quote:
Op zondag 29 mei 2011 15:01 schreef CamelNLD het volgende:Iemand de reportage op ze,bla nog gezien over de schietsport? Ik vond het nog wel redelijk in beeld gebracht alleen jammer dat ze dan die kerel op het einde in beeld laten met zijn Duitse verzameling. Overigens niks mis met de verzameling, maar de combi schietsport en Duits leger kan ik me voorstellen dat bij sommigen de nekharen overeind gaan staan.
Ja, heb die een aantal keren gezien via Uitzending Gemist. Het was een professionele reportage, met hoor en wederhoor. Alleen, inderdaad dat laatste, vond ik het een beetje over-the-top.
Ook de term "fascinatie van wapens en de gevaren daarvan" vind ik een insinuatie tegenover de gewone schutter. De criminelen, die altijd over vuurwapens blijken te beschikken, worden volledig buiten beeld gehouden.
Je vindt altijd iemand (misschien wel een acteur) die wil performen. Het is een beetje bedenkelijk. Raar is het met dat uitdrukkelijk naar voren gebrachte Duitse soldaatje-met-een-hond.
Mijn vrouw, die niet meekeek maar alleen luisterde, vond dat de interviewer iets tegen vuurwapens had.
Ik moet toegeven dat ik zelf wapens erg mooi en interessant vind. Het gaat mij meer over de wapens en alle technische kennis en aspecten en informatie die ermee te maken hebben dan over de schietsport.
Leuk is het als je alles in het zwart schiet op 100 meter, maar dat ligt meer aan het wapen dan aan de schutter.
[ Bericht 2% gewijzigd door FiveseveN op 03-06-2011 02:00:27 ]