abonnement Unibet Coolblue
pi_92264801
Nu er weer een nieuwe crisis is in een Arabisch land staan de kenners weer in de rij om hun zegje te mogen doen op tv bij programma's als Pauw en Witteman, DWDD, RTL Nieuws enz. Vaak zijn dit bijna bejaarde hoogleraren van een of andere fancy universiteit in Nederland.

Ik vraag me dan altijd af in hoeverre je een kenner kunt zijn als je van een afstand de situatie bekijkt. Komt zo'n man überhaupt wel eens (bv jaarlijks) in het desbetreffende gebied? Als ik een dagje Aljazeera kijk dan kan ik wel ongeveer dezelfde conclusies trekken als deze zogenaamde experts. Ik zou dan ook makkelijk een kwartiertje kunnen vol lullen bij dit soort programma's.

Ik ben van mening dat je pas echt een kenner bent als je al jaren daar op locatie tussen het volk woont en je echt weet wat er speelt. Helaas zie ik dit soort mensen niet aan het woord op tv. Hoe denken jullie daar over?
Geen dank voor mijn genade.
pi_92265112
Als iemand daar woont is het logisch dat hij niet bij onze praatprogramma's zit.
pi_92265162
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef Dastan het volgende:
Als iemand daar woont is het logisch dat hij niet bij onze praatprogramma's zit.
true...
Dan laat je 'm toch effe overkomen. :D
Geen dank voor mijn genade.
pi_92267710
Nouja ik ga er maar van uit dat ze kennis over het onderwerp hebben.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')