abonnement Unibet Coolblue
pi_91751797
Oke, hier komtie. Chapter 12, Eden under Slage

Edem = Ramuh Interchange. Volgens mij is het vlakbij zo een lift.
pi_91752073
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:30 schreef RenRen- het volgende:
Oke, hier komtie. Chapter 12, Eden under Slage

Edem = Ramuh Interchange. Volgens mij is het vlakbij zo een lift.
Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar één pad dat je kan volgen?
pi_91752355
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Hoe komt het dat je daar vast zit dan? Er is toch maar één pad dat je kan volgen?
Oh, ik loop ook niet vast door de route zelf. Volgens mij kom ik bij dat savepoint net uit een lift en kom ik uit op een hele brede weg. Dan kom ik op de hoek, of iets verder een groep tegen die ik niet kan verslaan. Loop er net tegenaan, daarna even kijken hoe het zit met mijn grid.
pi_91752402
Het crystarium van iedereen is vol.

Allemaal groepjes met Behemutkings die niet dood wil. Oh een Humbaba.
pi_91752505
Misschien wat investeren in wapens dan. Maar met een maximum crystarium zou je alles en iedereen op dat moment aan moeten kunnen.

Hoe heten de vijanden uit die groep?
pi_91752534
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef Desunoto het volgende:
Misschien wat investeren in wapens dan. Maar met een maximum crystarium zou je alles en iedereen op dat moment aan moeten kunnen.

Hoe heten de vijanden uit die groep?
Zie edit. Maar wapens zouden niet van invloed moeten zijn op een (bijna) instant kill?
pi_91752618
Oh, die dingen transformeren in van die grotere op een gegeven moment. Gewoon één voor één afmaken. Als ze rechtop staan, gaan gelijk al de negatieve status effects die je erop hebt gegooid weer weg. Dus meteen weer met saboteurs aan de slag.

En dat beest kan jou echt niet met één klap dood krijgen. Maar als dat echt het geval is dan moet je Fang of Snow als leider instellen en op sentinel zetten. En eens goed naar je "physical defence" items kijken.
pi_91752624
Ik ga vandaag maar weer eens verder! Heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld :X :X Zit trouwens in CH13, dus ben er bijna volgens mij!
  zondag 23 januari 2011 @ 15:52:52 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_91752915
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga vandaag maar weer eens verder! Heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld :X :X Zit trouwens in CH13, dus ben er bijna volgens mij!
Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.

Overigens, RenRen, je moet zorgen dat je Behemoths doodmaakt voordat ze rechtop gaan staan. Probeer ze te verrassen, desnoods met die shrouds die je onzichtbaar maken. Wapens upgraden is ook een goed idee, pak even een online gids erbij zodat je snapt hoe dat werkt en niet onnodig items opoffert.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_91753141
Doodmaken voordat ze rechtop gaan staan vereist een team dat ze sowieso makkelijk aankan, en ook een beetje geluk. Of die shrouds inderdaad, maar ook dat werkt niet altijd. Niets is zo frustrerend als hem rechtop zien gaan staan als hij nog 5% van z'n HP heeft. :') Ik zou er gewoon vanuit gaan dat 'ie bij 50% rechtop gaat staan en daarop inspelen.
pi_91754146
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:47 schreef Desunoto het volgende:
Oh, die dingen transformeren in van die grotere op een gegeven moment. Gewoon één voor één afmaken. Als ze rechtop staan, gaan gelijk al de negatieve status effects die je erop hebt gegooid weer weg. Dus meteen weer met saboteurs aan de slag.

En dat beest kan jou echt niet met één klap dood krijgen. Maar als dat echt het geval is dan moet je Fang of Snow als leider instellen en op sentinel zetten. En eens goed naar je "physical defence" items kijken.
sab sen med proberen ofzo? Dat beest krijgt me met 1 klap dood, mede door die klotesoldaatjes die meehelpen. En oke! Thanks O+
pi_91754608
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is de laatste ja, in dat hippe witte gangenstelsel.

Overigens, RenRen, je moet zorgen dat je Behemoths doodmaakt voordat ze rechtop gaan staan. Probeer ze te verrassen, desnoods met die shrouds die je onzichtbaar maken. Wapens upgraden is ook een goed idee, pak even een online gids erbij zodat je snapt hoe dat werkt en niet onnodig items opoffert.
Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staan

En met een online guide snap ik des de minder van het upgraden van wapens :D
pi_91754653
Dan eerst die soldaatjes doodmaken. Want je wil niet tegen een rechtopstaand beest vechten terwijl die soldaatjes ook nog vervelend doen.
pi_91754991
HIJ IS DOOD.. Maar net.
  maandag 24 januari 2011 @ 00:13:32 #16
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_91781001
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Gaat niet, voor het begin van het gevecht gaan deze staan

En met een online guide snap ik des de minder van het upgraden van wapens :D
Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.
Eerst moet je organic items gebruiken om een "multiplier" aan een mechanic item toe te voegen. En met die mechanic items kun je dan weer veel EXP toevoegen aan een wapen/accesoire.
Maar die mechanic items zijn duur/kostbaar dus je durft er niet te veel te gebruiken, want aan een wapen zit een maximum rank en alles dat je te veel gebruikt hebt ben je dan kwijt.
Als je dan weer te weinig mechanic items gebruikt wordt die multiplier weer op 1 gezet en als je dan nog wat meer EXP wil toevoegen aan je wapen kun je weer opnieuw organic items gaan gebruiken.

Behoorlijk slecht systeem, en zonder guide weet je niet wat een goede investering is in een wapen. In die guide wordt ook alles slecht uitgelegd en ook in het spel wordt het niet echt duidelijk. Dit wapen systeem vind ik echt een misser van Square Enix.

Maar het beste is om 36 Sturdy Bones te kopen. Deze te gebruiken op je wapen waardoor je een bonus x3 krijgt en vervolgens met volgens mij Perfect Conductors je EXP omhoog gooien.
  maandag 24 januari 2011 @ 00:27:20 #17
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_91781454
Vorige topics:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 |
pi_91786902
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat upgraden van wapens in FFXIII is ook gewoon een slecht systeem.
Eerst moet je organic items gebruiken om een "multiplier" aan een mechanic item toe te voegen. En met die mechanic items kun je dan weer veel EXP toevoegen aan een wapen/accesoire.
Maar die mechanic items zijn duur/kostbaar dus je durft er niet te veel te gebruiken, want aan een wapen zit een maximum rank en alles dat je te veel gebruikt hebt ben je dan kwijt.
Als je dan weer te weinig mechanic items gebruikt wordt die multiplier weer op 1 gezet en als je dan nog wat meer EXP wil toevoegen aan je wapen kun je weer opnieuw organic items gaan gebruiken.

Behoorlijk slecht systeem, en zonder guide weet je niet wat een goede investering is in een wapen. In die guide wordt ook alles slecht uitgelegd en ook in het spel wordt het niet echt duidelijk. Dit wapen systeem vind ik echt een misser van Square Enix.

Maar het beste is om 36 Sturdy Bones te kopen. Deze te gebruiken op je wapen waardoor je een bonus x3 krijgt en vervolgens met volgens mij Perfect Conductors je EXP omhoog gooien.
Ik heb ook echt geen flauw idee welk wapen ik het beste kan gaan gebruiken. Ik zal kijken naar een guide die ik een beetje snap deze week, anders misschien zo'n boekje kopen
pi_91791039
Gisteren hard zitten klussen op Chapter 13.

Wat een topgame is het toch O+ O+ O+
pi_91840689
Gisteren uitgespeeld.

Wow. Ik moest wel even slikken bij het einde :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 16:01:34 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_91851626
Nieuwe info over de drie grote upcoming Finals:

Versus
* The actual battle screen in the final game will show character names.
* Some areas regarding how the battle screen shows commands will probably change for the final.
* Magic has different effects depending on the character who uses it.
* A young blonde male character shown in the magazine's screenshots is good with guns. He alone has aiming controls and can aim for enemy weak spots.
* When other characters use guns, they have just a normal lock-on.
* The game has a large number of weapons. Main character Noctis can use them all.
* Your battle party can have up to three members. However, the members who aren't taking part in the battle will join in on conversations.
* There are more party members than the four shown in the magazine. However, the game doesn't have a massive number of party members.
* Main character Noctis is not "cool." He's just a normal youth. He feels "I am strong," but he's not as strong as he thinks.
* Some segments of the trailer show natural landscapes. These are like the fields you encounter in other games. The game will have time progression: morning, afternoon, evening and night.
* Contrary to some theories, the dragon rider character who appears in the trailer is not heroine Stella. Nomura says he wouldn't show Stella in such a state. The character you see in that sequence is an enemy.
* You can steal army vehicles for your use. You can ride air ships, cars and Chocobos.
* The blonde character shown in the trailer is Noctis's friend. The other two characters are friends from Noctis's childhood. The person with glasses is like Noctis's tactician.
* You'll recall that someone in the trailer says "You're not fit to be king," or something to that effect. This statement is not directed at Noctis. (I think everyone assumed it was!)
* Nomura says something along the lines of: This year, we have Type-0 and XIII-2, so please forget about Versus for a while. He asked that people be patient and understand that they're trying to do something incredible.
* At the earliest, we could see more from Versus XIII at E3.

Type-0
* The keyword for the battle system is "Magic in Action." While you have weapons, magic is main.
* A main concept is "It's not necessary for everyone to gather." The game has a multiplayer system that can be enjoyed by solo players too.
* You can join other players' games for three minutes. While you can extend this, Type-0 is not the type of game where you play together with other players continuously.
* The game will have 12+2 main characters. This means that in addition to the 12 main characters, there will be two characters, Makina and Rem, in a different framework (I'm not sure what that means). These 12+2 characters will be your controllable party.
* You can have up to three characters out in battle simultaneously. Once someone dies, other members will come out to help.
* Until you come to the battle field, you move around the world map and execute a strategy.
* As you play on your own, other players will gradually take part in the battle.
* When you help other players, you earn points.
* In general, your full party heads to the battle field together.

XIII-2
* XIII-2's story begins in Gran Pulse after the ending of XIII.
* The story will feel like it expands out from the after story that was included in the booklet with Xbox 360's Final Fantasy XIII International.
* Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes.
* XIII-2 is a full sequel. You'll learn some of the things that took place in the background scenes of XIII.
* The story will be more dark and mysterious than XIII's.
* The story will focus on the goddess Etro.
* The game will not have the pop feel of Final Fantasy X-2 (I think this means no dancing Lightning booooo)
* The battle system will be an evolved form of XIII's ATB system.
* They're listening to opinions both inside and outside of Square Enix and from outside of Japan regarding characters, story and interface.
* There may be a difficulty setting.

Met dank aan Kagari van NeoGAF.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_91851697
Blonde male ;(

Even lezen O+

quote:
* Outside of Lightning, other characters will appear in the game in unexpected forms. Some will see major changes.
This sparks my interest. Net als dat het duisterder zal zijn.
pi_91853685
DEMON CHOCOBO O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:40:42 #24
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_92486998
Hoe serieus zijn de geruchten dat FF7:Before Crisis naar een handheld gaat komen?
pi_92494433
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef SuperFruitig het volgende:
DEMON CHOCOBO O+
Demon moogle's! EEEK
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')