Gabriel Rios heb ik niet zoveel mee, Check On It is wel tofquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond er geen bips aan....en Gabriel Rios vind ik ook al niet boeiend....en dit beyonceding (?) ook niet....
och, ik ben niet echt kritisch hoor. maar ik vind Blof pretentieuze bagger.quote:
Heb er ook bijzonder weinig meequote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, ik ben niet echt kritisch hoor. maar ik vind Blof pretentieuze bagger.
overigens had het broertje van mn ex verkering met n meisje dat de overleden drummer van blof kende....
nee, ik houd er niet vanquote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Gabriel Rios heb ik niet zoveel mee, Check On It is wel tof
Maar Jose Gonzalezpure schoonheid
Hij heeft ook een cover van een nummer van Kylie Minogue, die versie van haar is echt zo'n luchtig nummer en die versie van hem is zoo rauw op je dak, bij mij iig
je bent een baas in wording! en je hebt hier al een tjikkie gehosseld! hoeveel bazer wil je het hebben dan?quote:
gaat dat niet over coïtus?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Lijkt me toch een raar gesprek: de een:Oh! Oh! Oh! waarop de ander reageert: Yeah! Yeah! Yeah!
Dank.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank je wel. Geef het wel even door aan de TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |