abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 april 2011 @ 16:01:22 #276
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_95026204
Ik snap die van: komt een man bij de dokter,zegt ie ruim je het ook even op?

Niet..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_95026225
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik snap die van: komt een man bij de dokter,zegt ie ruim je het ook even op?

Niet..
:')
Random number generator:
8
  maandag 4 april 2011 @ 16:05:01 #278
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95026377
quote:
Op maandag 4 april 2011 16:01 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik snap die van: komt een man bij de dokter,zegt ie ruim je het ook even op?

Niet..
komt er een man (klaar) bij de dokter...
zo goed?
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  maandag 4 april 2011 @ 16:06:14 #279
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_95026427
Laten we alle moppen gaan uitleggen in dit topic. Zoals gewoonlijk; TS begint.
pi_95026447
Twee zwervers lopen over een landweggetje, stuiterend van kant naar kant, vaag van de honger. Opeens zien ze een boerderij!

Met een sukkeldrafje gaan ze erop af en kloppen op de deur. Dan doet er een boerin open, maar wat voor een: lelijk, lelijk,grote

etterende zweren, klittend vet haar, een gescheurde vieze jurk, oksels als een regenwoud en stinkend als een nertsenfarm.

Heeft u iets te eten voor ons?" vragen de zwervers. "Jawel," antwoordt de vleesgeworden oerboleet, "maar dan moet je me nadien

wel een beurt geven!"

De ene zwerver wendt zich af, dikke tranen wenend om zoveel onrecht.

De andere zegt: "Dat is goed!" en gaat mee naar binnen. En vreten dat hij doet! Na een uur is de koelkast leeg en de zwerver vol.

Hoopvol glimmend pakt de boerin hem bij de hand, loodst hem mee naar de hooiberg en begint zich te ontkleden. "Mijn god," denkt de

zwerver, "dit is te erg, hoe kom ik hier levend en vooral niet geinfecteerd vanaf?"

Terwijl de boerin ruftend van voorpret achterover leunt, valt zijn oog op een forse maiskolf. "Een geschenk uit de hemel!" denkt hij,

en gaat met de kolf aan de slag.

Nadat de vleesklomp klauwend en krijsend is klaargekomen, werpt hij de kolf achter de hooiberg en gaat zijn weegs.

Even later komt hij zijn collega tegen. "En, lekker gegeten?" vraagt die. "Heerlijk," zegt hij, "maar jij?"

"Oh, zalig! Ik zit achter een hooiberg te bidden, valt er zo een warme maiskolf uit de hemel, met duimendik boter erop!"
  maandag 4 april 2011 @ 16:10:35 #281
295731 mc-Piel
Haat Trollscience
pi_95026615
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee zwervers lopen over een landweggetje, stuiterend van kant naar kant, vaag van de honger. Opeens zien ze een boerderij!

Met een sukkeldrafje gaan ze erop af en kloppen op de deur. Dan doet er een boerin open, maar wat voor een: lelijk, lelijk,grote

etterende zweren, klittend vet haar, een gescheurde vieze jurk, oksels als een regenwoud en stinkend als een nertsenfarm.

Heeft u iets te eten voor ons?" vragen de zwervers. "Jawel," antwoordt de vleesgeworden oerboleet, "maar dan moet je me nadien

wel een beurt geven!"

De ene zwerver wendt zich af, dikke tranen wenend om zoveel onrecht.

De andere zegt: "Dat is goed!" en gaat mee naar binnen. En vreten dat hij doet! Na een uur is de koelkast leeg en de zwerver vol.

Hoopvol glimmend pakt de boerin hem bij de hand, loodst hem mee naar de hooiberg en begint zich te ontkleden. "Mijn god," denkt de

zwerver, "dit is te erg, hoe kom ik hier levend en vooral niet geinfecteerd vanaf?"

Terwijl de boerin ruftend van voorpret achterover leunt, valt zijn oog op een forse maiskolf. "Een geschenk uit de hemel!" denkt hij,

en gaat met de kolf aan de slag.

Nadat de vleesklomp klauwend en krijsend is klaargekomen, werpt hij de kolf achter de hooiberg en gaat zijn weegs.

Even later komt hij zijn collega tegen. "En, lekker gegeten?" vraagt die. "Heerlijk," zegt hij, "maar jij?"

"Oh, zalig! Ik zit achter een hooiberg te bidden, valt er zo een warme maiskolf uit de hemel, met duimendik boter erop!"
Nee :) .

Je enter blijft trouwens hangen.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
pi_95026929
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een koe?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95027804
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 09:29 schreef mime_negert het volgende:
Wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Of toch du vader?
  maandag 4 april 2011 @ 16:38:36 #284
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95028027
Hoe noem je een schuur vol dode negers?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  maandag 4 april 2011 @ 16:50:05 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_95028649
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:05 schreef Rollufie het volgende:
Ach eentje dan...
Hoe krijg je 40 joden in een lada?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe krijg je ze weer uit de Lada?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 4 april 2011 @ 16:58:34 #286
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_95029075
Eigenlijk moet je de clou van deze grap uitbeelden maar jullie snappen 'm ook wel als ik 'm typ. Kun je 'm zelf wel inbeelden en zelf doen als je 'm aan iemand wil vertellen.

Een vrouw gaat naar de dokter omdat ze nogal flink uit haar kut stinkt.
Bij de dokter aangekomen zegt ze "Dokter ik heb een stink kut"
Nou zegt de dokter "ga maar even liggen dan zal ik eens kijken"
Die dokter kijken en hij valt bijna flauw van de lucht wat eruit komt.
Nou zegt hij "hier heb ik een zalfje die moet je 's ochtends en 's avonds erop smeren en na een week moet het over zijn"
Dus die vrouw naar huis en doet netjes wat haar is opgedragen door de dokter.

Na een week is die lucht nog steeds niet te harden dus die vrouw weer terug.
Die dokter weer kijken en hij probeert het maar te wassen en probeert nog andere zalfjes maar niks helpt.

Dus die dokter vraagt of die vrouw ook misschien in god gelooft.
Die vrouw die is altijd al christelijk zegt ze dus de dokter stuurt haar naar de kerk om eens te bidden tot jezus en god.

Dus die vrouw een rok aan en hop naar de kerk. Bij de kerk gaat ze vooraan bij het jezus kruis op de knieën en ze gaat bidden. Tijdens haar bidden hoort ze ineens iets vallen op de grond.
Dus ze kijkt even om haar heen en ziet een grote roestige spijker liggen. Ze kijkt nogmaals om haar heen of er nog iemand anders is maar er is niemand. Dan kijkt ze omhoog en ziet ze Jezus aan het kruis hangen terwijl hij zijn neus dichthoudt met z'n vingers.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_95033565
Wat is het verschil tussen een kok en een homo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95067305
quote:
Eigenlijk moet je de clou van deze grap uitbeelden maar jullie snappen 'm ook wel als ik 'm typ. Kun je 'm zelf wel inbeelden en zelf doen als je 'm aan iemand wil vertellen.

Een vrouw gaat naar de dokter omdat ze nogal flink uit haar kut stinkt.
Bij de dokter aangekomen zegt ze "Dokter ik heb een stink kut"
Nou zegt de dokter "ga maar even liggen dan zal ik eens kijken"
Die dokter kijken en hij valt bijna flauw van de lucht wat eruit komt.
Nou zegt hij "hier heb ik een zalfje die moet je 's ochtends en 's avonds erop smeren en na een week moet het over zijn"
Dus die vrouw naar huis en doet netjes wat haar is opgedragen door de dokter.

Na een week is die lucht nog steeds niet te harden dus die vrouw weer terug.
Die dokter weer kijken en hij probeert het maar te wassen en probeert nog andere zalfjes maar niks helpt.

Dus die dokter vraagt of die vrouw ook misschien in god gelooft.
Die vrouw die is altijd al christelijk zegt ze dus de dokter stuurt haar naar de kerk om eens te bidden tot jezus en god.

Dus die vrouw een rok aan en hop naar de kerk. Bij de kerk gaat ze vooraan bij het jezus kruis op de knieën en ze gaat bidden. Tijdens haar bidden hoort ze ineens iets vallen op de grond.
Dus ze kijkt even om haar heen en ziet een grote roestige spijker liggen. Ze kijkt nogmaals om haar heen of er nog iemand anders is maar er is niemand. Dan kijkt ze omhoog en ziet ze Jezus aan het kruis hangen terwijl hij zijn neus dichthoudt met z'n vingers.
Lang geleden dat ik zo'n KUT mop heb gelezen!!
pi_95067599
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Eigenlijk moet je de clou van deze grap uitbeelden maar jullie snappen 'm ook wel als ik 'm typ. Kun je 'm zelf wel inbeelden en zelf doen als je 'm aan iemand wil vertellen.

Een vrouw gaat naar de dokter omdat ze nogal flink uit haar kut stinkt.
Bij de dokter aangekomen zegt ze "Dokter ik heb een stink kut"
Nou zegt de dokter "ga maar even liggen dan zal ik eens kijken"
Die dokter kijken en hij valt bijna flauw van de lucht wat eruit komt.
Nou zegt hij "hier heb ik een zalfje die moet je 's ochtends en 's avonds erop smeren en na een week moet het over zijn"
Dus die vrouw naar huis en doet netjes wat haar is opgedragen door de dokter.

Na een week is die lucht nog steeds niet te harden dus die vrouw weer terug.
Die dokter weer kijken en hij probeert het maar te wassen en probeert nog andere zalfjes maar niks helpt.

Dus die dokter vraagt of die vrouw ook misschien in god gelooft.
Die vrouw die is altijd al christelijk zegt ze dus de dokter stuurt haar naar de kerk om eens te bidden tot jezus en god.

Dus die vrouw een rok aan en hop naar de kerk. Bij de kerk gaat ze vooraan bij het jezus kruis op de knieën en ze gaat bidden. Tijdens haar bidden hoort ze ineens iets vallen op de grond.
Dus ze kijkt even om haar heen en ziet een grote roestige spijker liggen. Ze kijkt nogmaals om haar heen of er nog iemand anders is maar er is niemand. Dan kijkt ze omhoog en ziet ze Jezus aan het kruis hangen terwijl hij zijn neus dichthoudt met z'n vingers.
Ik wil de tijd die ik erover heb gedaan om dit te lezen terug.
Of toch du vader?
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:39:54 #290
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95096461
Woordvoerder Japanse regering bedankt Nederland voor sturen reddingshonden...........: 'Ze waren heerlijk!'
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 5 april 2011 @ 23:33:08 #291
74056 crew  ToT
pi_95099685
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Che_ het volgende:
Woordvoerder Japanse regering bedankt Nederland voor sturen reddingshonden...........: 'Ze waren heerlijk!'
:') _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 08:32:08 #292
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_95107336
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Che_ het volgende:
Woordvoerder Japanse regering bedankt Nederland voor sturen reddingshonden...........: 'Ze waren heerlijk!'
_O-
  woensdag 6 april 2011 @ 08:34:28 #293
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_95107376
Wat valt je direct op als een hond en Alberto Stegeman naast elkaar zet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95119927
Je kent haar wel, dat meisje van 12 dat onlangs bevallen is, bezwangerd door haar pa?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  woensdag 6 april 2011 @ 17:07:52 #295
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_95126154
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef bushwackerish het volgende:
Wat is het verschil tussen Anne Frank en een pizza?

Een pizza schreeuwt niet in de oven.
Anne Frank is niet omgekomen in de gaskamer :{w
pi_95169983
Als ik dood ga, wil ik net als mijn opa rustig tijdens mijn slaap overlijden... Niet zo schreeuwend als de passagiers in zijn auto.
  donderdag 7 april 2011 @ 15:21:45 #297
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_95170051
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:07 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Anne Frank is niet omgekomen in de gaskamer :{w
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de gaskamer in haar gekomen is :@
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  donderdag 7 april 2011 @ 16:07:47 #298
202014 JJH
Knetter. O+
  donderdag 7 april 2011 @ 16:09:23 #299
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')