abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92508509
Hoi hoi!

Ik ben momenteel een website aan het maken voor iemand. Ik ondervind echter heel wat problemen, temeer omdat ik de permissies (van bestanden en mappen) niet volledig zelf in de hand heb aangezien de host die controle niet geeft. Ik heb met alle moeite van de wereld Virtuemart geinstalleerd gekregen en qua functionaliteit werkt het redelijk goed nu denk ik.

Het probleem zijn de displaymogelijkheden: met name het verschil tussen Firefox en Internet explorer. Ik heb een bepaald thema in de back-end en in Firefox ziet dat er goed uit maar internet explorer lijkt dat niet te pakken. De link http://www.tini.be/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=29 is hiervan getuige...

Kan iemand me helpen?
Groeten
pi_92508659
Is het dan niet handig aan te geven wat je wilt bereiken. Wat er fout gaat? En denk dat hele probleem niets met permissies te maken heeft maar met je CSS.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_92508688
Bijkomend wil ik nog even melden dat wanneer ik met Firefox in de back-end van Joomla zit alles 'goed' is. Als ik met internet explorer in de back-end van Joomla zit en het 'default thema' van virtuemart verander verspringt echter alles...ik ga hiervan een print screen maken.
pi_92508704
Wat ik wil bereiken? Dat de website in internet explorer er net zo uitziet als hij er nu in firefox uitziet.
pi_92508789
pi_92508945
Kan je dan image van firefox en IE neer zetten dan is het makkelijker te zien wat verschil is. Maar als het om verspringen van items gaat zal dat probleem vast te herleiden zijn in het CSS bestand dat gebruikt wordt.
pi_92508981
Als je VIrtuemart kent weet je wat er aan bovenstaande afbeelding fout is. Ten tweede wordt mijn thema niet weergegeven bij internet explorer.
pi_92509100
Maar mensen die virtuemart niet kennen kunnen je ook best helpen. Maar als je alleen geholpen wilt worden door mensen die specifiek met virtuemart gewerkt hebben is dat ook goed. Dan zal ik je niet meer helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')