abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92349389
Ik ben zelf een man en ik zit de laatste tijd over het volgende rond te tobben:

Ik kwam de laatste tijd tot de ontdekking dat ik als man zijnde een hele sterke intuïtie heb over de mensen om mij heen. Eigenlijk heb ik dat gevoel wel altijd wel gehad. Zo had ik altijd wel in een discotheek het gevoel welk meisje mij leuk vond. Echter ik twijfelde heel erg aan mijn intuïtie. Mede doordat ik veel dronk/blowde en verlegen ben zei ik tegen mijzelf dat ik het me allemaal inbeeldde en deed ik er verder niets mee. Achteraf kwam ik er dan wel via dat dat meisje me toch wel leuk vond :( Laatst had ik een eye opener van hier tot tokio. Ik kwam op mijn werk en we haiden werkbezoek van een of andere hoge pief. Dus ik stel me voor aan die gast, op een gegeven heb ik een raar gevoel, ik kan het niet omschrijven. Van die gast is waarschijnlijk niet hetero. Ik ff hem gegoogled, en ja hoor die vent is homo. Dus ik zo _O- mijn intuitie klopt best goed.

Nou zit ik met het volgende probleem: Als ik een vrouw aan het versieren ben ga ik onwijs aan mezelf twijfelen. Dit omdat ik het ene hoor van een vrouw en het andere qua gevoel heb. Wat denken jullie welke van de 2 moet ik volgen?

Gr
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:45:05 #2
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_92350003
Denk dat je inderdaad meer gewicht moet geven aan de acties dan de woorden van de vrouw in kwestie. Mijn ervaring is dat die elkaar nog wel eens willen tegenspreken.
Verder kan je al veel twijfel wegnemen door je focus te richten op de interactie zelf. Dus echt oprecht nieuwsgierig zijn naar wat zij te vertellen heeft en jezelf dan afvragen of jij het echt boeiend vindt wat zij vertelt. Daardoor bij jij in feite diegene die 'keurt' of je haar leuk genoeg vindt waardoor al een stuk onzekerheid van je afvalt omdat je je niet constant bezig houdt met wat zij van je vindt.
pi_92352105
Gewoon je gevoel volgen.
It's up to me now, turn on the bright lights..
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:26:25 #4
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92352343
Mannelijke intuitie? :')

De metrosexualisering is bij dezen voltooid.
J. <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')