quote:
Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef formerjellybean het volgende:fijn om te horen dat er meerdere weer op de markt zijn
Ik post hier gewoon nog even om even kijkje te nemen en eventueel tips te geven. Ben allang niet meer bezig met verwerken ex, gewoon juist om af en toe nog een kijkje te nemen , maar zo zijn er meerdere.
Ik zie het zo des te sneller je uit dit topic bent des te beter het met je gaat

Je hebt gelijk. Ik wil daarbij wel een nuance-verschil opmerken: Des te eerder je vrijwillig uit dit topic bent, des te beter het met je gaat.
Ik heb helemaal geen zin om de discussie weer op te gaan rakelen (dan gaan we ook wel weer heel erg offtopic, en dat zou bepaalde mensen alleen maar meer redenen geven om te klagen), maar door de manier waarop er hier door bepaalde mensen gepost wordt, heb ik geen behoefte meer om m'n verhaal te doen. Er wordt namelijk niet gelezen, daardoor wordt er commentaar gegeven dat kant noch wal raakt.
Wat dat betreft was ik ook wel blij om te lezen hoe goofy erover denkt. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.
Begrijp me niet verkeerd: Het is goed om af en toe wakker geschud te worden, het hoeft echt niet alleen maar een 'aai over de bol' te zijn. Iedereen heeft een andere kijk op de zaak, en dat is de kracht van dit topic. Als je het dan niet met elkaar eens bent, is dat niet erg. Het kan nog voor inzichten zorgen. Maar energie steken in mensen die niet goed lezen, tot drie keer achtereen, is in mijn ogen nutteloos, en zonde van de moeite.
Hoe diegene zelf met zijn of haar situatie omgaat is tot daar aan toe. We hebben allemaal andere ervaringen, en handelen allemaal anders. Maar laat elkaar in je waarde, en zorg dat je van iemands situatie af weet, voor je gericht tips gaat geven.
Ik kan voor mezelf zeggen dat het echt niet beter is gegaan sinds ik hier niet meer post. Wat er allemaal is gebeurd, is nogal persoonlijk en ik weet niet of ik hier nog zo openhartig over mag zijn. Wie weet gebeurd dat nog wel. Het ging mij vooral even om het nuance-verschil over het wegblijven uit dit topic.

@Octa: Goed om weer wat van je te horen/zien!

Ik was heel erg benieuwd hoe het met je ging. Fijn dat het qua verwerking eigenlijk best goed met je gaat!