abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91946138
Zijn er, dit jaar, concerten van of Mark Knopfler alleen of een soort concert van de Dire Straits (ook al zijn die niet meer samen)? Voor het zoveel jaar getrouwd zijn van mijn ouders zou ik ze graag naar zoiets sturen, maar ik kan niks vinden over concerten.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:37:41 #2
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_91946533
Mark Knopfler is net vorig jaar geweest...ik vond het maar een saai concert ;(
Humans dont deserve to live...
pi_91946700
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef L3IPO het volgende:
Mark Knopfler is net vorig jaar geweest...ik vond het maar een saai concert ;(
Ja dat weet ik, toen wilde ze nog gaan, mja duur, geen tijd, enzovoort. Daarom leek het mij een leuk cadeau.
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:54:55 #4
85962 ioko
I Appear Missing
pi_91947346
Als de Dire Straits ooit nog terugkomen kunnen ze volgens mij net als de Rolling Stones 15 jaar hun laatste toernee gaan doen. Volledig uitverkocht.

Van de fansite
quote:
Following the recent pattern, a new album would be recorded early 2011, released around September 11, and a tour in 2012. However it has all gone a bit quiet on that MK front right now, there has been talk of Mark writing music for another film, he may well be doing that right now, which of course would delay any solo album. I have a feeling, there maybe a delay in a new solo album, but you we can't complain really, as we have been spoilt by Mark over the last decade.

Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_92114711
Maar er zijn dus geen concerten gepland/bekend? Zou wel erg jammer zijn.
pi_92457835
Op de site staat niks over concerten of een tour. Vorig jaar wel een hoop, helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')