abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 7 april 2011 @ 12:22:14 #251
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_95162523
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef JDx het volgende:
Ik ga Fringe en Breaking In proberen.
Oh ja Breaking In pilot is geweest het. Even opzoeken ^O^
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 7 april 2011 @ 12:34:01 #252
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95162942
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef JDx het volgende:
Ik ga Fringe proberen.
Daar ga je echt geen spijt van krijgen vriend.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_95163010
Ben een hele tijd terug ooit begonnen aan Fringe maar heb het niet afgekeken.
Denk dat ik toch te verwend ben. Net Breaking In pilot binnen gehaald. Straks in de trein naar huis ff checken denk ik.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_95402477
Nog meer mensen die ook naar Breakout Kings kijken?

Fringe ga ik ook maar eens kijken of dat iets is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:12:24 #255
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_95403290
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog meer mensen die ook naar Breakout Kings kijken?
Die volg ik ook. Vind het wel aardig, maar echt boeiend is het niet echt te noemen tot nu toe. Iemand ontsnapt en de kings gaan ze vangen. Dat is elke aflevering samengevat in het kort. Echt een lijn is nog niet te ontdekken.

quote:
Fringe ga ik ook maar eens kijken of dat iets is
Ook mee begonnen en bevalt me tot nu toe wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_95405263
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog meer mensen die ook naar Breakout Kings kijken?

Net als Happel zeg ik: wel leuk. Een soort grotere story-arc zou wel mooi zijn. Maar op zich is het een goed gemaakt geheel, en Lowery (?) is een grappig karakter (in ieder geval die gast van It's Always Sunny in Philadelphia).

Ik moet toch ook maar eens Fringe proberen, ik hoor er erg veel goeds over.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_95406464
Ik had zelf verwacht dat in de 4e of 5e aflevering wel iemand zou ontsnappen die ze niet kregen voor het einde van de aflevering en een langer verhaal zou worden, tussen de rest van de verhalen door.

Dus gewoon elke keer een aparte aflevering, maar telkens net weer een tip over die ene ofzo.
pi_95407015
Ik heb de T-Bag aflevering gekeken omdat T-Bag een coole dude is, maar vond de serie op T-Bag na weinig aan.
T-Bag.
pi_95419815
Productie begint pas deze zomer, maar hier is alvast een promo van Showtime's psychologische thriller Homeland


quote:
HOMELAND, a one-hour drama, is a psychological thriller starring Claire Danes (Stardust, Temple Grandin) as a CIA officer who becomes convinced that the intelligence that led to the rescue of a U.S. soldier (Damian Lewis - Band of Brothers, Life) who had been missing and presumed dead was a set-up and may be connected to an Al Qaeda plot to be carried out on American soil. Mandy Patinkin (Criminal Minds, The Princess Bride) plays a veteran CIA Division Chief who is her boss and mentor. HOMELAND is written by Howard Gordon, Alex Gansa and Gideon Raff will be produced by FOX 21.
pi_95420281
Ik herkende Mandy Patinkin and Damian Lewis in eerste instantie niet eens toen ik de promo zag. :o Dit ziet er veel belovend uit, ik ga zeker kijken. :Y
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:54:10 #261
206322 Seam
Pillz-E
pi_95421741
Series met Damian Lewis zijn altijd de moeite waard.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:54:17 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_95421751
Die ga ik ook zeker bekijken!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_95424624
Moest meteen aan Rubicon denken. Ziet er goed uit.
pi_95429351
Mandy Patinkin schijnt labiel te zijn dus hij zou zomaar opeens met de serie kunnen stoppen.

Breakout Kings stop ik maar weer mee, allemaal van die standaard types... net Criminal Minds wat dat betreft.

Storage Kings en Coal kijk ik nu met veel plezier.
pi_95433223
Mooie serie dat Breaking In!
pi_95440529
Net de nieuwe comedy-show 'Sports show with Norm Macdonald' van Comedy Central gezien. Briljant!

Ik ben een grote Norm Macdonald fan en kijk hier dus al een tijdje naar uit. Het overtreft mijn verwachtingen ^O^

Beste halfuurtje comedy-tv wat Amerika op dit moment te bieden heeft imho. Heb harder gelachen dan ik bij Family Guy, Big Bang Theory of zelfs bij Modern Family doe tegenwoordig.
pi_95441762
Heb hem ook net gedownload ja, ben benieuw :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95443627
Heb het net gekeken, Norm draagt de show in zijn eentje. Er zitten echt magere grappen tussen maar hoe hij ze verteld :') elke keer als hij zo droog grinnikt moet ik lachen. WHAT THE H?

Jammer dat zo Onion Sportsdome gecanceled wordt, ik hou van Norm (heel veel O+ ) maar Sportsdome doet dit gewoon beter.

Links voor context:
http://www.onionsportsnet(...)s-in-the-pile,18939/
http://www.onionsportsnet(...)dream-of-heck,18831/ <-------- :D :D
pi_95444330
Dat van The Onion vond ik juist mager. Vooral omdat ik de Amerikaanse sporten niet volg gingen die grappen aan mij voorbij. Verschil met Norm is die perfecte timing en droge kop van hem waardoor ik zelfs om Jim Nance moest lachen, hoewel ik verder geen idee heb wie dat is.
pi_95444417
Daarom kijk ik altijd Never Mind The Buzzcocks. De mensen ken ik zelden, maar het is sowieso hilarisch :P .
pi_95444559
Ik volg ook geen amerikaanse sporten (of nederlandse, op het WK en EK na) maar de meeste dingen pik je gewoon op. De 2e link die ik gepost heb ik meer een parodie op make-a-wish dan sportgerelateerd. Dit geld voor 80% van de show en het tempo ligt zo hoog dat je je zelfs als je een paar grappen mist nog niet verveeld.

Norm is wel een baas maar ik wou gewoon dat ze hem een betere show hadden gegeven ;(
pi_95444801
Norm is een behoorlijk sportfanaat dus het zou me niks verbazen als de Comedy Central bazen gewoon hebben gezegd: "Norm, hier heb je geen budget, doe er wat leuks mee" en dat Norm terugkwam met 'sportmensen belachelijk maken'.
pi_95446887
Heb het net gezien, het is echt hilarisch..ga het zeker volgen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 13 april 2011 @ 17:15:07 #274
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_95450643
Ik vind The Killing wel goed.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_95450826
Ik ga vanavond beginnen met The Killing. Hoge verwachtingen van!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')