abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 6 februari 2011 @ 18:35:54 #1
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92420688
Na eerst te keer zijn geweest in een woning van een der broeders kwam ik met mijn metgezellen in mijn ondertussen bekend geworden uitgaanscentrum.
We plaatsten onze metalen rijdieren na de stalling. Vervolgens zagen we ze aankomen. Schoonheden die zelfs modellen als Adriana Lima en Doutzen Kroes in verlegenheid brachten.
Ik gok dat ze rond het 17e / 18e leefjaar zaten dus waren ze gerijpt door de natuur. Hun heup/borst verhouding klopte precies zoals ik in een documentaire zag op National Geographic.

We liepen met z'n 5en achter de dochters van Venus aan, een kroeg in. De dames kwamen er makkelijk in nadat de portier met een grote smerige smile naar hun boezems en derrière had gekeken. Toen wij dezelfde taverne wouden betreden hield de portier ons tegen. Hij sprak de woorden: 'Wachten het is vol.' Waarop een van mijn metgezellen hem meteen van repliek diende: 'Waarom mochten die bimbo's er wil in dan?'. De portier keek kwaad, maar gaf toe. Eenmaal in de kroeg keken we rond waar de jonge Afrodites heen waren gegaan. Die waren nu even uit het zicht verdwenen. We vonden daarentegen wel een plaatsje dus gingen we daar zitten.

Nu moest ik zoals altijd het eerste biertje ophalen. Maar dit keer had ik het geluk aan mijn zij. Aan de bar zat 1 van de pracht exemplaren die ik eerder die avond zag. Ik kwam er wat aarzelend bijstaan en ze keek om omdat ik dr 'per ongeluk' aan stootte. Ze lachte en ik gaf mijn gebruikelijke vriendelijke glimlach als antwoord. Een vriendin van haar begon in dr oor te fluisteren en ze lachten met harde toon. Geschrokken van die lach, 20cm van mijn oor af keek ik naar de dames. Ze keken allebei naar mij.

Toen tikte de barvrouw tegen mijn hand. Verschrikt zei ik; ‘ja ‘uuhm 5 bier!’ De vriendin van de jonge Venus zei tegen mij: Wat heb je een leuk overhemd aan. Waar ik fel op reageerde ‘dank je, dat ik kan van jou kleren niet zeggen’. Dit zei ik met een gemene glimlach, waarop zij mij een por op mijn arm gaf en gniffelde. Maar ik aimde mijn vizier niet op deze deerne, dus zei ik ‘Heb je het bord niet gezien bij de deur? Daar staat verboden voor honden op.' Dit kon ze niet waarderen en ze liep weg. Nu kon ik mij richten op het lekkere wijf.

Dit liep perfect, ik was helemaal op dreef. Was de paljas, perfecte combinatie. Ze moest lachen om al mijn grapjes en trucjes. Na 10minuten praten was ze helemaal wild van mij, ze begon me overal te betasten, ik voelde me groots. We begonnen te zoenen en te doen. Toen nam ik even afscheid van haar en zei dat ik even wegging. Ik liep weer naar mijn maten en vertelde het hele verhaal, ik kreeg meteen respect van alle kanten. Eindelijk was ik de man

Na 15minuten ging ik weer terug naar het meisje, ze had al drinken voor me gehaald dus dat was mooi meegenomen, ik lustte nog wel zo’n gele rakker! ‘Rosine mag ik je wat vragen?’ zei ik vervolgens. ‘ jij mag me alles vragen Nick’ zei ze gretig. 'Heb je een natte kut?' Verbaasd keek ze naar mij ‘Heeeeeh wat?’ ‘Tis een simpele vraag’ zei ik. ‘of hij is nat of hij is droog, er is geen tussenweg’. ‘Ja mijn kut is redelijk nat’ zei ze hierop. ‘In dat geval kun je met mij mee naar huis, als je er baat bij hebt’. Nou hier zei Rosine geen nee tegen! We pakten onze fietsen en reden op de 3e versnelling naar mijn huis. Dit gaat nog wat worden dacht ik verlekkerd.

Nu het klacht moment:
We fietsten nu over een viaduct, waaronder een kanaal zit. En gister waren er stevige rukwinden, dus er kwam een snoeiharde op dat moment. Waardoor ik de macht op het stuur verloor.Dus ik duikelde achterover met een driedubbele achterwaartse salto’s het kanaal in. Rosine een schijnbaar ervaren fietser had hier geen last van. Ik lag nu in het kanaal te spartelen, en aangezien ik aardig dronken was kon ik niet meer goed zwemmen, dus ging steeds met mijn hoofd koppie onder. ‘HELP HELP’ schreeuwde ik. Rosine dook nu het kanaal in. Ik lag al ergens 2 meter onder water, ze dook overal naar onder maar kon mij maar niet vinden. Gelukkig kon ik nog net één stuiptrekking maken en toen raakte ik bewusteloos. Nu had ze me te pakken. Ze sleepte mij aan wal en gaf mij mond-op-mondbeademing .

Ik kwam godzijdank weer ter aarde. ‘Zo dat was heftig’ zei ik. ‘Vertel mij wat, ik ga lekker thuis bij de kachel opdrogen met wat warme chocolade melk’ zei Rosine. Na nog wat praten vertrok ze nu dus naar haar eigen huis. Dus Rosine met haar natte kut was weg, wederom faal ik.

Rosine als je dit leest. Mijn moeder heeft een bloemetje gestuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door hakunamatafaka op 07-02-2011 17:42:02 ]
pi_92420824
Metalen rijdieren :D _O_

Tevens
quote:
tl;dr
My dials are pupillated.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:44:23 #3
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92421158
90% is waargebeurd. Misschien een paar dingetjes lichtelijk overdreven maar geloof me. Ik ga geen bullshit verhalen schrijven.
pi_92421392
Samenvattig zonder het geheel gelezen te hebben: TS deed een poging bij de vrouwtjes en faalde daarin....eigenlijk dus niets nieuws voor een gemiddelde FOK!er. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 18:51:14 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_92421486
Redelijk goed verhaal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_92421621
Ach, best leuk om te lezen. Goed topic.
pi_92421679
Fokkers komen toch niet buiten??
pi_92421848
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Redelijk goed verhaal.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:58:25 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_92421869
Opgeruimd.
Niet reageren als je de OP niet hebt gelezen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_92421886
Mensen die denken dat dit verzonnen is :') Zeker van die 30 jarige maagden die op hun zolderkamertje WoW spelen :')!
pi_92421965
quote:
Op zondag 6 februari 2011 18:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
90% is waargebeurd. Misschien een paar dingetjes lichtelijk overdreven maar geloof me. Ik ga geen bullshit verhalen schrijven.
Ya'rly
Eastside, Westside, Genocide
pi_92421973
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Kwalberto het volgende:
Mensen die denken dat dit verzonnen is :') Zeker van die 30 jarige maagden die op hun zolderkamertje WoW spelen :')!
als ik dat zou zijn, zou ik ook hele dagen dit soort topic verzinnen ja.
.
pi_92422012
Leuk zeg :O
pi_92422037
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Leuk zeg :O
  zondag 6 februari 2011 @ 19:03:14 #15
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92422119
Ja jullie losers maken dat soort shit niet mee he.
pi_92422167
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja jullie losers maken dat soort shit niet mee he.
In een gracht flikkeren en geen chick kunnen scoren? Nee, inderdaad, dat maak ik niet mee.
It's you my love, you who are the stranger
  zondag 6 februari 2011 @ 19:05:14 #17
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92422218
EN dat leeft op deze wereld.
pi_92422252
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja jullie losers maken dat soort shit niet mee he.
Jij ook niet.
pi_92422284
Goed verhaal. Kreeg even een deja vu momentje. Heb zoiets ook ongeveer meegemaakt. Al ben ik dan niet in het kanaal gevallen, maar heb Rosine in haar natte kut genomen.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:08:17 #20
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
  zondag 6 februari 2011 @ 19:09:25 #21
332810 Sloeber94
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_92422431
quote:
3s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
. Eindelijk was ik de man

Opmerking is nee..

Tevens, geniaal stukje en gigantisch balen voro je, maar als die chick je leuk vindt kun je haar altijd nog een keer ketsen toch?
pi_92422434
quote:
3s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hij sprak de woorden: 'Wachten het is vol.' Waarop een van mijn metgezellen hem meteen diende van repliek: 'Waarom mochten die bimbo's er wil in dan?'. De portier keek kwaad, maar gaf toe.
Leuk verhaal, helemaal gelezen. Maar helaas gaat het hier al fout, want portiers geven nooit toe :')
Blaze with the fire that is never extinguished
  zondag 6 februari 2011 @ 19:11:36 #23
334302 Windows15
ik kom uit 2036
pi_92422510
Tering dacht ik de moeite te nemen om te lezen wordt dit onzin niet eens verwijderd :r
  zondag 6 februari 2011 @ 19:12:35 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_92422560
Goed verhaal :D

Altijd vet om te lezen tijdens het werk :7
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 6 februari 2011 @ 19:13:08 #25
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92422575
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Maikuuul het volgende:
Goed verhaal :D

Altijd vet om te lezen tijdens het werk :7
maikuuul doet wat van werk?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')