Ah dat is inderdaad wel slim ja..ik download ook meestal apps als ik thuis ben en automatisch op het WIFI hier zit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef erkel het volgende:
1 Gig is meer dan genoeg voor mobiel internet. Maar sowieso zaken zoals apps downloaden, sowieso bestanden downloaden, streaming video en radio zoveel mogelijk vermijden op 3G/Mobiel internet. Zulke zaken gewoon op wifi uitvoeren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Streaming_media
Ik kan mijn verbruik niet inzien, of zou dat alleen gelden voor nieuwe abonnee's met zo'n limiet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:06 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
oh en je kan het online bijhouden wat je verbruikt dus als je dat doet kom je niet voor verrassingen te staan
Ah oké, dan zal dat wel de reden zijn. Ik heb nog een abonnement zonder datalimiet en kan dat dus niet inzien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik heb pas een week een abbo bel+sms+web en daarmee kan ik het wel online zien
Ik zit ook te kijken naar die bel+sms+web en heb even een vraag daarover.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik heb pas een week een abbo bel+sms+web en daarmee kan ik het wel online zien
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken naar die bel+sms+web en heb even een vraag daarover.
Lees iets over een gratis sms verdubbelaar.. wat houdt dat in? Als ik 275 belminuten heb en 200 smsjes verstuur, hoeveel kan ik dan nog bellen? En is die verdubbelaar het hele contract gratis?
Bij T-mobile betaal je 2,50 voor zo'n sms verdubbelaar...
Zag namelijk deze aanbieding:
bel+sms+web 275
Eerste 12 maanden 28,50 en daarna 12 maanden voor 39,50 dus gemiddeld 34 per maand.
Met gratis HTC Desire HD.
Bij Tmobile een stuk duurder voor dat zelfde en langzamer internet.
Die verdubbelaar is gratis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:15 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken naar die bel+sms+web en heb even een vraag daarover.
Lees iets over een gratis sms verdubbelaar.. wat houdt dat in? Als ik 275 belminuten heb en 200 smsjes verstuur, hoeveel kan ik dan nog bellen? En is die verdubbelaar het hele contract gratis?
Bij T-mobile betaal je 2,50 voor zo'n sms verdubbelaar...
Zag namelijk deze aanbieding:
bel+sms+web 275
Eerste 12 maanden 28,50 en daarna 12 maanden voor 39,50 dus gemiddeld 34 per maand.
Met gratis HTC Desire HD.
Bij Tmobile een stuk duurder voor dat zelfde en langzamer internet.
Bij de 275 en 350 is de HTC Desire allebei gratis. Dan lijkt het me het meest logisch om eerst de 275 te nemen en daarna altijd nog te kunnen verhogen mocht dat nodig zijn. Stap terug kan namelijk niet...of zie ik wat over het hoofd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Die verdubbelaar is gratis.
Edit: verhaal gaat niet echt op want je wil een desire HDquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik had trouwens HTC Desire met bel+sms+web 200 voor 23 eu per maand de gehele duur dus niet alleen eerste 12 maanden zoals op veel sites (superdeal. nl)
maar die aanbieding is nu weg anders had jij er ook wat aan gehad want je kan altijd je abbo omhoog doen volgens mij
maar misschien ff geduld hebben totdat ze weer iets hebben dat je het tweede jaar ook korting hebt
Komt omdat de Desire een ouder toestel is dan de HD. Voor de HD zal zo'n nog niet komen lijkt mij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ik had trouwens HTC Desire met bel+sms+web 200 voor 23 eu per maand de gehele duur dus niet alleen eerste 12 maanden zoals op veel sites (superdeal. nl)
maar die aanbieding is nu weg anders had jij er ook wat aan gehad want je kan altijd je abbo omhoog doen volgens mij
maar misschien ff geduld hebben totdat ze weer iets hebben dat je het tweede jaar ook korting hebt
edit: gaat om de Desire HDquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |