abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:43:06 #101
85962 ioko
I Appear Missing
pi_92493386
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:20 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik let hier vooral op de tekst in een liedje, het moet wel een beetje passen vind ik... Daardoor vind ik de muziekkeuze echt moeilijk :D
Is dat iets voor vrouwen? Mijn vriendin doet dat inderdaad ook. Ik ben zelf helemaal niet van de teksten, ik heb het meer op de muziek. Dat maakt de keuze lastig omdat ik veel rustige nummers wat saai vind.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_92493986
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Is dat iets voor vrouwen? Mijn vriendin doet dat inderdaad ook. Ik ben zelf helemaal niet van de teksten, ik heb het meer op de muziek. Dat maakt de keuze lastig omdat ik veel rustige nummers wat saai vind.
Ik denk dat dat een vrouwending is ja, mijn O+ luistert ook niet echt naar tekst :D
pi_92494931
Dank voor de felicitaties allemaal :D Ben eventjes weg en ik loop alweer gigantisch achter in 't topic :P

Briljant Jentin, de doorzetter wint. Gelukkig maar dat je 'm nog heel mooi vindt *O* :P

Gefeliciteerd Juud! *O*

Raissa: lastig he? :D Doe je een hoepel aan onder je jurk? Anders zou je die aan kunnen trekken tijdens het inoefenen van de dans, weet je gelijk wat voor ruimte je hebt in je jurk om de passen te maken en weet je aanstaande nog niet hoe de jurk eruit ziet!

Enne... tekst in een liedje is best belangrijk... Mijn vriend wilde 'Moonlight shadow' als openingsdansliedje :') gaat over een man die doodgeschoten wordt en een vrouw die 'm maar niet kan vergeten en bijna aan haar verdriet er onderdoor gaat. Heb maar gezegd dat ik een ander liedje wil :')
Wij gaan in ieder geval de salsa doen op een liedje van Jason Mraz of James Blunt ofzo, die de band wat salsa-achtiger maakt O+
pi_92495689
Wij hebben gedanst op Astronaut van SpinviS, ook één heel goede tekst.

Mu!
pi_92496729
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef gehotseflotst het volgende:
Dank voor de felicitaties allemaal :D Ben eventjes weg en ik loop alweer gigantisch achter in 't topic :P

Briljant Jentin, de doorzetter wint. Gelukkig maar dat je 'm nog heel mooi vindt *O* :P

Gefeliciteerd Juud! *O*

Raissa: lastig he? :D Doe je een hoepel aan onder je jurk? Anders zou je die aan kunnen trekken tijdens het inoefenen van de dans, weet je gelijk wat voor ruimte je hebt in je jurk om de passen te maken en weet je aanstaande nog niet hoe de jurk eruit ziet!

Enne... tekst in een liedje is best belangrijk... Mijn vriend wilde 'Moonlight shadow' als openingsdansliedje :') gaat over een man die doodgeschoten wordt en een vrouw die 'm maar niet kan vergeten en bijna aan haar verdriet er onderdoor gaat. Heb maar gezegd dat ik een ander liedje wil :')
Wij gaan in ieder geval de salsa doen op een liedje van Jason Mraz of James Blunt ofzo, die de band wat salsa-achtiger maakt O+
Nee, ik heb geen hoepel dus ik denk dat ik echt minipasjes kan zetten... Ik ga bij de eerste afspeldafspraak, eind feb maar eens even kijken hoe ik kan dansen in m'n jurk :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:04:27 #106
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92500302
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef gehotseflotst het volgende:
Hallo allemaal!

Net een paar dagen op Fok! en dan kan ik het natuurlijk niet laten hier ook even wat te posten!

22 juli is de datum waarop ik met mijn vriend ga trouwen. Voorbereidingen zijn in volle gang, ondertrouw is al gedaan *O* Maar wat een geregel zeg :P
wait dan ga ik ook trouwen :D

dit weekend pak uitzoeken *O* * tripack heeft er zin in!!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92501958
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef tripack het volgende:

[..]

wait dan ga ik ook trouwen :D

dit weekend pak uitzoeken *O* * tripack heeft er zin in!!
*O* Goede datum! (het is dat mijn vriend hier ook op Fok! zit, anders had ik ff gevraagd of jij niet toevallig diegene bent die hier altijd in huis rondhuppelt :D :P)

Ben benieuwd, heb je al een idee wat je wilt? :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:19:17 #108
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92506086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

*O* Goede datum! (het is dat mijn vriend hier ook op Fok! zit, anders had ik ff gevraagd of jij niet toevallig diegene bent die hier altijd in huis rondhuppelt :D :P)

Ben benieuwd, heb je al een idee wat je wilt? :D
najh iets in de richting van een broek en een jasje en nog wat :P nee flauw
tjah heb wel een idee qua kleur (bruin of grijs)

najah tis ook dat ik je verhaal las :P anders dacht ik dat me verloofde O+ zich had aangemeld :D

heb je ook dat veel dingen nog vrij zijn. we hadden geluk met de DJ, vrienden van onze CM wouden dezelfde DJ anderhalf jaar van te voren boeken, maar toen was hij bezet en wij hadden half jaar van te voren en we hadden em wel *O*
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:55 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92512264
Openingsdans... ja ik heb vrienden gevraagd die wedstrijddansen of ze ons een simpel dansje kunnen leren :+ Het heeft toch wel wat maar ik denk dat het eerder een soort slapstick voor de gasten wordt :') Sowieso maak ik mij nog een klein beetje zorgen om mijn jurk, de sleep is toch iets langer dan ik in herinnering had... Maar veiligheidsspelden doen anders wonderen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92521255
Kunnen ze er geen danshaakje aan maken chanty?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:39:59 #111
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92525332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Raissa het volgende:
Kunnen ze er geen danshaakje aan maken chanty?
Ik ga inderdaad wel even vragen of er een oplossing is als ik de jurk weer ga passen en op maat laat maken :Y

Ondertussen op zoek naar iemand die onze bruidstaart wil maken, maar de eerste twee die we benaderd hebben zitten al vol :(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92534965
Wij zijn gisteren bij de bruilofts dj geweest en nu komen we dus ook op het punt van de openingsdans. Lastig wel liedje dat gaat worden....
pi_92535587
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad wel even vragen of er een oplossing is als ik de jurk weer ga passen en op maat laat maken :Y

Ondertussen op zoek naar iemand die onze bruidstaart wil maken, maar de eerste twee die we benaderd hebben zitten al vol :(
:o
zo snel al !
ik dacht "die bruidstaart regelen we nog wel even " :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:37:03 #114
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92536968
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

:o
zo snel al !
ik dacht "die bruidstaart regelen we nog wel even " :@
Dat dacht ik ook, vond 4 maanden voor tijd ook ruim zat. Nu waren die twee die we benaderd hebben volgens mij ook gewoon erg goed, maar toch... Nu iemand anders gemaild, misschien een iets minder perfecte afwerking, maar het zag er goed uit en met een erg beschaafde prijs. Er zijn gelukkig genoeg aanbieders :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92538819
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, vond 4 maanden voor tijd ook ruim zat. Nu waren die twee die we benaderd hebben volgens mij ook gewoon erg goed, maar toch... Nu iemand anders gemaild, misschien een iets minder perfecte afwerking, maar het zag er goed uit en met een erg beschaafde prijs. Er zijn gelukkig genoeg aanbieders :)
heheh..
je weet mijn pm box te vinden he O-)

wat zijn ongeveer de prijzen van de taarten dan? ( en voor hoeveel personen?? )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:46:14 #116
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92539488
http://www.deleukstetaarten.nl/links/2/Medebaksters/

Kijk hier eens rond, als je op de provincie klikt krijg je een hele lijst met taartenbaksters (velen gewoon goede hobbyisten). Staan weer links naar de sites waar meestal wel al veel info te vinden is over prijzen (en foto's). Die lopen nog aardig uiteen. Heb prijzen gezien vanaf 5,50 pp (dat is al een echt bakkerstarief) maar ook voor vanaf 2 euro pp. het is natuurlijk zoeken naar de beste prijs/ kwaliteitverhouding. Dus sowieso proeven :9

Die ik nu gemaild heb zegt op haar site ook dat het een hobby is en dat er schoonheidsfoutjes in kunnen zitten, maar daarvoor is de prijs ook laag. De taarten zien er wel goed uit (wij willen ook niks complex) en als het verder smaakt, vind ik het prima :D Bij iemand die 5 euro pp vraagt, verwacht ik ook wel vakmanschap :D

Ik zou zeggen bekijk de sites even. Carribean Soulfood en Taarten van Jolan hadden wij eerder benaderd, maar die hadden al een opdracht :( Van de laatste staan geen prijzen op de site maar de taarten zijn echt fantastisch! De eerste heeft ook mooie taarten (hoewel kleine foto's) en een goede prijs va 2,75 pp.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92539871
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef Chanty het volgende:
http://www.deleukstetaarten.nl/links/2/Medebaksters/

Kijk hier eens rond, als je op de provincie klikt krijg je een hele lijst met taartenbaksters (velen gewoon goede hobbyisten). Staan weer links naar de sites waar meestal wel al veel info te vinden is over prijzen (en foto's). Die lopen nog aardig uiteen. Heb prijzen gezien vanaf 5,50 pp (dat is al een echt bakkerstarief) maar ook voor vanaf 2 euro pp. het is natuurlijk zoeken naar de beste prijs/ kwaliteitverhouding. Dus sowieso proeven :9

Die ik nu gemaild heb zegt op haar site ook dat het een hobby is en dat er schoonheidsfoutjes in kunnen zitten, maar daarvoor is de prijs ook laag. De taarten zien er wel goed uit (wij willen ook niks complex) en als het verder smaakt, vind ik het prima :D Bij iemand die 5 euro pp vraagt, verwacht ik ook wel vakmanschap :D

Ik zou zeggen bekijk de sites even. Carribean Soulfood en Taarten van Jolan hadden wij eerder benaderd, maar die hadden al een opdracht :( Van de laatste staan geen prijzen op de site maar de taarten zijn echt fantastisch! De eerste heeft ook mooie taarten (hoewel kleine foto's) en een goede prijs va 2,75 pp.
ohh die van carribbean soulfood zijn O+
ik wil wel een hoge taart met verdiepingen! :Y
*gaat ook eens contact opnemen* woensdag lijkt me een betere taart dag.. ( of trouwen jullie nou ook door de week?? :o )

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:15:55 #118
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92540569
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohh die van carribbean soulfood zijn O+
ik wil wel een hoge taart met verdiepingen! :Y
*gaat ook eens contact opnemen* woensdag lijkt me een betere taart dag.. ( of trouwen jullie nou ook door de week?? :o )
Vrijdag, maar wel de dag naar hemelvaart :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92561228
quote:
Vrijdag, maar wel de dag naar hemelvaart :')
Ik weet eigenlijk niet of ik me hier al een keer gemeld heb, maar ik ga twee dagen erna trouwen!
4 juni in Siena (Italië) *O*
We zijn dan met 34 personen die allemaal het weekend verblijven in een villa/wijnlandgoed in Toscane.
Ondertussen al aardig ver met de voorbereidingen;
- Het belangrijkste :D , de jurk is besteld, hij komt als het goed is in maart binnen en dan is dus ook de eerste pasafspraak. O+
- Pak van vriend is ook in de bestelling
- Accomodatie, stadhuis, proost-en-taart locatie, fotograaf, kapper en visagie en vervoer voor de gasten zijn geregeld.
- Ringen hebben we al op het oog, trouwauto waarschijnlijk ook.
- Papierwinkel om in Italië te trouwen is ook zo goed als geregeld.
Toch is de lijst met wat we nog moeten regelen ook nog aardig lang;
- Menu keuze, muziek tijdens ceremonie en avond (lastig!), taart, bedankjes, proefkapsel in NL, boeket/corsage en draaiboek compleet maken moeten nog.
Vast nog veel andere dingen die ik nu nog vergeet :)

In ieder geval leuk om alles hier te lezen!
We zijn nu bezig met de keuze voor een trouwauto. Een optie is een witte kever cabrio. Heeft iemand ervaring/ een idee of het past om een chauffeur + Bruidegom + Bruid met hoepel in jurk in deze auto te proppen? (en er ook weer fatsoenlijk uit te kunnen stappen :@ )
pi_92564079
Tripack: Misschien nog maar even porren dat O+ ook op Fok! komt, dat scheelt verwarring!
Er zijn hier nog meer dingen vrij dan we dachten, de band had op onze trouwdatum nog wel een plekje en bij het gemeentehuis waren er nog maar 2 afspraken op die dag, gelukkig niet op de tijd waarop wij willen en kunnen :D
Jullie hebben wel geluk gehad met die DJ dus, dat ie wel op jullie bruiloft kan komen!

Chanty - dat kun je bij een jurk 'in laten bouwen', met een knoopje, 'riempje' of andere manieren... ;)

Vriendlief en ik zitten ook nog te zoeken wat we gaan doen met de taart en of we een bruidstaart nemen of gewoon een vlaai.. Om 't op het feest 's avonds te doen vinden wij te duur, dus we doen het met de lunch, wanneer de daggasten er ook zijn.

Suusz, gefeliciteerd *O* Wat gaaf dat jullie in Italië gaan trouwen! :D En jullie zijn al lekker ver met de voorbereidingen, de grootste dingen zijn al gedaan ;)
Wat voor soort jurk heb je en hoeveel ringen zitten er in je hoepel? Dat kan ook een heel groot verschil maken! Ik heb een hoepel met 3 ringen en die is echt VEEEEL groter dan die met één ring ;)
pi_92566233
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef gehotseflotst het volgende:Suusz, gefeliciteerd *O* Wat gaaf dat jullie in Italië gaan trouwen! :D En jullie zijn al lekker ver met de voorbereidingen, de grootste dingen zijn al gedaan ;)
Wat voor soort jurk heb je en hoeveel ringen zitten er in je hoepel? Dat kan ook een heel groot verschil maken! Ik heb een hoepel met 3 ringen en die is echt VEEEEL groter dan die met één ring ;)
Thanks!
De hoepel heeft 2 ringen, kon hem overigens ook met 1 ring kiezen. Ik heb een gemiddelde maat (omtrek 230 cm geloof ik, je had ook 190 en 270)
pi_92566289
dubbel..
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:19:16 #123
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92584362
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef gehotseflotst het volgende:
Tripack: Misschien nog maar even porren dat O+ ook op Fok! komt, dat scheelt verwarring!
Er zijn hier nog meer dingen vrij dan we dachten, de band had op onze trouwdatum nog wel een plekje en bij het gemeentehuis waren er nog maar 2 afspraken op die dag, gelukkig niet op de tijd waarop wij willen en kunnen :D
Jullie hebben wel geluk gehad met die DJ dus, dat ie wel op jullie bruiloft kan komen!

ah wel eens gedaan, maar daar had ze geen zin in. :P
ja gemeentehuis was voor ons heel makkelijk... laatst nog de tijd veranderd omdat dat iets beter uit kwam.
en geluk hebben we zeker :Y Bij de locatie van het eten en feest waren we meteen om omdat ze daar gewoon zo goed meedenken :D en owjah :D er is lasagne tijdens ons buffet :D *O*
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92589019
Lasagne, lekker :9 (Wel uitkijken voor de jurk :D)

Hoe kies je eigenlijk een bruidsboeket uit? Hebben bloemisten een boek met voorbeelden ofzo?
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:04:58 #125
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92589644
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Raissa het volgende:
Lasagne, lekker :9 (Wel uitkijken voor de jurk :D)

Hoe kies je eigenlijk een bruidsboeket uit? Hebben bloemisten een boek met voorbeelden ofzo?
Alsjeblieft mam, hier heb je wat geld, ga maar wat mooie witte bloemen kopen :+

Een echt bruidsboeket is mij echt te duur :P en mam kan mooi bloemschikken
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')