abonnement Unibet Coolblue
pi_91923389
Na het pushen van condooms, de pil en abortus nu dus het homofileren van de populatie (en dan doel ik niet eens op Kwik maakt vogels Gay ).
Waar die eerste drie populatiegroeioppressiemethoden in mijn ogen nog enig bestaansrecht hebben, gaat deze laatste mij echt te ver. De wereld wordt ontwricht.

Vrouwen worden geridiculiseerd wanneer zij voor een traditionele rol kiezen (moeder/huisvrouw). Rockefeller steekt miljarden in women studies en de emancipatie van de vrouw.
Emancipatie, onze heersende gender-ideologie, gemaskeerd als een beweging voor het opkomen voor de rechten van de vrouw. In werkelijkheid is feminisme een wrede hoax; vrouwen wordt voorgehouden dat hun biologische natuurlijke instincten 'sociaal geconstrueerd' zijn om ze te onderdrukken.

Feminisme is een geraffineerde sociale constructie ontworpen om de gender-identiteit te vernietigen door vrouwen masculien en mannen feminien te maken. Steeds meer heteroseksuelen worden geconditioneerd om zich te gedragen als homoseksuelen. Trouw en monogamie worden vervangen door seksuele promiscuiteit, zoals voorspeld in Aldous Huxley's Brave New World.
pi_91923468
Ik onderdruk nog gewoon mijn vriendin hoor :7
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:56:44 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91923641
Hihihi homofileren

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:56:58 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_91923650
Wat zou het doel zijn van dit beleid? Uiteindelijk is het destructief voor de Westerse wereld.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_91923842
Een samenleving is het sterkst wanneer die is bestaat sterke families en gezinnen waar de ouders samen bijelkaar zijn en hun kinderen eensgezind normen en waarden kunnen bijbrengen.

En niet een samenleving waar mensen worden gestimuleerd om vooral maar niet te trouwen, seks te hebben met zoveel mogelijk verschillende mensen, geen kinderen te krijgen etc. etc.
De man wordt vrouwelijk, de vrouw wordt mannelijk en zodoende vinden zij elkaar niet meer, zoals van nature zou moeten gebeuren. Een vrouw moet vooral maar niet accepteren dat een man de deur voor haar openhoudt 'want dat kan zij zelf ook wel, wat denkt hij wel niet'. Als man leer je, altijd maar in te stemmen en vooral niet dominant te zijn. Als jongere leer je dat het niet cool is om trouw te zijn aan één persoon. Dat gay zijn iets tofs is.

Zo'n samenleving is makkelijker onder de duim te houden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:03:23 #6
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91923983
Onder de duim te houden door wie?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_91924088
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef SpecialK het volgende:
Hihihi homofileren

[ afbeelding ]
teh fuck
standaarddrinker
pi_91924102
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef SpecialK het volgende:
Onder de duim te houden door wie?
Je zit in BNW ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:10:58 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91924376
Ah ok.

Ik moet eerlijk zeggen dat nog niemand mij heeft geprobeerd...

- ... te overtuigen dat homoseks beter is dan heteroseks
- ... te overtuigen vooral maar met zo veel mogelijk verschillende mensen te neuken
- ... condooms in m'n handen te duwen

Wel zijn er regelmatig mensen. Zoals jij, TS. die mij gaan moreel veroordelen omdat ik...

- ...niet in het christelijke huwelijk geloof
- ... een vuige atheist ben zonder morelen
- ... anticonceptie gebruik met m'n vriendin

Dus... qua pogingen tot brainwashing staat jouw soort toch wel even een paar puntjes voor in de wereld.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:12:28 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91924440
Sterker nog... Het is natuurlijk de ultieme concpiracy om te doen alsof de tegenpartij de conspiracy aanvoert! Maar in werkelijkheid zijn al deze claims van jou een conspiracy an sich!

WAKKER WORDE MENSE!!!
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_91926646
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef SpecialK het volgende:
Hihihi homofileren

[ afbeelding ]
Wut!? :o
  donderdag 27 januari 2011 @ 01:19:49 #12
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91926787
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef SpecialK het volgende:
Ah ok.

Ik moet eerlijk zeggen dat nog niemand mij heeft geprobeerd...

- ... te overtuigen dat homoseks beter is dan heteroseks
- ... te overtuigen vooral maar met zo veel mogelijk verschillende mensen te neuken
- ... condooms in m'n handen te duwen

Wel zijn er regelmatig mensen. Zoals jij, TS. die mij gaan moreel veroordelen omdat ik...

- ...niet in het christelijke huwelijk geloof
- ... een vuige atheist ben zonder morelen
- ... anticonceptie gebruik met m'n vriendin

Dus... qua pogingen tot brainwashing staat jouw soort toch wel even een paar puntjes voor in de wereld.
Vroeger was natuurlijk alles beter. Heel netjes 7-8 maanden na het huwelijk het eerste kind, zoals het hoort.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91930169
quote:
Vrouwen worden geridiculiseerd wanneer zij voor een traditionele rol kiezen (moeder/huisvrouw). Rockefeller steekt miljarden in women studies en de emancipatie van de vrouw.
Emancipatie, onze heersende gender-ideologie, gemaskeerd als een beweging voor het opkomen voor de rechten van de vrouw. In werkelijkheid is feminisme een wrede hoax; vrouwen wordt voorgehouden dat hun biologische natuurlijke instincten 'sociaal geconstrueerd' zijn om ze te onderdrukken.

Feminisme is een geraffineerde sociale constructie ontworpen om de gender-identiteit te vernietigen door vrouwen masculien en mannen feminien te maken. Steeds meer heteroseksuelen worden geconditioneerd om zich te gedragen als homoseksuelen. Trouw en monogamie worden vervangen door seksuele promiscuiteit, zoals voorspeld in Aldous Huxley's Brave New World.
Sukkel, dat die domme dozen er nu voor kiezen om achter het aanrecht te staan zegt niets over de andere denkende vrouwen.
Biologische instincten, kan je er niet mee omgaan TS, dat vrouwen meer macht krijgen?
:')
Twiddel
pi_91940015
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:00 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Een samenleving is het sterkst wanneer die is bestaat sterke families en gezinnen waar de ouders samen bijelkaar zijn en hun kinderen eensgezind normen en waarden kunnen bijbrengen.

En niet een samenleving waar mensen worden gestimuleerd om vooral maar niet te trouwen, seks te hebben met zoveel mogelijk verschillende mensen, geen kinderen te krijgen etc. etc.
De man wordt vrouwelijk, de vrouw wordt mannelijk en zodoende vinden zij elkaar niet meer, zoals van nature zou moeten gebeuren. Een vrouw moet vooral maar niet accepteren dat een man de deur voor haar openhoudt 'want dat kan zij zelf ook wel, wat denkt hij wel niet'. Als man leer je, altijd maar in te stemmen en vooral niet dominant te zijn. Als jongere leer je dat het niet cool is om trouw te zijn aan één persoon. Dat gay zijn iets tofs is.

Zo'n samenleving is makkelijker onder de duim te houden.
Interessante redenering die als conclusie heeft dat manipulatie overal aanwezig is?
pi_91948331
quote:
15s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Na het pushen van condooms, de pil en abortus nu dus het homofileren van de populatie (en dan doel ik niet eens op Kwik maakt vogels Gay ).
Waar die eerste drie populatiegroeioppressiemethoden in mijn ogen nog enig bestaansrecht hebben, gaat deze laatste mij echt te ver. De wereld wordt ontwricht.
Idd, maar dit is nog maar het begin.

quote:
Vrouwen worden geridiculiseerd wanneer zij voor een traditionele rol kiezen (moeder/huisvrouw). Rockefeller steekt miljarden in women studies en de emancipatie van de vrouw.
Emancipatie, onze heersende gender-ideologie, gemaskeerd als een beweging voor het opkomen voor de rechten van de vrouw. In werkelijkheid is feminisme een wrede hoax; vrouwen wordt voorgehouden dat hun biologische natuurlijke instincten 'sociaal geconstrueerd' zijn om ze te onderdrukken.
Het plan is als volgt:

- gezinnen en relaties kapot maken
- een bisexuele cultuur introduceren
- Het promoten van meer vrouwen in de bestuurstop van bedrijven en organisaties.
- promoten van een androgyne levensstijl = reptielengedrag
- lagere chakras openhouden, d.m.v. sexuele manipulaties in het energieveld
- het zwaar promoten van cosmetica voor mannen in alle media.

quote:
Feminisme is een geraffineerde sociale constructie ontworpen om de gender-identiteit te vernietigen door vrouwen masculien en mannen feminien te maken. Steeds meer heteroseksuelen worden geconditioneerd om zich te gedragen als homoseksuelen. Trouw en monogamie worden vervangen door seksuele promiscuiteit, zoals voorspeld in Aldous Huxley's Brave New World.
Goede tekst.

Deze conditionering is ook electronisch, alle moderne electronica en satelieten sturen signalen die ontwikkeld zijn om de lagere chakra's te activeren. Er worden continu sexuele triggers afgevuurd op de bevolking die daarop direct hun sexuele geprogrammeerde input willen afreageren.
Ook worden door electronica, laptops, Ipods, mobieltjes etc. de sexuele energieen van mensen gedownload voor toepassingen (ELF, HAARP, mind-control en rituals) elders op deze planeet.

Verder zenden alle media beelden en kleurencombinaties uit die het reptielenbrein activeren d.m.v. subliminale boodschappen.

Daarnaast is het plan dat er een fake Jezus (als zogenaamde wederkeer van Christus) op aarde komt voor het promoten van de New World Religion.

Deze fake Jezus zal een bisexueel zijn en zal dit sexuele gedrag gaan promoten.

Dit zal eens schok teweegbrengen onder fanatieke christenen en religieuze leiders die denken met de echte Jezus te maken te hebben, en dan hun toevlucht gaan zoeken in zelfmoord.

Althans, dat zijn de plannen, en de invoering is al volop aan de gang.
pi_91949833
quote:
Deze fake Jezus zal een bisexueel zijn en zal dit sexuele gedrag gaan promoten.

Dit zal eens schok teweegbrengen onder fanatieke christenen en religieuze leiders die denken met de echte Jezus te maken te hebben, en dan hun toevlucht gaan zoeken in zelfmoord.
Wat denken ze te bereiken met zelfmoord dan?
pi_91949869
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef Loppe het volgende:

[..]

Wat denken ze te bereiken met zelfmoord dan?
Ze zijn zo geprogrammeerd.
pi_91950173
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:54 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ze zijn zo geprogrammeerd.
Mag nochtans niet volgens de bijbel.
http://www.gotquestions.org/nederlands/zelfmoord-Bijbel.html
pi_91950303
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef Loppe het volgende:

[..]

Mag nochtans niet volgens de bijbel.
http://www.gotquestions.org/nederlands/zelfmoord-Bijbel.html
Ze zullen beseffen (in hun programma) dat de Aarde met een bisexuele Jezus al de hel is, dat argument valt dus weg voor hen.
pi_91950340
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ze zullen beseffen (in hun programma) dat de Aarde met een bisexuele Jezus al de hel is, dat argument valt dus weg voor hen.
De aarde behoort toe aan satan, is dit niet algemeen geweten?
pi_91950470
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Loppe het volgende:

[..]

De aarde behoort toe aan satan, is dit niet algemeen geweten?
De aarde behoort aan de mensheid onder leiding van God.

De mensen hebben er voor gekozen het aan satan te geven, in ruil voor geld, voetbal en prestige .
pi_91950989
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:08 schreef Bankfurt het volgende:
De aarde behoort aan de mensheid onder leiding van God.

De mensen hebben er voor gekozen het aan satan te geven, in ruil voor geld, voetbal en prestige .
dus ja, wat zeg ik?
pi_91951152
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Loppe het volgende:

[..]

dus ja, wat zeg ik?
Ja, maar we kunnen satan van de aarde weghalen;

Als wij het niet doen, doet iemand anders het;
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:28:59 #24
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_91951199
Wat is volgens jou dan de manier om dat te doen Bankfurt?

En wat is nu precies het doel van de reptialians/illuminati, dat deel word altijd of heel vaag of helemaal niet uitgelegd.
Waarom?
pi_91951486
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is volgens jou dan de manier om dat te doen Bankfurt?
bewustzijn, logisch nadenken; leven voor het geheel i.p.v. egoisme en geldzucht.

quote:
En wat is nu precies het doel van de reptialians/illuminati, dat deel word altijd of heel vaag of helemaal niet uitgelegd.
Doel is dit zonnestelsel veroveren en de rest van het heelal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')