abonnement Unibet Coolblue
pi_92665164
quote:
Ik vind de uitspraak "omdat ik niet meer wil leven" behoorlijk serieus van Richard. :{
Ik meen het ook maar hehe ik blijf heus wel doorgaan hoor. Ik verzin wel weer nieuwe plannen om door te gaan ;) maar morgen ga ik me kapot zuipen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:23:31 #252
238453 hasjman
utter madness
pi_92665166
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:

[..]

Ik begrijp deze zin niet helemaal? Ik volg zelf nog SFT op dit moment, Schema Focus Therapie, via de ggz en ben er echt razend tevreden over! :)
Gozer, ik bedoel het als grap :) Er zijn al zoveel mensen die Richard advies hebben geven, maar dat heeft vrijwel geen nut.

( http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet) )
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:24:16 #253
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_92665197
richard heb jij ballen in je broek?
je lijkt wel een wijf
jeeses man
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:25:23 #254
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92665243
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:23 schreef hasjman het volgende:

[..]

Gozer, ik bedoel het als grap :) Er zijn al zoveel mensen die Richard advies hebben geven, maar dat heeft vrijwel geen nut.

( http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet) )
Begrijp ik, alleen ik geef er een serieuze draai aan! ;)
Hard van buiten, geil van binnen...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:32:49 #255
238453 hasjman
utter madness
pi_92665604
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:19 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:

[..]

Ik begrijp deze zin niet helemaal? Ik volg zelf nog SFT op dit moment, Schema Focus Therapie, via de ggz en ben er echt razend tevreden over! :)
Niet omdat ik iets "had" in de zin van een harde stoornis, maar omdat ik wel met opgekropte boosheid/frustratie zat uit het verleden, mede dankzij een stroeve relatie met mijn ouders (emotionele vampier en een narcistische, autoritaire vader- naar nu blijkt) en gepest worden op school vroeger. Te gevoelig, moeite met zwemmen en fietsen (met van die dikke, grote zijwielen, jawel!)
Jij doet er tenminste iets aan. Kan je niet zeggen van al die mensen die liever in hun zelfmedelijden blijven leven.
pi_92665812
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:32 schreef hasjman het volgende:

[..]

Jij doet er tenminste iets aan. Kan je niet zeggen van al die mensen die liever in hun zelfmedelijden blijven leven.
Nee , als ik de keus had had ik er al lang wat aangedaan. Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven en overal altijd keihard voor geknokt. Maar dit is een verloren strijd.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:42:51 #257
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_92666072
Als het toch een verloren strijd is hoef je hier ook niet zielig te komen doen.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:44:55 #258
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92666163
"Jij doet er tenminste iets aan. Kan je niet zeggen van al die mensen die liever in hun zelfmedelijden blijven leven." Dank je voor dit compliment. :)

"Nee , als ik de keus had had ik er al lang wat aangedaan. Ik heb genoeg meegemaakt in mijn leven en overal altijd keihard voor geknokt. Maar dit is een verloren strijd."

Richard, vind je dat iedere strijd hetzelfde is en even eerlijk gestreden wordt?
Waarom vind je dat de strijd "verloren" is? Je leeft toch nog? ;)
Hard van buiten, geil van binnen...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:55:15 #259
238453 hasjman
utter madness
pi_92666502
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef benzin het volgende:

Ik mis vooral het sociaal zijn en het samenzijn in mijn leven. Maar het lijkt erop dat ik nu nog niet weet hoe ik sociale vaardigheden moet opdoen.

Mijn sociale leven was een tijdje ook erg slecht. Maar sindskort ben ik weer veel onder de mensen en ik moet zeggen dat geeft je toch een beter gevoel.

( Hasjman wilt verder zijn reactie typen, maar ziet dan de banner die beneden staat )

" Verliefd en met zijn tweeën is het leven makkelijker!"

Ik wist het, google is de Illuminati :')
pi_92666532
Ik accepteer dat ik een kut leven leid en ik zal verder ook nooit meer posten.

Ja ik leef nog, maar wat laat ik achter als ik dood zou zijn.... niks.... niemand geeft om me ;)

En ik haat mezelf nog het meest.

Maar ik ga Fok! inderdaad niet meer lastig vallen. Het is wel genoeg geweest zo.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:58:24 #261
262982 IkHaatRegistrerenOpFora
Geen zachte G, wel een harde L
pi_92666598
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:55 schreef hasjman het volgende:

[..]

( " Hasjman wilt verder zijn reactie typen, maar ziet dan de banner die beneden staat " )

" Verliefd en met zijn tweeën is het leven makkelijker!"

Ik wist het, google is de Illuminati :')
lol :D
Hard van buiten, geil van binnen...
pi_92668067
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef richard_prf het volgende:
Ik accepteer dat ik een kut leven leid en ik zal verder ook nooit meer posten.

Ja ik leef nog, maar wat laat ik achter als ik dood zou zijn.... niks.... niemand geeft om me ;)

En ik haat mezelf nog het meest.

Maar ik ga Fok! inderdaad niet meer lastig vallen. Het is wel genoeg geweest zo.
Je weet dat je een kut leven leeft. Waarom verander je dat niet? Een jaar geleden zat ik nog in dezelfde situatie, maar het afgelopen jaar heb ik mijn leven op veel punten omgegooid. Ik begin voor het eerst van mijn leven een vriendengroep op te bouwen, ik ben een stuk makkelijker geworden rond vrouwen (en guess what, ik wordt plotseling niet meer door vrouwen genegeerd) en ik voel me beter dan ooit.

Eerder in dit topic heb je gepost hoe je zonder liefde probeert te overleven. Alles wat je daarin post is precies het tegenovergestelde van wat je moet doen. Zoek hobbies waarin je ook vrouwen ontmoet, boek een leuke vakantie (en er is niets mis mee om alleen te gaan, dat is juist een fantastische manier om nieuwe mensen te leren kennen) en ga gewoon uit voor de lol ipv dronken worden. Het zal een flinke stap zijn om uit je comfort zone te komen, maar het is het meer dan waard.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 02:12:03 #263
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92668081
quote:
je weet dat je een kutleven hebt waarom verander je dat niet
ja nou ik probeer dat dus te veranderen(met betrekking tot versieren en vrouwen me kutleven wat verbeteren), en het is echt moeilijk!

ik ben net terug wat begin van deze avond begon als een poging om zover mogelijk met een vrouw te komen(liefst met iemand praten, en leuke interesante mensen vinden, enzo).
het was niet pua waardig, daarom post ik het maar niet in het pua topic.

ik wilde dus naar uitgaangsgelegenheden hier, en beetje pua oefenen enzo.
dus ik kleren aandoen die er nog een beetje fatsoenlijk uit zien, of een poging daartoe.

en alles had ik helemaal klaar om te gaan(behalve fietsbanden oppompen). maar kon ik dus me pinpas niet vinden.
oh ik voel me beetje wazig nu, maar typ het liever nu dan dat ik morgen details vergeten ben enzo.
dus ik nog een uur hier, en in de auto zoeken naar de pinpas, maar hij was(en is nog steeds) onvindbaar.
ook geen geld meer voor de rest, dus ik al het muntgeld wat ik kon vinden bij elkaar gelegd(3 euro 10cent) en uiteindelijk toch maar gegaan.

dus ik kwam zo in de stad, en waren onderweg al aantal fietsers op de weg terug.
en in stadscentrum ook meer mensen op weg uit, dan in. maar bij het rijtje uitgaansdingen wat ik al wist te liggen was het nog wel redelijk bezet kwa volk.
dus ik fiets neerzetten, en even kijken naar welke cafeof weet ik het hoe het heet ik zal heenlopen. maar me oog viel op een vage tent die iets heette van (vanwege privacy en herkenbaarheid redenen neem ik een naam die er op lijkt) alpen piste.
er stonden 2 kleine meisjes(qua grootte, leeftijdsschatten van meiwsjes met mij is fucked up), en 2 jongens van iets jonger dan ik buiten voor de deur. en er waren 2 ingangen waarbij bij 1 ingang stond gardarobe.
dus ik beetje verdwaasd kijken hoe dat nou werkt, en me afvragen of het echt verplicht is, of voor mijn geval nodig is om van de gardarobe gebruik te maken. zowiezo ookal zou ik er uren blijven, dan nog heb ik geen zin om me jas af te geven, omdat ik toch altijd wel stil in een hoekje beland en net zo goed me jas bij me kan houden. totaal niet op me gemak voel ik me dan.

ik probeer het wel ongeveer te repliceren hoe alles ging, maar het klopt niet helemaal

maar goed. die blonde meid, die sprak me aan met : hey jij wil je dansen? terwijl ik nog maar net aan kwam lopen
zij was beetje de actieve van die 4 ofzo.
en ik voelde me al de kansloosheid zelve worden, dat als ik niets zei dat ik vreemd zou zijn. dat als ik 'iets' zei, dat ik ook vreemd zou worden gevonden want ik ben gewoon vreemd.
dus ik negeerde het een beetje, en probeerde beetje lichaamstaal uit te stralen van "wat moet ik nou", en toen liep ik naar hun toe.

maar ik zei zo tegen ze van:"waar is de ingang"
1 van die meiden:"ja daar natuurlijk, doh" meteen al beetje kutopening dat ik een kansloze vreemde ben daar. maar ik ging terugkomen
ik:"ja dat zie ik, maar ik zie zo 2 ingangen. en daar staat zo gardarobe. moet je hier eerst je jas afgeven"(ofzoiets dergelijks. het ging redelijk smooth :D)
zij: ja dat kan, maar kom dan met me dansen?
ik:"nee, ik wil eerst een drankje kopen. ik heb 3 euro voor een drankje,en dat wil ik eerst"
zij:"waarom kom je niet dansen?
ik: "nee niet echt, misschien wil hij daar dansen. ik ga even kijken daar, ik kom zo denk ik wel hier terug.

dus ik zo naar de gardarobe lopen, staan zo 2 mensen voor me(2 meisjes), en aan de balie druk bezig 3 jongens ofzoiets. en ik vraag me op dat moment af of die gardorobe eigenlijk geld kost.
dus (al zou je makkelijk met meiden kunnen vragen, was aan die vrouwen vragen het wel een goed idee, maar dat was dus te eng.....)
maar goed, die 3 jongens waren klaar en liepen me voorbij om de weg naar buiten, dus ik vraag nog net op het laatste moment aan die laatste kerel van :"hey, kost de gardarobe eigenlijk geld?"
en hij zei:"sorry i don't speak dutch". ik dacht nog zal ik dan maar in het engels gaan vragen, maar dat heb ik niet gedaan.
en omdat aandacht van iedereen een beetje op mij gevesigd was, en ik toch een beetje het erg vragend vroeg begon ik ook aandacht begon te krijgen van die vrouw die daar voor de gardarobe bezig was.
ik zag al dat ze bezig was met papiertjes, of nummertjes geven voor jassen die ze afgaf ofzoiets, dus zag er wel redelijk service-achtig uit(weet ik veel hoe ik het noem, maar het was niet een kapstop zonder personeel erbij).
en ze zei: nee/ja (weet ik veel)"dat kost 1,50"
dus ik zo van:"oh.... en wat is het goedkoopste drankje beneden"
zij:"dat is 2,40"
ik:"oh ...oke... ja wat vreemd dat ik erom vraag zult u denken, maar ik heb maar 3 euro 10, en ik wil beneden nog een drankje kunnen kopen.......
zij: "oh"
ik:en als ik nu uitreken 1,50+2,40 dan kom ik op 3,90. en dat is teveel
zij: tsjah pecht voor je
ik: "ik kan zeker geen korting krijgen he?"
zij:"nee" of weet i kveel. maar ik ging daar maar weg, want ik ga dus niet 1,50 betalen voor een gardarobe he!

dus ik was weer beneden, en die 2 meiden stonden er nog steeds, jongens waren weg.
en die blonde meid weer van :"kom je dansen?"
ik:"nee"
zij: "waarom wil je niet dansen"
ik:"misschien wil ik wel helemaal niet dansen met iemand zoals jouw(terwijl ik haar hoogte met me hand aangaf)hoe oud ben je?"
zij:"ik ben 19 hoor!"
ik"oh dan ben je dus wel niet meer een minderjarige, maar toch... je bent maar zo hoog"
zij:"ja maar dat komt omdat ik nu niet op hoge hakken loop, kijk ik heb me uggs aan"
ik :"ugs :'( , "en dacht toen hevig aan fok ze mening daarover.
en toen ging raakte ik in gesprek met die andere meid. geen idee hoe precies.... dus stukje mist.
.......(mist)
zij:"heb je de vrouw bij de gardarobe nog beetje lief aangekeken" waarom zegt ze dat zo, alsof voor een jongen beetje hulpeloos en lief kijken werkt:N ..niet dus
ik: "ik heb alsjeblieft erbij gezegd, maar dat werkte hier allemaal niet ofzo"
zij:"je kan gewoon met je jas naar binnen lopen en drankje bestellen hoor, niemand die het ziet"
ik:"ja maar ik ben bang voor de uitsmeiter dan misschien......"
zij onderbrak me, en zei:"uitsmeiter, waar is de uitsmeiter, ik zie hier geen uitsmeiter ofzo hoor"
ik:"ja ik dacht misschien ben jij de uitsmeiter, gezien jij en die vriendin meteen naar me stonden te roepen enzo..."
zij:"haha, nee, dacht je dat ik de uitsmeiter was" en begon een beetje vreemde gezichten te maken
dus toen ging ik vreemde gezichten terugmaken

en toen zei ze:", met mijn postuur???"(echt de hoeveelheid meisjes van 17-19 van 1:60 hoog, en hoogstens 60 kilo ofzo die ik de laatste tijd gesproken heb en hoe makkelijk die doen maar toch gaat het mis is niet normaal)
ik:"ja dat weet ik toch niet, kan een uitsmeiter niet vrouwelijk zijn. jij staat hier al de hele tijd bij de ingang alsof je de uitsmeiter bent he..."
maargoed dat was ze dus niet.
en toen zij:"nou probeer het gewoon dan"
dus toen ging ik met jas aan naar binnen drankje kopen. en toen zij de barman van "nee je mag niets bestellen zonder van de gardarobe gebruik te maken"(echt wtf, de wereld keert zich altijd tegen mij ofzo he. als ik me met iets bezig houd. dan lijkt ineens of de rest van de wereld zich er ook ineens mee gaat bezig houden. in dit geval over verplicht gardarobegebruik)
dus ik weer zo naar buiten. en ik zo van: "nee kon niet"
en toen zij zo:" nou weet je wat, dan houdt ik je jas wel hier in de gaten, en probeer je het nog een keer"
en toen ik:"ohja dat is een goed idee, ik kan jou ook wel 3 euro geven om wat voor me te halen, maar daar vertrouw ik je niet mee. met dit oude fot wat wat mij betreft minder dan 3 euro waard is wil i kje nog wel eventjes vertrouwen"
dus toen dat gedaan,
dus ik naar binnen lopen,
was trouwens erg rustig, en ik zag de bar met niemand eraan, en 2 mensen op de dansvloer. en die blonde meid die rende naar me toe ineens vanuit het niets, maar nu stond ze recht voor me, en ze zei weer : "wil je dansen" en pakte me handen vast.
en inplaats van weer "nee " zeggen, of een poging doen tot dansen wat ik niet wilde want na ongeveer 11 jaar geen enkele dansbeweging maken, zou dat er heel vreemd uitzien dacht ik al.
maar ik duwde haar van me af, en zei toen:"misschien kan ik wel helemaal niet dansen"
dus verder weer bij dezelfde barman proberen drrankje te bestellen, en toen zij de barman:"ja, mag ik je gardarobekaartje zien"
echt wtf, hele wereld is tegen me, maar ik ben ook wel voorspelbaar voor die barman he.
dus ik zeg zo plagend tegen die barman:"ja maar ik heb nu geen jas meer bij me, die heb ik misschien wel net naar huis gebracht."
barman:"ja tuurlijk, nu net in die 1 minuut. ik geloof je niet"
ik:"weetjewat, (blahblah weer verhaal dat ik geen geld had uitgelegd), en als je me nu door de vingers ziet, kom ik morgen met hier eens terug, met meer geld"
hij:"nee dat kan niet"
ik:"waarom lijk je zo tegen me, is het iets persoonlijks of is het de regels"
hij:"het zijn de regels"

dus ik zo terug naar buiten lopen, en die langere petite brunnette die er al de hele tijd stond probeerde nog pogingen te doen van :"je kon me vertrouwen, zie je wel"
maar ik ben hem daar toen maar gesmeerd. overigens heel het verhaal verteld dat ik maar 3 euro had, en dat het maar bleef falen me drankjeshaalpogingen.

maar het voelt gewoon kut! het is gewoon, elk moment kunnen ze doorzien dat ik eigenlijk een totale KNEUS ben. en dat is niet aantrekkelijk.

en ook dat die meid met me wou dansen, i'd love to!!! maar ik kan het gewoon niet.! en ik durf het niet.!

ik vond die 2 meiden zowiezo al niet interesant. omdat ik eigenlij kgewoon niets van ze wist. enige wat ik wist is dat die blonde nogal graag wilde dansen, en die brunette de iets stillere was.
maar voordat ik ze interesant kan gaan vinden, zou ik eigenlijk wel wat meer moeten weten.
vond het eigenlijk zowiezo al jailbait eigenlijk. kon ik lekker neggen. maar voor de rest liep het gesprek nergens heen. ik had gewoon me gevoel aan de kant moeten zetten en een vertrouwenstest met die brunnette ofzo moeten doen, en namen uitwisselen.
en dan nog meer dingen, maar in ieder geval wel de dansvloer blijven ontwijken. en ik was ook half gehandicapped door me "maar 3 euro 10" bij me handicap.

rest van de avond was verder ook nog faal, en ben naar ander cafe gegaan waar ik wel een drankje kon kopen voor minder dan 3 euro 10, maar toen stond ik daar eenmaal en toen waren er helemaal geen meisjes.
dus toen ging ik maar met gasten praten, en ik had bij 3 gasten al een 'oke ' ik ben er. en toen probeerde ik mezelf te introduceren voor die 4e, ook iets met geld wat op tafel lag. en toen zij hij dat ik dat geld mocht hebben als ik maar oprotte met me saaie verhalen(hij vond me duidelijk niet zon cool persoon). maar of dat nou zeer serieus was weet ik neit vanwege autistische redenen.

volgensmij zijn sommige 19 jarige meisjes trouwens best kansloos. als ze mij al aanklampen :N
dat was maandje terug ookal bij die 17 jarige meisjes, geen idee waarom :?

[ Bericht 29% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-02-2011 04:45:39 ]
pi_92668129
Mylifeisgrey, waarom zei je niet gewoon: "Ja hoor, ik wil wel dansen."

Vagerd. :D
  zaterdag 12 februari 2011 @ 02:57:28 #265
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92668731
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Mylifeisgrey, waarom zei je niet gewoon: "Ja hoor, ik wil wel dansen."

Vagerd. :D
oke, dat was voor me edit. ik heb nu me verhaal af.
zoals ik al schrijf, omdat ik 11 jaar(gebaseerd op wanneer ik voor het laast met een meisje gedanst heb in groep 8 in 1999, de vorige eeuw weetje wel :-P ) niet gedanst heb.
en dan duurt het langer dan 5 seconden voordat ik het kan. en dan wordt ik .....het gaat gewoon niet aardbei

en ik zei ook maar op een gegeven moment :"ik kan niet dansen" zodat ik dan misschien later er nog in kon gooien dat ik graag op stijldansen wilde. maargoed dat vervolg zeggen is er niet van gekomen"

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-02-2011 03:05:39 ]
pi_92668820
quote:
zij: ja dat kan, maar kom dan met me dansen?
ik:"nee, ik wil eerst een drankje kopen. ik heb 3 euro voor een drankje,en dat wil ik eerst"
zij:"waarom kom je niet dansen?
ik: "nee ga weg, ik ga even kijken, ik kom zo denk ik wel hier terug.
Je bent echt bang van meisjes of niet? :D
pi_92668839
En je leert pas dansen als je het eens probeert....so what als het slecht gaat?

Had je dat niet liever gehad dan dit?

quote:
volgensmij zijn sommige 19 jarige meisjes trouwens best kansloos. als ze mij al aanklampen
dat was maandje terug ookal bij die 17 jarige meisjes, geen idee waarom
Zei toch dat het makkelijk is meisjes te krijgen. :P Je moet ze alleen wel spotten en doorzetten, iets wat jij niet deed maar ja.
pi_92668880
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, dat was voor me edit. ik heb nu me verhaal af.
zoals ik al schrijf, omdat ik 11 jaar(gebaseerd op wanneer ik voor het laast met een meisje gedanst heb in groep 8 in 1999, de vorige eeuw weetje wel :-P ) niet gedanst heb.
en dan duurt het langer dan 5 seconden voordat ik het kan. en dan wordt ik .....het gaat gewoon niet aardbei

en ik zei ook maar op een gegeven moment :"ik kan niet dansen" zodat ik dan misschien later er nog in kon gooien dat ik graag op stijldansen wilde. maargoed dat vervolg zeggen is er niet van gekomen"
Ze praten in elk geval met je ;) dat is al meer dan ik ooit heb gepresteerd. Je word in elk geval niet genegeerd dus je doet het best goed ;)
Mij kijken ze aan en denken " nee niet mijn type" maar het ziet er naar uit dat ze bij tenminste nog geïnteresseerd zijn een praatje met je te maken dus je mag best trots zijn op jezelf :P
Ik denk dat het wel goed komt met jou als je wat handiger wordt in de gesprekken.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:19:57 #269
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92668948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze praten in elk geval met je ;) dat is al meer dan ik ooit heb gepresteerd. Je word in elk geval niet genegeerd dus je doet het best goed ;)
Mij kijken ze aan en denken " nee niet mijn type" maar het ziet er naar uit dat ze bij tenminste nog geïnteresseerd zijn een praatje met je te maken dus je mag best trots zijn op jezelf :P
Ik denk dat het wel goed komt met jou als je wat handiger wordt in de gesprekken.
waar moet ik handiger worden in de gesprekken dan?
in de zin dat ik iets interesanters moet vertellen?
sneller naar volgende fases eventueel moet gaan?
ik had nog meer zinnen bedacht, maar had ik eigenlijk niet zoveel zin in, omdat ze niet erg op waarheid berusten en ik het voorlopig even met waarheid probeer ipv onzinverhalen te gaan bedenken

op zich is "ik wilde al eerder komen, maar was me pinpas kwijt blah blah lang verhaal. allemaal kneusgedoe. en dan 1 dhvtje(voor die minderjarige bijna meisjes), ik zocht me 'auto' ook door')
voor de rest is het meer saai dan grappig, en meer dat is een kneus dan dat is een leuke jongen
pi_92668964
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar moet ik handiger worden in de gesprekken dan?
in de zin dat ik iets interesanters moet vertellen?
sneller naar volgende fases eventueel moet gaan?
ik had nog meer zinnen bedacht, maar had ik eigenlijk niet zoveel zin in, omdat ze niet erg op waarheid berusten en ik het voorlopig even met waarheid probeer ipv onzinverhalen te gaan bedenken

op zich is "ik wilde al eerder komen, maar was me pinpas kwijt blah blah lang verhaal. allemaal kneusgedoe. en dan 1 dhvtje(voor die minderjarige bijna meisjes), ik zocht me 'auto' ook door')
voor de rest is het meer saai dan grappig, en meer dat is een kneus dan dat is een leuke jongen
Tja ik kan je er niet echt meehelpen. Maar mij lijkt het dat je het spontaan verzint. Ik had het wel geweten als er 2 chicks geïnteresseerd waren om minstens een praatje te maken ik vermoed dat mijn player skills dan naar boven zouden komen ( zoals msn en telefoongesprekken ) helaas krijg ik die kans nooit in het echt.

Mja in de in het totaal 30 keer ofzo dat ik uit ben geweest in mijn leven heb ik NOOIT een praatje gemaakt met een meid... Ze kijken me aan als ik binnen kom en trekken hun conclusies (ewww... lelijk, niet interessant, te gewoontjes ) whatever de reden is het ligt duidelijk aan mijn uiterlijk.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:26:02 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92668992
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Tja ik kan je er niet echt meehelpen. Maar mij lijkt het dat je het spontaan verzint. Ik had het wel geweten als er 2 chicks geïnteresseerd waren om minstens een praatje te maken ik vermoed dat mijn player skills dan naar boven zouden komen ( zoals msn en telefoongesprekken ) helaas krijg ik die kans nooit in het echt.
nou, die blonde zei de hele tijd:
"hey jij, kom dansen"
het enige wat je dan denkt als 'ons' is van:
A ik kan er heen gaan, en dan gaan dansen, en dan na 5 seconden ga ik keihard af.
B ik ga praten, en ga dan na 10 seconden keihard af

toevallig ben ik nu bij de paar minuten gekomen. ik ben daar op gegeven moment maar weggegaan, maar was niet echt goed dat ik halve aanmoediging nodig had van een meid om een drankje te bestellen.
terwijl ik wel goed bezig was voor de rest denk ik hoor.

bedenk me net ook dat ik haar ook een keer dat dansen heb afgeslagen met:"ga maar met hem dansen" terwijl ik oogcontact en half naar zon jongen die daar stond wees.
was ook een beetje een plan met "de jongens te vriend houden"
pi_92669022
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:26 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou, die blonde zij de hele tijd:
"hey jij, kom dansen"
het enige wat je dan denkt als 'ons' is van:
A ik kan er heen gaan, en dan gaan dansen, en dan na 5 seconden ga ik keihard af.
B ik ga praten, en ga dan na 10 seconden keihard af

toevallig ben ik nu bij de paar minuten gekomen. ik ben daar op gegeven moment maar weggegaan, maar was niet echt goed dat ik halve aanmoediging nodig had van een meid om een drankje te bestellen.
terwijl ik wel goed bezig was voor de rest denk ik hoor.

bedenk me net ook dat ik haar ook een keer dat dansen heb afgeslagen met:"ga maar met hem dansen" terwijl ik oogcontact en half naar zon jongen die daar stond wees.
was ook een beetje een plan met "de jongens te vriend houden"
Ik zou voor A gaan, alsof zij zelf zo goed kunnen dansen -.-?
pi_92669048
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:10 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je weet dat je een kut leven leeft. Waarom verander je dat niet? Een jaar geleden zat ik nog in dezelfde situatie, maar het afgelopen jaar heb ik mijn leven op veel punten omgegooid. Ik begin voor het eerst van mijn leven een vriendengroep op te bouwen, ik ben een stuk makkelijker geworden rond vrouwen (en guess what, ik wordt plotseling niet meer door vrouwen genegeerd) en ik voel me beter dan ooit.

Eerder in dit topic heb je gepost hoe je zonder liefde probeert te overleven. Alles wat je daarin post is precies het tegenovergestelde van wat je moet doen. Zoek hobbies waarin je ook vrouwen ontmoet, boek een leuke vakantie (en er is niets mis mee om alleen te gaan, dat is juist een fantastische manier om nieuwe mensen te leren kennen) en ga gewoon uit voor de lol ipv dronken worden. Het zal een flinke stap zijn om uit je comfort zone te komen, maar het is het meer dan waard.
Bij mij werkt dit niet. Ja ik heb vrienden die vriendinnen hebben (ook singles) maar die willen niks van mij weten, ik ben hun type niet volgens de vriendin van mijn vriend.
Ik kan mijn leven simpelweg niet veranderen. Ik heb iets wat de dames afschrikt. Dit beeld ik me niet in. Ik ben te lelijk om zelfs maar een praatje te kunnen maken ;)

Uitgaan is geen pretje voor mij. Als ik zeg dat ik 100% genegeerd wordt door alles wat vrouwlijk is dan bedoel ik dat dus ook echt zo. Ik merk dat mijn vrienden alle aandacht krijgen en ze doen er NIKS speciaals voor en dat ik ALTIJD (zonder uitzondering) genegeerd word door de vrouwen als ik uit ga.... of dit nu met vriendin is of alleen dat maakt niks uit.

Natuurlijk kijken ze je even als je binnen komt om vervolgens voor de rest van de avond genegeerd te worden. Als we met zijn drieën uitgaan dan komen de dames ALTIJD naar hen toe ( soms met zn vieren ofzo) en ik sta er altijd bij alsof ik niet besta. Dit is gewoon een feit.

Waarom denk je dat ik het allemaal probeer te accepteren dat het er nooit van gaat komen ;)? Omdat ik 100% zeker weet dat ik niet aantrekkelijk ben wat ik ook verander aan mijn uiterlijk ik blijf met een gigantische kutkop lopen.

Het bewijs is als ik iemand van Fok in het echt zou ontmoeten en dan zal diegene zien dat ik geen onzin spreek.

Acceptatie dat het er nooit van gaat komen is onmogelijk, mijn leven veranderen is ook onmogelijk.

Conclusie: je voelt je elke dat ellendig, suïcidaal, geen eigenwaarde, minderwaardigheidscomplex, geen zelfvertrouwen, komt over als een loser, sociale fobie, bloos fobie, emotioneel opgebrand zij, geen doel meer hebben in het leven en zo steeds verder de shit in raken.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 03:47:00 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:42:36 #274
66083 Platina
78th Element
pi_92669093
Gast, had gewoon met dat meisje gedanst.

En uitgaan met 3,10 is trouwens echt een dikke faal. Had anders aan je ouders gevraagd of je even wat geld kon lenen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:45:47 #275
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92669113
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Bij mij werkt dit niet. Ja ik heb vrienden die vriendinnen hebben (ook singles) maar die willen niks van mij weten, ik ben hun type niet volgens de vriendin van mijn vriend.
Ik kan mijn leven simpelweg niet veranderen. Ik heb iets wat de dames afschrikt. Dit beeld ik me niet in. Ik ben te lelijk om zelfs maar een praatje te kunnen maken ;)
ik vraag me af he richard, of het echt zo weinig is jou contact met vrouwen.
want je kan /hebt toch normaal kunnen praten met de vriendin van die vriend van je(die je wilde koppelen, en van haar mocht je haar wel bellen als er wat mis was).
en met je zusje(ja sorry, lange poging van alweer een tijdje terug , en ik wil je niet verdrietig maken ofzo, maar ik weet niet zoveel van je)
zo zijn er ongetwijfeld misschien nog wel een paar meer

dat zijn alle meisjes waar de ontmoeting 'natuurlijker' van is gegaan. ik vergeet dat van me eigen leven ook soms. niet dat het veel is, maar omdat ik me er niet mee bezig houdt ,vergeet ik het soms snel.

ik was ee nkeer geen idee hoe precies, in het plaatselijke cafe in gesprek met een oud klasgenoot. was de keer ervoor al erachter gekomen dat ze een vriend had, en ze zij dat er eigenlijk eens een reunie moest komen
dat kan je opzich ook al als gesprek zien

en dat meisje, wat ik op de middelbare school jaren als een vriendin in een vriendengroep heb gehad. geen idee hoe ik haar ooit ontmoet heb, maar ze nodigde me thuis bij haar uit, en later ging ze ook met vrienden van me om. toen heb ik later nog een keer bijna huilend dankjewel tegen haar gezegd, dat ze mij zo geintereseerd benaderde (schijnbaar wist ik het toen nog wel hoe precies, nu ben ik het vergeten), en dat we zon leuk gesprek toen hadden. over vanalles. en dat ik dat toen wel een beetje nodig had, omdat ik me niet zo gelukkig had gevoelt. en ik bedankte haar daarvoor.
goed nooit echt heel erg een goede vriend teruggeweest ofzo(zal wel een hufter zijn), en ze is nu naar het fucking buitenland.
ik heb nu ook zon beetje 0 vriendinnen in me leven, op me moeder na, en dan is het een strijd tussen diversen, waarbij strawberry onde rsommige voorwaarden best nummer 2 eens zou kunnen zijn (en dat is niet omdat strawberry net zoveel met mij pmd als met jou ofzo )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')