abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:34:57 #1
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92273654
Wat is een Pick Up Artist?

Een Pickup artist is een persoon die ervaringsdeskundige is in vrouwen ontmoeten, aantrekken, en verleiden. Iemand die uitsluitend uitgaat om achter de meiden aan te gaan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een aantal belangrijke woorden die worden gebruikt in de scene + betekenis.

ASD [anti-slut defense]
•Betekenis: Antisletdefensie de manoeuvres die sommige vrouwen maken om niet sletterig over te komen op de man met wie ze is, haar vrienden, de maatschappij, of zichzelf.

Anker
•Betekenis: Een externe prikkel (een zucht, geluid of aanraking) die een specifieke emotionele of gedragsmatige respons teweegbrengt, zoals een liedje dat iemand blij maakt omdat het aan een positieve levensgebeurtenis herinnert. Ankers worden door versierkunstenaars gebruikt om zich met de gevoelens of aantrekking van een vrouw te associeren.

Bitchschild
•Betekenis: de defensieve respons van een vrouw om onbekende mannen die haar benaderen af te schrikken. Hoewel haar reactie op een openingszin grof kan zijn, betekent dit niet noodzakelijk dat de vrouw zelf grof is, of zelfs onmogelijk om een gesprek mee aan te knopen.

Chick crack
•Betekenis: Elk spiritueel of psychologisch onderwerp dat de meeste vrouwen aanspreekt maar de meeste mannen niet interesseert, zoals astrologie, tarotkaarten en persoonlijkheidstests.

Driehoekig staren
•Betekenis: een techniek die vlak voor een poging om een vrouw te zoenen wordt gebruikt, waarbij een man, terwijl hij oogcontact maakt, verscheidene vluchtige, suggestieve blikken op haar lippen werpt.

HB [Hot Babe]
•Betekenis: een term die door leden van de verleidingsgemeenschap wordt gebruikt om aantrekkelijke vrouwen aan te duiden. Als er een specifieke vrouw wordt besproken, volgt er vaak een numerieke waardering van haar schoonheid zoals HB10 of een bijnaam zoals HBRedhead.

IOI.
•Betekenis: Interesse indicator een teken dat een vrouw een man geeft waarmee ze indirect onthult dat ze zich tot hem voelt aangetrokken of in hem is geinteresseerd. Voorbeelden van zulke aanwijzingen, over het algemeen onbedoeld en subtiel, zijn: naar een man buigen wanneer hij praat, alledaagse vragen stellen om een gesprek gaande te houden, of in zijn hand knijpen als hij haar hand vastpakt.

NEG
•Betekenis: Een ambigue bewering of schijnbaar toevallige belediging aan het adres van een mooie vrouw die een versierkunstenaar net heeft ontmoet, met de bedoeling om haar (of haar vrienden) actief een gebrek aan interesse voor haar te tonen. Bijvoorbeeld:˜Dat zijn leuke nagels; zijn ze echt? Neggen: actief een gebrek aan interesse voor een mooie vrouw tonen door een ambigue bewering te doen, haar te beledigen op een manier die toevallig lijkt, of opbouwende kritiek te leveren.

Trancewoorden
•Betekenis: De woorden die iemand tijdens het spreken benadrukt of herhaalt, om aan te geven dat ze een speciale betekenis voor de spreker hebben. Als een versierkunstenaar de trancewoorden van een vrouw eenmaal kent, kan hij die woorden in het gesprek gebruiken om haar het gevoel te geven dat ze hem begrijpt en een connectie met hem heeft.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erg belangrijk zijn IOI's
Active IOIs
*She reinitiates conversations when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you
*She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
*She tosses her hair (to see if you will look)
*If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
*She smiles at you
*She stands nearby (proximity)
*She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
*While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
*She says something to her friend and they both giggle
*She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
*While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
*She asks you for your name
*She asks you your age (make her guess)
*She compliments you
*She is playful and tries to challenge you
*She's disagreeing but laughing
*She's punching your arm but laughing
*She uses nicknames for you
*She plays with her hair while talking to you
*When she is sitting next to you her leg touches yours
*She repeatedly touches you in any way
*She asks if you have a girlfriend
*She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
*When she has to go to the bathroom, she comes back
*She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
*She avoids mentioning her boyfriend
*If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
*When she says or does something, she looks at you to see your reaction
*She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
*She introduces you to friends
*She buys you a drink
*She calls you a player or a heartbreaker
*On her way out, she reapproaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
*On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
*She returns your calls
*She invents reasons to be near you, intereact with you, or have isolation with you

Passive IOIs
*Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
*She moves to see you and hangs with you for extended periods
*If you move, she follows you or waits for you
*She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
*She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)

The most important IOIs to look for are:
*She re-initiates conversation when you stop talking
*She giggles
*She touches you
*She tries to get rapport and build comfort with you"

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Verschillende soorten openers
Hier een paar goede openers

Basic questions
Openers
De openers zijn gerangschikt van laag naar hoog in risico/waarde verband. Na dertig seconde/minuut of wanneer de opener afgelopen is kun je een FTC erin gooien
False time constraint : Ik kan hier maar een minuutje blijven want ik ben met (een) vriend(en)

Mening openers:
- Mijn vriend in die kleur shirt heeft het net uitgemaakt met zijn vriendin, hoe lang denk je dat hij moet wachten voordat hij weer kan gaan date
Situatie openers: ( moet spontaan gebeuren , dus als je langs een meisje loopt of als ze achter je staat. Wanneer je echt naar het toe loopt om zo te openen kan het verkeerd overkomen)
- ik hou van deze muziek
- Welk drankje heb je daar?

Geen opener:
- Hoe is het ? ja goed en met jou ? ja goed/ - veel gesport deze week dus weer lekker om er uit te zijn/ veel gewerkt dus lekker om er uit te zijn ( ze kan hierna vragen wat voor werk/sport je doet, nu kan je gelijk waarde laten zien dus heb je antwoord voorbereid)
- o mijn god, je lijkt precies op mijn zusje/nichtje/etc.

Screening openers:
- Ben je aardig?
- Ik zag je zonet en ik vroeg me af hoe je bent
-
Directe openers: (niet aan te raden voor beginners alleen als je het complete pakketje bezit kan dit een succes worden)
¬- Jij bent oke , ik wil je leren kennen
- Je bent aantrekkelijk

- Wie van jullie is het rijkste ? oke jij wordt mijn suiker mama , en wie van jullie kan het beste koken ?
- Je bent cool, high five !! , Jij bent ook cool, high five !!! , je zorgt dat ze mist en zegt dan je bent voor het oudste truukje gevallen
- Hey , sorry dat ik wat laat ben, he heb je al drinken zonder mij besteld
- Hey mijn beste vriend is doodgegaan, hoelang moet ik wachten totdat ik met zijn vriendin naar bed kan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aantal Coldread routines.

Quess the number.
Je schrijft op je hand/filtje het getal 7 zonder dat zei het zien. Je vraagt ze onverwachts een getal onder de 10 te zeggen. Ze moeten gelijk antwoorden, laat ze niet nadenken. 1 van de 2 zegt hoe dan ook 7, misschien wel beide. Doe het een keer bij je zusje, nichtje, moeder en je zal zien dat 70% (!) 7 zegt, door de onverwachte factor, en het aandringen van jou. Als ze het geraden hebben, zeg je dat je via mind-blowing jou gedachte naar haar stuurde, ze zullen je aanbidden. .

De Drommelse Drommedaris

Je verteld haar dat je haar gedachten gaat lezen en dat ze een getal onder de 10 in haar hoofd moet nemen. Dan vraag je haar dit getal x 9 te doen, wat voor sommige wat moeite kost dus kan je er meteen een neg tegen aan gooien . Vervolgens zeg je dat als ze nu een getal heeft wat uit wee getallen bestaat, dat ze deze getallen bij elkaar op moet tellen. Als ze dus bijvoorbeeld 27 heeft dan word dit samen 9. Laat haar vervolgens van dit getal weer vijf aftrekken. Nu moet ze haar getal gaan koppelen aan een letter. Vertel haar dat 1=A, 2=B, 3=C enz en dat ze haar letter in haar hoofd moet printen. Daarna laat je haar snel een (land) dier bedenken met haar letter, en vervolgens een fruit die begint met de laatste letter van haar dier. Dan kan je haar vertellen dat zij dromedaris en sinaasappel in haar hoofd heeft, en je zult gelijk hebben

Dit komt omdat als ze een getal onder de 10 neemt en dit x 9 doet ze een getal uit de tafel van negen krijgt. En bij de tafel van negen zijn de twee getallen waar de getallen uit bestaan samen altijd 9 (27, 36, 45 enz). Ze zal dus uiteindelijk altijd uitkomen op 4 en dus de letter D. Als je haar vervolgens snel een (land) dier zal laten kiezen kom ze 9 van de 10 uit bij dromedaris (zorg dat je met land dier dolfijn outruled), en vervolgens is er maar een fruit met de letter S en dat is sinasappel. Het enige wat verkeerd kan gaan is dat ze ipv dromedaris voor das gaat. Ik heb dit nog niet meegemaakt, maar dan heb je alsnog sinsasappel goed en zal het alsnog een goed effect hebben \

De duivelse 5 vragen weddenschap
Moeilijkheidsgraad 2/10
Succes ratio: 95.7%

Na een tijdje met haar gesproken te hebben
zeg je het volgende:

Jij: Zullen we een weddenschap doen
Zij: Ja, wat voor weddenschap?
Jij: Ik ga je 5 vragen stellen, en alles wat je hoeft te doen is elke vraag verkeerd beantwoorden. Als ik win dan [insert weddenschap voorstel]. Als jij wint dan [instert weddenschap voorstel]
Zij: Hmm oke.

Jij: En maak je antwoord zo surrealistisch mogelijk, zodat ik zeker weet dat je liegt.
Zij: Ja is goed.
Jij: Oke vraag 1 . Hoe heet jij ? (soms zeggen ze hun echte naam en heb je al meteen gewonnen)
Zij: Bert
Jij: Oke wat is de naam van dit cafe (2)
Zij: Super De boer
Jij: Oke in welke stad zijn we nu (3)
Zij: Madurodam
Jij:Oke dus.,,, [pauze+bedenkelijk kijken en switch tonatie van je stem] Hoeveel vragen waren dat tot nu toe?
Zij: [wanneer ze "3" antwoordt win jij] Als ze je doorheeft, dan verder gaan naar laatste vraag.
Jij: O kut zooi je hebt me door. Heb je dit spel eerder gespeeld ofzoo?
Zij: whahah nee.
Jij: ha ik heb je. Bedankt voor de [instert weddenschapvoorstel]

Korte youtube movies.


GO!
pi_92274021
En TS vindt zichzelf een expert? :')
pi_92274063
Ik mis de goocheltrucjes :(
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:43:30 #4
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92274079
We zijn hier niet om te bashen, alleen elkaar helpen. toitoi
pi_92274199
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef FreezePop het volgende:
En TS vindt zichzelf een expert? :')
Ik zie hem al voor me met dat dikke boek 'the game' op een barkruk, zodat de vrouwtjes tegen hem opkijken en hij psychologisch in het voordeel is.
pi_92274407
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:42 schreef FreezePop het volgende:
En TS vindt zichzelf een expert? :')
Ik denk dat hij juist tips zoekt.
pi_92274460
PUA :')

Dat werkt dus niet echt he :)
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 februari 2011 @ 14:52:48 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92274495
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
PUA :')

Dat werkt dus niet echt he :)
Laat hem nou in die waan :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92274644
Mystery, die zelfbenoemde beste PUA, met vriendin en dochter. :')



En uiteraard ook :

http://www.toosmarttofail.com/puatruths.pdf
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92274732
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef Kabolter het volgende:
Ik mis de goocheltrucjes :(

_O_
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_92274749
Hebben ze hier een sport van gemaakt :') Zo moeilijk is het toch niet.
pi_92274787
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
PUA :')

Dat werkt dus niet echt he :)
Mocht het niet werken bij de echte Fok!'ers dan is het sowieso een hele slechte techniek. Denk namelijk dat het bij deze groep het effectiefst is. En ja, dat is gebaseerd op vooroordelen en dus generalisatie (waar helemaal niks mis mee is, generaliseren dan).
pi_92274813
omg zijn er nog steeds mensen die denken dat dit werkt?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:01:41 #14
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_92274871
Hij heeft wél een leuke vriendin :)
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:03:22 #15
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92274939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Mystery, die zelfbenoemde beste PUA, met vriendin en dochter. :')

[ afbeelding ]

En uiteraard ook :

http://www.toosmarttofail.com/puatruths.pdf
Precies, hij is nu gestopt. Jij denkt dat hij er niets van af weet :'). Loser. En nu ophouden, zeg gewoon niets,als je denkt dat deze methode niet werkt.
pi_92275009
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Precies, hij is nu gestopt. Jij denkt dat hij er niets van af weet :'). Loser. En nu ophouden, zeg gewoon niets,als je denkt dat deze methode niet werkt.
mag je het niet officieel afkraken in het officiële topic?

Anyway je wil dames versieren toch?
Dan is het toch alleen maar goed dat de dames je even uitleggen dat het zo niet gaat werken
scheelt je veel tijd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:06:15 #17
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92275064
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mag je het niet officieel afkraken in het officiële topic?

Anyway je wil dames versieren toch?
Dan is het toch alleen maar goed dat de dames je even uitleggen dat het zo niet gaat werken
scheelt je veel tijd
Als ik zou denken dat het niet zou werken, had ik dit niet geplaatst. Dames weten zelf meestal niet eens wat ze willen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:06:42 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92275085
ja we houden het gewoon netjes en wat centraal, als je het maar niets vind dan blijf je lekker weg :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_92275092
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Als ik zou denken dat het niet zou werken, had ik dit niet geplaatst. Dames weten zelf meestal niet eens wat ze willen.
Ik zal er eens over nadenken, wellicht kan ik je helpen zodat je ook een keer aan de vrouw komt.
pi_92275539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Precies, hij is nu gestopt. Jij denkt dat hij er niets van af weet :'). Loser. En nu ophouden, zeg gewoon niets,als je denkt dat deze methode niet werkt.
Erm, we hebben het hier over de man die zei :

''All women are programmed to cheat''

''Relationships do not work''

Succes verder met je methodes man. ^O^
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 15:18:36 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_92275585
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
PUA :')

Dat werkt dus niet echt he :)
Misschien bij 18-jarigen, maar anders niet.

Dit bijvoorbeeld:
quote:
Jij: Zullen we een weddenschap doen
Zij: Ja, wat voor weddenschap?
Ik zou al nee zeggen bijvoorbeeld, ik wed nooit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:21:34 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92275750
wauw te volgen topic

quote:
1s.gif Op
donderdag 3 februari 2011 15:03 schreef hakunamatafaka het volgende:


[..]

Precies, hij is nu gestopt. Jij denkt dat hij er niets van af weet :'). Loser. En nu ophouden, zeg gewoon niets,als je denkt dat deze methode niet werkt.
ik heb ook nog wat andere dingen die ik alleen als geruchten ergens had gehoord gelezen nu in die pdf link.
maar ik blijf vertrouwen op mijn 'redding' hiermee

is het trouwens nu ineens een trent hier op fok ofzo? ik ben er pas maandje ofzo mee bezig met afentoe beetje lezen, en ineens overal staat het op fok

ik ben nog redelijk grote n00b met vrouwen aanspreken, en tijdens het uitgaan helemaal.
nooit echt vaak geprobeerd ook.
woorden die ik heb gehoord:
ik: "klaag klaag, ik ontmoet nooit vrouwen"
re:"dat is omdat je het nooit geprobeerd heb"

ik heb nu +-20 uur lezen erop zitten van
-the game
-mystery method
-magic bullets
-diversen

misschien(als ik me niet te kut voel) dat donderdag of vrijdag, of van het weekend ik voor het eerst wat in de prakijk kan gaan brengen, en dan wat infield reports hier kan komen maken

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Kon dit niet in het andere topic?
welk andere topic?
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:24:33 #23
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_92275898
Vrouwen ontmoeten leren uit boeken.. Dat gaat hem dus niet worden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_92276019
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
wauw te volgen topic

[..]

ik heb ook nog wat andere dingen die ik alleen als geruchten ergens had gehoord gelezen nu in die pdf link.
maar ik blijf vertrouwen op mijn 'redding' hiermee

is het trouwens nu ineens een trent hier op fok ofzo? ik ben er pas maandje ofzo mee bezig met afentoe beetje lezen, en ineens overal staat het op fok

ik ben nog redelijk grote n00b met vrouwen aanspreken, en tijdens het uitgaan helemaal.
nooit echt vaak geprobeerd ook.
woorden die ik heb gehoord:
ik: "klaag klaag, ik ontmoet nooit vrouwen"
re:"dat is omdat je het nooit geprobeerd heb"

ik heb nu +-20 uur lezen erop zitten van
-the game
-mystery method
-magic bullets
-diversen

misschien(als ik me niet te kut voel) dat donderdag of vrijdag, of van het weekend ik voor het eerst wat in de prakijk kan gaan brengen, en dan wat infield reports hier kan komen maken

[..]

welk andere topic?
In plaats van 20 uur lezen had je beter 2 uur lang vrouwen aan kunnen spreken.. als dit je zo boeit.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:28:41 #25
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92276110
Die mensen zonder goed gegronde argumenten, of niet eens weten wat het inhoudt. Beter zwijgen die even.
pi_92276133
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb ook nog wat andere dingen die ik alleen als geruchten ergens had gehoord gelezen nu in die pdf link.
maar ik blijf vertrouwen op mijn 'redding' hiermee
Je ''redding'' is veel makkelijker te realiseren dan door PUA boekjes/filmpjes e.d. te lezen/kijken.

Wat er door die PUAs in veel te veel woorden eigenlijk wordt gezegd is : ''straal zelfvertrouwen uit''.

Dat kun je maar op 1 manier leren : vrouwen aanspreken.

Doe dat gewoon, en ja je gaat misschien 10, 20, 50 keer op je bek, maar hoe vaker je het doet, hoe minder zenuwachtig/onzeker je bent, en hoe meer kans van slagen je uiteindelijk zal hebben.

Al die zgn PUA trucs uit je kop gaan leren heeft helemaal geen zin, dan wordt het geforceerd, en daar prikt iedereen doorheen. Behalve die breezer-sletjes die er toch al stonden voor een ONS, maar daar had je sowieso al geen PUA-shizzle voor nodig natuurlijk. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92276137
Ik ben overigens wel benieuwd naar het placebo-effect van deze theorie.
De meeste mensen die zich aanvoelen gesproken voor deze techniek zijn toch de mensen die te lief zijn, geen initiatief tonen/nemen en te veel op de achtergrond verkeren en (daardoor) te weinig gespreksstof (niet dat te veel praten goed is, verre van dat volgens mij) hebben in combinatie met niet weten hoe ze een gesprek aan de gang moeten houden.

Deze mensen krijgen waarschijnlijk zelfvertrouwen door deze techniek en ondernemen daarnaast ook actie. Toch 2 dingen die zeker niet verkeerd zijn om een vrouw te scoren.

Mocht je van deze eigenschappen geen last hebben dan moet je deze techniek zeker niet gebruiken. Het is geforceerd, grappig in negatieve zin (volgens mij krijgen vrouwen zelfs wel plaatsvervangende schaamte als je sommige gesprekjes ziet) en onpersoonlijk. Verder gaat het volgens mij ervan uit dat jij het gesprek aan de gang moet houden en met gespreksstof moet komen. Terwijl mijn ervaring is dat vrouwen liever zelf praten, dat je dit zo nu en dan aanvult en dat je niet met politiek correcte antwoorden komt.

Dit lijkt mij een beetje de moderne vorm van openingszinnen, iets wat ook nooit echt heeft gewerkt volgens mij.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:32:24 #28
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92276289
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je ''redding'' is veel makkelijker te realiseren dan door PUA boekjes/filmpjes e.d. te lezen/kijken.

Wat er door die PUAs in veel te veel woorden eigenlijk wordt gezegd is : ''straal zelfvertrouwen uit''.

Dat kun je maar op 1 manier leren : vrouwen aanspreken.

Doe dat gewoon, en ja je gaat misschien 10, 20, 50 keer op je bek, maar hoe vaker je het doet, hoe minder zenuwachtig/onzeker je bent, en hoe meer kans van slagen je uiteindelijk zal hebben.

Al die zgn PUA trucs uit je kop gaan leren heeft helemaal geen zin, dan wordt het geforceerd, en daar prikt iedereen doorheen. Behalve die breezer-sletjes die er toch al stonden voor een ONS, maar daar had je sowieso al geen PUA-shizzle voor nodig natuurlijk. :)
Na een tijdje is het niet meer uit je kop leren, maar is het een stuk van jezelf.

check hieronder is toch geen bullshit? Zijn ook geen domme wijfen.
pi_92276327
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Na een tijdje is het niet meer uit je kop leren, maar is het een stuk van jezelf.

check hieronder is toch geen bullshit? Zijn ook geen domme wijfen.
Ik kan ook een filmpje in scene zetten. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:33:51 #30
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92276372
:'). Zegt al genoeg over jou. Kijk naar hun lichaamshouding
pi_92276420
Joh als jij er baat bij hebt hakuna, prima toch ?

Ik geloof er gewoon niet in, allemaal geldklopperij geweest van Mystery & Co. over de rug van onzekere mannen.

Zal je topic nu met rust laten. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:35:35 #32
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92276462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:26 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

In plaats van 20 uur lezen had je beter 2 uur lang vrouwen aan kunnen spreken.. als dit je zo boeit.
nee, want ik heb nu een boel geleerd.

soms ontmoette ik vrouwen, dat geef ik toe.
altijd op een echt natuurlijke manier, of met een echte spontane reden.
of ze kwamen op mij af
toen altijd me reacties superfaal overigens

en altijd wanneer ik een vrouw zag, en ik dacht van 'goh ik wil een praatje' terwijl ik niets echt wist te zeggen, en moest dus even wat bedenken dan gaat het hartstikke mis

enige kennis had ik uit comedy's en films, en dat ik tijdens het uitgaan gasten meiden zag aanspreken, en half uur later zie ik ze bekken.

van comedies en tv en zelf nadenken wist ik wel van:
oke openingszin hebben
en dan zogauw ze goed reageert, op een gegeven moment gaan complimenteren(want dat is toch leuk om te horen)

nu heb ik me gedachtes 'hoe ik dacht dat het moest' afgeschud
ten eerste ging ik veels te snel van openingszin naar complimenten geven. en nu heb ik wat alles betreft veel beter inzicht

dus nu zal ik straks sneller meer succes hebben, als dat ik met me oude 'gewoontes'(moet ik het gewoontes noemen, want het is eigenlijk alleen maar hoe ik dacht dat het moest) zal gaan hebben.

edit: en ik had wel eerder van pua gehoord, maar dacht altijd aan de vooroordelen over pua's en deed het altijd af met "zo wil ik niet worden".
maar het is dus veel meer dan dat

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-02-2011 15:41:22 ]
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:41:31 #33
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92276731
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Joh als jij er baat bij hebt hakuna, prima toch ?

Ik geloof er gewoon niet in, allemaal geldklopperij geweest van Mystery & Co. over de rug van onzekere mannen.

Zal je topic nu met rust laten. ;)
Kijk dat filmpje nou gewoon is. Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je denkt dat het in scene gezet is?
pi_92276818
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Kijk dat filmpje nou gewoon is. Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je denkt dat het in scene gezet is?
Ik ga het straks (thuis) ook eens kijken. Ik denk dat het of in scene is gezet of totaal niet boeiend is. Kan hier mn geluid niet aan zetten.
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 februari 2011 @ 15:43:54 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92276843
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Als ik zou denken dat het niet zou werken, had ik dit niet geplaatst. Dames weten zelf meestal niet eens wat ze willen.
:')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:45:54 #36
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92276942
Die reacties :')

Luister, er zijn dus internethelden die bang zijn om met vrouwen te praten, daar is niets mis mee, ze zijn gewoon een beetje verlegen.
Lees R&P er maar eens op na; mensen die hopeloos verliefd zijn op een meisje uit de klas en dichtklappen als ze door haar worden aangesproken.
Jongens die een rood gezicht krijgen als een mooi meisje tegen ze praat of waarmee net oogcontact was.
Heren die nog steeds denken dat je een vrouw versiert door haar mee uit te vragen en haar te overspoelen met cadeau's, gaan bellen als ze niet snel genoeg een antwoord krijgen op een SMS.

Nu is die hele Amerikaanse PUA-scene wel wat overdreven, maar je kunt er als Cyberhunk™ wel een goede lering uit trekken.

Enkele voorbeelden:

• vrouwen houden er niet van als je haar om de haverklap belt;
• je hoeft niet je liefde voor haar te verklaren;
• 'de meeste' vrouwen hebben liever een man die 'zelfverzekerd' in het leven staat;
• signalen opvangen wanneer je te ver gaat.

Het kan zeker geen kwaad als je je eens verdiept in de verschillende methodes en technieken die PUA's gebruiken, maar dat betekent niet dat je ze ook echt moet toepassen.

Een heel goed alternatief (waaruit je wel praktische dingen kan testen) is het boekje van Masterflirt, door Tijn van Ewijk.
Je moeder is een hamster
pi_92277059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee, want ik heb nu een boel geleerd.

soms ontmoette ik vrouwen, dat geef ik toe.
altijd op een echt natuurlijke manier, of met een echte spontane reden.
of ze kwamen op mij af
toen altijd me reacties superfaal overigens

en altijd wanneer ik een vrouw zag, en ik dacht van 'goh ik wil een praatje' terwijl ik niets echt wist te zeggen, en moest dus even wat bedenken dan gaat het hartstikke mis

enige kennis had ik uit comedy's en films, en dat ik tijdens het uitgaan gasten meiden zag aanspreken, en half uur later zie ik ze bekken.

van comedies en tv en zelf nadenken wist ik wel van:
oke openingszin hebben
en dan zogauw ze goed reageert, op een gegeven moment gaan complimenteren(want dat is toch leuk om te horen)

nu heb ik me gedachtes 'hoe ik dacht dat het moest' afgeschud
ten eerste ging ik veels te snel van openingszin naar complimenten geven. en nu heb ik wat alles betreft veel beter inzicht

dus nu zal ik straks sneller meer succes hebben, als dat ik met me oude 'gewoontes'(moet ik het gewoontes noemen, want het is eigenlijk alleen maar hoe ik dacht dat het moest) zal gaan hebben.

edit: en ik had wel eerder van pua gehoord, maar dacht altijd aan de vooroordelen over pua's en deed het altijd af met "zo wil ik niet worden".
maar het is dus veel meer dan dat

Waarom gebruik je dan ook sowieso openingszinnen?
Je kan serieus op de meeste domme manieren met een meisje in aanraking komen, en dat overkomt mij ook altijd, terwijl het goed gaat. Er is geen perfect begin. Dat is namelijk ook het leuke van met iemand in gesprek gaan, dat je elkaar daarna leert kennen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 3 februari 2011 @ 15:49:05 #38
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92277115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

:')
Blijkbaar gaat TS om met veelte jonge meiden, die idd niet weten wat ze willen. :')
Als TS een dame van rond de 30 tegenkomt zal het dun door z'n broekje lopen aangezien die zeer goed weten wat ze willen. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:53:27 #39
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92277370
Ben ik blij dat ik niet op 30jarige aim.
pi_92277452
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat TS om met veelte jonge meiden, die idd niet weten wat ze willen. :')
Als TS een dame van rond de 30 tegenkomt zal het dun door z'n broekje lopen aangezien die zeer goed weten wat ze willen. :D
Dat niet alleen. Stel dat ze het aan lukken, wat dan?
Is er een dagkalender waarop staat uitgelegd hoe ze de verhoudingen in de relatie staande houden? Hoe reageer je op een 'vervolggesprek'? Oftewel, je bent niets meer dan een acteur die afhankelijk is van het script en zijn tekst.

Er zit totaal geen persoonlijkheid in en je bevind je vanaf het begin al op een wankel schip.

Maar goed, heb mij er niet zo erg in verdiept, ken het alleen van dit topic en een topic over vrouw die niet van schaken houden.
pi_92277564
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat er door die PUAs in veel te veel woorden eigenlijk wordt gezegd is : ''straal zelfvertrouwen uit''.

Dat kun je maar op 1 manier leren : vrouwen aanspreken.

Doe dat gewoon, en ja je gaat misschien 10, 20, 50 keer op je bek, maar hoe vaker je het doet, hoe minder zenuwachtig/onzeker je bent, en hoe meer kans van slagen je uiteindelijk zal hebben.
Of je haakt gefrustreerd en teleurgesteld af, omdat je geen progressie merkt en niet doorhebt wat het verkeerd gaat.

Er is in mijn ogen niets mis met een beetje kennis van zaken. Voor de meest banale zaken heb je tegenwoordig boeken, cursussen en trainingen, maar hierover kan/mag kennelijk niets overgedragen worden. Die boeken hebben echt wel hun nut, al vind ik wel dat de boeken met de trucjes wel erg slecht zijn. Er zijn ook boeken met alleen de achterliggende theorie, die zijn iets prettiger leesbaar, en daarin staan strategiëen die prima voor iemand pas te maken zijn.

Met het flauwe, nietszeggende "je moet meer zelfvertrouwen krijgen, dan komt alles goed"-cliché redden die jongens het niet. De groep waar dit voor opgaat zijn daarvoor al teveel gekrenkt en voelen alleen maar hun incompetentie. Ze halen geen zelfvertrouwen meer uit hetgeen wat ze al wel kunnen, maar ervaren alleen het niet kunnen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:00:31 #42
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92277743
ik ga eind deze week het een beetje proberen neem ik me voor, echt

voor de users die mij niet kennen, hieronder wat copypaste van hoe ik ben bij vrouwen zonder pua kennis

lees hier dat ik niet weet wat ik moet doen:
quote:
wat is dat nou!?

Ik had net, stond ik aan de weg, een sigaar te roken, en overhemd aan.
liep er een meisje langs, en ik zag haar pas best laat(ik zag haar niet aankomen lopen).
en op het moment dat ik haar zag en aankeek, zei ze meteen 'hoi' best vrolijk.
Ik "hoi" terug zeggen.
en toen nog even later weer gekeken, en net toen ik weer wilde wegkijken, keek zij terug.

en dat was het dan.

en toen liep ik 10 seconden later ofzo, dezelfde kant op op de weg, om terug te gaan naar oprit. en toen keek ze nog een keer om.

dat is echt:) weer de eerste keer in heel lange tijd, dat een meisje 'hoi' als eerste tegen me zegt.

maar het probleem is dus, dat ik geen leven heb, en niet zelfverzekerd ben, en meer dingen.
en ookal moet het ooit 'meer worden' dan dat, dan voelt het echt alsof ik vaag excuus moet hebben om haar aan te spreken.

ik kan haar wel eerlijk aanspreken met: "Wat ga je doen, zo op zaterdagavond." of "morgen zondag, saai hier he"
en ik zit vol met vragen: " wie ben jij" denk ik

Maar het voelt alsof ik een excuus erbij moet bedenken van:"ja ik rook die sigaar omdat ik die nog had liggen,(is ook zo, ik heb geen geld meer om rookwaar te kopen. en heb alleen nog maar doos sigaren van 1,60 p/stuk of iets liggen)
of excuus van :" ik verveel me, wat ga jij doen"

1e is wel waar, 2e is al minder waar, want ik 'verveel' me best vaak maar is me ondertussen gewoon geworden, dus of ik dat 'verveling' kan noemen...

Het zit gewoon niet in me, om zelfverzekerd te zijn. want ik kan wel zelfverzekerd zeggen: ik spreek nooit meisjes. me leven is kut, mag ik stukje meelopen. Wat ga je doen, saaie boel hier, ik ken je nog niet"
maar denk niet dat veel meisjes daar op een positieve manier op reageren

Zelfverzekerd overkomen op een goeie manier is te moeilijk, en een act, die niet lang kan worden volgehouden. zelfverzekerd zijn/worden is het misschien wel wat nodig is.

(ik spui weer wat gedachtes, over hoe het misschien moet; het lijkt alsof goed overkomen op vrouwen echt van binnenuit moet komen)

en voor me eigen faal: Haar zie ik waarschijnlijk ook nooit meer terug nu.
gewoon totale "wat moet ik doen ik weet het niet"

als ik niets probeer te doen, maar iemands mij wel heel leuk lijkt:
quote:
toen ik 18 was en in vwo 6 zat, toen ik nog weleens buiten kwam/naar school ging.
had ik ook op de middelbare school een meisje wat altijd naar me zat te kijken, en ik vond haar uitstraling helemaal leuk!
ik zag haar weleens onderweg naar school, en op de gang lopen.
ik zag haar altijd, omdat...geen idee waarom. ze viel me altijd op, ik denk dat ik erg een oogje op haar had.

na een tijdje zei ik ook weleens hoi, en dan giegelde ze een beetje, zei hoi terug. verder niets, want dan wilde ik snel weg voordat ik zichtbaar stond te blozen

toen had ik een keer nadat ik haar uit een lokaal zag komen, dat lokaal ingelopen om te vragen aan de leraar welke klas dat was. en of ik namenlijst in mocht zien.

toen begon die leraar ineens, "oh jij bent op zoek naar "XXXXXXXX" ze vind jou ook leuk hoor " oid
ik verstond de naam niet zo goed, en ben toen meteen weggegaan daar, verlegen/opgelaten weet je wel. blijkbaar had iedereen het door, zelfs de leraren ofzo

toen thuis op internet alle individueele roosters (2de fase) nagekeken tot ik haar naam vond.
bleek ze 3/4 jaar jonger te zijn !

jailbait dus

de volgende keer dat ik haar op school zag, draaide ik me om, en liep ik weg. dacht dat het niet opviel...
toen dacht ik ineens van: "Wacht.... waarom laat ik me wegjagen door minderjarige meisjes. nou ga ik vanwege haar omlopen"

dus ik nogmaals omdraaien, om me weg zoals ik original had planned te vervolgen.
(het was pauze, en zij stond met een vriendin stil in het trappenhuis, en er was niemand anders)

toen ging ik het trappenhuis in, en toen hoorde ik ze praten, dus ik stopte even met lopen. ze zagen me nog niet, maar ik hoorde ze wel. (afluisteren )
en toen hoorde ik "ja die jongen, ja hij is altijd zo verlegen. hij bloost altijd zo erg van me, hij is schattig"

alles wat ik dacht dus 'cool' te hebben gespeeld door niet met open mond te gaan zitten kijken, en alleen maar nonchalant 'hoi' zeggen. terwijl ik me eigenlijk helemaal opgelaten van haar voelde, en me ook wel voelde blozen afentoe een beetje hadden ze allemaal doorgehad.

maar ik vond haar te jong, en ik had liefdesverdriet.
nooit verder wat gebeurd
examen gedaan/ gaan studeren in andere stad. en zij is verhuist. ik had haar konijnenhok ooit nog te koop zien staan op internet.

nu ben ik 23, en zij 19/20 probably....
maar ze is verhuist, ik weet waarheen (waar haar moeder in elk geval is heen verhuist dan)
ik weet haar naam, achternaam.
onvindbaar verder op internet...
en ik zie haar waarschijnlijk nooit meer.

haar uitstraling was zo lief

en wanneer meisjes mij het eerst aanspreken, lees deze quote:
quote:
ja dat was dus op straat, en heb ik ook gehad (lees 'gekke' meiden die op me afstappen)

dat gaat dus meer in de trant van(ik had haar al paar keer ergens gezien), dat ze me telefoonnummer gaan vragen terwijl er andere mensen ook nog eens bij zijn.
ik stond doodsangsten uit, en schaamte, en opgelatenheid. en toen zei ik dat ik in het telefoonboek stond.
en toen vroeg ze me naam, zodat ze het kon opzoeken. en toen zei ik "dat weet hij daar wel(stonden andere mensen bij)" , en liep weg.

ook nog een keer schreeuwende meisjes bij me ouders thuis voor. dat was ook eng, midden in de nacht ook
misschien was dat wel dezelfde :S
en als het wel wat wordt met een meisje omdat ik heel hard to get speel:
quote:
ja dan krijg je dat weer van ze, als ik me tijden lang not-interested gedraagd, en ze blijven maar proberen en ik geef toe aan een meisje. stomme wereld !
"sorry het is uit, the chase was better than te catch grijsleven"

Harde woorden , die ik heb gehoord
deze quote is 5 faalpogingen die me zelfvertrouwen aardig wat hebben laten dalen
quote:
ej! interesant topic. hoi schenkstroop, en richard
ik ga even doorlezen(topic nog, schijnen zelfs al 2 delen van te zijn . ik loop achter), maar ik wil even snel reageren.
ik moet zeggen ik ben nu al aantal uren bezig met een bepaalde pua methode lezen. Ik denk dat ik er succes mee kan gaan krijgen (en met succes bedoel ik KANS maken op meisje, en een meisje kunnen versieren en lol kunnen hebben, en ze mij beter laten leren kennen, en ik hun beter kan leren kennen, etc ,etc)
nog niet in de praktijk gebracht, eerst nog wat uren erop studeren. zodat alle 'losse flarden' 1 geheel vormen, in me hoofd.

ik ben misschien 5 keer op een meisje afgestapt om 'te versieren' in een kroeg. andere keren ontmoette kwamen ze op mij af, of ontmoette ik via via, of ging op de 1 of andere manier 'de meet' vanzelf en zo natuurlijk dat ik het niet meer weet. ook faal overigens.

maar zoiets dus:

poging 1 (leeftijd 18 ofzo): ik naar haar toe lopen(zag haar al een tijdje, en ik dacht haar van een klas op school te herkennen, dus het leek me interesant om een cheesy opener te gebruiken, omdat die dus echt waar zou zijn)
dus ik zeg: "ken ik jou ergens van?"

zij: lacht me keihard uit, inclusief *heel* me reputatie daar ging eraan, omdat ze zorgde dat iedereen me ging uitlachen
ik me reputatie proberen te redden (met alleen maar waarheid overigens!)
ik:"ja wat!, ik ken je volgensmij van *school* in lokaal ***!, maar jij mij dus niet?"
ik:"tering zeg, ik weet dat het standaard klinkt enzo! dat weet ik heus wel!"
ik naar haar vriendin draaien en tegen zeggen:"ja jij zit er dan ook altijd bij daar, jullie hebben me nooit gezien in de klas daar?"
maar me reputatie is daar nooit meer goedgekomen

poging 2:
meisje van een 2 set die even stil was. ik zat 2 plekken van haar af, en was met een vriend.
zij dronk een groen drankje(wtf is dat vroeg ik me af, misschien een heel interesant mixdrankje ofzo)
ik:"hey wat lijkt dat een apart drankje, wat is dat"
zij :" appelsap"
ik was beetje verbaasd en voelde me beetje dom, want had ik kunnen weten, maar ik had niet verwacht dat iemand daar appelsap zou kunnen drinken, en was niet in me opgekomen
ik: "oh appelsap, natuurlijk. ik dacht dat je wel wat anders zou drinken"
zij: "oh!. nou ik drink geen alcohol" (het begon mist te gaan, ik voelde het.
dus ik als excuus op gaan hangen
ik:"ja ik vroeg het, want ik wil een nieuw drankje bestellen, en jouw zag er zo leuk uit. maar blijkt dus iets saais te zijn, doei"
en toeng ging ik snel wegwezen.

poging 3:
meisje in een 2set
ik zat naast haar aan de bar, en was met een vriend. zij was in gesprek geweest met haar vriendin, maar was toen even een tijdje stil, en toen begon zij in haar handtas te graaien om neusspray in te spuiten
ik openen
ik:"huh, spuit je nou neusspray in hier!
zij: "ja"
ik:"oh, waarom doe je dat, en heb je het bij je in je handtas?"
zij:"omdat ik verkouden ben"
zij begon een beetje te denken dat ik vreemd was waarom ik me dat afvroeg(denk ik, voelde ik). want neusspray bij je hebben als je verkouden bent is logisch
dus ik:
ik:"oh, gelukkig. ja wist je dat sommige stoffen in neusprays verslavend zouden zijn. in amerika hebben best veel mensen daar last van, ik was een beetje bang dat zon leuk meisje als jij verslaafd zou zijn"
paf alles was misgegaan
zij :" nee hoor"
ik stopte toen maar met praten

poging 4:
ik wilde gewoon iemand hebben om mee te praten. stond al een tijdje alleen, dus ik op een nogal hyper meisje afstappen
"hey ik ken jou.... ik woon vlakbij je, ik woon daar en daar. en ik ken je ook via, de vriend van de moeder van de ...etc,etc.(dorp)"
zij:"wahat! jij kent mij? wie the fuck ben jij? ik ken jou helemaal niet! ga weg creep!"

ik haat haar nog steeds serieus, maar volgensmij is het wederzijds gezien de manier hoe ze na 5 seconde tegen me deed.
ik zie haar nog steeds afentoe, maar dan doe ik al me moeite om haar te vermijden.
ik hoop soms nog steeds dat ze snel sterft

poging 5:
een jongen zat mij te betasten, en toen keek ik hem even gemeen aan, en stopte hij gelukkig, en toen ging hij vervolgens een meid staan betasten
dus toen hij weg was, meid had mij niet eerder gezien.
toen ik tegen die meid
ik:"betaste die jongen jou nou net?"
zij:"ja"
fucking teringherrie van muziek trouwens, en volgens mij beantwoordde/luisterde ze alleen maar uit beleefdheid
ik:"ja hij zat mij ook net te bevoelen."
zij:"oh"
ik:"ja, ik dacht toen dat hij homo was, maar ik denk nu dat hij misschien dan bi is ofzo"
zij:"haha"
ik:"woon je hier in de buurt?"
zij:"ja hier vet vlakbij"
ik:"oh leuk. is hier wel leuk, dus dan goed voor je dat je hier zonder ver te lopen vaker kan komen"
zij:"ja het is handig"
ik:"hoe lang blijf je nog"
zij:"ik blijf hier nog wel even"
ik:"oh oke, ik ga drankjes kopen, ik spreek je misschien nog"

toen 30 minuten niets, en ik had me toen lam gedronken, en wat andere gasten die ik op straat had aangesproken, en mee was, ook maar bier en alles voor gekocht.

toen zag ik enkele gasten zoenen doen enzo met meisjes die ze net waren tegengekomen volgensmij

dus ik op haar afstappen
ik:"hey, je woonde hier in de buurt he, mag ik je wat vreemds vragen maar wil je dan wel heel me vraag even afluisteren?"
het voelde echt alsof ze uit beleefdheid naar me luisterde, dus ik wilde even vragen of ze haar aandacht erbij kon houden omdat ik wist dat ik half zou gaan stotteren enzo
zij:"oke, wat dan"
toen ik met heel veel stopwoordjes, en andere dingen erin gestopt, en wanhopigheidsgevoelens:"als ik je .... zeg maar.... 1000 euro geef, wil je dan mij meenemen naar je huis"
zij:"ehm... nee..... dat gaat dus niet gebeuren he" met de nadruk op DAT sprak ze het uit.

alle 5 die keren hierboven, vooral de 1ste, en 4de, voelde verschrikkelijk. dat soort dingen maakt een gigantische deuk in me zelfvertrouwen.
en dan lukt dingen als 5 ook nog nieteens! ookal was daar het ultieme doel wel nog veel groter dan alleen maar leuk praten en lol maken (dat was ook geinsinueerd aan haar)

het gaat fout, dat merk ik gewoon... maar ik weet niet wat ik er aan kan doen dan! door gebrek aan ervaring weet ik het niet.

ik lees nu pua, en ben vet enthousiast erover. want 'onder normale' omstandigheden kan ik wel met mensen omgaan, en wordt ik meestal wel aardig gevonden. alleen 'het ontmoeten' he
dat is echt zwaar aan te raden, ik zweer het

nu met pua, ga ik het goed proberen in te zien, en beter proberen. alles wat ik lees is OOK wat een normale man 'behoort' te weten door ervaring door de jaren heen. en het gaat nog veel verder dan dat zelfs.
een ZWARE tip voor hier

vooral bij 5, ik kon wel door de grond zakken, hoe ik me voelde was verschrikkelijk.
ik ging meteen een stukje van haar weg, en toen ging zij het aan haar vriendin volgensmij vertellen wat haar nou weer was overkomen, i felt horrible.
heb toen meteen heel die gelegenheid maar op snel tempo verlaten. toen ik daarna de volgende gelegenheid inging hield de uitsmijter me met het naar binnen gaan aan omdat ik tranen had

na keihard altijd gefaald te hebben, maar eens voorzichtig wat proberen te gaan oefenen:
quote:
ik ga voor het nut van normale vaardigheden oefenen voordat ik meer vrouwelijke vrienden durf te maken, vanavond(als het gratis parkeren is in amsterdam) naar de wallen om daar nederlandse H-jeweetwel-R te vinden.
ik wil meer mensen leren kennen, zodat ik ook meer vrouwen leer kennen zodat ik later kan trouwen.
maar ik durf niet zo goed.

daarom ga ik alleen een beetje praten met h..r, en geintereseerd in haar proberen te zijn.
zodat ik kan oefenen om als ik vrouwelijk geslacht net ontmoet, ik beetje normaal kan overkomen.

kan ook wel naar cafe, maar dat vind ik nog net ff te moeilijk.

ik TROLL niet, het is daadwerkelijk heel erg met me, en ik ga zo maar wat kleinere stapjes
nemen om te oefenen.
feedback of er voetbal is ofzo, en daarom wel betaalt parkeren, of superdruk in amsterdam. zou ik graag even willen horen hier, omdat ik te lui ben om het zelf uit te zoeken.
en als iemand iets wil weten van echte hoer, dan kan ik dat vragen misschien, en reporten als ik eenmaal terug ben (weet nog niet zeker of ik ga) .

ligt het aan de rest van de wereld-of ligt het toch aan mezelf
quote:
nee, maar zijn wel gewone mensen.
zou het jammer vinden, als ze me echt vanaf het begin af aan doodeng vind, en NIETS durft te vertellen.

kijk ze hoeft niet haar levensverhaal te vertellen, maar ik wil gewoon praten over of het druk was, of wat zo zoal eet daar, waar de koelkast staat.
weet ik het

en uiteraard betaal ik gewoon
ik ben vaker geweest, en ben van plan bij het naar binnen gaan gewoon vooral specifiek over tijd te vragen, en dan als we binnen zijn, gewoon niet seksen, maar beetje babbelen in die tijd.

en meeste hoeren leveren service, om je zelfvertrouwen te boosten
of ze doen dat, omdat ze hopen dat je vaker terugkomt

dat doen ze door te zeggen: "oeh, je vriendin boft met jou"
of " waarom heb je geen vriendin hoe kan dat nou"

ben van plan het een beetje over te laten komen, dat ik daar ben. dat ik me gewoon stierlijk verveel, en leuk vind om vage ideeen uit te voeren

de echte waarheid dat ik oefen met praten, of dat alles faalt in me leven hoeft ze niet te weten. en dat is ook niet goed voor luchtige gesprekstof
quote:
nee, ik wil niet naar de psycholoog
ik kan het zelf allemaal misschien wel goed maken

ik wil gewoon oefenen om op spontane manier nieuwe mensen aan te spreken.

ik heb het idee al wat verder uitgedacht.
ik ga er heen, en vraag dan of ze sigaretten heeft, omdat mijn op zijn. en of ik die ook krijg dan.

en dan kwartiertje met haar afspreken, of wat langer. en dan eenmaal binnen doen dat ik niet seks wil, en gewoon gaan zitten en even roken enzo, en gewoon gezellig doen.

triestmode[on] dat is me enige contact met vrouwen namelijk! triestmode=[off]

en doorbreken de illusie dat ze alleen maar mij wil laten klaarkomen, en weer naar buiten wil werken. en alles

ontopic: en dan kan ik ts versieren

dat eindigde trouwens zo:
quote:
ik ben nu terug. Het was faal, ik heb er geen ruk aan gehad.

ze kwam uit rotterdam,. en was helemaal hier omdat den haag hoerenbuurt rustig was, volgens haar zeggen.
ik heb er geen ruk aan gehad, dit

netzoals de meeste dingen, die ik aangekondigt heb te doen op dit forum ,en dan falen.
quote:
ik vind dat je je leven toch wel een beetje mag proberen richting te geven, om iets anders te bereiken dan in het verleden behaalde resultaten.
(maagd op je 29ste zoals schenkstroop bijvoorbeeld)
en ook is het niet leuk om altijd maar overal 'buiten te blijven' . dat je 'het leven' van andere mensen ziet, die 'daten', en dat er stelletjes zijn. en alles maar aan je voorbijgaat. het is kut.
al die tijd was pua-literatuur wat ik nodig had!

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-02-2011 16:38:47 ]
pi_92278141
Voor sommige luitjes kan het lezen van zulke boeken e.d. wel het idee geven dat dit soort onzin allemaal werkt, en daardoor met goede moed de club ingaan, en dus ook daadwerkelijk een meid aan de haak slaan. Maar dat komt niet door de inhoud van die boeken, maar door zelfvertrouwen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:12:07 #44
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92278366
Ik heb ook genoeg vrouwen versierd, toen ik nog niet eens wist wat een pua was. Maar wil nog beter worden.
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 februari 2011 @ 16:14:16 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92278480
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat TS om met veelte jonge meiden, die idd niet weten wat ze willen. :')
Als TS een dame van rond de 30 tegenkomt zal het dun door z'n broekje lopen aangezien die zeer goed weten wat ze willen. :D
Jij kent mij O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92278493
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:41 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Kijk dat filmpje nou gewoon is. Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je denkt dat het in scene gezet is?
Ik heb het filmpje bekeken en of het in scene is gezet kan ik niet beoordelen. Echter is het niet bekend of hij dit bij de eerste groep vrouwen gedaan heeft. Het kan net zo goed zijn dat het bij de tiende of twintigste groep pas werkte. De faalmomenten worden niet op internet geplaatst.
signatuurloos
pi_92278539
He, leuk topic! Kan wel wat tips gebruiken :P Chapeau voor het idee!
pi_92278584
Als ik het zo lees gaat dit enkel bij een bepaald type vrouw werken, het type dat je normaal ook al je bed in zou krijgen door je stoere CK boxershort te laten zien.
There's no point for democracy when ignorance is celebrated.
pi_92279144
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je ''redding'' is veel makkelijker te realiseren dan door PUA boekjes/filmpjes e.d. te lezen/kijken.

Wat er door die PUAs in veel te veel woorden eigenlijk wordt gezegd is : ''straal zelfvertrouwen uit''.

Dat kun je maar op 1 manier leren : vrouwen aanspreken.

Doe dat gewoon, en ja je gaat misschien 10, 20, 50 keer op je bek, maar hoe vaker je het doet, hoe minder zenuwachtig/onzeker je bent, en hoe meer kans van slagen je uiteindelijk zal hebben.

Al die zgn PUA trucs uit je kop gaan leren heeft helemaal geen zin, dan wordt het geforceerd, en daar prikt iedereen doorheen. Behalve die breezer-sletjes die er toch al stonden voor een ONS, maar daar had je sowieso al geen PUA-shizzle voor nodig natuurlijk. :)
ding ding ding ding

Met PUA, leer je met een enorme omweg om zelfvertrouwen te hebben.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:36:32 #50
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92279658
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

ding ding ding ding

Met PUA, leer je met een enorme omweg om zelfvertrouwen te hebben.
en hoe kan je anders aan het zelfvertrouwen komen?
"heb zelfvertrouwen" tegen jezelf zeggen werkt niet zomaar zo gemakkelijk

en met zelfvertrouwen alleen ben je er niet, want wat moet je dan zeggen tegen een meid als je bijna geen ervaring hebt wat wel/niet werkt. (en dat gaat ook over het gesprek richting geven, en kennis van wanneer naar volgende fases van een vriendschap/relatie gaan)
pi_92279924
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

ding ding ding ding

Met PUA, leer je met een enorme omweg om zelfvertrouwen te hebben.
Maar doordat je gelooft dat het werkt krijg je zelfvertrouwen. Falen schuif je op het nog niet voldoende onder de knie hebben van PUA. Zodat je oneindig door kan gaan.

Het is ook wel lastig, de meeste mensen die naar deze techniek grijpen willen vrouwen scoren. De focus ligt daardoor ook op het binnen hengelen van een vrouw. Als ik zo terugkijk op mijn leven schiet mij te binnen dat de meeste exen die ik heb gehad zijn ontstaan uit het op dat moment willen hebben van een gesprek/gezelligheid. Het versieren was niet direct het doel, zelfs vriendschap was op dat moment totaal niet interessant. Gewoon de gezelligheid en de behoefte om even met iemand te praten.

De mensen die oren hebben naar deze techniek komen dan al minder in contact met vrouwen, omdat ze weinig in contact komen met vrouwen. Daardoor willen ze ook resultaat, want *dit* is hun kans.
pi_92279949
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en hoe kan je anders aan het zelfvertrouwen komen?
"heb zelfvertrouwen" tegen jezelf zeggen werkt niet zomaar zo gemakkelijk

en met zelfvertrouwen alleen ben je er niet, want wat moet je dan zeggen tegen een meid als je bijna geen ervaring hebt wat wel/niet werkt. (en dat gaat ook over het gesprek richting geven, en kennis van wanneer naar volgende fases van een vriendschap/relatie gaan)
Opbouwen, oefening, proberen. Je krijgt vanzelf ervaring. En dat kost, itt PUA, niet bakken vol geld.
pi_92281066
Heb net wat van dat mystery gelezen... Maar de meeste openingszinnen die ze daar gebruiken zou ik hier niet eens durven zeggen :{ Best kansloos
pi_92281147
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef Fes1-2 het volgende:
Heb net wat van dat mystery gelezen... Maar de meeste openingszinnen die ze daar gebruiken zou ik hier niet eens durven zeggen :{ Best kansloos
Komt ook omdat het in het Engels is, het klinkt vaak een stuk slechter in het Nederlands. :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:23:34 #55
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92281899
Zucht, je moet ook niet alles te letterlijk nemen, maar gewoon globale lijnen.
Als je het precies zo na gaat doen is het inderdaad behoorlijk faal.

Oh en die openers en 'grapjes' kan je ook beter achterwege laten imo.
pi_92281917
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Komt ook omdat het in het Engels is, het klinkt vaak een stuk slechter in het Nederlands. :')
En omdat het amerikanen zijn, ik heb daar een jaar gewoond en die dingen werken daar gewoon. Met goocheltruukjes kun je daar gemakkelijk een wijffie versieren, ze zijn namelijk een stuk naiever. Met de nuchtere nederlandse dames zou ik het echt even wat anders aanpakken.

Mijn beste openingszin hier, als ik uitga - Hoi ik ben Fes1-2. Als ze dan niks terug zeggen (gebeurt niet vaak) probeer je het later gewoon bij iemand anders.
Daarna is zo'n NEG zoals in de OP staat misschien / soms wel leuk. Als ze dan zegt hoi ik ben priscilla dat je antwoord met wat een rot ouders heb jij.
pi_92282852
Denken dat mensen alleen drie dieren beginnend met een d kennen emo.gif.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:41:41 #58
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92282967
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef John5 het volgende:
Als ik het zo lees gaat dit enkel bij een bepaald type vrouw werken, het type dat je normaal ook al je bed in zou krijgen door je stoere CK boxershort te laten zien.
Denk ik ook, maar als dat je doelgroep is (en je hebt geen CK boxershort aan), dan hoeft er natuurlijk niet veel mis mee te zijn. :+
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:42:57 #59
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92283036
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef Deliah het volgende:
Denken dat mensen alleen drie dieren beginnend met een d kennen [ afbeelding ].
Noem is 3 land dieren met een d dan? en geen dino's
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:48:48 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92283431
Duif, dodo, daas.
pi_92283453
Overigens:

* Damhert (Dama dama)
* Das (Meles meles)
* Degoe (Octodon degus)
* Dikhoornschaap (Ovis canadensis)
* Dikstaartsmalvoetbuidelmuis (Sminthopsis crassicaudata)
* Dingo (Canis lupus dingo)
* Doejong (Dugong dugon)
* Dolfijn van Cuvier (Ziphius cavirostris)
* Driekleurige muis (Sicista subtilis)
* Dril (Mandrillus leucophaeus)
* Dromedaris (Camelus dromedarius)
* Dwergchimpansee (Pan paniscus)
* Duingazelle (Gazella leptoceros)
* Dwergmuis (Micromys minutus)
* Dwergpotvis (Kogia breviceps)
* Dwergspitsmuis (Sorex minutus)
* Dwergvinvis (Balaenoptera acutorostrata)
* Dwergvleermuis (Pipistrellus pipistrellus)

* D'Arnauds baardvogel (Trachyphonus darnaudii)
* Darwinvinken (Geospizinae)
* Darwins nandoe (Pterocnemia pennata)
* Diamantduif (Geopelia cuneata)
* Diamantvink (Emblema guttata)
* Dikbekzeekoet (Uria lomvia)
* Dodaars (Tachybaptus ruficollis)
* Dodo (Raphus cucullatus) †
* Dolksteekduif (Gallicolumba luzonica)
* Dominikanerwida (Vidua macroura)
* Donkerrode amarant (Lagonosticta rubricata)
* Doornastrilde (Aegintha temporalis syn. Neochmia temporalis)
* Dougalls stern (Sterna dougallii)
* Draaihals (Jynx torquilla)
* Driekleurenreiger (Ardea tricolor)
* Driekleurnon (Lonchura malacca)
* Drieteenmeeuw (Rissa tridactyla)
* Drieteenspecht (Picoides tridactylus)
* Drieteenstrandloper (Calidris alba)
* Dubbele neushoornvogel (Buceros bicornis)
* Dubois' boszanger (Phylloscopus cebuensis)
* Duif (Columbidae)
* Duinpieper (Anthus campestris)
* Dunbekwulp (Numenius tenuirostris)
* Dwergaalscholver (Phalacrocorax pygmaeus)
* Dwergara (Ara severus)
* Dwergarend (Hieraaetus pennatus)
* Dwergbijeneter (Merops pusillus)
* Dwergekstertje (Lonchura nanus)
* Dwerggans (Anser erythropus)
* Dwergmeeuw (Larus minutus)
* Dwergooruil (Otus scops)
* Dwergplevier (Charadrius melodus)
* Dwergstern (Sterna albifrons)
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:06:03 #63
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92284207
Ja daar kom je ook echt op :'). Wedden dat meeste mensen bij eerste ingeving dromedaris of das zeggen, en duif is geen landdier, dodo is uitgestorven. Das zou evt wel kunnen maar dan heb je sinaasappel nog komt
pi_92284251
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:50 schreef Deliah het volgende:
Duif, dodo, daas.
Willen vrouwen sowieso wel iemand die zogenaamd (het is bij de meeste vrouwen wel meteen duidelijk dat het een standaard trucje is) weet wat ze denken?

Volgens mij vinden ze dat nog eerder eng dan leuk, mochten ze er intrappen. Of maken ze zich zorgen dat diegene weet wat voor vage gedachtenkronkels er per uur wel niet door die hersenpan knallen. :)
Volgens mij willen ze gewoon iemand die luistert en tegelijk interesse toont. Meer niet. Dus niet iemand die voor probleempjes meteen met een oplossing aan komt zetten enzo. En vooral niet iemand die in het begin al denkt te weten hoe ze in elkaar steekt.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:09:18 #65
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92284368
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Willen vrouwen sowieso wel iemand die zogenaamd (het is bij de meeste vrouwen wel meteen duidelijk dat het een standaard trucje is) weet wat ze denken?

Volgens mij vinden ze dat nog eerder eng dan leuk, mochten ze er intrappen.
Volgens mij willen ze gewoon iemand die luistert en tegelijk interesse toont. Meer niet. Dus niet iemand die voor probleempjes meteen met een oplossing aan komt zetten enzo. En vooral niet iemand die in het begin al denkt te weten hoe ze in elkaar steekt.
Jawel, als excentriek persoon met dat soort kunstjes val je meer op. . Jij bent het type die vrouwen drankjes aanbied zeker?
pi_92284976
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Jawel, als excentriek persoon met dat soort kunstjes val je meer op. . Jij bent het type die vrouwen drankjes aanbied zeker?
Ligt er eerlijk gezegd aan. Vaker niet dan wel, maar dat komt door mijn intentie en dat ik vaak voorzien ben van een drankje voordat ik een gesprek open.

Ik ben daar eerlijk gezegd ook niet zo mee bezig.

Tevens vind ik het eerlijk gezegd lachwekkend om je voor te doen als excentriek persoon, omdat de mensen die dit gebruiken van nature zo introvert zijn als de pest. Verder kan ik het mij voorstellen dat je als excentriek persoon, wat je naar mijn idee niet goed kan faken, punten kan scoren door juist een drankje te geven, omdat dit één van de vooroordelen onderuit haalt, dat je ook zorgzaam bent (damn, dat ik hier zelfs nog over nadenk ook).

Maar goed, dit is denk ik ook nog één van de punten dat deze techniek geen wondermiddel is.
Je zit zo vol gestampt met rolletjes, zinnetjes, acties en reacties dat het lijkt alsof je, voor je gevoel, een spreekbeurt aan het houden bent. Lekker spontaan ben je dan. Van nature introvert en gesloten en ondertussen een spreekbeurt houden. Zie je het voor?

En als excentriek persoon aankomen zetten met kinderachtige trucjes. Ik kan het nog gaan uitleggen ook, maar als jezelf even goed kijkt naar die dingen dan kom je toch zelf ook wel tot de conclusie dat dit alles behalve excentriek is? Om je een hint te geven: het is alles behalve afwijkend.
pi_92285103
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Blijkbaar gaat TS om met veelte jonge meiden, die idd niet weten wat ze willen. :')
Als TS een dame van rond de 30 tegenkomt zal het dun door z'n broekje lopen aangezien die zeer goed weten wat ze willen. :D
Waarom zou je deze tactieken in godsnaam proberen op bejaarden van 30 jaar :')!!!

Goed topic.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92285313
Overigens ben ik het wel gedeeltelijk eens met Kabolter. Als je denkt een echte PUA te zijn, straal je bij voorbaat al zelfvertrouwen uit. En vrouwen vallen daar op.

Aan de andere kant is het voor veel mensen wel eens handig om de juiste tactieken te gebruiken, en vooral de IOI's te herkennen.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:37:29 #69
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92285698
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Ligt er eerlijk gezegd aan. Vaker niet dan wel, maar dat komt door mijn intentie en dat ik vaak voorzien ben van een drankje voordat ik een gesprek open.

Ik ben daar eerlijk gezegd ook niet zo mee bezig.

Tevens vind ik het eerlijk gezegd lachwekkend om je voor te doen als excentriek persoon, omdat de mensen die dit gebruiken van nature zo introvert zijn als de pest. Verder kan ik het mij voorstellen dat je als excentriek persoon, wat je naar mijn idee niet goed kan faken, punten kan scoren door juist een drankje te geven, omdat dit één van de vooroordelen onderuit haalt, dat je ook zorgzaam bent (damn, dat ik hier zelfs nog over nadenk ook).

Maar goed, dit is denk ik ook nog één van de punten dat deze techniek geen wondermiddel is.
Je zit zo vol gestampt met rolletjes, zinnetjes, acties en reacties dat het lijkt alsof je, voor je gevoel, een spreekbeurt aan het houden bent. Lekker spontaan ben je dan. Van nature introvert en gesloten en ondertussen een spreekbeurt houden. Zie je het voor?

En als excentriek persoon aankomen zetten met kinderachtige trucjes. Ik kan het nog gaan uitleggen ook, maar als jezelf even goed kijkt naar die dingen dan kom je toch zelf ook wel tot de conclusie dat dit alles behalve excentriek is? Om je een hint te geven: het is alles behalve afwijkend.
We kunnen hier wel uren over doorgaan, maar jij hebt andere gedachtes hierover dan ik. Maar je mag het laatste woord wel hebben.

Ik pik gewoon goede dingen mee, tis niet dat je exact het zelfde moet doen dan die pua's van de us. Want vrouwen in de us zijn sowieso veel doller in dat soort shit, dan hier in het nuchtere nederland. Maar zitten gewoon extreem veel goede dingen tussen.

check dit filmpje is zou ik zeggen. Is toch vrij spontaan en niet gemaakt?

  donderdag 3 februari 2011 @ 18:43:35 #70
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92285978
En deze. check hoe haar lichaamshouding veranderd,. Van op het punt om weg te gaan tot dit.
pi_92286687
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

We kunnen hier wel uren over doorgaan, maar jij hebt andere gedachtes hierover dan ik. Maar je mag het laatste woord wel hebben.

Ik pik gewoon goede dingen mee, tis niet dat je exact het zelfde moet doen dan die pua's van de us. Want vrouwen in de us zijn sowieso veel doller in dat soort shit, dan hier in het nuchtere nederland. Maar zitten gewoon extreem veel goede dingen tussen.

check dit filmpje is zou ik zeggen. Is toch vrij spontaan en niet gemaakt?

Ik heb het geluid niet aan. Die gast heeft zijn uiterlijk trouwens denk ik ook eerder mee, kan ik mij voorstellen. Hij ziet er sowieso op de foto wat excentrieker uit, zonder als een alto gekleed te zijn.

Ik vind het eerlijk gezegd ook lastig om veel waarde te hechten aan dit soort filmpjes (met een url erin geplakt). Op zijn minst worden slechte resultaten niet gepost, maar als je een product aanbiedt kan ik mij voorstellen dat dit nog verder gaat. Dan zorgt het schokkende en amateuristische beeld juist voor een realistisch beeld (tenminste, dat denk je).

Maar goed, ik denk dat ik er wel genoeg aandacht aan heb besteed. Ik kom misschien zo heel af en toe eens kijken, met een positieve insteek, of die andere gasten resultaat hebben geboekt.

Wees blij, je kan straks aan deel 2 beginnen en meteen alle informatie die je hebt verzameld in de OP kwakken. ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:03:53 #72
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92286911
Doe je geluid nou is voor de aardigheid aan, dit werkt gewoon vet vaak . Hij heeft de tactiek perfect onder de knie. Een vrouw die eerst niks van hem wil weten, weg wil lopen. Maar die hij dan toch nog weet te strikken. Dat is kunst. De normale ziel had al meteen opgegeven. Ik ook denk ik.

2e filmpje vooral
pi_92287102
Maar TS, wat wil je met dit topic bereiken? :?
signatuurloos
pi_92287258


;)
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:14:57 #75
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92287480
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
Maar TS, wat wil je met dit topic bereiken? :?
Wat dacht je van discussiëren over PUA?
Je moeder is een hamster
pi_92287814
Dat hele PUA gedoe is veels te veel gedoe is en kost teveel tijd.

In eerste instantie moet er al aantrekkingskracht zijn wanneer je een vrouw wilt versieren. Dus ga niet elke vrouw aanspreken die JOU leuk lijkt, want in 9 van de 10 gevallen is er totaal geen aantrekkingskracht en kan het verschrikkelijk lang duren voordat ze om is. Nee je moet kijken naar de vrouw die naar jou toe signalen geeft dat ze je leuk vind, dus ze lacht terug als jij naar haar lacht, ze kijkt terug als jij naar haar kijkt, ze probeert zich zo leuk/mooi mogelijk te maken wanneer je haar van top tot teen bekijkt (dus extra haar best doet met dansen, met haar haar gaat spelen, 'mooi' gaat zitten etc.). Dát is aantrekkingskracht en je voelt het gelijk van binnen!

Wanneer er aantrekkingskracht is kun je dat hele pua gedoe overboord gooien en gewoon jezelf zijn als je haar gaat aanspreken. Maar wacht er niet te lang mee! Ga haar niet eerst 10 minuten onafgebroken aanstaren want dan gaat ze zich echt heel ongemakkelijk voelen! Binnen 2 hooguit 3 minuten want hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt voordat ze jou in haar persoonlijke sfeer toelaat.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:31:43 #77
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92288280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef Fes1-2 het volgende:
Hebben ze hier een sport van gemaakt :') Zo moeilijk is het toch niet.
Het ligt er maar net aan he Ga je voor de cafe snol of het leuke meisje
pi_92288387
Wat ik me nou afvraag, welke persoon gaat nou goocheltrucjes in de discotheek doen en wie neemt nou een notitieblok mee? Ik vind peacocking ook een beetje overdreven opzich. Kan ook aan mij liggen hoor :')
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_92288897
Kunst is om die IOI's tijdig te detecteren en niet pas als je thuis fappend in je bed ligt. :D :')
Moo
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:05:57 #80
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92293467
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Trance_X het volgende:
Dat hele PUA gedoe is veels te veel gedoe is en kost teveel tijd.

In eerste instantie moet er al aantrekkingskracht zijn wanneer je een vrouw wilt versieren. Dus ga niet elke vrouw aanspreken die JOU leuk lijkt, want in 9 van de 10 gevallen is er totaal geen aantrekkingskracht en kan het verschrikkelijk lang duren voordat ze om is. Nee je moet kijken naar de vrouw die naar jou toe signalen geeft dat ze je leuk vind, dus ze lacht terug als jij naar haar lacht, ze kijkt terug als jij naar haar kijkt, ze probeert zich zo leuk/mooi mogelijk te maken wanneer je haar van top tot teen bekijkt (dus extra haar best doet met dansen, met haar haar gaat spelen, 'mooi' gaat zitten etc.). Dát is aantrekkingskracht en je voelt het gelijk van binnen!

Wanneer er aantrekkingskracht is kun je dat hele pua gedoe overboord gooien en gewoon jezelf zijn als je haar gaat aanspreken. Maar wacht er niet te lang mee! Ga haar niet eerst 10 minuten onafgebroken aanstaren want dan gaat ze zich echt heel ongemakkelijk voelen! Binnen 2 hooguit 3 minuten want hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt voordat ze jou in haar persoonlijke sfeer toelaat.
Dat is nou precies het punt wat niet klopt. Aantrekkingskracht moet je creëren. Komt niet altijd vanzelf . En je kunt bij elke vrouw aantrekkingskracht creëren. ELKE TRANCE X ELKE
pi_92295189
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Dat is nou precies het punt wat niet klopt. Aantrekkingskracht moet je creëren. Komt niet altijd vanzelf . En je kunt bij elke vrouw aantrekkingskracht creëren. ELKE TRANCE X ELKE
Zolang jij er maar in gelooft. ^O^
signatuurloos
pi_92295668
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Dat is nou precies het punt wat niet klopt. Aantrekkingskracht moet je creëren. Komt niet altijd vanzelf . En je kunt bij elke vrouw aantrekkingskracht creëren. ELKE TRANCE X ELKE
Als jij nou eens verder leest dan die zin zul je zien hoe ik uitleg hoe je aantrekkingskracht creëert

Of nee, doe toch maar niet. Ga maar lekker je pua boekjes lezen en de instruktievideo's in je hoofd stampen. Zul je zien dat elke vrouw als een blok voor je valt en nooit in de gaten zal hebben dat je eigenlijk jezelf als iemand anders voordoet!
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_92300505
Hakunamadinges omdat ik je hossel topic wel grappig vond zal ik je hier van 1 tip voorzien.
Ik heb ook weleens die shit gelezen en gekeken. The Game is een vermakelijk boek, gewoon om te lezen hoe die journalist in dat wereldje duikt. Maar het meeste is gewoon cheesy onzin waar je als Nederlander weinig aan hebt volgens mij. Enige wat ik wel inzichtvol vond was The Blue Print.
Je zou er goed aan doen, je daar eens in te verdiepen. De kerel die dat heeft gemaakt/geschreven is dat gaan doen op het moment dat hij erachter kwam dat pick-up lines en trucjes ed toch niet de sleutel zijn tot succes. Toen het niet langer underground was werd hij min of meer gedwongen om helemaal opnieuw over versieren te denken, simpelweg doordat vrouwen precies wisten wat hij deed.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_92303790
Heeft iemand ooit aan een meisje gevraagd hoe jullie kinderen eruit zouden zien?
Moo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:16:02 #85
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92309983
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Als jij nou eens verder leest dan die zin zul je zien hoe ik uitleg hoe je aantrekkingskracht creëert

Of nee, doe toch maar niet. Ga maar lekker je pua boekjes lezen en de instruktievideo's in je hoofd stampen. Zul je zien dat elke vrouw als een blok voor je valt en nooit in de gaten zal hebben dat je eigenlijk jezelf als iemand anders voordoet!
Dat vet veel niet werkt snap ik ook wel, je moet zelf veel dingen bendenken. Maar je snapt de insteek sowieso al niet, en heb jij het wel is volgens die methode geprobeert? en gefaalt?. zo nee heb je geen recht van spreken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:20:11 #86
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92310038
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Als jij nou eens verder leest dan die zin zul je zien hoe ik uitleg hoe je aantrekkingskracht creëert

Of nee, doe toch maar niet. Ga maar lekker je pua boekjes lezen en de instruktievideo's in je hoofd stampen. Zul je zien dat elke vrouw als een blok voor je valt en nooit in de gaten zal hebben dat je eigenlijk jezelf als iemand anders voordoet!
Je snapt het ook niet, tis een levensommekeer, er is niets mis met een alter-ego.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:23:02 #87
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92310075
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef neilpad het volgende:
Hakunamadinges omdat ik je hossel topic wel grappig vond zal ik je hier van 1 tip voorzien.
Ik heb ook weleens die shit gelezen en gekeken. The Game is een vermakelijk boek, gewoon om te lezen hoe die journalist in dat wereldje duikt. Maar het meeste is gewoon cheesy onzin waar je als Nederlander weinig aan hebt volgens mij. Enige wat ik wel inzichtvol vond was The Blue Print.
Je zou er goed aan doen, je daar eens in te verdiepen. De kerel die dat heeft gemaakt/geschreven is dat gaan doen op het moment dat hij erachter kwam dat pick-up lines en trucjes ed toch niet de sleutel zijn tot succes. Toen het niet langer underground was werd hij min of meer gedwongen om helemaal opnieuw over versieren te denken, simpelweg doordat vrouwen precies wisten wat hij deed.
Dat veel achterhaald is snap ik ook wel. Maar met originele methodes lukt het toch, als de insteek maar goed is. En dat zijn ook geen trucjes, maar gewoon een tactiek.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:30:51 #88
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92310175
En ik wou met dit topic btw niet de pua verdedigen, maar om openers/tips/field reports te delen met mensen die er wel achter staan. Mensen die nog goede openers etc hebben. voel je geroepen om te posten.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 februari 2011 @ 08:48:08 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92310452
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
En ik wou met dit topic btw niet de pua verdedigen, maar om openers/tips/field reports te delen met mensen die er wel achter staan. Mensen die nog goede openers etc hebben. voel je geroepen om te posten.
Jezelf zijn ipv een toneelstukje op te voeren *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92310592
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jezelf zijn ipv een toneelstukje op te voeren *O*
Precies, iedereen kan een bed in lullen als het toneelstukje maar goed genoeg is. Een relatie, een eerlijke relatie, is een stuk lastiger.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:03:59 #91
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92310707
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jezelf zijn ipv een toneelstukje op te voeren *O*
Ga eens weg huisvrouw, dit topic is niet voor jou.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:04:33 #92
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92310718
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies, iedereen kan een bed in lullen als het toneelstukje maar goed genoeg is. Een relatie, een eerlijke relatie, is een stuk lastiger.
Daar gaat dit topic toch ook over.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:04:47 #93
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310722
Die PUA shit is toch wel de spreekwoordelijke genitale wrat van het internet he?
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:06:30 #94
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92310762
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies, iedereen kan een bed in lullen als het toneelstukje maar goed genoeg is. Een relatie, een eerlijke relatie, is een stuk lastiger.
Eerlijke relatie :')
Binden aan 1 persoon :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:09:44 #95
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Eerlijke relatie :')
Binden aan 1 persoon :')
Doe niet zo stoer man, knulletje :D
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:11:06 #96
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92310855
Misschien denk ik er later anders over. Nu nog niet iig
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:14:26 #97
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310934
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misschien denk ik er later anders over. Nu nog niet iig
Goeie relatie super, slechte relatie kut.

Daarnaast speeltuin.
J. <3
pi_92311010
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Eerlijke relatie :')
Binden aan 1 persoon :')
Ik heb een eerlijke open relatie. Dus niet gebonden aan 1 persoon *O*

En dat allemaal door gewoon mijzelf te blijven *O*

Misschien leer je dat ook nog wel eens, jezelf blijven en een eerlijke relatie met een leuke meid/man O+
pi_92311032
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:04 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic toch ook over.
Daar heb je dit topic, of die hele PUA techniek niet voor nodig. Daarbij, als je het wel met een toneelstukje doet, ben je een verachterlijk sneu figuur :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:20:18 #100
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92311063
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daar heb je dit topic, of die hele PUA techniek niet voor nodig. Daarbij, als je het wel met een toneelstukje doet, ben je een verachterlijk sneu figuur :')
Niemand cared om jouw mening, rot gewoon op.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:21:49 #101
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92311100
PUA werkt, dat is een feit. Echter heeft het zijn beperkingen, zoals elke methode voor welk doeleinde dan ook. Ten eerste draait PUA om seks, niets meer, niets minder. De methode draait om het in bed praten van vrouwen, en is effectiever naarmate de vrouw in kwestie meer bevestigingsdrang heeft. PUA leert je niks over relaties, want het is moeilijker een bepaalde illusie in stand te houden over een langere tijd. Het leert je wel hoe je de illusie van waardevol zijn kan neerzetten.

Het valt mij overigens op dat PUA altijd enorm afgekraakt wordt. Dit kan ik me best goed voorstellen, het is op zich ook behoorlijk "zielig". Maar het argument dat het niet werkt, is pertinent onjuist. Mensen overschatten zichzelf enorm wanneer het gaat om het door hebben van zaken, en dat is ook niet gek. Het tegendeel is het moeten erkennen dat een hele hoop sociale interactie op automatische piloot gaat. Er zijn legio vrouwen waar dit op werkt, en een vergelijkbare methode gericht op mannen zal ongetwijfeld ook werken.

Daarnaast schopt PUA tegen een aantal heilige huisjes en raakt het een aantal stereotypes. Een heilig huisje in dit geval is de maakbaarheid van liefde(waarvan vele geloven dat het praktisch onmogelijk is), en een stereotype is dat de mannen die überhaupt ook maar iets met PUA doen zielige gasten zijn. Genoeg mensen die deze oordelen hebben en zich daarin tot het einde vastbijten, terwijl naar mijn mening de realiteit veel genuanceerder is.

Overigens heb ik zelf uitgebreid kennis genomen van PUA, en ontdekt dat ik een aantal van de dingen die erin voorkomen al deed uit mezelf. Dan gaat het om NEG'en, een beetje peacocking, en het herkennen van IOI's. Nu ben ik natuurlijk vooral zielig, en ben ik bang voor alle vrouwen. Of misschien heeft het er ook een beetje mee te maken dat ik in de gedragswetenschappen zit, en een beetje een kunstacademie-type ben. Maar ik ben vooral zielig, toegegeven. :Y
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:23:35 #102
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92311137
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef EviL_AleX het volgende:
PUA werkt, dat is een feit. Echter heeft het zijn beperkingen, zoals elke methode voor welk doeleinde dan ook. Ten eerste draait PUA om seks, niets meer, niets minder. De methode draait om het in bed praten van vrouwen, en is effectiever naarmate de vrouw in kwestie meer bevestigingsdrang heeft. PUA leert je niks over relaties, want het is moeilijker een bepaalde illusie in stand te houden over een langere tijd. Het leert je wel hoe je de illusie van waardevol zijn kan neerzetten.

Het valt mij overigens op dat PUA altijd enorm afgekraakt wordt. Dit kan ik me best goed voorstellen, het is op zich ook behoorlijk "zielig". Maar het argument dat het niet werkt, is pertinent onjuist. Mensen overschatten zichzelf enorm wanneer het gaat om het door hebben van zaken, en dat is ook niet gek. Het tegendeel is het moeten erkennen dat een hele hoop sociale interactie op automatische piloot gaat. Er zijn legio vrouwen waar dit op werkt, en een vergelijkbare methode gericht op mannen zal ongetwijfeld ook werken.

Daarnaast schopt PUA tegen een aantal heilige huisjes en raakt het een aantal stereotypes. Het heilige huisje in dit geval is de maakbaarheid van liefde(waarvan vele geloven dat het praktisch onmogelijk is), en het stereotype is dat de mannen die überhaupt ook maar iets met PUA doen zielige gasten zijn. Genoeg mensen die deze oordelen hebben en zich daarin tot het einde vastbijten, terwijl naar mijn mening de realiteit veel genuanceerder is.

Overigens heb ik zelf uitgebreid kennis genomen van PUA, en ontdekt dat ik een aantal van de dingen die erin voorkomen al deed uit mezelf. Dan gaat het om NEG'en, een beetje peacocking, en het herkennen van IOI's. Nu ben ik natuurlijk vooral zielig, en ben ik bang voor alle vrouwen. Of misschien heeft het er ook een beetje mee te maken dat ik in de gedragswetenschappen zit, en een beetje een kunstacademie-type ben. Maar ik ben vooral zielig, toegegeven. :Y
Perfect verwoord.
pi_92311150
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:20 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Niemand cared om jouw mening, rot gewoon op.
Niemand cared om mijn mening? Dude, lees het topic door, het merendeel van de reageerders (en 100% van de vrouwelijke reageerders) deelt mijn mening. Wat zegt dat over PUA.... Vrouwen weten allang wat het is, en hebben het direct door als iemand het probeert.

Dus wees gewoon wijs, en laat dit PUA gaan en doe het op eigen kracht en met eerlijkheid. In the long run ga je je daar veel beter door voelen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 februari 2011 @ 09:25:46 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92311186
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:03 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Ga eens weg huisvrouw, dit topic is niet voor jou.
Lieve schat, hij vraagt om tips, die geef ik... Geen reden om met persoonlijke aanvallen of zielige topicreports te komen :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:30:25 #105
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92311287
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niemand cared om mijn mening? Dude, lees het topic door, het merendeel van de reageerders (en 100% van de vrouwelijke reageerders) deelt mijn mening. Wat zegt dat over PUA.... Vrouwen weten allang wat het is, en hebben het direct door als iemand het probeert.

Dus wees gewoon wijs, en laat dit PUA gaan en doe het op eigen kracht en met eerlijkheid. In the long run ga je je daar veel beter door voelen.
Dat mensen je mening delen betekend niet gelijk dat iemand boeit wat jij denkt. En dat mensen hier weten wat het is en 'er niet in zullen trappen' zegt niks over mensen die je op vakantie/tijdens het uitgaan leert kunnen. T blijven FOK!ers. :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lieve schat, hij vraagt om tips, die geef ik... Geen reden om met persoonlijke aanvallen of zielige topicreports te komen :*
Je geeft helemaal geen tips, want PUA heeft helemaal niks met jou of jouw doelgroep te maken.

En als je hier mod bent, zorg dan gewoon dat er in een topic gereageerd wordt zoals de bedoeling is. :{ Niemand zit er op te wachten als ik in bijv. WGR allemaal bullshit tips geef, want daar hebben ze niks aan.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:30:27 #106
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92311288
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dude, lees het topic door, het merendeel van de reageerders (en 100% van de vrouwelijke reageerders) deelt mijn mening. Wat zegt dat over PUA.... Vrouwen weten allang wat het is, en hebben het direct door als iemand het probeert.

Alsof vrouwen gaan zeggen dat ze hier wel voor vallen :'). Wanneer je het smooth aanpakt hebben vrouwen het echt niet door. De hele insteek is dat je de juiste stappen neemt, en dat kan elke keer andere benadering of negs etc zijn. Tevens ben ik juist blij dat bijna niemand denkt dat dit werkt... overigens zonder bewijs, want de ballen om het te proberen hebben ze niet. Maten van mij verklaarden mij ook voor gek met mijn disstechnieken, maar de chicks waren uiteindelijk wel he het meest geintresseerd in mij.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:30:52 #107
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92311294
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Niemand cared om mijn mening? Dude, lees het topic door, het merendeel van de reageerders (en 100% van de vrouwelijke reageerders) deelt mijn mening. Wat zegt dat over PUA.... Vrouwen weten allang wat het is, en hebben het direct door als iemand het probeert.

Dus wees gewoon wijs, en laat dit PUA gaan en doe het op eigen kracht en met eerlijkheid. In the long run ga je je daar veel beter door voelen.
Je stelt dat de vrouwen die hier reageren representatief zijn voor de vrouwen in het uitgaansleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door EviL_AleX op 04-02-2011 09:33:50 (zinloze discussie, ik hoef niemand te overtuigen) ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 februari 2011 @ 09:34:19 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92311383
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Dat mensen je mening delen betekend niet gelijk dat iemand boeit wat jij denkt. En dat mensen hier weten wat het is en 'er niet in zullen trappen' zegt niks over mensen die je op vakantie/tijdens het uitgaan leert kunnen. T blijven FOK!ers. :)

[..]

Je geeft helemaal geen tips, want PUA heeft helemaal niks met jou of jouw doelgroep te maken.

En als je hier mod bent, zorg dan gewoon dat er in een topic gereageerd wordt zoals de bedoeling is. :{ Niemand zit er op te wachten als ik in bijv. WGR allemaal bullshit tips geef, want daar hebben ze niks aan.
Ik ben mod in WGR, daar hou ik de zooi fijn op de rails, hier ben ik user...

Waarom zou PUA niks met mij en mijn doelgroep te maken hebben? Ken je me soms persoonlijk?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:35:33 #109
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92311410
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben mod in WGR, daar hou ik de zooi fijn op de rails, hier ben ik user...

Waarom zou PUA niks met mij en mijn doelgroep te maken hebben? Ken je me soms persoonlijk?
Wat zit je dan hier TR's te lezen. :')

Oh en
a. Geslacht Vrouw
b. Geboortedatum 03-04-1976
c. FOK!ster
pi_92311426
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Alsof vrouwen gaan zeggen dat ze hier wel voor vallen :'). Wanneer je het smooth aanpakt hebben vrouwen het echt niet door. De hele insteek is dat je de juiste stappen neemt, en dat kan elke keer andere benadering of negs etc zijn. Tevens ben ik juist blij dat bijna niemand denkt dat dit werkt... overigens zonder bewijs, want de ballen om het te proberen hebben ze niet. Maten van mij verklaarden mij ook voor gek met mijn disstechnieken, maar de chicks waren uiteindelijk wel he het meest geintresseerd in mij.
De vrouwen die ik persoonlijk ken, moeten helemaal niks hebben van een negatieve benadering, dat vinden ze maar kinderachtig :)
pi_92311443
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Je stelt dat de vrouwen die hier reageren representatief zijn voor de vrouwen in het uitgaansleven.
Ja, want FOK!kers komen echt nooit buiten en bestaan maar uit 1 soort mensch :')

Fucking hell zeg, generaliseer jezelf even de afgrond in.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 februari 2011 @ 09:37:21 #112
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92311447
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Wat zit je dan hier TR's te lezen. :')

Oh en
a. Geslacht Vrouw
b. Geboortedatum 03-04-1976
c. FOK!ster
Want een vrouw mag geen mening hebben over versiertechnieken? Sorry hoor liefje, ik denk dat ik wel iets meer ervaring heb dan jij :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:37:39 #113
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92311455
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

De vrouwen die ik persoonlijk ken, moeten helemaal niks hebben van een negatieve benadering, dat vinden ze maar kinderachtig :)
De pornoblonde sletten waar ik op val wel.
pi_92311474
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Alsof vrouwen gaan zeggen dat ze hier wel voor vallen :'). Als je het smooth aanpakt hebben vrouwen het echt niet door. De hele insteek is dat je de juiste stappen neemt, en dat kan elke keer andere benadering of negs etc zijn. Tevens ben ik juist blij dat bijna niemand denkt dat dit werkt... overigens zonder bewijs, want de ballen om het te proberen hebben ze niet. Maten van mij verklaarden mij ook voor gek met mijn disstechnieken, maar de chicks waren uiteindelijk wel he het meest geintresseerd in mij.
Je hoeft deze techniek echt niet te verdedigen. Als jij je er goed bij voelt, moet je er vooral mee doorgaan, maar bedenk dat dit niet voor iedereen weggelegd is. ;)
signatuurloos
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:38:50 #115
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92311481
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Want een vrouw mag geen mening hebben over versiertechnieken? Sorry hoor liefje, ik denk dat ik wel iets meer ervaring heb dan jij :)
Je mag best een mening hebben, maar niet in dit topic.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 februari 2011 @ 09:42:30 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92311593
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Je mag best een mening hebben, maar niet in dit topic.
En dat beslis jij...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:43:39 #117
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92311630
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:42 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En dat beslis jij...
Nee, de TS met de insteek van dit topic.
pi_92311661
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Dat mensen je mening delen betekend niet gelijk dat iemand boeit wat jij denkt. En dat mensen hier weten wat het is en 'er niet in zullen trappen' zegt niks over mensen die je op vakantie/tijdens het uitgaan leert kunnen. T blijven FOK!ers. :)
Je weet alleen van jezelf of het je iets boeit of niet, en jou boeit het genoeg om er aangevallen op te reageren. Wat de rest wel of niet boeit, heb je compleet geen kijk op.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:45:35 #119
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92311679
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, want FOK!kers komen echt nooit buiten en bestaan maar uit 1 soort mensch :')

Fucking hell zeg, generaliseer jezelf even de afgrond in.
Ik generaliseer niet. Jij stelt dat de vrouwen die hierop reageren én de vrouwen die je persoonlijk kent representatief zijn voor alle vrouwen. Dat betwijfel ik ten zeerste want de kans is behoorlijk laag dat je al voldoende vrouwen oprecht kent om van een represantatieve steekproef te mogen spreken. Ongetwijfeld ken je veel vrouwen, maar voor je het betrouwbaar kan generaliseren moet je er duizendtallen kennen. En dan moeten al die vrouwen ook nog eens zichzelf heel goed kennen en dat oprecht aan jou vertellen.

Your move, chuckles.

[ Bericht 0% gewijzigd door EviL_AleX op 04-02-2011 09:49:05 (onjuiste argumentatie) ]
pi_92311701
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:37 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

De pornoblonde sletten waar ik op val wel.
Ik heb even in jouw fobo gelurkt, maar ik denk dat die sletten jou ook wel aantrekkelijk vinden zonder dat PUA-gebeuren.
signatuurloos
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:50:33 #121
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92311808
Zegt dat iets over mij of die sletten?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:51:38 #122
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92311837
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zegt dat iets over mij of die sletten?
Kom, laten we beleefd blijven.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:53:00 #123
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92311867
Ik ben beleefd, is een normale vraag.
pi_92311931
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zegt dat iets over mij of die sletten?
Allebei natuurlijk. Het was ook niet gemeen bedoelt, maar ik weet nog uit de tijd dat ik op de mavo zat dat jongens zoals jij gewoon al populair waren bij bepaalde meiden. Dat heeft zowel met je uiterlijk als zelfvertrouwen te maken. ;)
signatuurloos
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:56:42 #125
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92311968
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef secondewijzer het volgende:
Nee, de TS met de insteek van dit topic.
Ah, dus het is een circeljerk topic waarin je alleen mag posten als je dat PUA geneuzel helemaal de bom vindt :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zegt dat iets over mij of die sletten?
Knulletje van 18 :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:58:59 #126
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92312030
kerel van 30 op een jongeren site :').
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:59:53 #127
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92312063
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ah, dus het is een circeljerk topic waarin je alleen mag posten als je dat PUA geneuzel helemaal de bom vindt :')

Ja, en ook om nieuwe bevindingen te posten, fieldreports schrijven en veroveringen te vieren.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:02:21 #128
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_92312139
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ja, tevens om tips uit te delen en fieldreports maken, en veroveringen te vieren.
Als je er een dergelijke reeks van wilt maken dan moet je dat ook zo stellen in je OP. Nu zal het alleen een discussie worden tussen 2 kampen waarbij er voor niemand wat te halen valt. Open dan een apart topic voor deze discussie en een topic waar je een plaats biedt aan de PUA-gemeenschap. Spaart nogal wat geneuzel en kan iedereen zijn/haar ei kwijt. :Y
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:03:36 #129
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92312176
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
kerel van 30 op een jongeren site :').
Fok is nooit een jongerensite geweest. Je verwart 't met scholieren.com geloof ik :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ja, en ook om nieuwe bevindingen te posten, fieldreports schrijven en veroveringen te vieren.
Haha, fieldreports :D Werken jullie ook met walkie-talkies? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_92312330
Sowieso, dit topic in R&P. Vol met 40-jarige maagden en hippe huismoeders :')
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:12:38 #131
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92312489
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef afcajos het volgende:
Sowieso, dit topic in R&P. Vol met 40-jarige maagden en hippe huismoeders :')
Ga toch weg man, niemand die die hosselverhalen van je gelooft :D
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:13:16 #132
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92312509
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
kerel van 30 op een jongeren site :').
Denken dat FOK een jongerensite is :')
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:14:02 #133
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92312534
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Ga toch weg man, niemand die die hosselverhalen van je gelooft :D
Gelukkig kan ik bevestigen dat ze waar zijn :')
pi_92312579
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Ga toch weg man, niemand die die hosselverhalen van je gelooft :D
Ik plaats al jaren geen hosselverhalen meer op fok. Maar over het algemeen waren ze wel waar.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:29:26 #135
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92313058
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Denken dat FOK een jongerensite is :')
Ooit is FOK! begonnen als jongerensite. Maar dat terzijde.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:31:26 #136
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92313114
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Allebei natuurlijk. Het was ook niet gemeen bedoelt, maar ik weet nog uit de tijd dat ik op de mavo zat dat jongens zoals jij gewoon al populair waren bij bepaalde meiden. Dat heeft zowel met je uiterlijk als zelfvertrouwen te maken. ;)
Dat zelfvertrouwen viel tegen vroeger, maar had wel veel meiden ja.
pi_92313277
Zelfvertrouwen uitstralen (of je het nou hebt of niet) is belangrijk. En ik ben een vrouw en ik denk echt wel dat het best kan werken, als je uitstraling mar ok is. Dan hoef je echt niet Daniel Craig te zijn ofzo ( O+ )
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:38:20 #138
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92313363
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik bevestigen dat ze waar zijn :')
En wie de neuk ben jij dan? Dat ene sletje dat er wel intuinde zeker? :D
J. <3
pi_92313364
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ooit is FOK! begonnen als jongerensite. Maar dat terzijde.
Ja schat, toen jij een jaar of 8 was, en je al op FOK zat, was FOk nog een jongerensite :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:38:32 #140
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92313372
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfvertrouwen uitstralen (of je het nou hebt of niet) is belangrijk. En ik ben een vrouw en ik denk echt wel dat het best kan werken, als je uitstraling mar ok is. Dan hoef je echt niet Daniel Craig te zijn ofzo ( O+ )
Uiterlijk is ook maar 10/15% relevant.
pi_92313385
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfvertrouwen uitstralen (of je het nou hebt of niet) is belangrijk. En ik ben een vrouw en ik denk echt wel dat het best kan werken, als je uitstraling mar ok is. Dan hoef je echt niet Daniel Craig te zijn ofzo ( O+ )
Maar voor zelfvertrouwen heb je geen PUA nodig en kun je sowieso vrouwen versieren.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:40:27 #142
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92313443
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
Zelfvertrouwen uitstralen (of je het nou hebt of niet) is belangrijk. En ik ben een vrouw en ik denk echt wel dat het best kan werken, als je uitstraling mar ok is. Dan hoef je echt niet Daniel Craig te zijn ofzo ( O+ )
Whoei, volgens m'n ex leek ik daar in de verte wel op. Op sommige foto's.

Ik zie het niet zo. Vind je dat een knappe vent dan?
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:41:33 #143
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92313484
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
Uiterlijk is ook maar 10/15% relevant.
In jouw categorie vrouwen is hoeveel blingbling je om je nek en in je gezicht hebt hangen misschien meer relevant. Maar het is gewoon bullshit dat je door die fantastische (:')) PUA technieken sowieso iedere vrouw kan krijgen. En voor laaghangend fruit heb je echt geen PUA technieken nodig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef HLV_Siempre het volgende:
Ik zie het niet zo. Vind je dat een knappe vent dan?
Nee, de acteurs die ze James Bond laten spelen zijn eigenlijk altijd lelijkerds. :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:43:50 #144
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92313581
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

In jouw categorie vrouwen is hoeveel blingbling je om je nek en in je gezicht hebt hangen misschien meer relevant. Maar het is gewoon bullshit dat je door die fantastische (:')) PUA technieken sowieso iedere vrouw kan krijgen. En voor laaghangend fruit heb je echt geen PUA technieken nodig.

Heb nooit een ketting of iets gedragen, en ik hossel ook wel vwo dames. Kan mij aanpassen op elk niveau qua gesprekstof.
pi_92313618
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar voor zelfvertrouwen heb je geen PUA nodig en kun je sowieso vrouwen versieren.
ik geloof dan ook niet dat je het moet hebben, ald je kan doen alsof. En ik geloof. Best dat een pua daarbij kan helpen. Bovendien heb ik vaker om me
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:44:57 #146
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92313631
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Catbert het volgende:

Nee, de acteurs die ze James Bond laten spelen zijn eigenlijk altijd lelijkerds. :')
Nou ben ik een heterosexuele man, dus ik hoef geen verstand van het mannenuiterlijk te hebben gelukkig... Maar ik vind het niet echt een knappe kerel ofzo.
J. <3
pi_92313679
Heen gezien dat dit soort openingszinnen werken dan datbze dat niet doen. Met of zonder seks tot gevolg, maar altijd met interesse tot gevolg.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:47:53 #148
333374 Lithia
Too serious
pi_92313751
Ik wens succes aan de mannen die dit proberen. :Y
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92313771
Ik vind hem geweldig. Een van de weinige mannen die ik echt :9~ vind
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:51:12 #150
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92313862
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind hem geweldig. Een van de weinige mannen die ik echt :9~ vind
Aight.
J. <3
pi_92314019
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Aight.
waarom zou dat niet zo zijn? Ik houd niet van die standaard lekkere dingen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:55:39 #152
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92314040
Vragenlijstje voor de dames.
B.V.D

- Hoe oud ben je?
- Ga je vaak stappen?
- Single/Relatie?
Wanneer je Single bent
Wordt je vaak aangesproken door onbekende jongens, of neem je zelf het initatief?

Wanneer je relatie hebt:
- Wordt je vaak aangesproken door onbekende jongens, en hoe ga je daar mee om?

- Hoe pakken die jongens het meestal aan?

- Werkt het wel of niet, en val je snel op iemand?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:56:30 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92314087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef HLV_Siempre het volgende:
Nou ben ik een heterosexuele man, dus ik hoef geen verstand van het mannenuiterlijk te hebben gelukkig... Maar ik vind het niet echt een knappe kerel ofzo.
Wat een onzin. Alsof je als kerel niet vast kan stellen of een andere kerel knap is of niet. Doe niet zo homofoob.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Heb nooit een ketting of iets gedragen, en ik hossel ook wel vwo dames. Kan mij aanpassen op elk niveau qua gesprekstof.
VWO meisjes. Gussie toch! Goed gedaan knul, wil je een koekje?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:57:40 #154
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92314146
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Alsof je als kerel niet vast kan stellen of een andere kerel knap is of niet. Doe niet zo homofoob.

Het bewijs is toch geleverd suflul? Ik vind Daniel Craig geen knappe vent.
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:57:55 #155
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92314154
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

En wie de neuk ben jij dan? Dat ene sletje dat er wel intuinde zeker? :D
irl mattie
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:58:17 #156
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92314167
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Grijsmuisje het volgende:

[..]

waarom zou dat niet zo zijn? Ik houd niet van die standaard lekkere dingen.
Ik zeg niet dat het niet kan. Ik zie het alleen niet :P
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:58:22 #157
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92314173
@Catbert Heb jij niet een loze baan waar je heen moet ofzo? te trollen

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
Vragenlijstje voor de dames.
B.V.D

- Hoe oud ben je?
- Ga je vaak stappen?
- Single/Relatie?
Wanneer je Single bent
Wordt je vaak aangesproken door onbekende jongens, of neem je zelf het initatief?

Wanneer je relatie hebt:
- Wordt je vaak aangesproken door onbekende jongens, en hoe ga je daar mee om?

- Hoe pakken die jongens het meestal aan?

- Werkt het wel of niet, en val je snel op iemand?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:58:44 #158
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92314198
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

irl mattie
Wut?
J. <3
pi_92314220
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Wut?
IRL = In Real Life
Mattie = vriend
:')
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:01:44 #160
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92314337
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
@Catbert Heb jij niet een loze baan waar je heen moet ofzo? te trollen
Nope. Ik ga echt de hele dag jou specifiek lastig vallen. Ik ben werkloos, 30, weeg 200kg en heb nog nooit een wijf geneukt, dus ik heb alle tijd!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_92314434
Ik ben 27 heb een vriend (sinds kort) ga af en toe uit en meestal wordt gevraagd of ik iets wil drinken, mijn vriend maakte zo'n half-onaardige opmerking waardoor we in gesprek raakten :')

Iets als: mooie jas, was t uitverkoop? :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:05:46 #162
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92314512
En hij heeft je gehosselt (Y). Goede opener trouwens, ga ik onthouden
  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:06:51 #163
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92314565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef afcajos het volgende:

[..]

IRL = In Real Life
Mattie = vriend
:')
No shit :')

Maar wat bedoelt je debiele sidekick daarmee?
J. <3
pi_92314717
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

No shit :')

Maar wat bedoelt je debiele sidekick daarmee?
Je vroeg hoe hij het wist of zo. Weet ik veel :') Lees het nog eens door
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:44:56 #165
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92333062
Vanavond maar is wat uittesten.
pi_92335679
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
Vanavond maar is wat uittesten.
eens
  vrijdag 4 februari 2011 @ 18:56:27 #167
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_92336455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
Vanavond maar is wat uittesten.
Nieuwe goocheltruc geleerd? :')
Niet om net zoals vele anderen negatief te doen over PUA, maar aan jou posts te zien ben jij fan van Mystery. Die methodes van hem zijn zo outdated en de meeste dames weten onderhand al wel hoe het allemaal werkt, zelfs hier in Nederland. Peacocking is leuk, hoe hij het doet sta je gewoon voor lul. 5 question game, allemaal heel leuk, maar de meeste mensen kennen hem onderhand wel. En zo kan je wel door blijven gaan...

Verder heb ik mijn bedenkingen bij de echtheid van zijn materiaal, zo weet ik wel voor 99% zeker dat die TV show van hem (hoe fucking commercieel kan je wel niet zijn) voor het grootste gedeelte fake is. Maar het grappigste van alles vond ik nog wel een stuk uit The Game waarin werd beschreven (sorry als ik het niet goed beschijf, is alweer een tijd geleden dat ik het gelezen heb) hoe hij samen met die journalist (Style) een cafe binnen gingen ergens in het oostblok. Cafe zat vol met gevaarlijk uitziende gespierde kerels. In de hele tent was één meisje aanwezig, dit meisje was natuurlijk fucking lekker, en om het allemaal nog leuker te maken was dit meisje natuurlijk omringt door die gespierde gevaarlijk uitziende kerels (volgens mij werd in het verhaal ook nog ergens een gun getrokken _O- ) En ja hoor, je raad het al, Mystery lukte het natuurlijk om die chick te regelen dmv goocheltrucs :')

Don't get me wrong, PUA is interessant. Als je weet wat IOIs (en het hele body language gebeuren) zijn bijvoorbeeld maak je sowieso al meer kans om een meisje te regelen dan iemand die het niet kent. Waarom? Omdat je daarmee simpelweg de hele situatie makkelijk kan uitlezen, je bent veel meer relaxt omdat je niet constant loopt te stressen wat ze wel niet van je zou denken. Dit uit zich natuurlijk in zelfvertrouwen wat je uitstraalt en dat is wat chickies graag zien. Negs zijn ook goed om te weten, je kan natuurlijk net als de meeste andere kerels gaan lopen zeggen hoe mooi ze er wel niet uitziet enzo, maar als je zegt dat ze bijvoorbeeld niet zo chagrijnig moet kijken dan maak je natuurlijk veel meer indruk. Leuke van negs is, vooral bij de extreem lekkere chicks, dat ze er niet tegen kunnen en zich dan naar jou toe willen bewijzen waardoor je de rollen dus een beetje omdraait en zei jou opeens staat te regelen ipv jij haar.

Verder is Mehow wel een grappige gozer, totaal anders dan die Mystery. Niet de mysterieuze cool guy proberen uit te hangen maar gewoon lekker feesten.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 19:52:40 #168
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92339323
Dat veel van Mystery fake is wist ik, maar vindt het een coole gozer. En hoe hij gekleed gaat is wel erg peacocking ja.
pi_92342988
Ik zet geen hoed op ofzo, maar doe wel altijd mijn mooiste gele polo aan. :D
Moo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:26:51 #170
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_92344797
Dit werkt gewoon hoor menschen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:52:31 #171
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92350479
Ik snap nooit waarom het taboe is om te leren versieren. Van alles wordt uitgegaan dat je het moet leren, maar flirten, versieren en daten moet maar vanzelf gaan :'). Vrouwen hier zeggen uiteraard dat het kut is, want ze zijn liever in de waan dat alles romantisch was en vanzelf ging. Verder pakt het ook wat "macht" af van manipulerende vrouwen. Het is fabeltje dat vrouwen het doorhebben wanneer ze die zinnen niet eerder gehoord hebben en je ze op een goede manier brengt. Zowel mannen als vrouwen leren sowieso al "routines," door ervaring, boeken of tijdschriften. Zoals standaardzinnen en manieren om mannen af te wijzen. Dit is niet veel anders, alleen extreem uitgebreid.

De meeste principes in de pua boeken zijn behoorlijk logisch te redeneren bijvoorbeeld:

- Dat status, zelfvertrouwen, gewild zijn bij andere vrouwen, en lichaamstaal belangrijk zijn. Vrouwen vallen niet zoveel op uiterlijk zoals mannen dat doen.
- Je moet opvallen op een goede manier, zoals opvallende kleding dragen en boeiende verhalen vertellen, omdat vrouwen constant benaderd worden en je snel wordt vergeten.
- Dat je erop moet letten in welke fase van het versieren je bent, wat voor signalen een meisje geeft die bewust en onbewust aangeven ze je leuk vindt. Die info moet je gebruiken om verder te gaan, want meisjes zijn over het algemeen vrij afwachtend.

Je moet idd niet alleen een lange reeks uit je hoofd geleerde regels opzeggen; het kan werken maar op een bepaald moment loop je tegen de lamp wanneer het anders loopt dan je had verwacht. Maar je kan het zeker gebruiken samen met je "echte" persoonlijkheid. Ik probeer geen PUA te zijn en ik ben nog niet goed genoeg, maar sommige tips en theorieën hebben mij zeker geholpen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:57:52 #172
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92356861
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap nooit waarom het taboe is om te leren versieren. Van alles wordt uitgegaan dat je het moet leren, maar flirten, versieren en daten moet maar vanzelf gaan :'). Vrouwen hier zeggen uiteraard dat het kut is, want ze zijn liever in de waan dat alles romantisch was en vanzelf ging. Verder pakt het ook wat "macht" af van manipulerende vrouwen. Het is fabeltje dat vrouwen het doorhebben wanneer ze die zinnen niet eerder gehoord hebben en je ze op een goede manier brengt. Zowel mannen als vrouwen leren sowieso al "routines," door ervaring, boeken of tijdschriften. Zoals standaardzinnen en manieren om mannen af te wijzen. Dit is niet veel anders, alleen extreem uitgebreid.

De meeste principes in de pua boeken zijn behoorlijk logisch te redeneren bijvoorbeeld:

- Dat status, zelfvertrouwen, gewild zijn bij andere vrouwen, en lichaamstaal belangrijk zijn. Vrouwen vallen niet zoveel op uiterlijk zoals mannen dat doen.
- Je moet opvallen op een goede manier, zoals opvallende kleding dragen en boeiende verhalen vertellen, omdat vrouwen constant benaderd worden en je snel wordt vergeten.
- Dat je erop moet letten in welke fase van het versieren je bent, wat voor signalen een meisje geeft die bewust en onbewust aangeven ze je leuk vindt. Die info moet je gebruiken om verder te gaan, want meisjes zijn over het algemeen vrij afwachtend.

Je moet idd niet alleen een lange reeks uit je hoofd geleerde regels opzeggen; het kan werken maar op een bepaald moment loop je tegen de lamp wanneer het anders loopt dan je had verwacht. Maar je kan het zeker gebruiken samen met je "echte" persoonlijkheid. Ik probeer geen PUA te zijn en ik ben nog niet goed genoeg, maar sommige tips en theorieën hebben mij zeker geholpen.
Respect. Je verwoord precies mijn gevoelens.
pi_92362064
Players , ze weten gewoon niet beter,
Ze snappen meisjes dan ook voor geen meter.
En dan gaan ze raar kijken als we ze verlaten,
En of ze dan gaan haten ze klote met andermans leven
Een player hoor je geen liefde te geven,
Ze krijgen van mij alleen maar haat .
Ik geef je nu alleen maar raad
Dump alle players gelijk ookal krijg je dan gezeik ,
Je mag ze geen liefde geven ,
ze horen helemaal niet te leven,
ze doen mensen alleen maar pijn,
ik wou dat er gewoon geen players zijn ~!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92362070
ij staat daar met je maten,
Sigaret in je mond ; stoer te praten.
Jullie zijn "the gang"
Toch jammer dat ik niet bang voor je ben

Ik en mijn chicks lopen jullie groep voorbij
Even, wordt er omgekeken naar mij
Een verwaande blik, die je kunt krijgen
Nu kun je beter zwijgen
Maar nee hoor, fluiten en roepen doe jij

'Je bent niet stoer', is wat ik toen zei.
Je voelde je vernederd en werd kwaad,
Je vrienden vonden het tijd om te gaan, het was al laat.
Het is nooit relaxt om tegen je ex in te gaan.
Laat staan om een meid te slaan.
Je kwam dreigend op me af..

M'n vriendinnen vonden je maar laf.
Je gezicht vlak voor die van mij, je adem in m'n gezicht!
'Had je nog wat, vuile wicht?'
God wat ben jij een eikel, stoer hoor.
Nog steeds sta je daar, buigt een beetje naar voor
Je begint me te zoenen, ik duw je weg
Weer afgekeurd tegenover je maten, heb jij pech!

Je homeys lachen je uit, jezelf voor schut gezet
En ik roep ter extra vernedering;
'hij is niet eens goed in bed'
Mijn chicks lachen, en zijn maten doen dat ook
Je eigen schuld, omdat je steeds met een ander in bed dook
Heh, players. Kan het niet uitstaan
Kerels die niet bij sletjes zijn weg te slaan.

Om iemand te pakken en te gebruiken
Dan uitmaken, volledig misbruiken
Want onthoud goed, playen is niet stoer.
het enige wat je bent: is een mannelijke hoer.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:29:43 #175
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_92362825
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 09:41 schreef afcajos het volgende:
ij staat daar met je maten,
Sigaret in je mond ; stoer te praten.
Jullie zijn "the gang"
Toch jammer dat ik niet bang voor je ben

Ik en mijn chicks lopen jullie groep voorbij
Even, wordt er omgekeken naar mij
Een verwaande blik, die je kunt krijgen
Nu kun je beter zwijgen
Maar nee hoor, fluiten en roepen doe jij

'Je bent niet stoer', is wat ik toen zei.
Je voelde je vernederd en werd kwaad,
Je vrienden vonden het tijd om te gaan, het was al laat.
Het is nooit relaxt om tegen je ex in te gaan.
Laat staan om een meid te slaan.
Je kwam dreigend op me af..

M'n vriendinnen vonden je maar laf.
Je gezicht vlak voor die van mij, je adem in m'n gezicht!
'Had je nog wat, vuile wicht?'
God wat ben jij een eikel, stoer hoor.
Nog steeds sta je daar, buigt een beetje naar voor
Je begint me te zoenen, ik duw je weg
Weer afgekeurd tegenover je maten, heb jij pech!

Je homeys lachen je uit, jezelf voor schut gezet
En ik roep ter extra vernedering;
'hij is niet eens goed in bed'
Mijn chicks lachen, en zijn maten doen dat ook
Je eigen schuld, omdat je steeds met een ander in bed dook
Heh, players. Kan het niet uitstaan
Kerels die niet bij sletjes zijn weg te slaan.

Om iemand te pakken en te gebruiken
Dan uitmaken, volledig misbruiken
Want onthoud goed, playen is niet stoer.
het enige wat je bent: is een mannelijke hoer.
Die shit komt uit het hart ofnie :7
Minds are like parachutes. They only function when open.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:36:33 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92362923
Vuile wichtgedicht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:13:58 #177
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92363726
Ben jij nog ge-PUA'd de laatste tijd, Cc?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92379924
Maar wat nou als iemand, zoals ik, er echt compleet geen moeite mee heeft om meisjes aan te spreken en een gesprek te beginnen, alleen het niet vast kan ouden en het doodbloed na een paar minuten?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:35:20 #179
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92380661
Nou, goocheltruukjes dus.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:34:07 #180
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92383096
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef FlameScorpion het volgende:
Maar wat nou als iemand, zoals ik, er echt compleet geen moeite mee heeft om meisjes aan te spreken en een gesprek te beginnen, alleen het niet vast kan ouden en het doodbloed na een paar minuten?
Één van de op- routines derin knallen, deze situatie begeef ik mij ook altijd in.

Geen dank.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:42:36 #181
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92383503
ok als jullie zulke hosselaars zijn:

Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje met allerlei random meisjes, bekende en onbekende. Hoe regel ik er een?

:')
pi_92383872
Zorg sowieso dat je er verzorgt uitziet, dat is echt een pre.

En probeer aub niet zo geforceerd over te komen en check voor de rest maar naar de pro hosselaars, ik moet nog inkomen...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:52:12 #183
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92383960
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:50 schreef FlameScorpion het volgende:
Zorg sowieso dat je er verzorgt uitziet, dat is echt een pre.

En probeer aub niet zo geforceerd over te komen en check voor de rest maar naar de pro hosselaars, ik moet nog inkomen...
er verzorgd uitzien gaat waarschijnlijk wel lukken, als de wind tenminste niet mijn kapsel verneukt :(
pi_92384170
Ik heb windkracht tornado-proof betonharde gel type 8 ofzo :p Nooit last van
pi_92384459
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 20:42 schreef Shispeed het volgende:
ok als jullie zulke hosselaars zijn:

Ik heb vanavond een verjaardagsfeestje met allerlei random meisjes, bekende en onbekende. Hoe regel ik er een?

:')
Stap op een meisje af en zeg dat je iets heel goed kan, dat meisje zegt goh wat kan jij dan goed? En dan stop je zoveel mogelijk bierviltjes of andere dingen in je mond

quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef FlameScorpion het volgende:
Maar wat nou als iemand, zoals ik, er echt compleet geen moeite mee heeft om meisjes aan te spreken en een gesprek te beginnen, alleen het niet vast kan ouden en het doodbloed na een paar minuten?
Nou ik zou idd een van die openingstruuks van Hakunamotjefuck erin knallen.

Nee serieus, als je het goed aanpakt hoeft er helemaal geen stilte te vallen. Jouw doel is het meisje, dus je moet zoveel mogelijk info verzamelen. Dus laat haar praten. Want dat vind ze leuk, praten en dan vooral over zichzelf praten. Ook al gaat het echt nergens over. [strike]Veins aandacht[/strike] Luister aandachtig en zoek naar openingen in haar monoloog waar je op kunt inhaken. En zo af en toe aanraken (arm om haar schouders etc.) werkt ook goed om haar te laten praten :)
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_92384675
@ Trance-X: Weet ik, en probeer ik ook.

Alleen zijn de vragen/inhaakdingen vaak een beetje op een wordt het meer een vraag/antwoord dan echt een gesprek zeg maar.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:39:47 #187
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92386289
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:56 schreef FlameScorpion het volgende:
Ik heb windkracht tornado-proof betonharde gel type 8 ofzo :p Nooit last van
maar ik heb krullend haar dus als ik betonharde gel type 8 neem ziet het er niet uit :')

ik gebruik garnier fruictis style hard gel verdunt met wat water in combinatie met hema wax, nadat ik alles erin heb gesmeerd kam ik mijn haar uit en verdeel ik het goed. en dat blijft perfect zitten onder normale omstandigheden en ziet er niet gelachtig uit _O_
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:49:57 #188
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92386850
He Shispeed welkom in mijn ganzegeile Pua topic. Ik raad je aan vanavond één van de openingspost routines te gaan gebruiken. Het zijn makkelijke trucjes en iedereen op het feest zal je aanbidden. Laat me weten hoe het ging. Als het mislukt mag je me in elkaar slaan.

DOei!
pi_92386855
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 21:07 schreef FlameScorpion het volgende:
@ Trance-X: Weet ik, en probeer ik ook.

Alleen zijn de vragen/inhaakdingen vaak een beetje op een wordt het meer een vraag/antwoord dan echt een gesprek zeg maar.
Kijk een serieus gesprek hoeft echt niet meteen de eerste keer. Het kan wel als zij jou heel dicht bij zich laat komen want dan wordt het gesprek ineens een stuk intiemer en dus serieuzer. Jij moet ervoor zorgen dat ze zich bij je op haar gemak voelt. Aanrakingen, grapjes, serieuze opmerkingen, maakt niet uit zolang ze maar emotioneel bij je betrokken raakt.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_92387265
PUA, dat is toch die techniek waarbij vrouwen geen keus hebben en mannen alle keus van de wereld? :')

Doe vooral je ding, maar volgens mij zit je dan toch wel een beetje fout. Het gaat gewoon om zelfvertrouwen, niet om rare technieken of openingen of wat dan ook.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:17:08 #191
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92388412
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
He Shispeed welkom in mijn ganzegeile Pua topic. Ik raad je aan vanavond één van de openingspost routines te gaan gebruiken. Het zijn makkelijke trucjes en iedereen op het feest zal je aanbidden. Laat me weten hoe het ging. Als het mislukt mag je me in elkaar slaan.

DOei!
Ga toch weg met je trucjes man :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:30:53 #192
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92389191
Ga zelf weg de pua uithangen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:45:29 #193
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92389910
Ga k nu doen.
pi_92398267
Verwacht een topic morgenochtend :)
  zondag 6 februari 2011 @ 03:53:22 #195
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92400346
Vrienden zeiden dat chick me wilde, maar ik wist niet te kiss-closen.
Tips voor volgende keer anyone?
pi_92400636
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 03:53 schreef secondewijzer het volgende:
Vrienden zeiden dat chick me wilde, maar ik wist niet te kiss-closen.
Tips voor volgende keer anyone?
Getuige hier. Fijne sma, 16 jaar. Wilde onze boy hier. Maar hij drukte niet door en liet haar gaan :') verdomme, ik had het je zo gegund. Volgende keer zorg je dat ze met ons meerijdt, en dat jij haar klit bangt op de achterseat.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92400757
En heeft TS al een vriendin?
Mijn god, die weddenschap las ik in een topic over de slechtste openingszinnen ooit.. überhaupt, voorgekookite openingszinnen :D
Alsof een setje kunstjes genoeg is om een vrouw te boeien, dat is toch een belediging voor hun intellligentie en de vrije wil in het algemeen :D Oh hier kun je comedy van maken, over een totale nerd die zich laat belazeren door een zg. PUA, die in feite beter is in het misbruiken van goedgelovige en wanhopige sukkels die niet aan de vrouw komen, door ze gouden bergen te beloven na het volgen van veel te dure cursussen.
Het is gewoon een variatie op nepgoeroes, die verlichting beloven aan mensen die met hun zieltje onder de arm lopen of zg. helderzienden die zich bedienen van. zg. coldreadings.
Dat laatste zou ik trouwens ook bij de cursus doen, dan lijkt het of je nog iets meer te melden hebt na het trucje met de tafel van 9 en kunstje met het getal 7. Alsof je gegarandeerd aanbeden wordt als je een paar oude goocheltrucs toepast. Zou je trouwens een vriendin willen hebben die zo naief is?

Dat een paar praktische tips mbt. het lezen van lichaamstaal en het op gang houden van een conversatie nog nuttig zijn, zodat je iets attenter bent en charmanter overkomt, kan ik me voorstellen (En daarmee wordt je ook wijsgemaakt dat het werkt)
Maar hier wordt een hele cultuur van gemaakt, inclusief vakjargon, alsjeblieft zeg..Als je niks te melden hebt, wordt dat echt niet anders door een setje trucjes en het geloof dat vrouwen willoze automaten zijn waarvan je alleen maar de gebruiksaanwijzing hoeft te kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-02-2011 06:20:04 ]
pi_92401395
Ik vond David DeAngelo altijd wel goed :)

Veel van de dingen die hij zegt kloppen gewoon. Maar het allerbelangrijkste (DeAngelo zegt dat ook) is dat je gewoon gelukkig bent van jezelf. Je moet eigenlijk geen vrouw in je leven willen, omdat je alles zo goed voor elkaar hebt en je al zo'n leuk leven hebt.

Op dat moment valt alles vanzelf wel op zn plaats heb ik gemerkt en hoef je geen gebruik te maken van al die stomme technieken die de PUA scene aanbeveelt.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 6 februari 2011 @ 11:04:05 #199
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_92402864
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik snap nooit waarom het taboe is om te leren versieren. Van alles wordt uitgegaan dat je het moet leren, maar flirten, versieren en daten moet maar vanzelf gaan :'). Vrouwen hier zeggen uiteraard dat het kut is, want ze zijn liever in de waan dat alles romantisch was en vanzelf ging. Verder pakt het ook wat "macht" af van manipulerende vrouwen. Het is fabeltje dat vrouwen het doorhebben wanneer ze die zinnen niet eerder gehoord hebben en je ze op een goede manier brengt. Zowel mannen als vrouwen leren sowieso al "routines," door ervaring, boeken of tijdschriften. Zoals standaardzinnen en manieren om mannen af te wijzen. Dit is niet veel anders, alleen extreem uitgebreid.
Ik denk dat het ook niet verkeerd is om te leren hoe je moet omgaan met het andere geslacht. Al sinds mensenheugenis is daar over nagedacht en over geschreven, wat verder ook allemaal prima is. Daarnaast is het ook niet verkeerd dat mannen aangespoord worden om wat enthousiaster achter de dames aan te zitten in plaats van lam de hele avond van een afstandje naar een meisje te lopen koekeloeren. Uiteindelijk is dat voor iedereen leuker.

Maar binnen deze 'scene' gebeurt er wat anders. De onzekerheid van - vaak een beetje kneuzige - mannen wordt succesvol geëxploiteerd door in te spelen op hun frustraties en voor te spiegelen dat het 'allemaal heel makkelijk is met een bepaald trucje'.

Een verhaal van een Antropoloog om aan te geven wat ik bedoel:
quote:
Antropologiestudent Jitse Schuurmans (27) dook in een relatief obscure Amerikaanse subcultuur van vrouwenversierders: de seduction community. Binnen dit wereldje draait alles om de beste manier waarop je een vrouw kan benaderen en in bed krijgen. Versierders (die zichzelf pick-up artists of, afgekort, PUAs noemen) bespreken uitgebreid tactieken op internet, lezen boeken, en oefenen eindeloos op vrouwen in het echt. Sommige jongens houden zelfs spreadsheets bij van wat ze uitproberen en hoe goed dat werkt, zegt Schuurmans. Veel gaan ook naar dating schools, waar ze van een goeroe leren daten. Dat kan zakken met geld kosten.

The Game

PUAs hebben klinkende artiestennamen zoals Mystery of Style en specialiseren zich soms in bepaalde onderdelen van wat zij Het Spel (The Game) noemen. Sommigen zijn bijzonder goed over de telefoon. Anderen zijn experts op het gebied van serveersters. Een jongen die Jitse tegenkwam tijdens zijn onderzoek in San Francisco specialiseerde in seks in wcs en paskamers met vrouwen die hij net had ontmoet. Schuurmans: Hij deed het wel eens met drie verschillende vrouwen op dezelfde wc in één avond. Veel portiers uit het nachtleven kenden hem, omdat hij al een paar keer uit nachtclubs getrapt was.
En daar gaat het mis. Op het moment dat mensen - vaak voor een boel geld - truukjes willen hebben om vrouwen 'te scoren' gaan ze voorbij aan het hele 'spel van verleiding'. Contact zoeken en krijgen met het andere geslacht is dan niet meer iets natuurlijks en vanzelfsprekend, maar wordt dwangmatig en in sommige gevallen ook obsessief. In plaats van dat mensen uit zichzelf en hun hart lopen te lullen, ratelen ze voorgeschreven scripts af die zij op internet hebben gevonden of geleerd hebben tijdens - een zeer prijzige - cursus.

Veel van die mannen creëren dan een eigen fantasiewereld, waarin zij in plaats van onzekere kneuzen een soort van helden zijn. Hierdoor kweek je een soort van zelfvertrouwen op de korte termijn, maar er komt helemaal niets duurzaams uit. Op een SOA van een smerige, makkelijke koe na dan. De enige die hier garen bij spinnen zijn een paar vlotte jongens die door het oprakelen van 'stoere' verhalen wat internetmensen uitbuiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryon op 06-02-2011 11:11:55 ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 6 februari 2011 @ 11:04:24 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92402873
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 11:13 schreef Garisson72 het volgende:
Ben jij nog ge-PUA'd de laatste tijd, Cc?
Nope. Ik val buiten de kaders. Alhoewel het me best grappig lijkt; zo'n knulletje dat denkt te scoren met dissjes, tarotgewauwel en belegen goocheltruukjes.
Misschien toch even naar de kinderdisco, vanmiddag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92409361
Is er verder nog wat gesarged gister?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92409550
je heb ook fora voor zelfverklaarde pua's in nederland waarbij ze echt samen gaan sargen in verschillende steden :D
  zondag 6 februari 2011 @ 16:25:50 #203
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92415279
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Spartacus911 het volgende:
je heb ook fora voor zelfverklaarde pua's in nederland waarbij ze echt samen gaan sargen in verschillende steden :D
_O-

gister had ik een feestje, maar er was niet veel soeps daar. ze waren of matig, of ik kende ze al vrij goed (of een combinatie van beide :') ) was wel een leuk meisje daar, ik heb d'r telefoonnummer maar er is verder jammer genoeg niks gebeurd :N
  zondag 6 februari 2011 @ 19:06:23 #204
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92422275
Ik heb gister wat meegemaakt tijdens sargen. Chick verpest door rukwinden
  zondag 6 februari 2011 @ 19:18:06 #205
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92422801
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb gister wat meegemaakt tijdens sargen. Chick verpest door rukwinden
in welke stad was dat?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:11:08 #206
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_92425702
Perfecte topic om jullie mening over het volgende te vragen:
Wat vinden jullie van die Ben Saunders? Kerel komt mij echt over als zo'n "gemaakte PUA"...
  zondag 6 februari 2011 @ 20:12:09 #207
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92425767
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:11 schreef YazooW het volgende:
Perfecte topic om jullie mening over het volgende te vragen:
Wat vinden jullie van die Ben Saunders? Kerel komt mij echt over als zo'n "gemaakte PUA"...
wie is Ben Saunders? :?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:12:38 #208
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_92425791
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Shispeed het volgende:

[..]

wie is Ben Saunders? :?
hij is nu op rtl4
pi_92426227
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb gister wat meegemaakt tijdens sargen. Chick verpest door rukwinden
Dit is zo absurd, als het waar was, zou ik zeggen: Wat je hebt meegemaakt is bijzonderder dan welke vrijpartij ook.. Schrijf het op en bewaar het voor het nageslacht.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:32:10 #210
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92427106
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb gister wat meegemaakt tijdens sargen. Chick verpest door rukwinden
zou je hier een onoverdreven versie willen posten? je hebt het zelf erover dat het hier serieus moet blijven.

mijn 1e zo uitgebreide mogelijke verslag van puaboekjes toepassen in de praktijk gaat binnenkort nog komen.

quote:
15s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is zo absurd, als het waar was, zou ik zeggen: Wat je hebt meegemaakt is bijzonderder dan welke vrijpartij ook.. Schrijf het op en bewaar het voor het nageslacht.
in die link post je een post eronder dat het voor 90% waar is.
mag ik vragen, in hoeverre je vriendschap met een vrouw gemaakt moet hebben voordat ze het er voor over heeft om 15 km mee te gaan fietsen om met je mee naar huis te gaan?(niet perce voor seks, maar voor verdere vriendschap bouwen is ook goed)

en hoeveel voor 5 km naar een saai flatje?

volgensmij gaan alle chicks naar mannen die vlakbij wonen ofzoiets.
  zondag 6 februari 2011 @ 20:36:30 #211
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92427442
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zou je hier een onoverdreven versie willen posten? je hebt het zelf erover dat het hier serieus moet blijven.

mijn 1e zo uitgebreide mogelijke verslag van puaboekjes toepassen in de praktijk gaat binnenkort nog komen.

[..]

in die link post je een post eronder dat het voor 90% waar is.
mag ik vragen, in hoeverre je vriendschap met een vrouw gemaakt moet hebben voordat ze het er voor over heeft om 15 km mee te gaan fietsen om met je mee naar huis te gaan?(niet perce voor seks, maar voor verdere vriendschap bouwen is ook goed)

en hoeveel voor 5 km naar een saai flatje?

volgensmij gaan alle chicks naar mannen die vlakbij wonen ofzoiets.
Deze dame zag mij van begin af aan al zitten, dit was ook een gelukje. Dan is eigenlijk alles wat je zegt wel goed. En het is ook een uitzondering hoor als een dame met mij mee naar huis wil. Ligt ook aan het type vrouw.
pi_92431163
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:36 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Deze dame zag mij van begin af aan al zitten, dit was ook een gelukje. Dan is eigenlijk alles wat je zegt wel goed. En het is ook een uitzondering hoor als een dame met mij mee naar huis wil. Ligt ook aan het type vrouw.
Maar ze ging toch maar liever een heel eind terugfietsen, dan haar kleren 's nachts bij jou te laten drogen? Dan had ze zich toch nog bedacht.. Opvallend, nadat ze al je onbeschoftheden had gepikt, zou je zeggen dat ze je wel heel erg moet zien hebben zitten.
Echt dit is echt voor je memoires :)
  zondag 6 februari 2011 @ 21:45:28 #213
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92432604
Jij neemt het leven te serieus. Wat probeer je nu te bereiken?
  zondag 6 februari 2011 @ 22:01:37 #214
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_92433784
Ey players, wat raden jullie aan als eerste date :)
I want to bla bla bla
  zondag 6 februari 2011 @ 22:04:14 #215
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92433990
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:01 schreef Jmsls het volgende:
Ey players, wat raden jullie aan als eerste date :)
Je rechterhand en een tube glijmiddel.
Je moeder is een hamster
pi_92434694
Dit topic :')
pi_92436873
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 22:14 schreef Dale. het volgende:
Dit topic :')
  maandag 7 februari 2011 @ 09:10:47 #218
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92448499
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 04:40 schreef afcajos het volgende:

[..]

Getuige hier. Fijne sma, 16 jaar. Wilde onze boy hier. Maar hij drukte niet door en liet haar gaan :') verdomme, ik had het je zo gegund. Volgende keer zorg je dat ze met ons meerijdt, en dat jij haar klit bangt op de achterseat.
Ik zit er nog steeds mee ;(
  maandag 7 februari 2011 @ 09:22:59 #219
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92448754
Even hier, wil je topic niet killen ;p
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:15 schreef hakunamatafaka het volgende:
Post jou pua verhaal dan G
Was van t weekend geen pua. Ken t meisje al wel tijdje, wel vaker mee staan praten enzo.
T punt is een beetje dat ik pussy ben omdat ze hier in t dorp woont :')

Ook hielp het niet echt mee dat toen we ineens gingen en ik gewoon mijn slag had moeten slaan, vrienden ineens lopen te kutten van "nou doe dan gewoon", en daarna elkaar weghalen en zeggen "we laten jullie wel even alleen", terwijl haar vriendinnen nog staan te kijken :')
Dan denk ik al "mweh, ga k niet doen ;(".

Nu nog bedenken hoe ik dit de volgende keer aan ga pakken :P
  maandag 7 februari 2011 @ 09:37:43 #220
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92449104
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef secondewijzer het volgende:
Even hier, wil je topic niet killen ;p

[..]

Was van t weekend geen pua. Ken t meisje al wel tijdje, wel vaker mee staan praten enzo.
T punt is een beetje dat ik pussy ben omdat ze hier in t dorp woont :')

Ook hielp het niet echt mee dat toen we ineens gingen en ik gewoon mijn slag had moeten slaan, vrienden ineens lopen te kutten van "nou doe dan gewoon", en daarna elkaar weghalen en zeggen "we laten jullie wel even alleen", terwijl haar vriendinnen nog staan te kijken :')
Dan denk ik al "mweh, ga k niet doen ;(".

Nu nog bedenken hoe ik dit de volgende keer aan ga pakken :P
Pff maten die lopen te kutten is kanker irritant... herkenbaar. Die moet je even flink de grond instampen. Als het geforceerd overkomt de "hossel" moet je er mee kappen, wordt je alleen maar nerveuzer. Hoe oud ben je eigenlijk?
  maandag 7 februari 2011 @ 09:40:50 #221
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92449163
Ja daarom, volgende keer maar even naar andere zaal ofzo :') Al liepen daar haar vriendinnen weer rond, :') zucht.

K ben 20.
  maandag 7 februari 2011 @ 09:50:15 #222
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92449385
eigenlijk moet je gewoon schijt aan iedereen hebben. Gewoon zonder denken erop af stappen. Het leven niet zo serieus nemen.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:05:02 #223
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92449717
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
eigenlijk moet je gewoon schijt aan iedereen hebben. Gewoon zonder denken erop af stappen. Het leven niet zo serieus nemen.
Erop afstappen is het probleem niet, want k praat altijd wel met haar.

T kiss closen is t probleem. En dan meer omdat ik haar ken, bij een onbekende zou ik wel schijt hebben denk k :P
pi_92451555
hakuna, hoe zit t nou met die hyves hossel van je trouwens?

[ Bericht 1% gewijzigd door gnilrednoz op 07-02-2011 11:18:25 ]
  maandag 7 februari 2011 @ 11:12:37 #225
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92451572
Binnenkort elkaar maar is meeten, kan zo niet echt de vlam overbrengen.
pi_92451786
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Binnenkort elkaar maar is meeten, kan zo niet echt de vlam overbrengen.
Wel updates geven zodra je nieuws hebt he :P
pi_92452437
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:50 schreef hakunamatafaka het volgende:
eigenlijk moet je gewoon schijt aan iedereen hebben. Gewoon zonder denken erop af stappen. Het leven niet zo serieus nemen.
Aldus de man die aan een vast plan vasthoudt om 'hossels' ( :') ) te scoren.
  maandag 7 februari 2011 @ 11:37:48 #228
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92452456
pi_92453207
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
Jij neemt het leven te serieus. Wat probeer je nu te bereiken?
Je meent dat ik het leven te serieus neem?
pi_92453714
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:12 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik heb ook genoeg vrouwen versierd, toen ik nog niet eens wist wat een pua was. Maar wil nog beter worden.
Dude waarom? Je bent echt kansloos, alsof die vrouwen punten zijn in een spelletje ofzo. Je versiert een meisje toch omdat je dan daarna samen (ook al is het maar één avond) een leuke tijd wilt hebben. Wat jij doet is er een soort eenzijdig spelletje van maken waarbij je dat meisje alleen maar ziet als een onderdeel daarvan, op deze manier maak je toch nooit oprecht contact, je voert een toneelspel

ALs je via deze methode vrouwen weet te versieren dan kan ik je wel vertellen dat het allemaal domme kuthoertjes zijn ipv intelligente, boeiende en aantrekkelijke vrouwen.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_92453825
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:12 schreef WJMW het volgende:

[..]

Dude waarom? Je bent echt kansloos, alsof die vrouwen punten zijn in een spelletje ofzo. Je versiert een meisje toch omdat je dan daarna samen (ook al is het maar één avond) een leuke tijd wilt hebben. Wat jij doet is er een soort eenzijdig spelletje van maken waarbij je dat meisje alleen maar ziet als een onderdeel daarvan, op deze manier maak je toch nooit oprecht contact, je voert een toneelspel

ALs je via deze methode vrouwen weet te versieren dan kan ik je wel vertellen dat het allemaal domme kuthoertjes zijn ipv intelligente, boeiende en aantrekkelijke vrouwen.
Je gaat er veel te serieus op in :') Maar goed ik had een jaar geleden ofzo ook al een PUA topic wat op precies dezelfde discussie uitdraaide.. maar als je gewoon kleine dingetjes eruit pakt zoals in t begin een negg dat werkt seireus wel namelijk en voor de rest moet je t allemaal niet te serieus nemen en beetje tussen de regels door lezen en je eigen ding ervan maken
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_92454522
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:22 schreef secondewijzer het volgende:
Even hier, wil je topic niet killen ;p

[..]

Was van t weekend geen pua. Ken t meisje al wel tijdje, wel vaker mee staan praten enzo.
T punt is een beetje dat ik pussy ben omdat ze hier in t dorp woont :')

Ook hielp het niet echt mee dat toen we ineens gingen en ik gewoon mijn slag had moeten slaan, vrienden ineens lopen te kutten van "nou doe dan gewoon", en daarna elkaar weghalen en zeggen "we laten jullie wel even alleen", terwijl haar vriendinnen nog staan te kijken :')
Dan denk ik al "mweh, ga k niet doen ;(".

Nu nog bedenken hoe ik dit de volgende keer aan ga pakken :P
Volgens schreeuwde ik ook nog naar jullie: "WEL EVEN EEN AFSCHEIDSZOENTJE HE!"

Volgende keer zal ik me als een betere vleugelman opstellen.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92455410
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef afcajos het volgende:

[..]

Volgens schreeuwde ik ook nog naar jullie: "WEL EVEN EEN AFSCHEIDSZOENTJE HE!"

Volgende keer zal ik me als een betere vleugelman opstellen.
cockblocker :D
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 7 februari 2011 @ 13:24:57 #234
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92456297
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 12:35 schreef afcajos het volgende:

[..]

Volgens schreeuwde ik ook nog naar jullie: "WEL EVEN EEN AFSCHEIDSZOENTJE HE!"

Volgende keer zal ik me als een betere vleugelman opstellen.
Zal fijn zijn. Ik presteer niet goed onder druk.
pi_92484690
Kijk trouwens de film "Spread" (2009) even. Dikke bazenfilm. _O_
Moo
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 23:53:16 #236
236264 crew  capricia
pi_92485269
Van het zoenen naar de sex..dat vind ik moeilijk.
Definitely not CIA
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:08:46 #237
334377 whatsupworld
Loving life, myself, my dears
pi_92485967
Wat als ze niet met je zoent, betekent dat dat ze je niet wil?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:32:00 #238
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92490501
Komt het wel op neer. Of ze wil niet overkomen als slet.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:39:48 #239
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92491656
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:08 schreef whatsupworld het volgende:
Wat als ze niet met je zoent, betekent dat dat ze je niet wil?
Niet per se.

Maar hoe bedoel je, 'als ze niet met je zoent'?
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:53:03 #240
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92535739
Inmiddels heeft mijn hyves hossel goed uitgepakt. Zaterdag met haar afgesproken.
Almost Succeed. HYVES(L)
pi_92545478
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
Inmiddels heeft mijn hyves hossel goed uitgepakt. Zaterdag met haar afgesproken.
Almost Succeed. HYVES(L)
Ah ok. Ik hoop dat het net zo'n succes word

Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:52:36 #242
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_92615680
'''mischien gewoon jezelf blijven dan al deze nutteloze, zinlose tips''
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:05:17 #243
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92625353
quote:
3s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:52 schreef BruinBeertje het volgende:
'''mischien gewoon jezelf blijven dan al deze nutteloze, zinlose tips''
Natuurlijk moet je jezelf zijn, maar sommige mensen hebben gewoon wat tips nodig. Deels om hun beste beentje voor te zetten en voor vertrouwen, omdat je weet dat zoiets bij anderen heeft gewerkt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:04:24 #244
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92677896
ik heb een ondermaatse pua poging gedaan, met niet zoveel meisjesontmoetervaring

Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #3
deze post staat het,
voor degeen die niet willen klikken hier in de spoiler de post nogmaals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:12:30 #245
334377 whatsupworld
Loving life, myself, my dears
pi_92678127
@mylifeisgray: waarom zo negatief en onzeker?
pi_92678345
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een ondermaatse pua poging gedaan, met niet zoveel meisjesontmoetervaring

Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #3
deze post staat het,
voor degeen die niet willen klikken hier in de spoiler de post nogmaals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit verhaal :')
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:28:31 #247
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92678552
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:12 schreef whatsupworld het volgende:
@mylifeisgray: waarom zo negatief en onzeker?
dat is een moeilijke vraag.
misschien vanwege nare ervaringen, misschien vanwege geen ervaring, misschien omdat ik bang voor ze ben. weet ik veel.

ik heb toch al eerder gepost in dat topic wat een aardig goede indruk geeft, en ik doe het al stukken beter dan dat.
post vanaf pagina2 hier al op het topic,
post #42 bevoorbeeld Het Officiële Pua Topic
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:20 schreef afcajos het volgende:

[..]

Dit verhaal :')
ja wat! het is toch al beter dan eerdere pogingen die ik hierboven doorlink in die post #42!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:27:49 #248
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92680465
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb een ondermaatse pua poging gedaan, met niet zoveel meisjesontmoetervaring

Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #3
deze post staat het,
voor degeen die niet willen klikken hier in de spoiler de post nogmaals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf am I reading.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:13:29 #249
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92681988
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:27 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Wtf am I reading.
hoe bedoel je?

het is een poging van mij om nieuwe meisjes te leren kennen.

maar jij hebt best wel succes zo te lezen hier, en I like your posts in dit topic. het is echt een faalverhaal vast voor jou. :@ maar het is beter dan dat ik was, geloof me. !
heb je nog advies voor me of iets, waar dacht je aan met WTF?
ik weet het zelf ook wel een beetje, en ik dacht al aan in volgorde wat me het meest belangrijk lijkt bovenaan:
voordat ik ze interesant kan gaan vinden, zou ik eigenlijk wel wat meer moeten weten.
vond het eigenlijk zowiezo al jailbait eigenlijk. kon ik lekker neggen. maar voor de rest liep het gesprek nergens heen. ik had gewoon me gevoel aan de kant moeten zetten en een vertrouwenstest met die brunnette ofzo moeten doen, en namen uitwisselen.
en dan nog meer dingen, maar in ieder geval wel de dansvloer blijven ontwijken.

-meer doel hebben van 'verder gaan in de relatie'(relatie in de zin van met elkaar omgaan)
-op een gegeven moment dus naar een volgende fase gaan ipv bij "we zijn onbekenden van elkaar" blijven hangen(en dat hoeft niet 100% volgens a1,a2,a3,c1,2,3, enz. denk ik al bij simpele meisjes, maar ik blijf nu bij het begin hangen.
-interessantere verhalen vertellen(al is het dan wel iets minder spontaan, maar wel minder saai)

weet jij nog meer?
pi_92687228
VANAVOND KKHARD DIE CHICKS REGELEN MENSJENS!!!!!!1111111111111
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92687244
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:44 schreef afcajos het volgende:
VANAVOND KKHARD DIE CHICKS REGELEN MENSJENS!!!!!!1111111111111
als een echte PUA Joske
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:57:30 #252
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92687548
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:44 schreef afcajos het volgende:
VANAVOND KKHARD DIE CHICKS REGELEN MENSJENS!!!!!!1111111111111
Ik ook.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:19:03 #253
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92688218
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:08 schreef afcajos het volgende:
Sowieso, dit topic in R&P. Vol met 40-jarige maagden en hippe huismoeders :')
:')
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:19:47 #254
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92688251
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:44 schreef afcajos het volgende:
VANAVOND KKHARD DIE CHICKS REGELEN MENSJENS!!!!!!1111111111111
Ik ben te ziek om de hele avond breezers te plezieren
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:27:50 #255
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92691172
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

het is een poging van mij om nieuwe meisjes te leren kennen.

maar jij hebt best wel succes zo te lezen hier, en I like your posts in dit topic. het is echt een faalverhaal vast voor jou. :@ maar het is beter dan dat ik was, geloof me. !
heb je nog advies voor me of iets, waar dacht je aan met WTF?
ik weet het zelf ook wel een beetje, en ik dacht al aan in volgorde wat me het meest belangrijk lijkt bovenaan:
voordat ik ze interesant kan gaan vinden, zou ik eigenlijk wel wat meer moeten weten.
vond het eigenlijk zowiezo al jailbait eigenlijk. kon ik lekker neggen. maar voor de rest liep het gesprek nergens heen. ik had gewoon me gevoel aan de kant moeten zetten en een vertrouwenstest met die brunnette ofzo moeten doen, en namen uitwisselen.
en dan nog meer dingen, maar in ieder geval wel de dansvloer blijven ontwijken.

-meer doel hebben van 'verder gaan in de relatie'(relatie in de zin van met elkaar omgaan)
-op een gegeven moment dus naar een volgende fase gaan ipv bij "we zijn onbekenden van elkaar" blijven hangen(en dat hoeft niet 100% volgens a1,a2,a3,c1,2,3, enz. denk ik al bij simpele meisjes, maar ik blijf nu bij het begin hangen.
-interessantere verhalen vertellen(al is het dan wel iets minder spontaan, maar wel minder saai)

weet jij nog meer?
Je verhaal is zo onsamenhangend als het maar kan :')
En waarom ga je uberhaupt met maar 3 euro 10 de stad in :') Dan kan je niet eens drinken voor een meisje halen _O-
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:54:50 #256
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92695279
Echte puas kopen nooit drinken.
pi_92706806
Nou die kanker secondewijzer heeft bij toeval eens een chick geregeld. En godverdomme, ik had 100 IOI's maar ik faalde. Wat is het leven soms raar
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_92706816
kkslet blijft wel smsen. Terwijl ik faalde tijdens het kiss-closen. Wat bezielt haar :')
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 13 februari 2011 @ 09:24:18 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92707973
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:59 schreef afcajos het volgende:
kkslet blijft wel smsen. Terwijl ik faalde tijdens het kiss-closen. Wat bezielt haar :')
check postsgeschiedenis van whatsupworld en egeltje92 :D
misschien bezielt haar ook zoiets als een combinatie van hun
misschien heb je zo1 wel gepu'd ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 13-02-2011 09:30:20 ]
  zondag 13 februari 2011 @ 11:37:22 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92710318
kan die ajaxjosti gewoon wegblijven?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 februari 2011 @ 11:38:23 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92710351
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:37 schreef Re het volgende:
kan die ajaxjosti gewoon wegblijven?
Je bedoelt die kankerjosti?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 13 februari 2011 @ 11:52:05 #262
262 Re
Kiss & Swallow
pi_92710768
die ja O+
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_92711460
Wat zitten jullie te haten dan :') Stelletje maagden
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:16:52 #264
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92711588
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:
Je bedoelt die kankerjosti?
Is dit nou zo'n 'neg' waar het hier vaak over gaat?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:19:46 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92711677
quote:
5s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:16 schreef Garisson72 het volgende:

Is dit nou zo'n 'neg' waar het hier vaak over gaat?
Astemblieft niet, dan zou ik dat kksletje ook nog moeten kiss locken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:28:05 #266
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92711935
Ja verdomme, gebruik nou geen woorden die niet in die woordenlijst in de OP staan, zo snap ik er weer geen klap van. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 13 februari 2011 @ 12:50:55 #267
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92712824
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bedoelt die kankerjosti?
Haha, ASD geactiveerd _O_

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:58 schreef afcajos het volgende:
Nou die kanker secondewijzer heeft bij toeval eens een chick geregeld. En godverdomme, ik had 100 IOI's maar ik faalde. Wat is het leven soms raar
Cockblock 1 kreeg je omdat je mij vorige week cockblockte. Die verdiende je.
De 2e misschien niet helemaal, maar je was een falende wingman, en het meisje waar je bij stond was een magere 6. :)

Gisteren trouwens 2 sets gehad, misschien dat ik vanavond/morgen zin heb om FR te maken.
pi_92712956
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:53 schreef hakunamatafaka het volgende:
Inmiddels heeft mijn hyves hossel goed uitgepakt. Zaterdag met haar afgesproken.
Almost Succeed. HYVES(L)
Vertel die tori boi.
Kudo's.
pi_92712990
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:50 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Haha, ASD geactiveerd _O_

[..]

Cockblock 1 kreeg je omdat je mij vorige week cockblockte. Die verdiende je.
De 2e misschien niet helemaal, maar je was een falende wingman, en het meisje waar je bij stond was een magere 6. :)

Gisteren trouwens 2 sets gehad, misschien dat ik vanavond/morgen zin heb om FR te maken.
Teringvent :') cockblocker.

Aan het eind van de avond zegt ze ook zo van: "Ik zoen niet zo snel met mensen" :')!! Tyft dan gewoon gelijk op. Steek ik daar al mijn moeite in.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 13 februari 2011 @ 12:58:42 #270
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92713163
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:54 schreef afcajos het volgende:

[..]

Teringvent :') cockblocker.

Aan het eind van de avond zegt ze ook zo van: "Ik zoen niet zo snel met mensen" :')!! Tyft dan gewoon gelijk op. Steek ik daar al mijn moeite in.
Hyves?
pi_92713392
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:59 schreef afcajos het volgende:
kkslet blijft wel smsen. Terwijl ik faalde tijdens het kiss-closen. Wat bezielt haar :')
Niet meteen stoppen als het bij je eerste poging niet lukt. Blijven doorgaan gewoon. Soms lukt het bij de 6de keer pas bijvoorbeeld.

Ze blijft je smsen. Ze wilde dus waarschijnlijk wel zoenen alleen niet meteen bij jouw eerste poging.
Als het mislukt gewoon verder praten etc en doen alsof het je niks doet, kort daarna gewoon weer proberen.
Kudo's.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:06:14 #272
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92713491
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:04 schreef John_Q het volgende:

[..]

Niet meteen stoppen als het bij je eerste poging niet lukt. Blijven doorgaan gewoon. Soms lukt het bij de 6de keer pas bijvoorbeeld.

Ze blijft je smsen. Ze wilde dus waarschijnlijk wel zoenen alleen niet meteen bij jouw eerste poging.
Als het mislukt gewoon verder praten etc en doen alsof het je niks doet, kort daarna gewoon weer proberen.
Idd, asd weg zien te werken. Veel kino'en en zorgen dat ze in comfort komt.
pi_92713682
PUA terminologie :')
Kudo's.
pi_92713791
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:10 schreef John_Q het volgende:
PUA terminologie :')
Haha. Ik moet er telkens weer om lachen.

Te sad eigenlijk.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zondag 13 februari 2011 @ 13:13:33 #275
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92713817
Sad, maar o zo geniaal _O-

Het beïnvloed mijn denken :')
pi_92714939
Wanneer gaan alle Alpha Males uit dit topic eens samen sargen dan?
Beetje wingmannen bij elkaar met als doel SNL a mattie.

Mooiste term is trouwens wel: UFEA (Universal Female Excuse Archive)
http://www.pualingo.com/pua-terminology-list/
Prachtige lijst vol prachtige woorden.
Kudo's.
pi_92715886
Hahahaha die termen. Nerds die stoer doen. Ik zou je keihard uitlachen als je naar me toe kwam.
pi_92716185
Jullie zijn vrouwen ook echt alleen als projectjes. Hoe "cool"je ook doet, als je lelijk bent krijg je mensen zoals mij niet:P
  zondag 13 februari 2011 @ 15:39:20 #279
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92719517
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:17 schreef TX het volgende:
Jullie zijn vrouwen ook echt alleen als projectjes. Hoe "cool"je ook doet, als je lelijk bent krijg je mensen zoals mij niet:P
Misschien wil niemand jou wel.
pi_92719572
Ik zal het mijn vriend zeggen. Dan kan hij me meteen dumpen!
  zondag 13 februari 2011 @ 15:43:06 #281
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92719699
Hoe heeft je vriend jou versiert?
pi_92719992
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:44 schreef John_Q het volgende:
Wanneer gaan alle Alpha Males uit dit topic eens samen sargen dan?

Dit en dan resultaten en beeldmateriaal op fok! posten. Ik wil wel eens bewijzen zien.
Volgens mij zitten de helft van pua's hier gewoon met de ene hand te typen terwijl ze met de andere hand hun stijfje vasthouden over de stoere verhalen die ze vertellen.

Wat een draak van een topic dit. :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_92720159
Ik heb mijn vriend versierd.
  zondag 13 februari 2011 @ 15:53:09 #284
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92720170
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Dit en dan resultaten en beeldmateriaal op fok! posten. Ik wil wel eens bewijzen zien.
Volgens mij zitten de helft van pua's hier gewoon met de ene hand te typen terwijl ze met de andere hand hun stijfje vasthouden over de stoere verhalen die ze vertellen.

Wat een draak van een topic dit. :')
Ja precies, jij voegt wat toe gelukkig.
pi_92720385
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:53 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ja precies, jij voegt wat toe gelukkig.
Ik claim ook absoluut niet dat ik wat toe te voeg aan dit topic. :')

Maar ik vind wel als mannen hier mooie praatjes komen verkopen ook wel wat bewijs op tafel mogen leggen. Dan is de discussie of de mensen uit dit topic met die technieken echt kunnen versieren gelijk over. Als jij gelijk hebt en zo uitstekend kan hosselen als dat je voor doet komen zet je ons allemaal een hak, als je dat niet kan kunnen we er nog eens smakelijk om lachen in dit topic.

En overigens geloof ik inderdaad dat het grootste gedeelte hier stoere verhalen komt vertellen en er weinig van bakt in het dagelijks leven. De meeste mensen die aan PUA beginnen doen dat toch om de reden omdat ze het idee hebben dat ze via die technieken vrouwen kunnen krijgen. Er is een reden waarom alle beginners bij PUA als AFC's worden gemarkeerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Woeste_Woerd op 13-02-2011 16:03:29 ]
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 13 februari 2011 @ 16:00:35 #286
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92720549
Hoe kun je bewijs tonen dan? Met een camera naar een club?
pi_92720676
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:00 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoe kun je bewijs tonen dan? Met een camera naar een club?
Zal mij een worst wezen, wees creatief. ^O^ Toon wat bewijzen en ik neem je direct meer serieus.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 13 februari 2011 @ 16:09:04 #288
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92720970
Wat schiet ik ermee op mij te bewijzen? Dat is de intentie van het topic niet.
  zondag 13 februari 2011 @ 16:11:38 #289
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_92721078
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat schiet ik ermee op mij te bewijzen? Dat is de intentie van het topic niet.
Het idee van de hele scene is toch dat je punten scoort door vrouwen te regelen en daarmee een internetstatus verkrijgt? :?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_92721093
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wat schiet ik ermee op mij te bewijzen. Dat is de intentie van het topic niet.
Nou, meerdere redenen; mogelijk overtuig je wat leden dat wat je zegt werkt en dus meer mensen krijgt die dit gaan bestuderen en met je erover willen praten. Dat je ons allemaal de mond snoert, wat volgens mij best bevredigend is. En omdat dit topic nooit serieus genomen zal worden totdat er serieuze bewijzen worden gepost.

Overigens vind ik het wel vermakelijk dat je nu alweer terug begint te krabbelen. :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 13 februari 2011 @ 16:14:08 #291
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92721227
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Nou, meerdere redenen; mogelijk overtuig je wat leden dat wat je zegt werkt en dus meer mensen krijgt die dit gaan bestuderen en met je erover willen praten. Dat je ons allemaal de mond snoert, wat volgens mij best bevredigend is. En omdat dit topic nooit serieus genomen zal worden totdat er serieuze bewijzen worden gepost.

Overigens vind ik het wel vermakelijk dat je nu alweer terug begint te krabbelen. :')
Terugkrabbelen? Ik heb nooit beweert dat ik het ging doen. Zie ook niet in hoe btw.
pi_92721270
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:14 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Terugkrabbelen? Ik heb nooit beweert dat ik het ging doen. Zie ook niet in hoe btw.
De post ervoor vroeg je hoe het zou kunnen doen. Als je niet een klein beetje interesse had had je al direct nee gezegd. :')
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 13 februari 2011 @ 16:16:16 #293
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92721343
Was een vraag om aan te tonen hoe krankzinnig jou idee is.
pi_92721543
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:16 schreef hakunamatafaka het volgende:
Was een vraag om aan te tonen hoe krankzinnig jou idee is.
Een vraag om bewijs is onzinnig ja? Jij claimt dat dit werkt voor jou, ik ben oprecht geïnteresseerd of dit waar is en vraag of je dit wilt bewijzen. Op dat moment krabbel je terug en vindt je het bewijzen van je kunsten een krankzinnig idee?

Volgens mij valt dit niet helemaal serieus te nemen, he?
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 13 februari 2011 @ 16:24:51 #295
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92721800
ik weet niet hoe ik het kan bewijzen.
pi_92722691
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef hakunamatafaka het volgende:
ik weet niet hoe ik het kan bewijzen.
Hoe is die hyves hossel nou afgelopen? Je had gister afgesproken met haar toch?
Kudo's.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:07:31 #297
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_92724053
We zouden dit weekend elkaar meeten, maar ze was ziek.
pi_92724128
Hoop voor je dat ze niet last minute aan het terugkrabbelen is dan.
Kudo's.
  zondag 13 februari 2011 @ 17:09:31 #299
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
  zondag 13 februari 2011 @ 19:52:15 #300
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92731281
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:10 schreef TX het volgende:
Hahahaha die termen. Nerds die stoer doen. Ik zou je keihard uitlachen als je naar me toe kwam.
Broek naar beneden
  zondag 13 februari 2011 @ 19:55:06 #301
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92731466
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Dit en dan resultaten en beeldmateriaal op fok! posten. Ik wil wel eens bewijzen zien.
Volgens mij zitten de helft van pua's hier gewoon met de ene hand te typen terwijl ze met de andere hand hun stijfje vasthouden over de stoere verhalen die ze vertellen.

Wat een draak van een topic dit. :')
Ja klopt, ik heb er baat bij om hier over te liegen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')