abonnement Unibet Coolblue
pi_92504189


Volgens een eigen opgestelde biografie die men hier kan nalezen is Ganjuuryn Dschero Khan alias Gerard Karel Meijers zoals de Amerikanen zouden zeggen The real thing.
Houder van verschillende paspoorten,van Koninklijke bloede,vechtmachine en verder ook nog professor en doctor in de wetenschappen maken dat elk normaal mens hiervan onder de indruk is en deze man als een ware intellectueel en 'rambo'neerzet die zijn weerga niet kent.



Maar een aloud gezegde: Als het te mooi is om waar te zijn,dan is het gewoonweg niet waar. mag hier duidelijk van toepassing zijn want op het internet gonst het van andere feiten dan wat op zijn eigen website wordt vermeldt.



Woonachtig in het plaatje Horst is daar de bewering dat deze Gerard Karel Meijers ooit bij de US Special Forces heeft gediend getuige zijn frequente optreden met een aloude baret van de US Special Forces in Vietnam zoals te zien op bovenste foto. Helaas voor deze Gerard Karel Meijers blijkt een actief dienende US Special Forces NCO dit te kunnen weerleggen met het gegeven dat zijn naam niet in de boeken van USAJFKSWSC voorkomt. los van het gegeven dat om actief bij de US Special Forces te mogen dienen je als SF soldier Amerikaans staatburger moet zijn en geen dubbele nationaliteit mag bezitten.



Getuige zijn eigen biografie is hij nooit Amerikaanse Staatsburger geweest en kan hij dus nooit en te nimmer bij de US Special Forces hebben gediend,laat staan het draagrecht van de groene baret claimen. :N

Verder claimt deze Gerard Karel Meijers dat hij een grootmeester in diverse Oosterse gevechtsporten is terwijl navraag leert dat medio jaren 70 hij in Rotterdam o.a. bij de broer van David Zee heeft getraind als leerling,plotseling verdween en even later tot meester in de gevechtsporten was gekroond.

Al met een al een zeer controversieel persoon die getuige andere geluiden op het web die zijn verhaal met gemak kunnen weerleggen eigenlijk als een fantast en leugenaar kan worden betitelt die over de ruggen van ware oorlogshelden de sier probeert te maken en in Nederland helaas juridisch,vanwege het ontbreken van een zogenaamde "Stolen Valor Act" die wel in de Verenigde Staten en het Verenigde Koninkrijk geldt, niet kan worden aangepakt.

Bronnen:

FOK!: Gerard Karel Meijers: uitvinder van alles maar vooral nep commando.

FOK! Supercommando uit Arnhem met US green baret en ook nog prins?.

FOK! Gerard Karel Meijers onderscheiden in Oostenrijk.

Onderscheidingen Forum met als hoofdonderwerp: Dschero Khan alias Gerard Karel Meijers.

Gentlemen's Military Intrest Forum: Dschero Khan alias Gerard Karel Meijers.

FOK! Dossier Gerard Karel Meijers mid-jaren 60 tot 1990 deel 1.

FOK! Dossier Gerard Karel Meijers mid-jaren 60 tot 1990 deel 2.

FOK! Dossier Gerard Karel Meijers mid-jaren 60 tot 1990 deel 3.

FOK! Dossier Gerard Karel Meijers mid-jaren 60 tot 1990 deel 4.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92504861
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:58 schreef Rave_NL het volgende:
En tot nooit meer ziens.. :W
;(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_92504998
Ik heb/had al eerder gedeponeerd bij een mod van DEF of het goed was om deze man levendig te houden middels een nieuw topic en beknopte OP erbij. :Y

Was allemaal goed bevonden en vandaar dus een vervolg. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92505271
here we go again! :')
pi_92505959
Ok, ik ga wel zeggen, goed onderbouwt topic met veel voorbeelden.

(Is ook een stuk minder irriterend om te lezen.. maar goed :P)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_92507359
Goed om aandacht aan deze charlatan te blijven besteden!
pi_92507455
Op diverse nieuwssites spreekt met over "Officiele buitenlandse onderscheidingen" uitgegeven aan deze persoon. Dit is niet waar.

De Belgische medaille is van de vereniging "Dragers van Eretekens en Medailles van België voor daden van moed, van zelfopoffering en menslievendheid" Dit is de laatste medaille in de batonset.

Het is de Ridder in de Orde van de Belgische Leeuw
(Medaille moet je zelf betalen overigens)

http://www.eretekens-medailles-limburg. ... 010162.JPG
http://www.eretekens-medailles-limburg. ... 010202.JPG

De Oostenrijkse Onderscheiding is van de vereniging: Feldmarschall Radetzky" Dit is het halskruis. Het is het Grosskomturkreuz van de Radetzky Orde.

http://www.radetzky-orden.eu/

Om het allemaal nog erger te maken heeft hij nu een nieuwe organisatie opgericht. De Internationale Vereniging voor Soldaten, Oudgedienden en Burgers. De IVMOB.

Uiteraard ook direct met een eigen onderscheiding. De Gouden Krijgsmedaille 1ste klasse. Daarnaast heeft de Prins tijdens de oprichtingsvergadering een aantal Dan's weggeven en mensen benoemd in zijn eigen Orde De Koninklijke Bordschigin Orde. Gemaakt door een fabrikant van Carnavalsonderscheidingen.

Het kan allemaal in Nederland
pi_92510398
Huh heb ik een deja-vu?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:08:56 #9
211797 Esses
Splendide mendax
pi_92511148
Radetzky orde bestaat sinds 1850... comeon.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:17:51 #10
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_92517155
Ben wel benieuwd wat onze warrior nou wel en niet heeft gedaan :D
Beetje jammer dat niks meer geloofwaardig is nu.
It's okay to be white
pi_92542292
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect _O_
pi_92543149
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:17 schreef Chokeme het volgende:
Ben wel benieuwd wat onze warrior nou wel en niet heeft gedaan :D
Beetje jammer dat niks meer geloofwaardig is nu.
Vrij weinig dus!
pi_92543199
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect _O_
Had je dan nog niet gehoord dat ze hem in zijn eentje achter bin Laden aangestuurd hebben? :o
pi_92547617
Eigenlijk lijkt het mij best puik om met een groep studenten hem een zelfgemaakte oorkonde te overhandigen, de Verhaal Award ofzo en om dan de beelden van zijn glunderende gezicht op Youtube te zetten :D :')

Jammer dat de notabele man helemaal in Limburg woont ;(
pi_92547694
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Had de laatste twee photos nog niet gezien. De beste man moet niet al te lang geleden nog in dienst geweest zijn, maar zelfs ook nog in gevechtshandeling geweest zijn. Hij draagt namelijk een CAB (Combat Action Badge) die niet retroactive uitgerijkt kunnen worden, en pas is ingesteld sinds 2001. Respect _O_
Ik blijf die MACV-SOG patch altijd droog vinden :')
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:20:31 #16
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_92550300
Mensen die jaloers zijn... :N
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_92593861
Heeft niks te maken met jaloers zijn,wel met tegen onrecht strijden en dit soort deliquenten zo vaak als het maar kan bekend maken zodat andere gewaarschuwd blijven voor types zoals dit. :Y
Hier heb je nog zo een knakker die zich voordeed voor iets wat hij niet was. :Y }:| :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92594238
Nep-veteranen is een probleem dat vaker voorkomt. Van mij mogen ze dat flink aanpakken.
  donderdag 10 februari 2011 @ 17:50:01 #19
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_92596829
quote:
Rubje, jij begint mij persoonlijk steeds meer tegen te staan.
Waarom loop je nu te spammen naar een topic waar jij verkeerde conclusies trekt.
Die vent heeft nergens lopen verkondigen dat hij commando was. Zoek een hobby.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_92596893
quote:
15s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef rubje het volgende:
Heeft niks te maken met jaloers zijn,wel met tegen onrecht strijden en dit soort deliquenten zo vaak als het maar kan bekend maken zodat andere gewaarschuwd blijven voor types zoals dit. :Y
Hier heb je nog zo een knakker die zich voordeed voor iets wat hij niet was. :Y }:| :r
Maar waar heeft het dan wel mee te doen dat je hier iemand die nergens beweerd dat hij een CDO is zo nodig in een slecht daglicht wilt stellen? Denk je niet dat je een beetje doordrijft?
pi_92648382
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!! })
You should applaud me for helping out as a leftwing communist. }) *)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92650311
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef rubje het volgende:
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!! })
You should applaud me for helping out as a leftwing communist. }) *)
Helpen?! Dat onzinnig gelul van jou is helpen? :')
Ga maar weer computerspelletjes spelen, kun je daar nep-commando's afmaken zonder ons daarmee lastig te vallen.
pi_92650321
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef rubje het volgende:
Hey sine,ik dacht dat bij julie altijd gold: Justice will be served!! })
You should applaud me for helping out as a leftwing communist. }) *)
Rubje als SF'er stor ik me er aan dat die pipo prins carneval met zaken rond loopt die hij niet verdiend heeft, maar met dit vervolg topic schieten we niks op. Zeer zeker niet als je hier ook nog eens iemand loopt te beschuldigen omdat een baret met KCT embleem en een torretje te zien is. Nergens heb ik hem horen zeggen ik was CDO, hem hier dus af te stempelen als leugenaar/faker gaat me dan ook te ver.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 19:50:36 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92651740
he computerspelletjes zijn ok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:26:35 #25
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_92653315
zijn rangers tegenwoordig SF ?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')