abonnement Unibet Coolblue
pi_93526840
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Iemand weet zich geen houding te geven en meteen noemen mensen hem autist.. :'(
Als je van de mensen hier op Fok moet uitgaan dan zijn er meerdere in het huis autistisch :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:31:46 #102
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_93528317
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dennis was totaal niet zoals Alex. :N
Dennis was meer zon Maikachtige
Het is de gekte van de verslaving.
pi_93567738
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
Teveel zelfvertrouwen?

Het is ook nooit goed :')
Ja, je kan ook teveel zelfvertrouwen hebben dan goed voor je is. En dat uit zich vaak in arrogantie.
Que Sera ~
pi_93570606
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ja, je kan ook teveel zelfvertrouwen hebben dan goed voor je is. En dat uit zich vaak in arrogantie.
Het grappige is dat we in Nederland al snel vinden dat iemand arrogant is. :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93571566
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het grappige is dat we in Nederland al snel vinden dat iemand arrogant is. :')
Dat klopt :) Toch blijf ik Servio arrogant vinden. Dat is niet hetzelfde als een gezonde dosis zelfvertrouwen. Een beetje "nederigheid" is niks verkeerd mee. Maar hij doet alsof hij zo ontzettend veel mensenkennis heeft en iedereen alles denkt te kunnen vertellen. Het is zo jammer dat niemand hem duidelijk maakt dat hij het heel vaak niet bij het juiste eind heeft.
Que Sera ~
pi_93616606
Ik dacht echt dat Alex eruit zou gaan vandaag! nou ben benieuwd wat de programma makers nog van plan zijn met hem......
pi_93616667
Alex *O*
pi_93616742
Wat goed dat hij er in mag blijven !!
pi_93616748
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef twister20 het volgende:
Ik dacht echt dat Alex eruit zou gaan vandaag! nou ben benieuwd wat de programma makers nog van plan zijn met hem......
De kijkers wilden hem houden, de makers misschien niet...

Al zijn deze reacties wel leuk (door de bewoners) en de clash met Servio ( :r )
pi_93616845
Held! _O_

Kreeg meeste stemmen. En wat blijft ie rustig ondanks die klote Servio ( :r).

Alex heeft er een fan bij. ^O^
pi_93616902
Heerlijk.....Alex terug !!!!
pi_93618067
Wat 'n held (met Gerard)
pi_93618107
^O^
pi_93618316
Alex&Gerard tegen de rest *O*

Ik hoop niet dat ze beide genomineerd worden de volgende keer.
pi_93625405
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Chilled het volgende:

[..]

Dat klopt :) Toch blijf ik Servio arrogant vinden. Dat is niet hetzelfde als een gezonde dosis zelfvertrouwen. Een beetje "nederigheid" is niks verkeerd mee. Maar hij doet alsof hij zo ontzettend veel mensenkennis heeft en iedereen alles denkt te kunnen vertellen. Het is zo jammer dat niemand hem duidelijk maakt dat hij het heel vaak niet bij het juiste eind heeft.
Exact wat ik er ook over denk.

Servio heeft een bord voor zijn kop. Voegt zich al billenlikkend tussen de dames en raust knuffelend zoveel mogelijk informatie weg en ontvangt vooral GEEN kritiek. De manier waarop hij laat weten dat anderen "oninteressant" voor hem zijn zijn echt ziek te noemen. Vernederend, vals zoals eerder gezegd.

Mensenkennis heeft hij niet. Tunnelvisie wel. Een duidelijke voorkeur maar ook erg gewiekst en mag in feite maar enkele mensen terwijl hij er velen knuffeld en ass-kissed!

Fijn dat Alex het heeft gered en weer geld in zijn kluis heeft en dus weer part of the game is.
Alex is een sympathieke en gevoelige jongen, leuk om te zien ook en zeker niet irritant. Daarom de meeste stemmen voor hem. The boy next door, de ideale lieve schoonzoon.

Hopelijk houdt hij het nog lang vol!
pi_93645009
Ik vind Alex *O*
pi_93695178
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 02:06 schreef Lorraine82 het volgende:

[..]

Exact wat ik er ook over denk.

Servio heeft een bord voor zijn kop. Voegt zich al billenlikkend tussen de dames en raust knuffelend zoveel mogelijk informatie weg en ontvangt vooral GEEN kritiek. De manier waarop hij laat weten dat anderen "oninteressant" voor hem zijn zijn echt ziek te noemen. Vernederend, vals zoals eerder gezegd.

Mensenkennis heeft hij niet. Tunnelvisie wel. Een duidelijke voorkeur maar ook erg gewiekst en mag in feite maar enkele mensen terwijl hij er velen knuffeld en ass-kissed!

Fijn dat Alex het heeft gered en weer geld in zijn kluis heeft en dus weer part of the game is.
Alex is een sympathieke en gevoelige jongen, leuk om te zien ook en zeker niet irritant. Daarom de meeste stemmen voor hem. The boy next door, de ideale lieve schoonzoon.

Hopelijk houdt hij het nog lang vol!
x2 :Y
Que Sera ~
pi_93695690
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Chilled het volgende:

[..]

x2 :Y
+6
  zondag 6 maart 2011 @ 18:00:25 #119
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_93735230
Waarom had hij gisteren tijdens het carnaval zijn zwembroek over het duikpak aan? Die zwembroek hoorde niet bij de outfit.
pi_93736245
Ik vind het eigenlijk best een symphatieke vent. Toegegeven, hij wordt soms onzeker bij types als Servio en overcompenseert maar het is toch een kwestie van je staande houden in een afgesloten omgeving waar je het wel met anderen uit moet zien te houden die je type niet zijn.

Gegeven de omstandigheden doet hij het best goed en weer het huis in mogen met de meeste stemmen zal toch een mooie morale opsteker voor hem geweest zijn.
pi_93736477
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef DownToEarth het volgende:
Waarom had hij gisteren tijdens het carnaval zijn zwembroek over het duikpak aan? Die zwembroek hoorde niet bij de outfit.
Joanne zei gisterenavond dat die dat deed omdat die een kleine pik heeft...en ze hield haar pinkje omhoog. Er werd nog lacherig over gedaan dat een beetje ridder een echte lans moet hebben.....
  zondag 6 maart 2011 @ 19:24:54 #123
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_93736723
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef MissJ.24 het volgende:

[..]

Joanne zei gisterenavond dat die dat deed omdat die een kleine pik heeft...en ze hield haar pinkje omhoog. Er werd nog lacherig over gedaan dat een beetje ridder een echte lans moet hebben.....
Nou nou, wat een klasse van Joanna, wat een stijl. Chapeau!
  zondag 6 maart 2011 @ 19:27:11 #124
324703 Chilled
Bazinga!
pi_93736815
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef DionysusKaterman het volgende:

[..]

Nou nou, wat een klasse van Joanna, wat een stijl. Chapeau!
Inderdaad.. Middelbare schoolniveau noemen we dat..
Que Sera ~
pi_93736850
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:00 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')