abonnement Unibet Coolblue
pi_91959932
Ben ook benieuwd naar de beveiliging tegen homebrew etc,
op de psp kon je nog windows 95 draaien, heel langzaam.

op dit beest zou xp toch wel lukken, combineer dat met dat touchpad, g-g-g-gadgettt :D
pi_91961632
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ben ook benieuwd naar de beveiliging tegen homebrew etc,
op de psp kon je nog windows 95 draaien, heel langzaam.

op dit beest zou xp toch wel lukken, combineer dat met dat touchpad, g-g-g-gadgettt :D
XP op een ARM chip, nooit. (dingen als wine zijn geen emulatoren dus die hebben een x86 chip nodig) Win95 kan wel maar dan via dosbox.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91962024
zeg nooit nooit bij homebrew.
pi_91962363
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
zeg nooit nooit bij homebrew.
Ja ik weet het maar ik hou mijzelf behoorlijk op de hoogte van homebrew op het cortex platform en xp zit er niet in, en als het zou lukken is het een aangepaste vorm van xp waarvoor alle software nog weer apart geport moet worden.

Dingen als N64 en PSX gaan hier super op lopen :Y die doen het al redelijk goed op de cortex-A8 dus daar is het werk al gedaan. Ook dreamcast emulatie zie ik wel gebeuren :Y

Maareh als je zo van de homebrew bent hier wel eens naar gekeken : De Pandora Handheld #3
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  Donald Duck held donderdag 27 januari 2011 @ 22:02:10 #55
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_91963068
De kracht van de hardware zou dit wel tot de perfecte machine maken voor emulators. De nadelige kant van homebrew is wel het onvermijdelijke uitmonden in piraterij van de echte games.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_91963188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
De kracht van de hardware zou dit wel tot de perfecte machine maken voor emulators. De nadelige kant van homebrew is wel het onvermijdelijke uitmonden in piraterij van de echte games.
Inderdaad, het zou nog een mooiere machine zijn voor een linux distro en gewoon echte homebrew *D
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91963216
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef OVchipkaart het volgende:

[..]

Ik denk dat die telefoontjes met cortex-A9 er snel komen maar ik denk niet dat sony zomaar hun games gaat vrijgeven voor dit soort telefoons.
Met de PlayStation Suite gaan ze dat dus wel doen; PSone games voor Android.

De vraag is dus; wat volgt?
pi_91963413
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:04 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Met de PlayStation Suite gaan ze dat dus wel doen; PSone games voor Android.

De vraag is dus; wat volgt?
In feite is dat dus een legale emulator :) wel nice trouwens, en slim van ze inderdaad.
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91966985


:9

Class.
pi_91971108
quote:
I wasn't able to get a hard number for the weight of the device, but it was definitely lighter than my first-gen PSP, much more in line with the feathery feel of the PSPgo. I guess not having a bulky UMD drive will do that.
quote:
One kind of surprising but important difference is the analog sticks. Rather than being pulled over directly from the PS3 controller, the analog sticks on the NGP have been redesigned and feel a little more like the analog sticks on an Xbox 360 pad -- concave rather than rounded
quote:
The rear touch pad on the system has a cool PlayStation logo design but is smooth, so swiping your fingers across it feels approximately the same as doing so on the screen itself.
quote:
One other note worth stressing is just how clear and crisp games looked on the system. During the PlayStation Meeting, Sony representatives kept repeating this point, but seeing it in person, I can understand why. No matter what angle I viewed the handheld from, the image looked virtually as good as anything I'd play on my HDTV at home.
http://www.gameinformer.c(...)d-sony-39-s-ngp.aspx
pi_92000509
Dat ziet er goed uit, ik heb zelf ook een PSP maar gebruik de handheld nooit. Ik ga dit zeker in de gaten houden. :D
pi_92022563
quote:
SCE CEO Shares NGP Details
No video out. Wi-Fi only versions under consideration. System uses original OS.

Posted Jan 29, 2011 at 01:13, By Anoop Gantayat

Sony's new portable system, codenamed NGP.

Impress Watch has posted a summary of a roundtable interview conducted with Sony Computer Entertainment CEO Kaz Hirai. In the post PlayStation Meeting 2011 interview session, Hirai shared lots of new details on Sony's new NGP portable gaming system.

One of the major points from the interview is that Hirai acknowledged that there are plans for multiple versions of the hardware, including Wi-Fi only versions and 3G + Wi-Fi versions. Such hardware developments will be made on a region-by-region basis, he said.

Regarding 3G, Hirai said that Sony is currently in discussions with different carriers in the various territories about such things as rate plans and fees. They will announce specifics when available.

3G through NGP will not allow for phone use. Hirai said that it would be "nonsense" to use a device of this shape as a phone. Because it would require a headset or changes to form factor, they left out any such phone functionality.

The interview touched upon a number of other topics outside of 3G.

Hirai said that price and battery time information cannot be revealed at present because the system is still in the prototype phases. He said Sony is aiming for levels that will be well received by customers.

As announced at PlayStation meeting, the NGP is compatible with PSP software. PSP titles will run completely through emulation, said Hirai.

Of course, you'll only be able to use downloadable versions of PSP games. Sony is currently in negotiations to get software makers to actively release download versions of their games.

Those who already have downloadable PSP titles on their PSP system will be able to redownload them to NGP, assuming you're still within the download number limits imposed by PSN.

Internally, NGP uses an original games-oriented operating system, revealed Hirai. It's not Android. Different from the PSP, the OS has a modern framework akin to a PC.

Package PSP games will ship on a custom memory card format. This is basically a ROM, but it has rewritable space which can be used for save data and download data. Hirai said to think of it as similar to the memory cards used by the Nintendo DS.

NGP will also support general memory cards, a Sony representative told Impress. Specific formats were not mentioned. The site did not make clear what "support" means.

Separate from the Hirai interview, the Impress Watch story says that the NGP in its current form will not support video output. The site was told this by a Sony representative.
pi_92023483
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

:9

Class.
Die gaat sowieso in mijn pocket belanden.
Mits de games goed worden die erop komen. :)
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 01:44:35 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92025351
flinke pocket!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_92037413
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 01:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Die gaat sowieso in mijn pocket belanden.
Mits de games goed worden die erop komen. :)
Als ze nu piraterij nu op 1 of andere manier tegen kunnen houden dan gaat het wel een hit worden, dan worden er vanzelf wel games voor gemaakt die de moeite waard zijn.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 14:51:40 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92040075
nou vergis je niet hoor (goede!) games zijn er wel gemaakt voor PSP!
en voor (bijna) elk wat wils ook O+

mensen kochten er alleen zo weinig _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Donald Duck held zaterdag 29 januari 2011 @ 15:15:30 #67
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_92040998
Het probleem van de PSP vond ik dat de games nooit onderscheidend en uniek waren. Het waren vaak gewoon afgeleiden van PS2 of PS3 series.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 15:20:45 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92041212
dat vond ik juist een pluspunt *)

en Killzone was bv totaal anders dan ps2/3 Killzone maar anders heb je ook nog Locoroco en patapon en dergelijke (patchwork heroes!) die ook in hun genres absolut niet onderaan staan

het was gewoon te weinig maar variatie is er wel en de kwaliteit is gewoon goed
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 15:27:53 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92041495
en hoe je het ook went of keert, Sony heeft vanaf dag 1 altijd geroepen dat je met PSP console quality gaming in je broekzak zou krijgen

dit hebben ze naar mijn mening goed waargemaakt
als je dat niet trekt kun je eigenlijk beter bij Nintendo gaan shoppen

zelf hebik zelden de kans om met een krat bier als voetensteun voor een console te gaan zitten maar ik vind het wel cool om dat soort dingen te spelen dus voor mij was PSP echt een uitkomst en PSP2 lijkt (vooralsnog) een gift uit de hemel _O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_92044902
een 4 core gpu? wtf

wist niet dat er al 4 core snapdragon was.

Maar die uncharted demo was dat nou in game want ik zag niet veel beweging en als ie beweeg ging ie niet synco met de speler.
pi_92045014
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ben ook benieuwd naar de beveiliging tegen homebrew etc,
op de psp kon je nog windows 95 draaien, heel langzaam.

op dit beest zou xp toch wel lukken, combineer dat met dat touchpad, g-g-g-gadgettt :D
op arm cpu kan je niet windows draaien of via emu wat voor geen meter werkt en waarom zo je in godsnaam dat willen :')

Net als die mongolen van tweakers.net die massaal lopen te janken over linux op ps3 is verwijderdt :')
pi_92046872
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 17:00 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

op arm cpu kan je niet windows draaien of via emu wat voor geen meter werkt en waarom zo je in godsnaam dat willen :')

Net als die mongolen van tweakers.net die massaal lopen te janken over linux op ps3 is verwijderdt :')
tip: interpunctie
tip 2:neem tijd voor je post.
:')
pi_92051250
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:45 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

tip: interpunctie
tip 2:neem tijd voor je post.
:')
hallo tweakers aanhanger :r
pi_92054856
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 19:45 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

hallo tweakers aanhanger :r
Slaat nergens op.
Die post is gewoon compleet onduidelijk door t gebrek aan komma's etc.
En nu gaan slapen, sesamstraat is al lang afgelopen.
:*
pi_92061191
Hier kun je de presentatie (in fragmenten) in zijn geheel terug bekijken. In meer dan prima kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')