abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92406241
Ik ben opzoek naar een alternatief voor Lightbox (2) iets wat gewoon klein is en alleen te gebruiken is voor het popuppen van foto's (gecentreerd).

Echter zoek ik nog 1 extra toevoeging, dat is wanneer het plaatje bv 2000x2000 is deze geresized wordt zodat het plaatje goed zichtbaar is en zonder te scrollen weer weg te klikken is ;)

Anyone?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_92411810
Maar hoezo kan je geen lightbox gebruiken dan? Misschien dat het dan makkelijker is om een alternatief aan te geven.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_92412338
PrettyPhoto of Lytebox.

De eerste resized.
pi_92415949
Zelf vind ik ShadowBox een heel mooi alternatief, ik gebruik hem zelf ook op mijn site
http://www.petererinkveld.nl
(is nog in de bouw =])

Een hele minimal en lekker strakke lightbox, maargoed het moet natuurlijk ook bij de stijl van je website passen.

Kijk anders ook naarFancyBox
Mijn online Portfolio:
http://www.petererinkveld.nl
pi_92424300
Je website aangeven als W3C CSS Validated terwijl het dat niet is is wel slecht eh :p
---
pi_92424456
Welke site? :P

En ik heb deze gevonden

http://bunnyfire.co.uk/projects/picbox/

deze ziet er ook goed uit :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_92424525
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Chandler het volgende:
Welke site? :P

En ik heb deze gevonden

http://bunnyfire.co.uk/projects/picbox/

deze ziet er ook goed uit :)
Het was voor degrotepeter :)
---
pi_92425370
quote:
15s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Chandler het volgende:
Ik ben opzoek naar een alternatief voor Lightbox (2) iets wat gewoon klein is en alleen te gebruiken is voor het popuppen van foto's (gecentreerd).

Echter zoek ik nog 1 extra toevoeging, dat is wanneer het plaatje bv 2000x2000 is deze geresized wordt zodat het plaatje goed zichtbaar is en zonder te scrollen weer weg te klikken is ;)

Anyone?
is het niet handiger om de te grote afbeeldingen fysiek te resizen of host je ze niet allemaal zelf?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:06:28 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_92425408
Resize die plaatjes man :')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_92425495
quote:
15s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Chandler het volgende:

Anyone?
Don't do that!
Mensen moeten wachten tot het plaatje volledig is geladen. Aangezien een plaatje van 2000*2000 al snel vele MB's groot kan zijn moeten mensen (met een slome internet verbinding) erg lang wachten tot het plaatje is geladen
pi_92428444
@dirkjo; een plaatje van 2000x2000 hoeft maar 1mb te zijn hoor maar wil graag foto's aanbieden aan gebruikers die hun maximale grootte van het scherm benutten!

Maar resizen is idd een optie maar dan nog wil ik het formaat minimaal 1280x1024 houden om de kwaliteit te kunnen waarborgen :)
Like trump...
pi_92429022
quote:
4s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef Chandler het volgende:
@dirkjo; een plaatje van 2000x2000 hoeft maar 1mb te zijn hoor maar wil graag foto's aanbieden aan gebruikers die hun maximale grootte van het scherm benutten!

Maar resizen is idd een optie maar dan nog wil ik het formaat minimaal 1280x1024 houden om de kwaliteit te kunnen waarborgen :)
Resize het, maar maak het plaatje aanklikbaar. Wanneer je er dan op drukt word je doorgestuurd naar het originele formaat. Op deze manier kun je nog steeds je plaatje aanbieden in originele grote.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:58:40 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_92429179
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:56 schreef dirkjo het volgende:

[..]

Resize het, maar maak het plaatje aanklikbaar. Wanneer je er dan op drukt word je doorgestuurd naar het originele formaat. Op deze manier kun je nog steeds je plaatje aanbieden in originele grote.
Idd. En dan zou het helemaal af zijn als je het als attachment meestuurt in de response zodat de persoon een "save as" scherm te zien krijgt. (ipv een nieuw scherm inladen ofzo) :)
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_92435561
Idee is goed maar gaat vooral om gewoon display van het plaatje, maar zal nu gewoon inbouwen dat plaatjes automatisch geresized worden naar 1280x1024. Groot genoeg en origineel kan ik altijd nog ergens anders opslaan :)
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')