Die tweede is gewoon een oud model hè Phase 1 interieur, maar alleen nieuwe grille + koplampen en knippersquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:13 schreef Mikkie het volgende:
Nou, dan weet je wat je te doen staat . Werken daarna je airbags ook weer volledig
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ltagigjqrgat
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ltfbcgekqgar
Of andere mooie, Phase III, maar wel een stukke duurder
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lyyuhp1bqzgn
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l4x2dp4jr1go
Die laatste is wel echt perfect qua kleur, interieur en motoriseringquote:Op zondag 22 mei 2011 22:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die tweede is gewoon een oud model hè Phase 1 interieur, maar alleen nieuwe grille + koplampen en knippers
Die laatste heeft trouwens de leren wangen van de stoel al behoorlijk los zitten
Ik heb niet echt veel ervaring met de betrouwbaarheid van hedendaagse peugeots, en eigenlijk net zo min met die van moderne Volvo's. Als je terugkijkt is de Volvo absuloot in het voordeel, en wat Mikke al zei, blok kan het prima aan, maar de rest van de auto is ook 220k oud. Loop hem dus goed na.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind dit echt een mooie auto, mooier dan de gemiddelde bmw 3 of 5 serie. Ben wel 22 ;p maar goed, op zich valt de wegenbelasting wel mee, en zal het ook niet elke dag gaan gebruiken. Dus ook op de benzine bespaar ik geld. Kost relatief gezien niet veel, een peugeot 307 die ik eerst wilde kost even duur, in zijn totaliteit. Alleen over de onderhoud twijfel ik. Al is het over het algemeen
Verzekering zal ongeveer 70 euro per maand zijn, wegenbelasting 58 euro. Ik kan maximaal 250 euro per maand inclusief benzine missen. Met bijbaan en stufi.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:35 schreef Mikkie het volgende:
Mja, zo'n S60 is een mooi ding inderdaad. Heb er in het verleden ook naar gekeken maar ben uiteindelijk voor een BMW diesel gegaan.
Punt is wel dat je in zo'n S60 niet al te veel moet rijden. Het is een grote en zware auto, dus 1:10 à 1:11 zal ie wel doen (kan iets zuiniger met een voorzichtige rijstijl, maar niet veel). Dan wil je geen 30k per jaar rijden. En heel reëel gezien: voor 10k per jaar is 200 euro mrb per kwartaal ook wel weer veel. Maar daar krijg je wel weer luxe voor terug . Qua onderhoud geldt hetzelfde: rij je veel, dan kun je flink aan de beurt zijn. Rij je weinig, dan krijg je auto ook niet heel veel kans om te slijten .
Vergis je ook niet in de verzekering trouwens. Nieuwwaarde, gewicht, pk's en je leeftijd zullen je geen heel lage premie opleveren. Al ligt het er natuurlijk wel aan of je WA, WA+ of All-risk neemt.
Dat kan er wel eens goed in hakken ja. Leuk natuurlijk, een grote auto, maar als je vaste lasten torenhoog zijn is de lol er snel af. Of je wil dat te gelde maken, gaat daarom meer rijden en dan kost het nóg meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:36 schreef JJH het volgende:
En had je al naar de verzekering gekeken? Ik geloof dat je nog steeds beschouwd word als beginnend bestuurder, en het is wel een auto met 170pk.
70,- is gewoon wa?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verzekering zal ongeveer 70 euro per maand zijn, wegenbelasting 58 euro. Ik kan maximaal 250 euro per maand inclusief benzine missen. Met bijbaan en stufi.
Dus ook nog niks geen schadevrije jaren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs nu 3 jaar . Alleen nooit de behoefte gehad om een auto te kopen. Als student is het ook niet nodig, veel zal ik er ook niet in rijden. Alleen de weekenden veelvuldig. Aan de andere kant, is dit wel een auto waar je graag in rond wilt rijden .
WA+.quote:
Oei. Als ik dat zo lees, zou ik er niet zo snel aan beginnen denk ik. De helft van je budget gaat op aan vaste lasten. Reken een paar tientjes per maand voor onderhoud (beetje afhankelijk van hoeveel je rijdt). Dan hou je nog geld over voor een goede 40-50 liter benzine, bij de huidige prijzen. Dan houdt het bij 500km per maand wel op. Ben je van plan om veel meer te rijden, dan ga je het met dit budget niet redden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verzekering zal ongeveer 70 euro per maand zijn, wegenbelasting 58 euro. Ik kan maximaal 250 euro per maand inclusief benzine missen. Met bijbaan en stufi.
Op zich heb je gelijk, maar aan de andere kant is 500 kilometer per maand voor iemand die in Amsterdam woont, redelijk te doen . Maar het is wel zonde, als je auto neemt waar je belasting en een verzekeringspremie voor betaalt, waarbij je niet extreem veel kilometers maakt. Maar ik vraag me af of deze kosten niet voor elke andere auto geldt. Ik betaal nu 50 euro op dit moment aan verzekeringskosten en 44 euro aan wegenbelasting, in een benzine auto.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei. Als ik dat zo lees, zou ik er niet zo snel aan beginnen denk ik. De helft van je budget gaat op aan vaste lasten. Reken een paar tientjes per maand voor onderhoud (beetje afhankelijk van hoeveel je rijdt). Dan hou je nog geld over voor een goede 40-50 liter benzine, bij de huidige prijzen. Dan houdt het bij 500km per maand wel op. Ben je van plan om veel meer te rijden, dan ga je het met dit budget niet redden.
Je betaalt gewoon voor het formaat auto.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar aan de andere kant is 500 kilometer per maand voor iemand die in Amsterdam woont, redelijk te doen . Maar het is wel zonde, als je auto neemt waar je belasting en een verzekeringspremie voor betaalt, waarbij je niet extreem veel kilometers maakt. Maar ik vraag me af of deze kosten niet voor elke andere auto geldt. Ik betaal nu 50 euro op dit moment aan verzekeringskosten en 44 euro aan wegenbelasting in een benzine auto.
Dat is ook weer waar. Rijden in comfort en met plezier kost nou eenmaal geld. Ik had ook een oude Starlet of Almera diesel kunnen kopen om voor een appel en een ei rond te scheuren, maar ik heb gekozen voor wat meer aankleding. En het bijbehorende prijskaartje .quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Je betaalt gewoon voor het formaat auto.
Als je goedkoop wil rijden moet je een cuore ofzo van 15 jaar oud voor 900 euri op de kop tikken.
En die afweging moet je inderdaad zelf maken.
En dat is bij mij hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Rijden in comfort en met plezier kost nou eenmaal geld. Ik had ook een oude Starlet of Almera diesel kunnen kopen om voor een appel en een ei rond te scheuren, maar ik heb gekozen voor wat meer aankleding. En het bijbehorende prijskaartje .
Same, wat vind je trouwens van deze bmw.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Rijden in comfort en met plezier kost nou eenmaal geld. Ik had ook een oude Starlet of Almera diesel kunnen kopen om voor een appel en een ei rond te scheuren, maar ik heb gekozen voor wat meer aankleding. En het bijbehorende prijskaartje .
Met die krassen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Same, wat vind je trouwens van deze bmw.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7887659/fotos
Niet eens de omschrijving gelezen . Zelfde type.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |