abonnement Unibet Coolblue
pi_93199446
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ha dat geloof ik wel. En deze doos had ook nog tijd om lekker dossiertjes weg te werken en flirten met Karev. Ik wil ook wel arts zijn in het Seattle Grace :')
Haha en dan zo af en toe in je lunchpauze nog even naar de piketkamer :9
Shine bright like a diamond.
pi_93206376
Ik denk dat de tijd van je verbazen over de medische verhalen in GA al een seizoen of 5 achter ons ligt :').

Er zijn trouwens wel consultartsen die meedenken tijdens het schrijven, maar het moet allemaal natuurlijk wel juicy blijven. Zo'n dag op de SEH waarop je niets anders doet dan wat bloed afnemen bij de zoveelste POB, of een man met een druiper naar de SOA-poli stuurt, is nou eenmaal niet interessant op tv.

Of, zoals Dr. Cox het zei:
Look, I know you all curl up on your futons at night dreaming of cracking a real-life medical mystery so that some doctor/supermodel will want to touch your eruption button, but here's the bad news: This isn't a TV show. There aren't any cameras over here, real medical mysteries don't happen every week, and doctors damn sure don't look like models, they look like Rex.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 16:38:03 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:12:13 #128
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_93210988
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
of een man met een druiper naar de SOA-poli stuurt, is nou eenmaal niet interessant op tv.
Tenzij die man George heet! :D
pi_93306673
De nieuwe aflevering was weer leuk!
Alleen Lexie met Avery is niet zo'n geweldige combinatie... :N
En Stark die Kepner mee uit vraagt.... hahaha
pi_93306686
Ik vond 'em aardig, maar niet super. Weinig memorabels, eigenlijk geen interessante patiënten. Ik geloof dat iemand ergens iets grappigs zei, maar ik weet niet meer wie en wat. Dat zegt wel genoeg eigenlijk.

En vervolgens sneed m'n vrouw zich 20 minuten na de aflevering in haar vinger met een Exacto mes. Eerst naar de immediate care, maar die waren net dicht, toen maar naar de Emergency afdeling van het ziekenhuis. Toch een stuk minder spannend dan op TV. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_93309046
gewoon een leuke/goede aflevering inderdaad :) *)
Ja doei.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 15:59:13 #132
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_93310976
Niet veel over de aflevering te melden, naast dat hij gewoon erg leuk was. De Avery / Lexie trekt me wel qua chemistry, en de andere personages en verhaallijnen waren ook leuk :)

April die werd uitgevraagd door Stark _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_93312115
Ik moest echt heel erg hard lachen toen Stark April mee uit vroeg!!! Ooohhh wat erg! En de reactie van April nadat ze ja had gezegd tegen 'The Grinch' hahaha. geweldig!

Verder niet echt memorabele episode, maar wel onderhoudend genoeg voor 3 kwartiertjes op de bank, gewoon kijken :)
Tralalalaaa
pi_93315220
Om de een of andere reden heb ik al een hele tijd een hekel aan Arizona en dat wordt maar niet minder. Wat loopt ze toch te zeuren! Het is niet dat Callie haar heefdt gedwongen ofzo, Arizona wist al dat Callie zwanger was van Mark toen ze het besluit nam toch bij Callie te willen blijven.
Natuurlijk is het niet de ideale situatie, maar dat gezeur van vandaag vond ik nergens over gaan. Ze had wat mij betreft eigenlijk gewoon wel weg mogen blijven.

Lexie en Avery zijn wel cute samen! Ben benieuwd hoe nu verder :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:51:20 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_93319899
Nee maar, er is een keer op tv iets positiefs over social workers gezegd! En door zo'n ei als Stark nota bene!! :o Thank you, Grey's Anatomy. Nou volgende keer graag ook laten zien dat er echt niet blind gehandeld wordt...

Lexie en Avery hoeft van mij niet zo nodig (Avery hoeft sowieso niet zo nodig van mij). Terug naar Mark... en snel een beetje!

Ik vind het wel goed dat ze in die Three Musketeers-lijn alle kanten belichten. Dat Arizona daarbij nu aangeeft dat dit niet bepaalt het plaatje was wat ze voor ogen had vond ik juist heel oke, tot nu toe liet ze weinig van zich horen. Mark mag wel 'n stapje naar achter doen; meepraten is één ding, maar straks trekt ie nog bij ze in. Nog een reden om Lexie terug te halen!

Vond Teddy ook weer erg oke vandaag. Wel jammer dat Henry niet even langskwam... -O-

(random thought: hoeveel ruiten zullen er in de omgeving van SGMW gesneuveld zijn sinds die mannen golfen op het dak? Ook goed voor de SEH-targets dit: willekeurige voorbijganger verliest tanden door rondvliegende golfbal, willekeurige voorbijganger loopt blauw oog op door rondvliegende golfbal, enz... zo kan ik ook wel een ziekenhuis vol houden! :') )
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:11:23 #136
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_93320746
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef babette21 het volgende:
[...]

(random thought: hoeveel ruiten zullen er in de omgeving van SGMW gesneuveld zijn sinds die mannen golfen op het dak? Ook goed voor de SEH-targets dit: willekeurige voorbijganger verliest tanden door rondvliegende golfbal, willekeurige voorbijganger loopt blauw oog op door rondvliegende golfbal, enz... zo kan ik ook wel een ziekenhuis vol houden! :') )
_O- Haha! Nu je het zegt ja, ze staan daar maar in het wilde weg te meppen. En dat gebouw is best hoog, dus dat balletje kan dan echt hard neerkomen...
pi_93320911
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef babette21 het volgende:
Nee maar, er is een keer op tv iets positiefs over social workers gezegd! En door zo'n ei als Stark nota bene!! :o Thank you, Grey's Anatomy. Nou volgende keer graag ook laten zien dat er echt niet blind gehandeld wordt...

Lexie en Avery hoeft van mij niet zo nodig (Avery hoeft sowieso niet zo nodig van mij). Terug naar Mark... en snel een beetje!

Ik vind het wel goed dat ze in die Three Musketeers-lijn alle kanten belichten. Dat Arizona daarbij nu aangeeft dat dit niet bepaalt het plaatje was wat ze voor ogen had vond ik juist heel oke, tot nu toe liet ze weinig van zich horen. Mark mag wel 'n stapje naar achter doen; meepraten is één ding, maar straks trekt ie nog bij ze in. Nog een reden om Lexie terug te halen!

Vond Teddy ook weer erg oke vandaag. Wel jammer dat Henry niet even langskwam... -O-

(random thought: hoeveel ruiten zullen er in de omgeving van SGMW gesneuveld zijn sinds die mannen golfen op het dak? Ook goed voor de SEH-targets dit: willekeurige voorbijganger verliest tanden door rondvliegende golfbal, willekeurige voorbijganger loopt blauw oog op door rondvliegende golfbal, enz... zo kan ik ook wel een ziekenhuis vol houden! :') )
Ik vind het juist weer logisch dat Mark zo doet. Het is immers zijn kind en niet dat van Arizona. prima dat ze Arizona er bij betrekken want die zal ook een bijdrage gaan leveren aan de opvoeding, maar ik vind het toch wel normaal dat de echte ouders het nog altijd voor het zeggen hebben.
En tuurlijk mag Arizona aangeven dat dit niet een situatie is waar ze zelf voor zou kiezen, maar de manier waarop ze het zei leek net alsof ze vond dat Callie haar met deze situatie heeft opgezadeld terwijl ze natuurlijk zelf heeft gekozen om bij Callie te blijven.

Haha en die golfballetjes, ik dacht precies hetzelfde! Je zou daar ook maar net ergens lopen en zo'n balletje op je hoofd krijgen. Of de voorruit van je auto als je daar rijdt..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:17:51 #138
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_93321056
Ik vond Teddy eigenlijk nogal harteloos deze aflevering....ja, ik kan begrijpen dat die longen goed moeten worden onderhouden en het zonde zou zijn als ze naar die jongen zouden gaan en ze toch zouden verpesten....maar ze leek geen enkel begrip te hebben voor de liefde van die twee wat Lexie nog wel had. Ze was zo verschrikkelijk koel.

Qua Arizona...ik vind dat ze het recht had om eventjes te spuien. Het was niet dat ze de hele aflevering of al de vorige afleveringen liep te zeiken op Mark of op Callie. Maar ze heeft duidelijk voor Callie gekozen, maar ik snap dat ze soms even wil spuien. Mark en Callie zijn de ouders en hebben het recht om te spuien, en dan mag zij dat ook. Ze zijn met zn 3en. Vond t juist wel realistisch.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:38:56 #139
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_93322049
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:14 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik vind het juist weer logisch dat Mark zo doet. Het is immers zijn kind en niet dat van Arizona. prima dat ze Arizona er bij betrekken want die zal ook een bijdrage gaan leveren aan de opvoeding, maar ik vind het toch wel normaal dat de echte ouders het nog altijd voor het zeggen hebben.
En tuurlijk mag Arizona aangeven dat dit niet een situatie is waar ze zelf voor zou kiezen, maar de manier waarop ze het zei leek net alsof ze vond dat Callie haar met deze situatie heeft opgezadeld terwijl ze natuurlijk zelf heeft gekozen om bij Callie te blijven.
Wat betreft beslissingen nemen over het kind snap ik het ook, ik vind het wel grappig om te zien hoe ze 't met z'n drieën uit moeten vechten. Lekker gecompliceerd. Zoals die OB ook zo droog zei: "it's so nice that there are three of you."

Ik vind zelf niet dat er sprake is van schuld of iets in die richting; op 't moment dat die Mighty Oak gezaaid werd was iedereen vrij om te doen wat ie wilde. Dus verwijten vallen er niet te maken. En dat Arizona alsnog voor Callie (en baby) koos was ook helemaal aan haarzelf. Maar dát ze dat deed, dat ze voor het eerst niet weg is gelopen vind ik wel tof - ze houdt woord nav haar lift-monoloog (I bail, blablabla). Betekent alleen niet dat ze alles maar leuk hoeft te vinden en zich blind moet aanpassen, omdát ze zelf die keuze heeft gemaakt. Ik vond het eigenlijk nog lang duren voor we haar daar over hoorde. Ik bedoel: je zal maar de rest van je leven met de overbuurman waar je niets mee hebt opgescheept zitten (moeilijk voor te stellen in dit geval, maar toch!).

Dit verhaaltje is duidelijk nog niet uitverteld... Op zich prima, vind het wel vermakelijk... maar ik hoef ook weer niet elke week een discussie over één of ander zinloos zwangerschapsonderwerp, om maar te zien welke twee het nu weer samen eens zijn! :X :')
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:44:45 #140
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_93322381
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
maar ze leek geen enkel begrip te hebben voor de liefde van die twee wat Lexie nog wel had. Ze was zo verschrikkelijk koel.
Tja, Stark zou zeggen: "you're a surgeon, not a social worker". Ik vond het juist goed dat ze het belang van orgaandonoren (en hoe zuinig daarmee te zijn) naar voren haalden. En je kon juist duidelijk zien dat Teddy het lastig vond om zo streng te zijn, ik vond haar zeker niet koel!

Toch grappig altijd hoe iedereen hetzelfde kijkt maar zo verschillend interpreteert en beleeft! :D
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:07:42 #141
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_93323657
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef babette21 het volgende:

[..]

Tja, Stark zou zeggen: "you're a surgeon, not a social worker". Ik vond het juist goed dat ze het belang van orgaandonoren (en hoe zuinig daarmee te zijn) naar voren haalden. En je kon juist duidelijk zien dat Teddy het lastig vond om zo streng te zijn, ik vond haar zeker niet koel!

Toch grappig altijd hoe iedereen hetzelfde kijkt maar zo verschillend interpreteert en beleeft! :D

True :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_93329137
Leuke aflevering weer! :)
pi_93341070
april die ontmaagd wordt door stark :{w
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:01:08 #144
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_93341319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:51 schreef babette21 het volgende:

(random thought: hoeveel ruiten zullen er in de omgeving van SGMW gesneuveld zijn sinds die mannen golfen op het dak? Ook goed voor de SEH-targets dit: willekeurige voorbijganger verliest tanden door rondvliegende golfbal, willekeurige voorbijganger loopt blauw oog op door rondvliegende golfbal, enz... zo kan ik ook wel een ziekenhuis vol houden! :') )
Op zich denk ik dat niet veel mensen daar last van gaan hebben, omdat dat gebouw niet echt in Seattle staat maar gewoon in Hollywood, met de rest van de set ;) dus ik denk dat het wel gecontroleerd wordt dat er geen medewerkers rondlopen als ze zo'n scene gaan filmen/
pi_93341448
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:01 schreef Beat1987 het volgende:

[..]

Op zich denk ik dat niet veel mensen daar last van gaan hebben, omdat dat gebouw niet echt in Seattle staat maar gewoon in Hollywood, met de rest van de set ;) dus ik denk dat het wel gecontroleerd wordt dat er geen medewerkers rondlopen als ze zo'n scene gaan filmen/
Volgens mij bedoelt ze hoeveel ruiten en mensen daar fictief in de serie last van hebben ;)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93341540
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef babette21 het volgende:

[..]

Tja, Stark zou zeggen: "you're a surgeon, not a social worker". Ik vond het juist goed dat ze het belang van orgaandonoren (en hoe zuinig daarmee te zijn) naar voren haalden. En je kon juist duidelijk zien dat Teddy het lastig vond om zo streng te zijn, ik vond haar zeker niet koel!

Toch grappig altijd hoe iedereen hetzelfde kijkt maar zo verschillend interpreteert en beleeft! :D
Haha inderdaad.
Ik denk dat het van Teddy vooral een rol was, ik heb het idee dat zij het er wel moeilijk mee had, maar dat dit de enige manier was om het duidelijk te maken aan ze. Denk namelijk dat juist zij zich wel kan inleven in hun situatie (terugdenkend aan de Teddy - Owen - Christina situatie). Niet dat die situatie hier gelijk aan was, maar wel was dit op liefdesgebied erg moeilijk voor haar en daar is ze over heen gekomen.
Nu ziet ze vooral het belang van de longen, en terecht in mijn ogen. Je geeft geen nieuwe longen aan een kettingroker, dus ook niet aan iemand die op deze manier zijn leven vergooid.
Misschien juist door hier zo 'hard' en duidelijk in te zijn, komt deze boodschap ook over bij het stel :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:11:13 #147
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_93341551
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze hoeveel ruiten en mensen daar fictief in de serie last van hebben ;)
dat dus
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:13:43 #148
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_93341619
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef babette21 het volgende:

[..]

dat dus
Haha, ok :)
In dat geval vind ik dat ze ook eens een case moeten maken met iemand die een ongeluk krijgt doordat ie een golfbal door zn ruit krijgt ;)
pi_93342670
dat zou wel tof zijn :')
Ja doei.
pi_93357060
*kijkt nu*

Dat nieuwe haar van April :o .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')