abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 februari 2011 @ 14:11:44 #176
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92767138
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 14:02 schreef staticdata het volgende:

[..]

je kan niet alles hebben ;-). Kaartjes voor deze wedstrijd waren al prijzig. Omdat je redelijk goede plekken wilt hebben betaal je vrij veel. Voor de wedstrijd tegen de lakers gingen de prijzen voor 186 dollar voor de slechtste plekken.

Maar kan wel zeggen dat ik Blake Griffin heb gezien. Mannetje waar we nog veel van gaan horen.
Tof! _O_ Hoeveel kosten jou kaartjes dan en waar zat je? Onderste ring?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_92767493
Nee zat op ring 200. heb je prima zicht. Kaartjes (2e hands van seizoenhouder die niet ging) voor ¤150,- p.p.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:02:29 #178
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_92772036
Als dit geen voetbalervaring is:

Verse andijvie-stamppot
Gepubliceerd op 14 februari 2011 - 12:00
De wedstrijd tussen Jong Feyenoord en Jong FC Groningen wordt vanavond voor de verandering eens niet op Woudestein, maar op Varkenoord gespeeld. Dit op verzoek van Mario Been, die wilde de beloften liever op echt gras zien spelen dan op het kunstgras van Excelsior.

En hoewel de kantine van Woudestein ook altijd gezellig is, komt deze verplaatsing gezien het aanvangstijdstip van half zeven wel goed uit: De warme maaltijd thuis kan worden overgeslagen, want voor het luttele bedrag van 4 euro kunt u bij ons aan de bar een heerlijke verse andijvie-stamppot met een bal gehakt bestellen.
  maandag 14 februari 2011 @ 17:01:07 #179
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
  maandag 14 februari 2011 @ 18:25:31 #181
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92779250
quote:
Wat denk je dat ik boven je postten. :')
pi_92782901
quote:
:D

Direct linkje is toch makkelijker :P
pi_92783528
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:25 schreef ursel het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik boven je postte. :')
Op mijn gsm kreeg ik er geen video bij dus ik denk, ik maak het even makkelijk voor de kijkers thuis. ;)
pi_92784642
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef Stefan740 het volgende:
Hee Homooooo's!

Sorry om jullie ermee lastig te vallen maar als jullie 10 minuutjes over hebben: http://kloeg.com/
Afstudeerscriptie van me zus is het, ik heb haar meegeholpen met de vragenlijst en heb beloofd mensen te helpen ronselen :)
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef Stefan740 het volgende:
Hee Homooooo's!

Sorry om jullie ermee lastig te vallen maar als jullie 10 minuutjes over hebben: http://kloeg.com/
Afstudeerscriptie van me zus is het, ik heb haar meegeholpen met de vragenlijst en heb beloofd mensen te helpen ronselen :)
done :)
pi_92791545
Rick van der Boog _O- Bij Voetbal International de uitleg over wat die vent allemaal bij elkaar liegt _O- :D :')
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_92794623
Die directeur van Ajax en aandeelhouder bij dat Borsato drama bedrijf? Ik heb het opgenomen en ga het morgen kijken.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:10:24 #187
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_92807023
quote:
Mooi gebaar Feyenoord!
Gepubliceerd op 14 februari 2011 - 20:00
Waar we eerder vanavond nog kritisch waren op Feyenoord inzake het spandoekenbeleid in De Kuip, zijn we nu ook de eerste om de club een pluim te geven. In samenwerking met uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International heeft Feyenoord namelijk een mooi gebaar voor alle seizoenkaarthouders in petto.

Een biografie van Coen Moulijn voor alle seizoenkaarthouders

In samenwerking met uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International zal Feyenoord iedereen die zijn seizoenkaart aanhoudt en diegenen die vóór 1 juni 2011 een seizoenkaart aanschaffen voor het seizoen 2011-2012 een uniek exemplaar van de geactualiseerde biografie van Coen Moulijn schenken. De club wil hiermee zowel vaste als nieuwe seizoenkaarthouders bedanken voor hun steun en trouw. Tegelijkertijd brengen Feyenoord en uitgeverij De Buitenspelers / Voetbal International hiermee een prachtig eerbetoon aan de voetballer die ontegenzeggelijk de beste Feyenoorder óóit was en zal blijven.

Dit unieke geschenk voor de supporters is de uitkomst van een hechte samenwerking tussen de uitgever van het boek en Feyenoord. De biografie van Coen Moulijn is niet alleen een geste in de richting van het trouwe supporterslegioen, maar ook een bijzonder gebaar naar Adrie Moulijn-Paauwe, de weduwe van Coen. Dankzij de samenwerking tussen de uitgever, de auteurs die meegewerkt hebben aan het boek, de club en sponsors zal mevrouw Moulijn aan de tweede druk van het boek over haar man gegarandeerd een bedrag met vijf nullen overhouden.

De biografie van de op 4 januari overleden Mister Feyenoord verscheen oorspronkelijk in het najaar van 2009 en wordt nu uitgebreid met bijna 100 bladzijden. Daarin wordt uiteraard ook uitvoerig stilgestaan bij de indrukwekkende uitvaart van de Rotterdamse publiekslieveling. Het boek kost in de winkel 59 euro, maar wordt door Feyenoord nu dus cadeau gedaan aan de naar schatting 30.000 vaste klanten. Bijzonder is dat alle huidige seizoenkaarthouders die hun kaart ook voor komend seizoen aanhouden hun naam in een speciale bijlage achterin het boek zullen kunnen terugvinden. Op die wijze wil Feyenoord nog eens extra laten zien hoeveel de trouwe steun van haar vaste aanhang voor de club betekent, zeker in het huidige sportief lastige jaar. Het maakt deze bijzondere uitgave van de biografie van de legendarische linksbuiten alleen nog maar specialer.

Het idee voor het schenken van de Coen Moulijn-biografie is afkomstig van directeur Matty Verkamman van uitgeverij De Buitenspelers. De uitgever is er verrukt over dat Feyenoord zijn plan op een zeer voortvarende wijze heeft opgepikt en eind vorige week ook financieel mogelijk maakte. Verkamman: Iedereen weet dat Feyenoord momenteel niet in het geld zwemt. Ook om die reden vind ik het fantastisch dat de club nu toch het voortouw heeft genomen om Coen op deze manier nogmaals een eresaluut te geven. In mijn oorspronkelijke opzet was ook een bedrag voor Feyenoord opgenomen, maar de club wilde absoluut geen euro aan het boek verdienen. Sterker, Feyenoord heeft zelf een heel mooi bedrag voor het produceren van deze bijzondere biografie beschikbaar gesteld. Het is een prachtig gebaar in de richting van de fans en ook voor Adrie Moulijn ben ik ontzettend blij dat ons initiatief is overgenomen. Overigens zal een kleine oplage van dit geactualiseerde boek ook te koop zijn voor mensen die geen seizoenkaart hebben. In de opbrengst van dat segment deelt ook Adrie Moulijn mee.

Feyenoord is momenteel bezig met de voorbereiding van een uitgebreide mailing over de seizoenkaarten voor het seizoen 2011-2012. Vast staat dat de prijzen en de voorwaarden van de seizoenkaarten bij Feyenoord in ieder geval gelijk zullen blijven. Nadere informatie over verlenging van de seizoenkaart krijgen seizoenkaarthouders en vaste relaties bij de mailing die naar verwachting komende maand op de mat zal vallen. Te zijner tijd zal ook via de website www.feyenoord.nl meer informatie volgen.
Mooi initiatief. Jammer dat ik er al 1 heb :P

EDIT:
100 extra pagina's, nieuwe versie dus de oude (die ik heb) gaat maar door naar een collega (zoontje, 10 jaar, Feijenoordsupportertje :D)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:11:08 #188
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92809327
quote:
'Downloadgids' FTD stopt per 1 maart

Downloadcommunity FTD gaat per 1 maart op zwart. Dit op last van de rechtbank in Haarlem, hoewel FTD in het vonnis tegen de zaak tegen BREIN op vrijwel alle punten gelijk kreeg.

Downloaden van films en muziek is in Nederland legaal. Ook het aanbieden van een 'tvgids' over downloads is legaal. Uploaden echter niet en volgens de rechtbank stimuleert FTD het uploaden naar Usenet. Dit zou blijken uit meldingen van 'spotters' die een download aankondigden. Ook het kudo's systeem droeg volgens de rechter bij aan het stimuleren van uploads.

FTD ziet geen andere mogelijkheid de toko te sluiten, onder meer vanwege de hoge dwangsommen en de kosten van een hoger beroep dat jaren kan duren.

Bovendien zou de rechtbank kunnen afdwingen dat FTD gedurende het hoger beroep op zwart moet. De rechter bepaalde al dat FTD binnen een maand moet stoppen. FTD werd negen jaar geleden opgericht om downloaders een gids te geven over downloads. Je kon niet rechtstreeks vanaf FTD downloaden.

Momenteel stappen downloaders massaal over op de nieuwe luis in de pels van Tim Kuik, Spotnet. Spotnet is soortgelijk van opzet als FTD, maar werkt met een gedecentraliseerde database. Omdat de database onder meer op usenet zelf wordt opgeslagen en op die manier door duizenden servers, en zelfs google groups, wordt opgeslagen is het zo goed als onmogelijk deze offline te halen. Ook is van de software de broncode beschikbaar. Zou de maker van de software gevonden worden kan hij onmogelijk de code offline halen omdat een volgende programmeur het dan eenvoudigweg zou over nemen.

Updates op Spotnet volgen kan via http://twitter.com/#!/spotned
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:52:28 #189
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92813410
E
quote:
Op dinsdag 15 februari 2011 10:11 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

jammer dat ftd op zwart gaat. Spotnet is een goede vervanger maar er kan nog heel wat verbeterd worden. Ftaclub is ook een goed alternatief, ben er al member sinds 2009.
pi_92827609
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef Viro het volgende:
E

[..]

jammer dat ftd op zwart gaat. Spotnet is een goede vervanger maar er kan nog heel wat verbeterd worden. Ftaclub is ook een goed alternatief, ben er al member sinds 2009.
Ik ben lid van FTA vanaf het eerste moment. Ze liggen nu ook onder vuur en provider heeft hosting opgezegd. Ze zijn nu zwervende maar ik verwacht niet dat het lang gaat duren. :'(
  woensdag 16 februari 2011 @ 07:45:11 #192
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_92854815
Milan :r
Gatusso :r
Vaart _O_
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:27:27 #193
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92855205
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 07:45 schreef Keltie het volgende:
Milan :r
Gatusso :r
Vaart _O_
Flamini :r
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 16 februari 2011 @ 08:32:05 #194
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_92855272
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Flamini :r
Ook jah, wat een mafkees :')
pi_92855368
Maar ja, gele kaart dus scheids heeft t beoordeeld :') Achteraf schorsen voor de rest vh seizoen :W

Oh ja; Stuntelaar :')

Vanavond iemand zin om naar de Irish Pub te komen? :9 Beetje Barca kijken *O*
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_92855394
Gatusso... Randdebiel.


@Fer, helaas ben niet in den lande.
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:20:11 #197
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_92856108
Ah er is weer gevoetbald :P
Even teletekst kijken :Y
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:36:54 #198
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_92856432
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ah er is weer gevoetbald :P
Even teletekst kijken :Y
Hoi Diamond :W
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:54:41 #199
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_92856895
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 08:38 schreef FJD het volgende:

Vanavond iemand zin om naar de Irish Pub te komen? :9 Beetje Barca kijken *O*
Ik kijk gewoon thuis ;) Have Fun!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_92856923
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 09:36 schreef ursel het volgende:
Hoi Diamond :W
_O-
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')