abonnement Unibet Coolblue
pi_92432150
Hee....
Ik wilde dus highlights in mijn haar, maar dat mag niet van mijn moeder, ze zei dat ik haarmascara moest kopen, maar waar koop je dat in vredesnaam?

Groetjes,
V-Federer
(nee ik ben niet gay, ik ben een meisje)
ik heet V.A.L.E.N.T.I.N.E. S.I.S.I.; Valentine, Amalia, Lucy, Enrique, Noa, Tine, Imre, Noor, Ewa Sisi, Ikea, Sinas, Iglesias.
pi_92432282
bestaat dat nog dan :|
pi_92432331
Dat was een tijdje een echte rage.... Al jaren niet meer gezien.
pi_92432395
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:40 schreef deadly_kiss het volgende:
bestaat dat nog dan :|
'k hoop het...
ik heet V.A.L.E.N.T.I.N.E. S.I.S.I.; Valentine, Amalia, Lucy, Enrique, Noa, Tine, Imre, Noor, Ewa Sisi, Ikea, Sinas, Iglesias.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:42:56 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92432414
Och ja, haarmascara! :D Dat is al 'oud'.

Als het nog bestaat zou ik eens bij een drogist kijken.
pi_92432450
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Och ja, haarmascara! :D Dat is al 'oud'.

Als het nog bestaat zou ik eens bij een drogist kijken.
Heeft de DA dat?
ik heet V.A.L.E.N.T.I.N.E. S.I.S.I.; Valentine, Amalia, Lucy, Enrique, Noa, Tine, Imre, Noor, Ewa Sisi, Ikea, Sinas, Iglesias.
pi_92432455
Als het nog bestaat heb jij er niks aan want je kunt het niet lichter krijgen dan je eigen kleur.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:43:31 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92432462
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:42 schreef V-Federer het volgende:

[..]

'k hoop het...
Nee dat moet je niet hopen.. Als er iets lelijk is is het dat wel :N

Waarom mag je eigenlijk geen highlights?
pi_92432515
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef alors het volgende:
Als het nog bestaat heb jij er niks aan want je kunt het niet lichter krijgen dan je eigen kleur.
WTF
ik heet V.A.L.E.N.T.I.N.E. S.I.S.I.; Valentine, Amalia, Lucy, Enrique, Noa, Tine, Imre, Noor, Ewa Sisi, Ikea, Sinas, Iglesias.
pi_92432525
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee dat moet je niet hopen.. Als er iets lelijk is is het dat wel :N

Waarom mag je eigenlijk geen highlights?
okay.. NIKS GEHOOPT
ik heet V.A.L.E.N.T.I.N.E. S.I.S.I.; Valentine, Amalia, Lucy, Enrique, Noa, Tine, Imre, Noor, Ewa Sisi, Ikea, Sinas, Iglesias.
pi_92432870
Hoe oud ben je TS?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 6 februari 2011 @ 21:51:49 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92433047
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:44 schreef V-Federer het volgende:

[..]

WTF
Haarmascara is ook niet bedoeld om highlights te maken in je haar (sowieso is dat onbegonnen werk want je wast het er gewoon weer uit), het werd toen het een 'hype' was gebruikt om bijvoorbeeld een gekleurde pluk in je haar te krijgen.
pi_92433309
Ik ben 10 en mijn moeder vind het slecht voor mijn haar als ik echte highlights doe...
ik heet V.A.L.E.N.T.I.N.E. S.I.S.I.; Valentine, Amalia, Lucy, Enrique, Noa, Tine, Imre, Noor, Ewa Sisi, Ikea, Sinas, Iglesias.
pi_92433900
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:55 schreef V-Federer het volgende:
Ik ben 10 en mijn moeder vind het slecht voor mijn haar als ik echte highlights doe...
het is natuurlijk wel zo dat als je eenmaal begint met verven...dat je er nooit meer mee stopt :P
stel je mag highlights, heb je al nagedacht hoe die er na een halfjaar uitzien? dan heb je lelijke uitgroei en zitten die plukken ergens op je kruin...

highlights worden ook niet met gewone verf gezet maar met blondeerpoeder gemixt met hoge waterstofperoxide.
dit is dus geen verf, maar een chemische mix die alle ''kleur'' uit je haar zuigt.
ik weet niet hoe donker jouw haar is maar hoe donkerder je eigen haar, des te langer het moet intrekken en daar krijg je heel erg touw-achtig haar van wat ook slecht te borstelen is.

als je besluit dit te doen moet je het na de uitgroei opnieuw blijven doen, of daarna alles weer in 1 kleur verven :{
je bent pas 10... ik zou zeggen wacht nog minimaal 6 jaar dan is de mode weer hee anders ^O^
pi_92447032
Volgens mij bestaat haarmascara niet meer en voor wat jij wil heeft het geen nut.
Misschien is dit wat?



En dan die kleine plukjes. Kun je in je haar klikken, is alleen geen doen om dat elke ochtend te doen denk ik. En ik heb geen idee wat ze kosten, maar als je goede wilt denk ik dat je er even voor moet sparen ;) Kun je oa kopen bij haarwinkels en afrowinkels

Zie ook: http://www.google.nl/imag(...)s&aq=f&aqi=&aql=&oq=
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  maandag 7 februari 2011 @ 09:33:08 #16
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92449014
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

het is natuurlijk wel zo dat als je eenmaal begint met verven...dat je er nooit meer mee stopt :P
Smoesjes.. kwestie van doorzetten. :P

Dat haarmascara ken ik wel, had ik vroeger in het rood :')
Bestaat geloof ik niet meer en het gaf ontzettend af.
Ik zou klipjes met plukjes fake haar kopen, net als hierboven al gezegd is.
pi_92454459
Haarmascara! Vroeger ook gehad inderdaad. Dat was 10 jaar geleden echt cool! :7 :')
pi_92456947
Kinderen van 10 willen tegenwoordig al highlights.. :?
Le deuxième sexe
  maandag 7 februari 2011 @ 14:35:15 #19
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_92459197
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:02 schreef deadly_kiss het volgende:
het is natuurlijk wel zo dat als je eenmaal begint met verven...dat je er nooit meer mee stopt :P
Hoezo dat? Ik heb mijn haar zo vaak geverfd in alle kleuren die je je maar kunt bedenken en op het moment dat ik het dan weer zat ben, verf ik het gewoon weer terug in mijn eigen kleur.

Ik heb het nu al bijna een jaar niet meer geverfd trouwens.
pi_92471404
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 14:35 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Hoezo dat? Ik heb mijn haar zo vaak geverfd in alle kleuren die je je maar kunt bedenken en op het moment dat ik het dan weer zat ben, verf ik het gewoon weer terug in mijn eigen kleur.

Ik heb het nu al bijna een jaar niet meer geverfd trouwens.
ja als je een egale kleur kiest gaat dat een stuk makkelijker dan wanneer je verschillende kleuren (als in blonde plukken)
duurt wel een tijdje voor die ontkleurde plukken weer net zoveel/lang pigment vasthouden als de rest.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:59:31 #21
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_92472808
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:40 schreef ad0rable het volgende:
Kinderen van 10 willen tegenwoordig al highlights.. :?
Mijn dochter van 6 had al één knaloranje extension in haar haar :X (gekregen van een kapster met een veel te grote mond }:| )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 7 februari 2011 @ 20:04:47 #22
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_92473103
Maar TS, als je van jezelf donkere haren hebt, zal lichte haarmascara nauwelijks zichtbaar zijn.

Je zou dus wel aan je moeder kunnen vragen of je een paar extensions mag. Dan kleur je je haar niet maar heb je toch plukjes met een andere haarkleur. Je betaalt echter wel iets van 5 euro per extension.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_114778904
Hee ik weet dat hier al 536 dagen niet meer op gereageerd is, maar toch hoop ik dat de mensen die graag haar mascara willen kopen..

Ik weet waar je dat kunt kopen.. namelijk bij de Clair's dat is een winkel die in Arnhem is en in andere steden. Je kunt dat daar krijgen voor ¤3,50 per tubbertje krijgen in het Rood, Blauw, Paars en Roze...

Het heet: Monster High Neon Hair Mascara.
Ik heb het zelf nog niet, maar ik wil het deze week gaan halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')