abonnement Unibet Coolblue
pi_93260506
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef alors het volgende:

[..]

Verschilt per artikel :')
Afhankelijk van het percentage viscose zeker? :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:57:20 #277
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_93262426
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef K.Weenie het volgende:

[..]

Afhankelijk van het percentage viscose zeker? :')
Ik heb genoeg dingen van viscose en ook van de H&M. Of het prutspul is tja... ik heb shirtjes die ontzettend mooi zijn en ook mooi in vorm blijven, moet ze wel altijd ff uitrekken in de lengte als ze nog nat zijn voordat ik ze ophang. Ik heb van het winter ook 2 shirtjes gekocht van viscose met een rij knoopjes van voren (ze zitten nu ook weer in de collectie alleen dan 50% viscose 50% polyester) eentje in poeder en 1 in bruin. Waarbij de poeder echt totaal geen vorm meer heeft en de bruine gewoon goed in vorm blijft.
Conclusie ik weet het nooit... maar toch geef ik liever de voorkeur aan katoen boven viscose.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_93263137
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik de suede laarzen zal verkopen. Ik vind ze erg mooi, maar ik draag ze eigenlijk nooit en dan is het zonde als ik ze in de kast laat staan. Misschien iemand hier nog die ze wil? Het is maat 41. Anders zet ik ze in V&A.
Hoe nieuw zijn ze nog? En wat wil je er voor?
Worry is a misuse of imagination
pi_93264390
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Hoe nieuw zijn ze nog? En wat wil je er voor?
Ik heb ze één keer gedragen, daarna nooit meer. :P Ze zijn ingespoten zodat het suede beschermd is tegen regen en dergelijke. Ik heb er zelf 32 euro voor betaald, dus 25 excl verzenden? Of je moet ze op komen halen natuurlijk, ik weet naar waar je woont.
pi_93265540


Iemand deze al aangepast? Het is een vormloos jurkje, maar met een riem ga ik hem denk ik wel heel leuk vinden :Y
Noot noot.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:27:51 #281
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_93309568



Meer foto's komen nog. Ook van het jurkje hierboven Jojoortje.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:38:11 #282
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_93310021
Dat blauwe jurkje is mooi!
Die jumpsuit heeft een beetje een moeilijke kleur, vind ik..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 25 februari 2011 @ 16:07:56 #283
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_93312902
Dat kanten jurkje staat je mooi pumpkin! O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93314897
Die twee laatste jurkjes O+ , mooi!
pi_93315120
Leuk pumpkin! Dat laatste jurkje, die heb je toch niet online besteld? Ik zie hem niet op de site namelijk.

En heb je een hoge zwarte broek aan of is dat gestreepte truitje niet zo heel kort? Ik heb em toch ook maar besteld vanmorgen :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_93315927
dat laatste jurkje O+ O+
Tap tap tap
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:25:17 #288
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_93316540
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:44 schreef alors het volgende:
Leuk pumpkin! Dat laatste jurkje, die heb je toch niet online besteld? Ik zie hem niet op de site namelijk.

En heb je een hoge zwarte broek aan of is dat gestreepte truitje niet zo heel kort? Ik heb em toch ook maar besteld vanmorgen :D
Nee die heb ik inderdaad gewoon in de winkel gehaald! En ik heb een hoge zwarte broek aan, truitje valt ongeveer tot op mijn navel.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:25:04 #289
208890 June.
Seriously?
pi_93324685
Ook maar weer eens iets besteld:



En nog een roze bikini :) Ben benieuwd.
Shine bright like a diamond.
pi_93357339
Mijn mega bestelling van ongeveer 190 euro is eindelijk in behandeling :D Alleen komen de leukste dingen later pas >.<
pi_93360274
Vandaag bestelling binnen gekregen!
Zaten onder andere 3 shorts in, die ik hou. Drie shorts, best erg eigenlijk, de komende 3 maanden kan ik ze nog niet eens aan. Maar ze zitten perfect!
Ik vind de spring collectie echt geweldig en heb veel items in verschillende kleuren gekocht
Wederom een boyfriend jeans besteld die ik na 1 seconde aanhebben alweer uittrok, het staat me totaal niet, en ik weet ook echt niet waarom ik het telkens bestel, lang leve het hoge bestellimiet van h&m?!
Mijn favorieten van deze bestelling:

Dit shirt is echt chill! Heb 'm nu in het blauw, bruin en wit, haha.

Deze shorts zijn echt ge-wel-dig. Ze zitten echt HEERLIJK, heb nog nooit zulke lekker zittende shorts gehad. Ik heb ze in deze kleur en in het lichter blauw (die iets donkerder en mooier is dan op het plaatje op de site). Aanradertje!

Van dit soort shirts van de h&m heb ik er nu echt teveel, maar altijd fijn! Heb ze nu bij deze bestelling in 't wit, poederbeige en lichtblauw. De kleurtjes zijn veels te fris voor deze tijd van het jaar, zo fris dat 't me een beetje pijn doet dat het winter is. Ik heb deze trouwens ook van de wintercollectie in de donkerdere kleuren, die behoorlijk zijn uitgelubberd, dus deze keer maar wat kleiner besteld, vallen sowieso best groot vind ik.

Het aantal geruite bloesjes die ik ondertussen heb zijn ontelbaar maar ik vind ze briljant, om eerlijk te zijn geven ze me echt een mcleod's daughters gevoel, is dat fout? ja.. ik denk het wel :P
Enja, dat waren mijn favorieten! Heb ook nog een iets iets langere boyfriendshort gekocht, en wat armbandjes

Volgende bestelling is alweer de deur uit met onder andere: 3 zonnebrillen (say what?) schattige blauwe schoentjes en... ik weet het al niet meer.
pi_93360430
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:13 schreef Joell het volgende:
Mijn mega bestelling van ongeveer 190 euro is eindelijk in behandeling :D Alleen komen de leukste dingen later pas >.<
Dat heb ik nou ook bij mijn nieuwe bestelling, 4 artikelen met een latere levering, 2 ervan echt belachelijk laat. Moet je trouwens voor die latere leveringen opnieuw verzendkosten betalen? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit een latere levering gehad.
pi_93360442
Nee.
pi_93360581
Trouwens, t/m 28 februari geld de kortingscode 8986! 10% korting op allesss, had 'm bij mn vorige bestelling gebruikt en hij werkte prima.
pi_93360808
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:35 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook bij mijn nieuwe bestelling, 4 artikelen met een latere levering, 2 ervan echt belachelijk laat. Moet je trouwens voor die latere leveringen opnieuw verzendkosten betalen? Dat weet ik eigenlijk niet, nog nooit een latere levering gehad.
Neuh, je betaald altijd maar één keer de verzendkosten :)
Ik hou ook echt super veeul van geruite bloesjes terwijl die mij dus juist niet staan :P

Verder had ik nog een paar andere kortingscode's die ook nog werkten, sowieso 1304 & de rest weet ik niet meer omdat m'n bestelling al in behandeling is :P
pi_93361098
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:43 schreef Joell het volgende:

[..]

Neuh, je betaald altijd maar één keer de verzendkosten :)
Ik hou ook echt super veeul van geruite bloesjes terwijl die mij dus juist niet staan :P

Verder had ik nog een paar andere kortingscode's die ook nog werkten, sowieso 1304 & de rest weet ik niet meer omdat m'n bestelling al in behandeling is :P
Meh, geruite bloesjes staan iedereen! Die van de h&m zijn vreemd tho, de meeste, die hebben zo'n gekke zijkant, aan de zijkanten lopen ze heel raar omhoog, echt, waarom? Waarom zijn ze niet gewoon recht aan de onderkant. Ik snap het niet.... en toch koop ik ze. Bij de meeste bloesjes van de h&m is dat trouwens. Daarom koop ik ze altijd 1 of 2 (of 3) maten groter, anders staat 't gek, ik ben niet gezegend met een lichaam dat alles kan hebben. Alle blousjes van de h&m vallen trouwens klein... de normale bloesjes tenminste.
Ik weet echt nooit welke maat ik moet nemen bij h&m want het is met alles anders.

Ik was trouwens altijd vet 'bang' om kortingscodes te gebruiken die ik zelf niet had gekregen in de mail enzo, omdat ik ergens las dat je bestelling dan geannuleerd kan worden als ze erachter komen dat 'ie niet voor jou bestemd is bla bla. Nu toch maar 2 keer geprobeerd en is 2 keer goed gegaan x']
pi_93362103
Ik heb vorige week een retour op de post gedaan met daarin een formulier met nieuwe bestelling, inmiddels staat de retour wel bij "mijn pagina," maar de nieuwe bestelling nog niet. Is het normaal dat het zo lang duurt? -O-
pi_93372424
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb vorige week een retour op de post gedaan met daarin een formulier met nieuwe bestelling, inmiddels staat de retour wel bij "mijn pagina," maar de nieuwe bestelling nog niet. Is het normaal dat het zo lang duurt? -O-
Kan best kloppen, bij mij stond ie er pas heel laat bij.

Ik heb 10 dagen geleden een retour op de post gedaan, en die is nog niet eens geregistreerd :')
pi_93373026
De H&M heeft echt enorm leuke dingen voor de lente. Ik wil kopuuuuuuuuuuh. ;(
Maar mijn stomme werk heeft besloten dat ik niet zoveel mag werken en dus heb ik niet zoveel salaris. ;(
  zondag 27 februari 2011 @ 00:22:55 #300
201543 FokR
What's it all about?
pi_93373184
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef June. het volgende:
Ook maar weer eens iets besteld:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nog een roze bikini :) Ben benieuwd.
Voorbeeld van roze bikini?
You know what I mean?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')