Het was voor degrotepeterquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Chandler het volgende:
Welke site?
En ik heb deze gevonden
http://bunnyfire.co.uk/projects/picbox/
deze ziet er ook goed uit
is het niet handiger om de te grote afbeeldingen fysiek te resizen of host je ze niet allemaal zelf?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Chandler het volgende:
Ik ben opzoek naar een alternatief voor Lightbox (2) iets wat gewoon klein is en alleen te gebruiken is voor het popuppen van foto's (gecentreerd).
Echter zoek ik nog 1 extra toevoeging, dat is wanneer het plaatje bv 2000x2000 is deze geresized wordt zodat het plaatje goed zichtbaar is en zonder te scrollen weer weg te klikken is
Anyone?
Don't do that!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Chandler het volgende:
Ik ben opzoek naar een alternatief voor Lightbox (2) iets wat gewoon klein is en alleen te gebruiken is voor het popuppen van foto's (gecentreerd).
Echter zoek ik nog 1 extra toevoeging, dat is wanneer het plaatje bv 2000x2000 is deze geresized wordt zodat het plaatje goed zichtbaar is en zonder te scrollen weer weg te klikken is
Anyone?
Resize het, maar maak het plaatje aanklikbaar. Wanneer je er dan op drukt word je doorgestuurd naar het originele formaat. Op deze manier kun je nog steeds je plaatje aanbieden in originele grote.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Chandler het volgende:
@dirkjo; een plaatje van 2000x2000 hoeft maar 1mb te zijn hoor maar wil graag foto's aanbieden aan gebruikers die hun maximale grootte van het scherm benutten!
Maar resizen is idd een optie maar dan nog wil ik het formaat minimaal 1280x1024 houden om de kwaliteit te kunnen waarborgen
Idd. En dan zou het helemaal af zijn als je het als attachment meestuurt in de response zodat de persoon een "save as" scherm te zien krijgt. (ipv een nieuw scherm inladen ofzo)quote:Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Resize het, maar maak het plaatje aanklikbaar. Wanneer je er dan op drukt word je doorgestuurd naar het originele formaat. Op deze manier kun je nog steeds je plaatje aanbieden in originele grote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |