pi_92473791
registreer om deze reclame te verbergen
110207_148800_faalentijn.png

Maandag 14 februari aanstaande is het weer valentijnsdag. De FOK!ers met een vriend(in) zouden het niet durven om valentijnsdag over te slaan maar voor velen is het toch ook dag om maar snel voorbij te laten gaan. Is het niet omdat er geen partner is dan wel om de angst te falen of een "blauwtje" te lopen

Vaak is het uitblijven van een vriend of vriendin ook niet geheel zonder reden. Het vinden van iemand, die gek genoeg is om bij je te blijven, is niet voor iedereen weggelegd. En ook het proces waarmee we iemand proberen te veroveren heeft soms zo z'n up's and downs. Perfect verloopt het vrijwel nooit. Er valt immers niets te halen zonder te falen.

Natuurlijk hebben we dit topic niet voor niets geopend in Klaagbaak, we zijn namelijk erg benieuwd naar jullie fails in de liefde! Waarom is jouw laatste versierpoging stukgelopen? Welke flirtblunder of mislukte openingszin tovert nu nog het schaamrood op jouw kaken? Wij willen het allemaal weten! Waarom? Nou: gewoon omdat dit Klaagbaak is en we hier altijd enorm meeleven met falende mensen.

Maar omdat de lol alleen niet genoeg hebben we ook een erg leuke prijs, een prijs die KLB op het lijf geschreven is, namelijk: 'LOSER, over het kleine leed dat falen heet' Het boek is geschreven door Anneloes van Gaalen en Willemijn van Herwijnen. Het gaat naast hartzeer eigenlijk over alle vormen van falen. Het is meer een kunst en designboek dan een boek voor zelfhulp bij falen.

Schrijvers Anneloes van Gaalen en Willemijn van Herwijnen presenteren daarom hun boek: ‘LOSER, over het kleine leed dat falen heet.’ Niet alleen over hartzeer, maar over alle vormen van falen.

Iedereen die met Valentijnsdag het liefst de hele dag zijn hoofd in het zand steekt kan ook voor een leuke avond terecht in het Lloyd Hotel & Cultural Embassy. Daar presenteren schrijvers Anneloes van Gaalen en Willemijn van Herwijnen hun boek. ‘LOSER, over het kleine leed dat falen heet.’ Designers Marcel Wanders, Josien Pieters en Tjep. komen hun eigen ontwerpen en faalmomenten toelichten. En Lisa Boersen en Jeldau Kwikkel van Paradiso’s Liefde in de Stad komen vertellen over hun Liefdespoli project. Aanvang is 20:00 uur.

Loserboek trailer door Bart-Jan Steerenberg

Jij kan kans maken op één van de tien boeken door je eigen liefdes-fail te posten in dit topic. Uit alle inzendingen kieszen schrijfsters Anneloes van Gaalen en Willemijn van Herwijnen de tien leukste fails. Dit betekent dan dus ook dat crew ook gewoon mee mag doen.

Meedoen kan tot en met 14 februari.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_92474587
Ze bleek achteraf een shemale te zijn
  maandag 7 februari 2011 @ 20:39:44 #3
120235 skippy22
Boegbeeld van Fok!
pi_92475083
Niemand stuurt me een kaartje :'(
Vive la skippy30!!
pi_92475645
Al 18 jaar zonder kaartje, en jaar 19 zal niet veel anders zijn...
pi_92476433
Mijn 25e jaar zonder Valentijn, ik heb gewonnen kthxbye.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_92477139
Met Valentijn op de middelbare school brak ieder jaar weer mijn hart als de roosjes werden uitgedeeld en ik er geen kreeg ;(
pi_92477340
edit: dit was niet met valentijnsdag :')

[ Bericht 52% gewijzigd door Neo-Mullen op 07-02-2011 23:06:26 ]
If you could see it then you'd understand
  maandag 7 februari 2011 @ 21:16:29 #8
279054 WARE_HEIDEN
pi_92477350
Ok dit is geen fail van mijzelf maar wel van iemand anders namelijk mijn buurmeisje maar ik wil het jullie niet onthouden :D

Vorig jaar beweerde mijn buurmeisje een valentijnskaart gestuurd te hebben maar ik had niks ontvangen dus ik snapte er niks van. Toen kwam er toch een kaart ruim een week te laat. De reden dat de kaart zo laat was, was omdat er geen postzegel op zat en ook geen postcode :') Ik woon in hetzelfde rijtje, er zitten twee huizen tussen, maar ze wist de postcode niet :') Had hem gewoon door de bus gedaan ofzo!

Uiteindelijk heb ik dus dubbel voor de kaart moeten betalen aangezien er geen postzegel op zat. Het meisje in kwestie was toen 17 dus niet een kindje van 11 ofzo, ze was gewoon niet zo helder :D

Nee ik heb haar niet gegeven
  maandag 7 februari 2011 @ 21:17:41 #9
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_92477442
Ik kwam dronken terug, vergeten dat er een etentje geplanned was voor die avond.
'sup.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:17:58 #10
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_92477473
Nou ja ik had een etentje geplanned, maar ze wist het nog niet.
'sup.
pi_92478064
SOA opgelopen na een valentijnsdate.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:30:22 #12
273120 -0mega-
Amateur Programmeur
pi_92478387
Op een of andere manier vond ik altijd de meisjes leuk die achteraf al bezet bleken te zijn, en wanneer ze niet meer bezet waren kwam ik er pas achter wanneer ze... juist ja, alweer bezet waren :')

Overigens ook al 21 jaar faalentijns'loos' doorgebracht.
pi_92479947
Gedumpt worden op valentijn , in Maastricht.

Had al bijna een jaar verkering met dat meisje. Ik viel als een blok voor dat zachte zweverige taaltje van dr. Dus na 4 uur treinen sta ik op station Maastricht ( zover woonde ik van haar vandaan en zoveel hield ik van haar ). Stond ze me daar op te wachten met haar nieuwe lover , en een tas met mijn spullen. En ik met mijn rozen , zelfgeschreven gedicht en chocola.

En nee het regende niet haha. Wat heb ik gejankt ( naja voor mijn doen dan ). Bosje rozen aan een willekeurig meisje in de trein op de terugweg gegeven. 3 maanden depri.

Sindsdien geloof ik niet meer in valentijn, ik gun dat niemand.
pi_92480045
In before Schenkstroop met een compilatie van al zijn janktopics.
pi_92480148
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef shadowflash het volgende:

Had al bijna een jaar verkering met dat meisje. Ik viel als een blok voor dat zachte zweverige taaltje van dr. Dus na 4 uur treinen sta ik op station Maastricht ( zover woonde ik van haar vandaan en zoveel hield ik van haar ). Stond ze me daar op te wachten met haar nieuwe lover , en een tas met mijn spullen. En ik met mijn rozen , zelfgeschreven gedicht en chocola.

En nee het regende niet haha. Wat heb ik gejankt ( naja voor mijn doen dan ). Bosje rozen aan een willekeurig meisje in de trein op de terugweg gegeven. 3 maanden depri.

Serieus dit?
Wtf :r
pi_92480152
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef Hyundai het volgende:
In before Schenkstroop met een compilatie van al zijn janktopics.
Schenkstroop hoeft hier niet eens te posten en hij wint dit al op z'n sloffen...
pi_92480185
ik brAk.mn been tijdens een date
Met de Y
  maandag 7 februari 2011 @ 22:17:27 #18
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92481092
Ik krijg ieder jaar in ieder geval 2 kaartjes van 2 verschillende vrouwen, jammer genoeg dat het alle twee dikke, vatsige Nijlpaarden zijn :')

En dan maakt mijn moeder ze natuurlijk open.
vervolgens zegt mij moeder aan tafel: je had een heel leuk kaartje van [insert nijlpaard] gekregen. is dat geen leuk meisje voor jou?
mijn vader: mhuahahahaha natuurlijk wilt hij die niet, weet je hoe dik zij is ?! _O-
mijn moeder: :(

en zo gaat het al zeker 4 jaar :N
  maandag 7 februari 2011 @ 22:31:54 #19
328182 Goodluck_Charm
Temptation is a Motherfucker
pi_92481576
quote:
Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef shadowflash het volgende:

Wat een kuthoer
She ain't got no money in the bank. She ain't got no money in the bank.
She be walkin' round, actin' all stank.
pi_92482274
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:55 schreef shadowflash het volgende:
Gedumpt worden op valentijn
Ik ook :( ;( :{
pi_92482640
Wtf man, waarom dumpen op valentijnsdag?
Doe het dan daarvoor of daarna, maar op de dag zelf is gewoon symbolisch erg fucked up :r Doe gewoon normaal.

OT: vorig jaar met m'n ex een weekendje weg geboekt en dus ook valentijnsdag daar gevierd. Alleen toen was er dus ook carnaval, want we zaten ergens in Limburg... dus ik kon nergens een fatsoenlijke plek vinden om romantisch te gaan uiteten... na 3 kwartier rondrijden zei ze: anders laten we gewoon een frietje pakken.
En zo geschiedde. Baal er toch nog wel een beetje van.

En nu kan ik heul geen valentijn vieren ;(
pi_92482704
In de bovenbouw van de basisschool. Toen valentijn nog giechel, giechel en ZOENUH, ZOENUH was.

Ze hadden een feestje bedacht dat op valentijnsdag viel. Aan het einde van de avond hoorde daar natuurlijk een spannend spelletje bij. Ieders pasfoto werd op een grote wand gehangen en eenieder die durfde mocht een dartpijltje mikken richting die wand. De persoon van de foto waar de pijl het dichtst bij in de buurt kwam, moest met de waaghals zoenen voor het hele publiek.

Nou goed, ik gooide als derde of vierde geloof ik. Mikkend op het leukste meisje van de klas uiteraard *; (en die mening deelde ik met de helft van alle andere jongens maar dat doet er verder niet toe :') ). Toen de pijl de wand raakte was ik in eerste instantie helemaal blij want het leek er toch echt op dat ik een erg goede worp deed. O+ Maar bij het meten bleek toch dat hij anderhalve of wat centimeter dichter bij een andere pasfoto belandde.

En van wie was die andere foto, hoe voorspelbaar, juist, één van de weinige meisjes die ik totaal niet zag zitten. ;( :* ;(

Eén van de weinige keren dat ik überhaupt iets aan valentijnsdag deed trouwens. Deze was het minst succesvol. :')
pi_92482706
Ik heb vorig jaar voor het eerst eens actie ondernomen op valentijnsdag. Ik vond al een tijdje een jongen leuk en wie niet waagt die niet wint, nietwaar? Dus ik al m'n moed bij elkaar geraapt en hem een kaart gestuurd. Kom ik er op 15 februari via via achter dat ie al een vriendin had. :'( Ik schaamde me dood, wilde nog proberen om het goed te praten. (dom idee natuurlijk :')) Dat ik echt geen idee had dat ie een vriendin had en dat ie het verder maar gewoon moest vergeten, dat het niet zoveel voorstelde. Toen bleek dat ie niet eens door had dat die kaart van mij was... Ik had namelijk m'n naam er niet opgezet, dacht dat het verder wel duidelijk was door de tekst...

Nee, dit jaar doe ik lekker niks. :')
pi_92482772
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef Shispeed het volgende:
Ik krijg ieder jaar in ieder geval 2 kaartjes van 2 verschillende vrouwen, jammer genoeg dat het alle twee dikke, vatsige Nijlpaarden zijn :')

En dan maakt mijn moeder ze natuurlijk open.
vervolgens zegt mij moeder aan tafel: je had een heel leuk kaartje van [insert nijlpaard] gekregen. is dat geen leuk meisje voor jou?
mijn vader: mhuahahahaha natuurlijk wilt hij die niet, weet je hoe dik zij is ?! _O-
mijn moeder: :(

en zo gaat het al zeker 4 jaar :N
Genieten.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 7 februari 2011 @ 23:03:58 #25
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_92482881
Vader van m'n ex dood.
Sta ik daar s'avonds met een fles champagne en wat rozen met m'n blije kop aan de bel te jengelen.

Ai ai ai.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')