abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:38:35 #226
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_92376342
Hoe ruik het? :P
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 17:39:12 #227
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_92376364
Oh zie het al....Geen idee _O-
L'Enfer, c'est les autres.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 februari 2011 @ 17:57:32 #228
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92377030
Heeft iemand nog tips voor hoe ik m'n voeten een keer kan verwennen :? Heb nu nogal droge voeten, niet echt charming. Zomer komt er weer aan en dan wil ik wel een keer mooie voetjes hebben :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_92377434
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand nog tips voor hoe ik m'n voeten een keer kan verwennen :? Heb nu nogal droge voeten, niet echt charming. Zomer komt er weer aan en dan wil ik wel een keer mooie voetjes hebben :P
Lemony flutter voor het slapen gaan! O+
Of Volcano voetmasker, maar dat vond ik een rotklus om op mijn voeten te smeren zonder dat de halve huiskamer onder lag. :|W
Of een voetenbadje maken met een melt.
Met andere voetverzorgingsprodukten van Lush heb ik geen ervaring.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:09:58 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92377488
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 17:57 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand nog tips voor hoe ik m'n voeten een keer kan verwennen :? Heb nu nogal droge voeten, niet echt charming. Zomer komt er weer aan en dan wil ik wel een keer mooie voetjes hebben :P
Stepping stone!
En dan een lekker verfrissend cremetje, hebben ze ook wel bij onze dealer ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Frontpage zaterdag 5 februari 2011 @ 18:15:24 #231
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_92377677
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Lemony flutter voor het slapen gaan! O+
Of Volcano voetmasker, maar dat vond ik een rotklus om op mijn voeten te smeren zonder dat de halve huiskamer onder lag. :|W
Of een voetenbadje maken met een melt.
Met andere voetverzorgingsprodukten van Lush heb ik geen ervaring.
Ik las over Volcano en daar word ik niet echt vrolijk van :') Gedoe met zakjes en zo :{w

Lemony Flutter klinkt wel goed :) En ik heb geen badmelts, misschien toch eens naar kijken, ook al heb ik geen bad :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Stepping stone!
En dan een lekker verfrissend cremetje, hebben ze ook wel bij onze dealer ;)
Stepping Stone zag ik ook maar ik weet niet of ik scrubben onder m'n voeten lekker vind :P Maar daar kom ik ook maar op 1 manier achter :+

Ik ga maar weer wat dingen in m'n mandje gooien :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:26:43 #232
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_92378044
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik las over Volcano en daar word ik niet echt vrolijk van :') Gedoe met zakjes en zo :{w

Lemony Flutter klinkt wel goed :) En ik heb geen badmelts, misschien toch eens naar kijken, ook al heb ik geen bad :D

[..]

Stepping Stone zag ik ook maar ik weet niet of ik scrubben onder m'n voeten lekker vind :P Maar daar kom ik ook maar op 1 manier achter :+

Ik ga maar weer wat dingen in m'n mandje gooien :')
Het is hele subtiele scrub. Gewoon stukje eraf brokkelen, voeten mee insmeren, beetje langer wrijven voor scrub, en goed afspoelen (want nogal blauw, hihi)
Of ff een proefje scoren bij iemand of in de winkel :)
Mjam!

Zo, nu douchen met glourious mud en eerst beetje sandstone voor de verfrissing.

:W ;)

* Murmeli huppelt naar douche *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_92378138
Ik heb nog een halve running for the embassy, de oude voetenscrub O+. Voetenbadje met een stuk bruisbal of bubblebar, daarna scrubben met RFTE, afspoelen en Pied de Pepper erop.
pi_92380250
jaaa rfte O+

Ik heb zelf ook fair trade foot lotion. Ok het is ontzettend zoet en het ruikt naar tandpasta :') Maar ik smeer em toch vaak en mijn voetjes worden er 'rustiger' door. Dus ik blijf hem toch gebruiken (en ik vind de geur wel wennen aangezien het op de voetjes zelf niet zo sterk is :+ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:55:00 #235
159909 -Peach
Prunus persica
pi_92381450
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ook geen porridge. Zitten geen stukjes in.
Honey waffle... Ken ik niet; maar lijkt er ook niet echt op.

Seriously hoe kom ik aan dit stuk _O-
Feauteau?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:44:07 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92383581
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 17:14 schreef Maria2.0 het volgende:

[..]

O+ O+
Mijn collega zei al; Jemie! Wat een stinkbal!
Ik; Das kei lekker man! :{w
Morgen gaat ze er mee in bad, dus dan ga ik even ruiken, hihi.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:41:37 #237
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_92389700
Ik heb net mijn eerste volledige lush douche achter de rug en wauw!

Ik begon met mask of magnaminy daarna mijn proefje Curly Wurly gebruikt. Nadat ik de stukjes uit mijn haar had gewassen heb ik me Dreamwash gebruikt. Dreamwash heeft een lekkere subtiele geur vind ik.

Nadat ik me had afgedroogd heb ik mijn voetjes met stepping stone onder handen genomen en heb ik alles afgesloten met hier en daar wat Strawberry feels forever!

Ik voel me nu helemaal fris en fruitig, ik heb echt een nieuwe verslaving gevonden!
Het is lekker en zoet en je komt er niets van aan. *O*

Al ben je met hier en daar een snoepje/chocola wel goedkoper uit :')

Ik heb trouwens voor de 2de keer met mijn Curly Wurly proefje gewassen en er zit nu nog voor 1 keer in! Hij is best fijn, na de eerste keer had ik echt zoiets van ''mwa..'' mijn haar was wat warrig en vond het niet bijzonder. Maar nu is mijn haar lekker licht en luchtig. 1 van deze dagen voor de laatste keer met mijn proefje wassen en kijken hoe het dan uitpakt. Hebben jullie ervaring met Curly Wurly? Weten jullie trouwens ook een fijn Lush spulletje dat je nadat je je haar hebt gewassen erin kan doen zodat het niet heel erg gaat pluizen??
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:44:04 #238
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92389824
Ik gebruik Curly Wurly icm Big shampoo :) Ik heb ze samen in een bakje zitten, haha. Ik vind het wel lekker, maar ik ben erg wispelturig (eerst wilde ik alleen CW, daarna alleen BIG, toen miste ik CW weer...) wat dat betreft!
Een ideale conditioner is Veganese en bij CW "hoort" Coulalin (ofzo), maar die zit nu dacht ik in de retro in Engeland en/of je moet hem toevallig nog tegenkomen in de winkel!

Hoelang heb je onder de douche gestaan? :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:46:42 #239
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92389974
Is er trouwens iemand die een stuk Alkmare-zeep met mij wil delen? Ik wil deze bestellen (omdat ik eigenwijs ben) in Engeland, maar... Ik ben helemaal geen zeep fan _O- Maar toch wil ik hem hebben :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:48:35 #240
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_92390075
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik gebruik Curly Wurly icm Big shampoo :) Ik heb ze samen in een bakje zitten, haha. Ik vind het wel lekker, maar ik ben erg wispelturig (eerst wilde ik alleen CW, daarna alleen BIG, toen miste ik CW weer...) wat dat betreft!
Een ideale conditioner is Veganese en bij CW "hoort" Coulalin (ofzo), maar die zit nu dacht ik in de retro in Engeland en/of je moet hem toevallig nog tegenkomen in de winkel!

Hoelang heb je onder de douche gestaan? :D
Hmm...geen idee eigenlijk. Ik denk zo een 3 kwartier, me vriend vroeg zich in iedergeval af wat ik in vredesnaam allemaal aan het doen was O+

Die Coulalin ga ik even opzoeken even kijken wat het is en of het nog te krijgen is.

CW in combinatie met Big is fijn?? Zijn het niet twee tegenstijdige artikelen? Ik Twijfel namelijk over Big maar lees regelmatig dat die cominatie die jij noemt vaak gebruikt wordt. Ruikt Big ook een beetje fijn?
pi_92390179
Coolaulin vind ik een hele fijne conditioner! Mijne is helaas bijna op, misschien dat ik hem nog eens haal maar dan moet ik toch echt eerst mijn andere conditioners op gaan maken. :D

CW met Big vond ik een betere combinatie dan CW alleen, meer volume, maar Big is dan toch wel een van mijn favoriete shampoo's dus misschien is dat gewoon mijn hoofd die dat wil denken. :P CW vond ik niets, vooral vanwege de stukjes kokos en de geur dus die heeft Automatic van me overgenomen. O+
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:02:33 #242
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92390717
Big ruikt GODDELIJK <3 Jummie! Haha. Ik vind hem lekkerder ruiken dan CW, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen kokos fan ben :)

Misschien moet ik dinsdag maar Coolaulin mee bestellen...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_92390855
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef automatic_ het volgende:
Big ruikt GODDELIJK <3 Jummie! Haha. Ik vind hem lekkerder ruiken dan CW, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen kokos fan ben :)

Misschien moet ik dinsdag maar Coolaulin mee bestellen...
O-)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:05:50 #244
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92390881
Ja, zwijg... Anders had ik Veganese gedaan, maar ik krijg van jou nu wat & heb zelf nog iets, dus dan heb ik wel ff "genoeg" :') En Retro, en fijn en... I'm screwed.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:06:34 #245
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_92390919
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef automatic_ het volgende:
Big ruikt GODDELIJK <3 Jummie! Haha. Ik vind hem lekkerder ruiken dan CW, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen kokos fan ben :)

Misschien moet ik dinsdag maar Coolaulin mee bestellen...
Ik had hem ook al gevonden! Zit te twijfelen......ik heb namelijk zelf geen cc en om nou gelijk een hele zooi met iemand mee te bestellen vind ik ook weer zo zo..
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:07:37 #246
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_92390974
Hoelang blijven artikelen trouwens in de Retro?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:07:43 #247
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92390978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:06 schreef miss--moana het volgende:

[..]

Ik had hem ook al gevonden! Zit te twijfelen......ik heb namelijk zelf geen cc en om nou gelijk een hele zooi met iemand mee te bestellen vind ik ook weer zo zo..
Mja, snap ik! Maar goed; dit is niet de enige keer dat meiden gaan bestellen natuurlijk, dus je krijgt vast nog wel een kans om mee te doen :Y

Mijn lijstje wordt steeds langer, want ik vergeet de helft :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_92390990
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef automatic_ het volgende:
Ja, zwijg... Anders had ik Veganese gedaan, maar ik krijg van jou nu wat & heb zelf nog iets, dus dan heb ik wel ff "genoeg" :') En Retro, en fijn en... I'm screwed.
_O- :*

Ben wel benieuwd naar je lijstje.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:10:29 #249
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_92391131
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef miss--moana het volgende:
Hoelang blijven artikelen trouwens in de Retro?
Volgens mij is dat erg wisselend en ik zou het niet weten eigenlijk :o
Bepaalde dingen (Freeze / Sonic Death / etc.) staan al (voor mijn gevoel) lang in de retro, maar er waren ook spullen die er maar kort in hebben gezeten.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:12:46 #250
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_92391249
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Mja, snap ik! Maar goed; dit is niet de enige keer dat meiden gaan bestellen natuurlijk, dus je krijgt vast nog wel een kans om mee te doen :Y

Mijn lijstje wordt steeds langer, want ik vergeet de helft :')
Dat is waar maja als ik iets wil uit proberen dan kan ik eigenlijk nooit wachten.... Ik heb het dan vaak gelijk ''nodig''. :%

Maar ach het komt wel goed! Gewoon selectief zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')