De tweede is van voor de facelift, als je een nieuwere kunt krijgen, doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet eens de omschrijving gelezen . Zelfde type.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7302210/fotos
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7805528/fotos
Velen auto's ontlopen elkaar niet met 5 deurs. Omdat het gewicht aardig hoog ligt. Het komt dus echt op het verbruik van de auto te liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
De tweede is van voor de facelift, als je een nieuwere kunt krijgen, doen.
Maar die eerste is weer vrij basis, zwarte strips en handgrepen enzo...
Ik denk trouwens niet dat een S60 en een Dreier elkaar heel veel ontlopen qua vaste lasten, al is zo'n 316 natuurlijk wel minder krachtig dan die S60
En dat zal met zo'n ongeblazen vierpitter wel iets lager liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Velen auto's ontlopen elkaar niet met 5 deurs en midrange. Omdat het gewicht aardig hoog ligt. Het komt dus echt op het verbruik te liggen.
Ik zou eerst beide auto's willen zien en rijden. Ik ben absoluut fan van achterwielaandrijving, en dat voordeel heeft de Bimmer ten opzichte van de Volvo. De Volvo is daarnaast dikker uitgerustquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zeg nu zelf de s60 geeft toch meer waar voor je geld ;p.
Heb je nog andere suggesties wat betreft merken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou eerst beide auto's willen zien en rijden. Ik ben absoluut fan van achterwielaandrijving, en dat voordeel heeft de Bimmer ten opzichte van de Volvo. De Volvo is daarnaast dikker uitgerust
(leer etc) en heeft meer vermogen, een 316 heeft net aan 100pk. Ik heb het niet vergeleken, maar ik denk dat de Volvo duurder is in de verzekering, en de wegenbelasting zal elkaar weinig ontlopen.
Kortom, ik zou ze beiden willen rijden, en ik denk dat ik op basis van de uitrusting en het blok voor de Volvo zou gaan.
quote:
Voor de A3 geld hetzelfde, en met wat ik net zei bedoelde ik dit type A4.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik kan de linkjes nu niet openen (autotrack ligt plat), maar als je een afweging maakt, denk ik dat de S60 je meer luxe en power biedt dan een 316 of een 318. En inderdaad, die scoren ook niet beter dan 1:11, tenzij je heel erg je best doet. Mrb ligt wel een klasse lager.
Een Audi A4 is mooi, maar zorg wel dat je een model van na 2001 hebt, die van daarvoor is wat belegen en daar zie je de leeftijd aan af. Of een Alfa 156 misschien?
Voor dat geld mag je mijn 318i ook overnemen. Meer vermogen, wel iets ouder (98) maar zonder grove krassen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Same, wat vind je trouwens van deze bmw.
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/3-serie/7887659/fotos
Mooie schop terug on topicquote:
Laplandersquote:
Ideale reisauto?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:38 schreef MaGNeT het volgende:
Met de Volvo overigens een leuke vakantie naar Tsjechië gehad
Over de Autobahn met 160-165 is een leuke ervaring, vooral als je dan nog links ingehaald wordt alsof je stilstaat
Harder dan 180 een heuvel af wilde hij niet volgens de GPS (195 op de teller).
170 was de topsnelheid op zowel benzine als LPG als het landschap vlak was...
Oh ja, foto's van de vakantie! De baksteen staat er ook een paar keer op
https://picasaweb.google.(...)ingBrizaChebBohemen#
Bijna wel, een station zou net iets handiger zijn.quote:
Bweh ik neem wel wat meer als één pauze op zo'n rit . Dat opletten is wel vermoeiend ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bijna wel, een station zou net iets handiger zijn.
Maar het ritje van Cheb naar Leiden met maar 1 pauze ging prima
Lichamelijk helemaal niet moe, alleen het hoofd was wat vermoeid vanwege het opletten op de Autobahn en de files in de regen in Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |