido. Aafke denkt toch dat hun relatie niet echt is. Ze vinden het wel raar dat er danzoveel clues binnenkomen voor hun. Tenminste ze denken dat het op hun slaan. Guido heb een kookboek meegenomen en daar staat zijn achtenaam Gijsberts in.
Sommige bewoners zijn ondervraagd over de relatie van Guido en Laura en dat vinden ze ook wel vreemd.
Alex komt naar buiten en vraagt een sigaret :? (had nog niet gezien dat hij rookte)
Aafke deelt nu ook met Alex het vermoeden van de neprelatie van Guido en Laura. Of het kan ook zijn dat phillip en Joanna hiervoor wat hadden of ...of...Blijft nog speculeren dus.
Alex ziet wel voordelen nu dat zijn geheim geraden is. Hij denkt nu wat relaxter wat te kunnen chillen met mensen en zo toch wat los te peuteren van anderen.
Alex vraagt Aafke of er al iemand dicht bij haar geheim zit. Maar nee dus omdat er ook geen clues zijn voor haar. Iedereen denkt het leger of sport maar dat is echt niet zo zegt ze.
De rest van de bewoners liggen een beetje op bed en de bank te hangen.
Denk dat er niet veel gaat gebeuren meer vanavond. :W
Loslaten, is het ultieme houden van.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:11:59 #239
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_93515244
Guido voelt zich erg down, hij kan het ook niet goed vinden met Alex . En Laura trekt juist veel met Alex op. Laura zegt tegen Guido 'zonder jou kan ik het echt niet aan in dit huis'.
pi_93542712
15:45 (ofzo)
Gerard is naar de KvdW geroepen en als ie terugkomt vraagt ie aan Maik iets over 'Oh oh Cherso'. Guido zit erbij en maakt gebaren dat hij niet moet antwoorden (ivm missie). Gerard zegt 'haha dan weet ik wel weer wat ik aan je heb' en doet hem een beetje vervelend na. Guido is geïriteerd en zegt dat ie niet zo raar moet doen en dat ie het spel niet zuiver speelt. De mannen hadden namelijk tijdens de cocktailavond afgesproken niet over geheimen te hebben. Tijdens het maken had Geer echter iets gezegd als 'laten we ze vollopen dan kunnen we wat geheimen ontfutselen'. Dat zegt Guido dus.
Gerard trekt van leer 'oooooo-oooo wat is dat een nichtenstreek, dat neem je terug' etc. etc.

Vervolgens gaat Geer naar Serv en gaat ie daar verhaal halen, want Servio was er bij volgens Guido. Servio zegt dat het waar is dat Geer dat heeft gezegd. Confrontatie en Geer noemt Servio een pisnicht terwijl zowat alle vrouwen erbij zitten. Iedereen valt over Gerard heen en vind dat ie zich aanstelt. Flip is de enige die z'n hersens gebruikt en denkt dat het een missie is van Gerard.
Monique gaat snel naar Alex en Laura (die apart zitten in de slaapkamer) om die te informeren. Iedereen gaat nu naar buiten en Karim en Alex (Lex: 'ja dat valse ben ik wel met je eens') vallen Gerard een beetje bij in de groepsconfrontatie. Serv zegt er niet mee te zitten en dat ie zichzelf belachelijk maakt. Gerard laat kanonnades van Joanna over zich heen komen en laat de rest lekker discussiëren.
Uiteindelijk is Guido de eerst die boos wegstieft en uiteraard gaat Laura er achteraan (gevolgd door Monique, Servio en Sofia) naar de slaapkamer.

16:07 (ofzo) onder leiding van Karim (met hulp van Sharon en Maik) gaan ze het uitpraten. Probleem lijkt dat Gerard het vervelend vond dat Guido hem doelbewust wilde tegenwerken omdat ie misschien een missie had gekregen. Daar viel die over en viel uit tegen Guido die vervolgens weer in het verweer ging.
Servio werd erbij betrokken doordat Gerard dacht dat hij, Guido en Servia tegen hem samenspanden.

16:17 Guido moet zijn kant vertellen, maar maakt alleen maar verwijten vinden Karim en Gerard. Dat gaat zo 20 sec door en dan heeft Guido het gehad met een 'ja dit is mijn verhaal, maar ik heb er verder niks over te zeggen'. Karim en Guido gaan een beetje in discussie dat Gerard hier niks aan heeft en dan gaat Guido weer weg.
Er gaan een paar mensen achter hem aan en Servio/Sofia praten met Gerard over hoe zij er nou bij betrokken werden. Karim gaat in discussie met Joanna die Guido's manier van debatteren verdedigd. Karim legt uit dat Gerard niks kan met verwijten. Clash clash clash en dan heeft ook Karim het gehad ( :o ) en loopt weg.

Alleen Aafke en Flip blijven zen volgens Joanna en Maik en Sharon sussen de boel een beetje. Voor Gerard is het uitgesproken want hij heeft gezegd wat ie wilde zeggen, zand erover.

Binnen 3 min heeft Gerard het weer met Maik over het liedje 'oh oh den haag' en maik zingt het. Minuutje later klinkt er een 'kassalade' geluid en vliegen Flip en Aafke naar de telefoon, maar die doet niks.

[ Bericht 3% gewijzigd door jugler op 02-03-2011 16:27:48 ]
pi_93552203
18:30 uur
Joanna drukt op de rode knop voor Gerard.
Gerard helemaal blij en praat tegen de camera dat ze het maar moet doen.
Gerard is wel heel snel uit de KvdW. Joanna volgt ook heel snel en is zo zenuwachtig en hoopt zo dat ze deze goed heb omdat ze die van Gerard graag wil hebben dan mogen de andere bewoners de rest hebben. Joanna roept Servio en Maik erbij en vraagt hun of hun het ook denken.
Er is dus een borstmasker binnegekomen vanmiddag als clue en Karim zegt denk niet dat Gerard daar wat mee te maken heb hoor maar daar heb Joanna niet op gedrukt zegt ze.
Joanna schijnt in de eerste week ook al gedrukt te hebben voor Gerard op het zelfde geheim, maar zich toen terug getrokken te hebben.
Bewoners op de rode bank zegt de stem. Het vermoeden is onjuist :P
Joanna snapt er niks van en vraagt zich af of ze echt blind doof en stom is.
Joanna heb in KvdW gevraagd aan Gerard wat voor kleur ogen zijn vrouw heeft. Gerard heb Blauw gezegd.
Servio kondigd aan te gaan koken: Gebraden kip met friet. Sofia volgt Servio naar de keuken en staan wat te fluisteren. Als ik het goed begrijp hebben Servio en Sofia Joanna een beetje gelinkt erover en daarom heb Joanna gedrukt. Snap het niet helemaal omdat Servio en Sofia nooit gedrukt hebben dus een kluis vol nog en proberen ander te laten drukken zodat hun kluis vol blijft.
Sofia wil eigenlijk wel op Gerard maar gunt hem het geld gewoon niet :?
Joanna ineens boos naar de keuken achter Karim aan omdat Alex relax met zijn boekje haar vragen stelt en ze vindt dat hij een schijttoon heb en ergert zich eraan. Karim is even klaar met alles en vraagt even rust en gaat naar buiten. Servio uit maar even dat er vanavond geen alcohol in het huis moet komen omdat iedereen opgefokt is en dat wel eens fout kan lopen.
Nou ik zeg gooi die alcohol er maar in vanavond :+
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_93558345
19:45uur
Joanna ligt nog steeds te balen op haar bed en de meeste zijn al even bij haar langs geweest en iedereen krijgt nog een keer haar verhaal te horen over de ergenisbron Alex enz.
Monique, Laura en Sofia komen de slaapkamer binnen met een koffer van secret story en de rest moet uit de slaapkamer en niemand mag binnen komen.
In de koffer zitten 3 witte shirts voor de genomineerden die ze moeten pimpen.
Laura doet het simpel en trekt het shirt over de secret story koffer en tekend het logo over.
Achterop schrijft ze "ons ridder op witte paard" en alle namen van de bewoners met veel spelfouten waar Monique haar op wijst.
Joanna heeft iets met tekst voor Maik dat ze hem goed vindt zoals hij is ofzo. (But I see your true colors, shining through..)
Sofia knipt wat in het shirt en gaat er met een spuitbus overheen zodat het gemarmerd eruit ziet en naait er grote knopen op met de tekst "Whats my Secret" Ze wil er een lekker fout shirt van maken.

Ondertussen Guido tegen Karim, goudvis, gouden horloge, straten behang, postcode loterij...jij heb wat gewonnen Karim, ik ga ervoor drukken dan weet je dat vast.
Gerard en Alex zitten buiten en Karim en Aafke voegen zich bij hun.
Gerard zegt tegen Alex misschien je laatste avond, kan he , hoeft niet.
Alex denkt dat hij nog wel interessant kan zijn voor het spel en denkt meer nog te kunnen dan hij nu heeft laten zien en Karim en Gerard beamen het.
Gerard vertrouwd Karim volledig. Alex vertrouwd Phillip niet speltechnisch.
Ze vinden het raar dat Maik geen spelpartner heb.
Gerard hoopt zo dat Alex vrijdag er nog is.

De shirts zijn klaar en gaan in een SecretStory koffertje en die krijgt degene alleen die eruit gaat volgens mij. Weet dat dus niet zeker.
Ondertussen batterij wissel en streamlock. Tot later :W
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_93568056
Poging;

Joanne en Alex praten na wat gehakkel het eindelijk uit. Joanne maakt op haar manier excuses maar Alex mag niet meer zijn stem verheffen. Een knuffel, en na afloop loopt Joanne weg maar deelt nog wel even mee dat ze graag zijn soort mensen helpt.....

De KvdW is gesloten tot Zaterdag.
Er word een winkelmandje met chips en Drank uit gehaald en de bedoeling is dat de bewoners herinneringen bepraten, leukste momenten in het huis. Er lijkt maar weinig drank.
pi_93578486
Laat op de avond was er nog een gesprekje op de bank. Philip, Joanna, Servio, Aafke, Monique, Maik en later ook Laura en Guido.
Het ging over o.a. alle soorten van borstvergroting, botox etc. Toen ze naar bed wilden gaan ontstond het idee dat Maik en Monique deze nacht samen moesten slapen en werd besproken wie dan allemaal zou ruilen van bed. Ook moest er een bed vrijgemaakt worden voor Guido en Laura.

Toen fluisterde Laura tegen Guido: als we dit niet doen zijn we de l*l, jouw keuze.
Ze gingen naar bed en in het bed van Monique en Maik werd wat gefriemeld en gekust, terwijl Guido en Laura aan het fluisteren zijn. Guido deed het voor de eerste keer toen hij 14 was en Laura toen ze 16 was. Guido zou het nooit kunnen met Joanna en never never nooit met Aafke. Laura heeft een fuckbuddy gehad van 29.

Dan zien we Joanna slaapwandelend naar de badkamer gaan en op een krukje gaan zitten, nog slapend. Ze wordt wakker van geluid en dit blijkt Sofia te zijn die bozig met haar kussen naar de bank stapt om te gaan slapen. Joanna loopt inmiddels terug naar de slaapkamer. Als Sofia op de bank gaat liggen is het duidelijk dat ze huilt, ze snikt en gaat dan maar weer zitten.

Sofia staat om 3.04 op en gaat op de goudvissenbank met lange uithalen liggen snikken....
pi_93579128
Doordat Sofia wakker is geworden, valt de stream bij Laura en Guido weg.
Monique en Maik liggen inmiddels omarmd te slapen.

Om 3.24 komt Alex nog even uit bed en ziet Sofia in de keuken, waar ze thee met honing drinkt en niet meer huilt. Hij vraagt of het goed gaat en ze zegt dat ze oke is.
Dan loopt ze met haar kussen weer naar de bank.

Om 3.33 komen Laura en Guido weer in beeld. Laura slaat de deken weg en dan zie je dat ze de schouder van Guido kriebelt, die met zijn rug naar haar toe ligt. Ze gaan slapen.
pi_93579242
3.50 het is vrij duidelijk dat Guido niet zoveel van Laura moet hebben in bed. Hij ligt aan de rand met z'n rug naar Laura gekeerd. Laura is inmiddels maar op d'r rug gaan liggen want wat mot je nou met zo'n saaierd die niet reageert op je kriebeltjes? Die kriebeltjes waren een soort 'wake-up call' omdat meneer een bos aan het zagen was. Lijkt alsof ze nu wel slapen.

dit spreekt boekdelen; voor de liefhebber
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sofia heeft besloten toch maar te bivakkeren op de bank met een kleedje en doet d'r best om te slapen

ach ja je moet wat als je tijd over hebt
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:38:33 #247
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_93585212
Vriendelijk dank voor de streamverslagen, ben weer helemaal bij .
*O* *O* _O_ _O_
alles moet op
pi_93590354
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:38 schreef toxikon het volgende:
Vriendelijk dank voor de streamverslagen, ben weer helemaal bij .
*O* *O* _O_ _O_
returning the favor would be appreciated! *)
pi_93608042
20.30 telefoon Guido neemt op, moest zingen en Alex verdient daarmee 1500 euro

De stem: jullie vormen twee teams: Sharon blauwe team, Aafke rode team
S, noem namen van 3 bewoners servio gerard philip
A, noem namen van 3 bewo. voor je team: mon, karim, joanna
S, kies nog twe eleden: Guido en Laura
A, kies nog twee leden Sofia en Maik
Alex blijft over: niet uitgekozen, mag niet medoen aan de opdracht maar krijgt wel 5000 euro, gefeliciteerd.
pi_93609505
Ze moeten rose en blauwe t-shirts aan en op de bank plaatsnemen.

Opdracht: Teamcaptains: er is een aantal clues bij elkaar gezet maar jullie hebben meer clues gekregen, jullie hebben 1 min. om het zwaard, de neprolex, 5 schaapjes, 4 schilderijen en de blauwe bloempot te verzamelen.
Wie binnen de tijd de meeste verzameld heeft, heeft gewonnen.

team blauw: tel hardop: 3 schaapjes, 1 nachtkijker
team rose: 4 schilderijen, 2 schaapjes

team rose heeft gewonnen: 300 euro per teamlid, gefeliciteerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')