Hier hetzelfde verhaal, heb mijn baan moeten ruimen omdat de kids ook slaapkamers moesten hebben, sinds een jaartje of 4 staat alles in dozen stof te happen..quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef drumstickNL het volgende:
tvp in de hoop dat ik ooit weer ruimte voor een spoor krijg.
Je krijgt er tegenwoordig niks meer voor, dus bewaar maar voor de kindersquote:Het enige nadeel is nu dat mijn vrouw van mening is dat de Lima Hema baan in de verkoop moet en mijn idee om twee treinbanen te maken vielen in minder goede aard
precies, en ik vind het wel mooi spul, maar dat kan ook omdat ik er vroeger mee gespeeld heb. Ik wil mijn oude huisjes van vroeger ook niet wegdoen en die zien er niet echt uit, maar als 12 jarige huisjes plakken viel ook niet meequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Nog even reageren op snoekiesnoek in het vorige topic:
Je krijgt er tegenwoordig niks meer voor, dus bewaar maar voor de kinders
Mijn vrouw wil nog wel een 3e, maar ik laat er mooi een knoop inleggen. Anders ben ik mijn zolder kwijtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:30 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier hetzelfde verhaal, heb mijn baan moeten ruimen omdat de kids ook slaapkamers moesten hebben, sinds een jaartje of 4 staat alles in dozen stof te happen..
Zolang je vrouw er geen knoop in laat trekken bied die knoop van je weinig garantie's!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:45 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil nog wel een 3e, maar ik laat er mooi een knoop inleggen. Anders ben ik mijn zolder kwijtEn nu de kids nog klein zijn maak ik er snel mijn hobbyzolder van, anders zal je zien dat ze in de puberteit opeens op zolder willen gaan wonen.
Intermodellbau is zo groot dat je echt na de beurs niet meer gaat wandelen, ik ben gebroken als ik daar een dag ben geweest! Wel kun je daar net als in Houten.. kopen..kopen en nog eens kopen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:13 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Wat zouden jullie kiezen als uitje samen met je niet treinliefhebbende partner. Dus naar de treinen kijken (niets kopen) en nog ergens uit eten of wandelen enzo.
1) Naar Miniatur Wunderland in Hamburg (745 km reizen in totaal) met een hotelovernachting
2) Naar Intermodellbau in Dortmund (604 km reizen in totaal) met een hotelovernachting
http://www.westfalenhalle(...)ndeplan_Jan_2009.pdfquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
ik wil kaarten kopen voor dordmunt, maar nu heb ik de keuze uit een normale kaart en een combikaart. Is die combikaart aan te raden als je met de auto komt? Volgens mij niet? Of kan je niet echt in de buurt parkeren?
Of komt er hier een gezamenlijke inkoop van kaarten om als bijv. groep met korting naar binnen te gaan?
Een oude trafo doet niets meer dan een nieuwe(re), ik zou zelf eerder een digitaal kastje kopen ipv een nieuwe trafo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Nog een andere vraag: is het aanschaffen van een nieuwe marklin trafo met afstandsbediening aan te raden of gebruik blijven maken van een oude marklin trafo (die werkt) met zo'n draaischrijfje? Een nieuwe kost ongeveer 15 a 20 euro meen ik.
Inderdaad. Op een dag kun je daar niet alles gezien hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
waarom is Dortmund dan niet handig om je vrouw mee naar toe te nemen? Te groot?
quote:Modelspoor-fabrikant Märklin heeft zijn assortiment uitgebreid met een interessant pakket aan ‘vertragings-accessoires’. De problemen van NS en Prorail kunnen hiermee uitstekend worden nagespeeld, aldus Märklin. In het pakket zijn ondermeer opgenomen: minisneeuw en bladeren voor op de rails, koperdiefjes, kapotte bovenleidingen en lege informatiebordjes.
Idee ís natuurlijk een beetje gejat. In Madurodam hangt een ingelijste brief van Youp van 't Hek, met globaal de zelfde strekking.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Modelspoorfabrikant komt met themaset "vertraging op het spoor"
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |