abonnement Unibet Coolblue
pi_4504050
Ik ben vandaag ff naar de Open Dag geweest van de Fontys hogeschool voor journalistiek in Tilburg. Twas alleen de open dag voor de deeltijdopleidingen, terwijl ik voltijd wil gaan doen, maar jah, die andere dagen kon ik niet, dus het was dit of helemaal nix.
Nou was ik zomaar 's benieuwd wie er nog meer van plan is die opleiding te gaan doen... en wat die van de school vond (voor zover je er al geweest bent). Just curious!
Kleur buiten de lijntjes.
pi_4504092
niemand???
Kleur buiten de lijntjes.
pi_4504622
Ik ga dat ook doen Gezellig! Mijn moeder zag je berichtje en zei dat tegen mij dus daarom reageer ik ff. Ik ben hier alleen nooit, dus ja... Maar misschien komen we dus wel bij elkaar in de klas? Leuk joh! Heb je msn? Zo ja, voeg me dan ff toe Ken ik tenminste al 1 iemand een beetje haha! xxx Linda. - lindavdven@hotmail.com
pi_4504669
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 17:19 schreef petr het volgende:
Ik ga dat ook doen Gezellig! Mijn moeder zag je berichtje en zei dat tegen mij dus daarom reageer ik ff. Ik ben hier alleen nooit, dus ja... Maar misschien komen we dus wel bij elkaar in de klas? Leuk joh! Heb je msn? Zo ja, voeg me dan ff toe Ken ik tenminste al 1 iemand een beetje haha! xxx Linda. - lindavdven@hotmail.com
Ok, ik voeg je toe!! (je ziet t wel aan t mailadres dat ik t ben: ilsje)
Kleur buiten de lijntjes.
pi_4524122
Ik heb gehoord dat daar nogal wat freaks rondlopen! Vooral de tweedejaars (huidige eerste jaars) kunnen heel vervelend gaan doen.
En als je met de intro meedoet (doen, altijd goed voor je sociale contacten) moet je oppassen voor Thierry....

Verder: leuke, chaotische school die iedereen moet kunnen halen met een goede algemene ontwikkeling. Ontbreekt dat laatste heb je een probleem....

pi_4544320
ik ga ook (mits uitgeloot)
nooit geweest op die school nog
pi_4545725
Vrijwel niemand wordt uitgeloot. Of het zou dan net dit jaar zo zijn dat iedereen opeens journalist (of voorlichter) wil worden.
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:39:32 #8
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4559719
* deurmat van de partij
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4559875
jezus... volgens mij vergis ik me...

sinds 11 september wil volgens mij iedereen journalist worden...

aan de andere kant... ik heb gehoord dat 'de journalisten' Pim Fortuyn vermoord hebben!!!!

  woensdag 12 juni 2002 @ 22:22:22 #10
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4566455
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
jezus... volgens mij vergis ik me...

sinds 11 september wil volgens mij iedereen journalist worden...


Inderdaad, je vergist je

niet geslaagd, dus ik ben niet meer van de partij

Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4573559
rot voor je...
pi_4573682
Die oetlul van een Piet Kaashoek die geeft daar les geloof ik. Dat ze die vent nog rond laten lopen zeg...
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4578704
ja Piet Kaashoek schrijft altijd hilarische columns.. [of je het ermee eens bent of niet, lachen moet je!]
Overigens is ie een behoorlijke taalpurist... hij verstaat zijn vak echt goed... snap niet dat daar niet wat betere[inhoudelijk diepgaandere] column uitkomen...
pi_4618509
overigens raad ik iedereen af om journalistiek te gaan doen... ivm de krapte op de arbeidsmarkt hehehe... ga maar de IT-sector in... werk zat!!...
pi_4621173
Ik ga naar Zwolle, Tilburg ben ik ook geweest met de open dag maar de school viel me toch wat tegen. In Zwolle werden we in groepen ingedeeld en kregen we een rondleiding door het gebouw terwijl ik het in Tilburg zelf maar uit moest zoeken.....en verder dat verhaal over de studie in die collegezaal in tilburg
pi_4623618
in Zwolle schijnen eerstejaars plagiaat gepleegd te hebben... 10 maanden schorsing en bij voorbaat al een slechte naam... wil alle eerstejaars oproepen... het kan gevaarlijk zijn!!!

ghe ghe

pi_6668481
Waarom moet je oppassen voor Thierry? Ik vind het al heel goed dat de vegetariërs vertegenwoordigd werden in het IC!!
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')