De reden is een psychiatrische stoornis, ze leren hier zelfstandig wonen. Opzich hadden de jongeren een jaar of 7 terug een stuk meer fatsoen dan wat we nu binnen krijgen. Deze jongens hangen net zo op straat als andere doerakjes, ze leren het gedrag van elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:23 schreef 3rdRock het volgende:
nja, jij zit ergens in de zorg oid en ik een callcenter.....dus bij jou komen ze min of meer met een reden denk ik? ik krijg gewoon een dwarsdoosnede van jong-leeuwarden eo.....
slaap zacht!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:33 schreef justmattie het volgende:
Ik ga me hier afmelden. Slaap lekker
helder...en t klopt...ouders hebben steeds minder tijd voor hun kinderen en dat werkt door op die kids....wij zijn de laatste normale generatiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:33 schreef minthy het volgende:
[..]
De reden is een psychiatrische stoornis, ze leren hier zelfstandig wonen. Opzich hadden de jongeren een jaar of 7 terug een stuk meer fatsoen dan wat we nu binnen krijgen. Deze jongens hangen net zo op straat als andere doerakjes, ze leren het gedrag van elkaar
Andre moeten ze echt zijn stembanden operatief verwijderen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:34 schreef CindieY het volgende:
Ik zal jullie tortelduifjes weer met rust latenIk heb wel genoeg van die irritante lach. Trusten
André laten voetballen op de HSL-Zuid vind ik doeltreffender...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Andre moeten ze echt zijn stembanden operatief verwijderen!
Ja, jullie blijven vaker met z'n tweetjes over, daar moest vast iets moois uit bloeienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Andre moeten ze echt zijn stembanden operatief verwijderen!
slaap lekker!
en tortelduifjes?
meestal zitten hole en minthy hier nog tot diep in de nachtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, jullie blijven vaker met z'n tweetjes over, daar moest vast iets moois uit bloeien
Ik loop te ouwehoeren
Dat klopt... Ze worden niet meer echt opgevoed, lijkt het. Ze zwerven hier de hele middag/avond langs de weg of in het winkelcentrumquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap zacht!
[..]
helder...en t klopt...ouders hebben steeds minder tijd voor hun kinderen en dat werkt door op die kids....wij zijn de laatste normale generatie
Wie valt wie lastig??quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:33 schreef 3rdRock het volgende:
het is dat ik nog ff een stukje Marijke wil horen en per pm wordt lastig gevallen anders was ik al naar bed gegaan!
Ja! Ik mis hole!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meestal zitten hole en minthy hier nog tot diep in de nacht
i know
Dat wordt gewoon een feest op die meet! Met Pritt-stiftenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, jullie blijven vaker met z'n tweetjes over, daar moest vast iets moois uit bloeien
Ik loop te ouwehoeren
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een feest op die meet! Met Pritt-stiften
Mja... Het zal wel wat sticky worden, vrees ik. En dan ben ik echt een plakker!quote:
wehehehe, tis diep in de nacht en ik associeer een prittstick met iets heel andersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja... Het zal wel wat sticky worden, vrees ik. En dan ben ik echt een plakker!
blijf altijd overal te lang hangen
Ja, dan gaat je denkvermogen ietwat achteruit...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, tis diep in de nacht en ik associeer een prittstick met iets heel anders
smsen diep in de nacht met collega's.....dat gaat zelden echt ergens over of t gaat juist heel diep.....en Giel is bijna klaar....mijn allereerste NachteGiel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan gaat je denkvermogen ietwat achteruit...Ken het wel, heb tot een half uur geleden zitten sms'en met een collega die "slaapt" op een ander team. Ging op het laatst nergens meer over
Nou, het ging heel erg diep nergens over... Ik ken hem al heel lang, we zijn ook erg aan elkaar gewaagd. Ik was een tijd terug bij hem thuis, vraagt zijn vrouw aan hem:"Zit zij nou in je harem?"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
smsen diep in de nacht met collega's.....dat gaat zelden echt ergens over of t gaat juist heel diep.....en Giel is bijna klaar....mijn allereerste NachteGiel!
polygamie is verboden in Nederland...dus niet met hem trouwen! gewoon doen als Anton Heijboer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, het ging heel erg diep nergens over... Ik ken hem al heel lang, we zijn ook erg aan elkaar gewaagd. Ik was een tijd terug bij hem thuis, vraagt zijn vrouw aan hem:"Zit zij nou in je harem?"![]()
Ik vorm een harem met 2 vrouwen en een man, vet!
Nah, trouwen hou ik sowieso niet van, dus sla ik, bij wederzijds goedvinden uiteraard, over. We slapen gewoon graag bij elkaar met de hele club en knuffelen en kroelen de hele dag doorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
polygamie is verboden in Nederland...dus niet met hem trouwen! gewoon doen als Anton Heijboer!
Nee, komt me ook niet bekend voor, helaasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:03 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer nu wordt gedraaid?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/13547quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:03 schreef AryaMehr het volgende:
Weet iemand toevallig welk nummer nu wordt gedraaid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |