Antwoord op jouw vraag: Omdat een ander best, en zonder negatieve bij-effecten, een andere mening mag hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef tong80 het volgende:
Post eerst maar eens waarom dit niet de beste clip ooit is :
Vanwaar die negatieviteit ?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:07 schreef Imzadi het volgende:
[..]
Antwoord op jouw vraag: Omdat een ander best, en zonder negatieve bij-effecten, een andere mening mag hebben.
OT:
Kun jij niet een keer naar een waarzegger/waarzegster gaan om daar te vragen wanneer jij dood gaat, en daarna het resultaat aan ons kunnen laten weten? (Dan ga ik vast een feestje inplannen.)
Simpel. Omdat het deze is:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef tong80 het volgende:
Negativiteit?quote:
November rain is de slechtste ooit.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:12 schreef dr_Pieters het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan November Rain, maar deze is ook goed
Fijn dat je andere meningen ook nog ruimte geeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
November rain vind ik de slechtste ooit.
Geen dank.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:29 schreef Imzadi het volgende:
[..]
Fijn dat je andere meningen ook nog ruimte geeft.
Complimenten.
Ze is nog steeds mooiquote:
Omdat dit de beste clip isquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:58 schreef tong80 het volgende:
Anton Corbijn ?quote:
Ja! En tevens het mooiste nummer ooit gemaakt.quote:
Nu overdrijf jequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja! En tevens het mooiste nummer ooit gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |