abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 januari 2011 @ 07:17:02 #1
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_91646709
Vervolg van [Primeur] SECRET STORY: een geheim is veel geld waard...



Op donderdag 20 januari om 11:30 begon een perspresentatie van Net5 en Endemol waarin de start van een nieuwe realitysoap werd aangekondigd: Secret Story.
FOK! kreeg toestemming om het persbericht meteen al bij aanvang van de persconferentie te plaatsen en had de primeur. Hieronder volgt de integrale tekst:

+++++++++++++++

Net5 en Endemol brengen de volgende stap in reality-tv
Secret Story: een geheim is veel geld waard

Vandaag rond de klok van 12 uur kwam er eindelijk een einde aan een periode van geheimzinnigheid. Na maanden van intensieve voorbereiding presenteerden Net5 en Endemol het programma dat Nederland dit voorjaar moet gaan verrassen: Secret Story. In deze volgende stap van realitytelevisie verblijven 15 kandidaten, ieder met een geheim, in een afgesloten huis vol camera’s. Zij moeten 3 maanden lang hun geheim verborgen zien te houden en dat van de anderen zien te raden. Bart Boonstra en Renate Verbaan nemen de presentatie van de dagelijkse live uitzendingen en de wekelijkse live eliminatieshow voor hun rekening. Vanaf zondagavond 13 februari kan Nederland gaan meeleven én spelen met de kandidaten op Net5.

Vertrouwen alleen op je eigen intuïtie
De kandidaten die hun intrek gaan nemen in het huis van de Secret Story hebben allemaal een bijzonder verhaal. Zo gauw ze een voet over de drempel zetten, verandert dit verhaal in hun ‘secret story’. In het huis - waar privacy onmogelijk is – moeten zij alles op alles zetten om hun geheim te bewaken. Tegelijkertijd is er de vraag die iedereen bezighoudt: wat zijn de geheimen van de andere bewoners? Wie is eigenlijk een dominee? Wie heeft er ooit de jackpot gewonnen? En zijn er echt twee zussen in het huis? Een geheim raden betekent geld verdienen. En dat geld komt bovenop de 100.000 euro die klaarligt voor de uiteindelijke winnaar. In Secret Story kun je niks en niemand vertrouwen, behalve je eigen intuïtie…

Secret Story is overal
Secret Story gaat van start in een kick-off uitzending op zondagavond 13 februari die wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en Bart Boonstra. Vanaf maandag 14 februari neemt Bart elke werkdag van 19.30 uur tot 20.30 uur de presentatie van de dagelijkse shows voor zijn rekening. Renate Verbaan geeft de kijkers in de liveshow op donderdag de kans een kandidaat naar huis te sturen. Maar Secret Story is veel meer dan alleen tv. Op net5.nl/secretstory en op een digitale kanaal zijn de live streams 24/7 geopend. Maar ook via Facebook, Twitter en Hyves is Secret Story er altijd en overal.

Secret Story is een productie van Endemol.

Kick-off: zondag 13 februari om 21.15 uur.
Reguliere afleveringen: dagelijks van 19.30 tot 20.30 uur.
Wekelijkse eliminatieshow: iedere donderdag om 20.30 uur.
Kijk voor het laatste nieuws op www.net5.nl/secretstory en volg ons op F / T / H

+++++++++++++++

[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 21-01-2011 14:12:37 ]
pi_91648143
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
** Update **

• Er komen zowel gratis streams met reclame als reclameloze streams tegen een kleine vergoeding (exacte kosten nog niet bekend). Je kan dus kiezen.
• Ze zijn in vergevorderde onderhandelingen met meerdere kabelmaatschappijen over het digitale kanaal.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 21 januari 2011 @ 09:41:31 #3
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_91648499
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Praten ze over tv en/of internetstreams?
pi_91648607
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:00 schreef Donkey09 het volgende:
hahah huub is het niet wat voor jou om mee te doen:P met secret story ?
Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik, maar mijn dagen als realityster zijn al jaren geteld, once in a lifetime, ik sta nu aan de makers kant, en in deze zelfs aan de kant van de kijker. (al is het wereldje natuurlijk vrij klein ;) )
  vrijdag 21 januari 2011 @ 10:32:09 #5
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_91649922
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik, maar mijn dagen als realityster zijn al jaren geteld, once in a lifetime, ik sta nu aan de makers kant, en in deze zelfs aan de kant van de kijker. (al is het wereldje natuurlijk vrij klein ;) )
Werk je voor RTL of Endemol/Talpa?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:03:49 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_91651222
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef spapaars het volgende:

[..]

Werk je voor RTL of Endemol/Talpa?
ik heb ook gewoon linkedin, en endemol/talpa zijn twee totaal verschillende bedrijven :)
pi_91653584
quote:
hahah huub is het niet wat voor jou om mee te doen:P met secret story ?
Welk geheim zou hij nog mee kunnen dragen?
Dat lijkt me bij hem vrijwel onmogelijk.. ~O>
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:34:45 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_91659707
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef spapaars het volgende:
John de Mol wil SBS-zenders

http://www.telegraaf.nl/d(...)zenders__.html?p=5,2
Gezien! Naar aanleiding van wat hij daar zei schat ik in dat hij vol voor de koop van SBS gaat en dat de Telegraaf een serieuze partner is. Zijn aandelen RTL zou hij dan verkopen, dit laatste voor geïnteresseerde kopers hier natuurlijk ;) Wat ik wel interessant vond in dat gesprek bij P&W is dat hij aangaf dat hij eigenlijk qua inkomsten nog het meest ziet in de verkoop van formats aan het buitenland en niet zo zeer in bijvoorbeeld reclame inkomsten. Zo begreep ik dat bijvoorbeeld RTL de kosten van VOH niet eens helemaal dekt, maar dat hij hier speculeert (ondertussen gelukt natuurlijk) op de verkoop van het format aan het buitenland.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:39:29 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_91659964
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:46 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, al was ik er wel goed in geweest denk ik
Oh, is schelden, vechten en neuken ook een belangrijk onderdeel in SS dan? :P

Ah okee, flauw, vanaf nu doe ik het niet meer :)
pi_91660216
Interview met Alphons Martens Net5. RT @bnntoday: Na BB, Gouden Kooi en Oh Oh Cherso is er Secret Story. (video) http://bit.ly/emlxMb #sstnl
pi_91661839
F O K K I N G - H E L L !!! :o
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_91661918
Ik ga dit niet meer volgen hoor :{w
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_91662002
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga dit niet meer volgen hoor :{w
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen ;)
ok.
pi_91662151
:)
pi_91663899
kan niet wachtennn
pi_91663961
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
kan niet wachtennn
O+
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:23:43 #18
241662 Jian
Well, well, well
pi_91669728
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga dit niet meer volgen hoor :{w
Reality is een fase, je groeit er vanzelf overheen ;)
Wedden? :')
pi_91670427
John de mol moet weer met een reality soap komen hij heeft altijd goede ideeën. Misschien dat er in de toekomst nog een DGK2 verschijnt wie weet;P
pi_91670576
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Jian het volgende:

[..]

Wedden? :')
Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen :{ :')
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....

IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!! :r :r :r :r

Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd ;)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_91671078
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:41 schreef Donkey09 het volgende:
John de mol moet weer met een reality soap komen hij heeft altijd goede ideeën. Misschien dat er in de toekomst nog een DGK2 verschijnt wie weet;P
denk het niet, bij DGK moest geloof ik geld bij gelegd worden en hoe je het ook bekijkt, er werd ineens een ommezwaai gemaakt van sex vechten vloeken en weet ik veel nog meer.
nee DGK is te duur en het duurde te lang.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 21 januari 2011 @ 19:03:49 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_91671266
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen :{ :')
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....

IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!! :r :r :r :r

Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd ;)
Wat toevallig, zelf ben ik ook al in voorbereiding; ^O^ Ik ben bijvoorbeeld alvast op zoek naar een vliegtuigje. Een piloot heb ik al, :Y

meet Joshi Tabanakia :P

pi_91671300
Kan niet wachten ! Kan niet wachten ! Kan niet wachten !
of te wel. Kheb er weer zin an ;-)
pi_91671496
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Prik je GVD in 1 keer zo door mijn geheim heen :{ :')
Tuurlijk ga ik het volgen, kom vast een beetje warmdraaien hier, here we go.....

IK HEB GVD NOG NOOIT ZULKE SAAIE KUTSTREAMS GEZIEN!!!!! :r :r :r :r

Ook alvast een kaarten actie begonnen en bij gebrek aan streams alle kado's richting Castro Castro gestuurd ;)
hoi eend :W

leuk dat je nog leeft. hoe is het?

weinig verandering hier. disana draait weer volop mee en heeft voor honderden euro's aan kadootjes gekregen omdat ze ziek was :P .

verder al het gezeik hetzelfde..
pi_91680572
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:03 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat toevallig, zelf ben ik ook al in voorbereiding; ^O^ Ik ben bijvoorbeeld alvast op zoek naar een vliegtuigje. Een piloot heb ik al, :Y

meet Joshi Tabanakia :P

[ link | afbeelding ]
Stom stom stom, helegaar vergeten, de vliegtuigen moeten ook weer uit het vet natuurlijk :)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')