abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 januari 2011 @ 08:48:20 #251
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92112499
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:15 schreef Holograph het volgende:
De Arbeiderspartij gaat Nieuw Rechts onder de mat vegen. Hoe? Met Job Cohen :').

Laat ze eerst een fatsoenlijke oppositie vormen voordat ze domme dingen gaan roepen.
Het is allemaal show, voor de sheeples.
En als je gromt en hard blaft en rondjes rent gelijk een border collie dan kan je nog aardig wat sheeples bewegen in de richting die jij wilt. In de jaren 30 in duitsland was er 1 heel erg goed in.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  maandag 31 januari 2011 @ 09:05:27 #252
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92112747
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef Zeeland het volgende:

Allemaal kleine dingetjes, ik moet zeggen dat het wel kutmaatregelen zijn. :')
Enne 130 km/u ! :-)

Immigranten in Den Haag die weigeren te integreren moeten hard aangepakt worden. Eerst worden ze gewaarschuwd, passen ze zich nog steeds niet aan dan riskeren ze boetes en kortingen op uitkeringen.

Dat zegt de PVV Den Haag.

Of nee, wacht, het is niet de PVV die niet-integrerende immigranten op deze manier wil aanpakken, maar de PvdA:

‘De vrijblijvendheid is voorbij,’ aldus [PvdA-wethouder Marnix Norder]. Den Haag wil dat migranten zonder werk of inkomen terugkeren naar het land van herkomst…. De plannen staan in een nieuwe integratienota van het Haagse stadsbestuur.

Norder voegt eraan toe dat de politiek de problemen al in de jaren zeventig van de vorige eeuw had moeten aanpakken.

Wat is er hier aan de hand? Is de PvdA-Den Haag plotseling wakker geworden, of blijft het hier bij woorden? Het begint bij verkiezingen dat is zal het zijn, alweer.

In het verlengde van mijn eerste commentaar. Een tante van mij is na jaren werken werkloos geworden en moet nu, 62 jaar oud, elke week solliciteren, naar een niet bestaande baan. Als zij dit niet doet, krijgt ze een korting op de ww uitkering of wordt die zelfs stop gezet. Aan de andere kant van het verhaal, moeten nieuwkomers binnen een generatie (ongeveer 20 jaar) ingeburgerd zijn. In die tussentijd, 20 jaar, krijgt men gewoon zijn uitkering. Inspanning leveren of niet.

Nu gaat de PVDA in Den Haag de zaak eens streng aanpakken. Een beetje laat.
Laat men nu niet zeggen “beter laat dan nooit”. Het had nooit zever moeten komen.

En ach ja, pvda... ;( Lullen, maar niet poetsen. Verkiezingsretoriek en balonnen voor de kidz, roosjes voor de oudjes...

Dat mensen daar keer op keer weer intuinen.
De pvda hoeft men niet te bashen, dat doen ze zelf het best. Kijk gewoon naar wat ze doen en laten en je kan het weten: 2 x vaker en erger dan welke partij dan ook.
En de goede pvda-ers? die zijn al weg, vaak wat ouder en met ervaring en wel-politiek inzicht. Of weg wegens bedreiging door medelanders (rotterdam e.o., amsterdam w)

Dit is een groot uitleg en dus waarschuwing topic, een alarm op sluimer stand dat zo nu en dan weer even de boel wekt.
Hier weer een recent voorbeeldje, en let wel, ik noem er hier op fok meer nIEt dan wel....
PVDA burgemeester Cornelis van Gouda kwam eerder in opspraak om de rellen met Marokkaanse jongeren, nu is er commotie om zijn handelen. De tweede woning die hij laat bouwen in Ghana, roept namelijk steeds meer vragen op.
Cornelis heeft inmiddels toegegeven dat de aannemers zijn begonnen met bouwen voordat er een officiële bouwvergunning is afgegeven.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92112799
Nooit geweten dat de PvdA in haar eentje niet alleen het land maar ook alle grote gemeenten bestuurt. Je beseft waarschijnlijk dat een college van b en w handelt als een team. Als het waar is wat jij schetst dan is het complete college verantwoordelijk, niet enkel de PvdA-wethouder. Daarbij moeten voorstellen worden goedgekeurd door een meerderheid van de gemeenteraad. Dus loop niet zo te janken, want we leven niet in een PvdA-dictatuur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 31 januari 2011 @ 09:17:17 #254
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92112931
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Nooit geweten dat de PvdA in haar eentje niet alleen het land maar ook alle grote gemeenten bestuurt. Je beseft waarschijnlijk dat een college van b en w handelt als een team. Als het waar is wat jij schetst dan is het complete college verantwoordelijk, niet enkel de PvdA-wethouder. Daarbij moeten voorstellen worden goedgekeurd door een meerderheid van de gemeenteraad. Dus loop niet zo te janken, want we leven niet in een PvdA-dictatuur.
De achterhoedegevechten die jij voert om het blazoen van de PvdA op te poetsen, hangt mij de keel uit. Kan me nog goed herinneren dat onder het afgelopen PvdA-beleid vooral zieken, ouderen en gehandicapten keer op keer zijn gepakt. En als ik het laatste PvdA-pamflet in PDF-formaat lees, kunnen we weer een paar bejaarden aan hun bed en gehandicapten aan de muur vastklinken. Want de stroom asielzoekers gaat gewoon door als het aan de PvdA ligt.

Keuzes, keuzes ....
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 09:20:03 #255
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92112977
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

De achterhoedegevechten die jij voert om het blazoen van de PvdA op te poetsen, hangt mij de keel uit. Kan me nog goed herinneren dat onder het afgelopen PvdA-beleid vooral zieken, ouderen en gehandicapten keer op keer zijn gepakt. En als ik het laatste PvdA-pamflet in PDF-formaat lees, kunnen we weer een paar bejaarden aan hun bed en gehandicapten aan de muur vastklinken. Want de stroom asielzoekers gaat gewoon door als het aan de PvdA ligt.

Keuzes, keuzes ....
Ah, ja, weer het sprookje van de PvdA dictatuur. Wat een karikaturen zijn jullie toch, he? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:25:53 #256
165633 eriksd
The grand facade...
pi_92113074
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
Nooit geweten dat de PvdA in haar eentje niet alleen het land maar ook alle grote gemeenten bestuurt. Je beseft waarschijnlijk dat een college van b en w handelt als een team. Als het waar is wat jij schetst dan is het complete college verantwoordelijk, niet enkel de PvdA-wethouder. Daarbij moeten voorstellen worden goedgekeurd door een meerderheid van de gemeenteraad. Dus loop niet zo te janken, want we leven niet in een PvdA-dictatuur.
Nah, de ambtenarij en het onderwijs zijn toch echt PvdA bolwerken, zeker de 40+ groep. Het zal ooit wel afkalven, maar momenteel is het nog bon ton om voor de PvdA te zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:26:31 #257
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92113085
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:20 schreef Tijger_m het volgende:

Ah, ja, weer het sprookje van de PvdA dictatuur. Wat een karikaturen zijn jullie toch, he? :D
Dictatuur? dat zou de pvda wel willen, met het 2 partijen stelsel als tussenstop ! :)
Het zijn juist altijd politiek-domme-stemmen (uit-)lever-anciers geweest van onzalige eigen- en vvd/cda plannen. Zeg maar de nr.1 'volksverraad en uitverkoop van NL' 'partij' in NL.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  Moderator maandag 31 januari 2011 @ 09:30:18 #258
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92113154
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:25 schreef eriksd het volgende:

Nah, de ambtenarij en het onderwijs zijn toch echt PvdA bolwerken, zeker de 40+ groep. Het zal ooit wel afkalven, maar momenteel is het nog bon ton om voor de PvdA te zijn.
En Defensie en EZ zijn VVD bolwerken, your point being?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 31 januari 2011 @ 09:43:15 #259
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92113380
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:30 schreef Tijger_m het volgende:

En Defensie en EZ zijn VVD bolwerken, your point being?
Je vergelijkt de ivoren toren wereld van den haag met de real world propaganda machine....
Bovendien is de ZORG pas een VVD gereguleerde zooi, met een dekkingsgraad in de top aldaar: nagenoeg 90%

[ Bericht 2% gewijzigd door fokthesystem op 31-01-2011 14:20:25 ]
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92131962
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:17 schreef voice-over het volgende:

[..]

De achterhoedegevechten die jij voert om het blazoen van de PvdA op te poetsen, hangt mij de keel uit. Kan me nog goed herinneren dat onder het afgelopen PvdA-beleid vooral zieken, ouderen en gehandicapten keer op keer zijn gepakt. En als ik het laatste PvdA-pamflet in PDF-formaat lees, kunnen we weer een paar bejaarden aan hun bed en gehandicapten aan de muur vastklinken. Want de stroom asielzoekers gaat gewoon door als het aan de PvdA ligt.

Keuzes, keuzes ....
Feiten en bronnen dat zou eens een keer leuk zijn in plaats van je niet te onderbouwen tirades elke keer...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:25:32 #261
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92136131
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Feiten en bronnen dat zou eens een keer leuk zijn in plaats van je niet te onderbouwen tirades elke keer...
OK.

quote:
Amsterdammers laten PvdA vallen
Telegraaf

Amsterdam - De PvdA is in Amsterdam een maand voor de Provinciale Statenverkiezingen bijna een derde van haar aanhang kwijtgeraakt.

De sociaal-democraten halen in een opiniepeiling 24,1 procent van de stemmen. Bij de Tweede Kamerverkiezingen in juni vorig jaar was dat nog 35,3 procent. Ondanks het forse verlies blijft de partij van ex-burgemeester Job Cohen wel de grootste. Dat blijkt uit een peiling van onderzoeksbureau O+S in opdracht van AT5.

Vooral GroenLinks en D66 profiteren van het verlies. Die partijen zouden nu respectievelijk 17 (was 12,5 in juni) en 14,8 procent (was 11,9) van de stemmen binnenhalen. De meeste andere partijen winnen licht. De VVD gaat van 16,8 naar 17,9 procent.
De PvdA krijgt dus een enorm pak slaag op 2 maart. Eindelijk zien de Nederlanders in hoe fout deze partij is. Vijftig jaar lang wanbeleid dat het land naar de rand van de afgrond heeft gedreven, wordt afgestraft.
pi_92136251
Gelukkig blijven de Amsterdammers links stemmen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92137544
Peiling is van voor #Kunduz en bovendien rechts wint niet.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:48:51 #264
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92137598
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig blijven de Amsterdammers links stemmen.
In A'dam-Noord rukt de PVV ook op. w/
pi_92137684
De PvdA gaat dus winst behalen...
  maandag 31 januari 2011 @ 19:57:39 #266
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92138243
quote:
Nou, u kunt inmiddels wel raden bij welke partij dit xenofobe ijskonijn hoort. Er is namelijk maar één partij in Nederland die zo guur, kil en met rechtsige wind over Polen kan spreken: de PvdA. Het is te hopen dat oppositiepartij PVV snel de handen ineenslaat met VVD en CDA om een links blok tegen deze vreemdelinghatende PvdA te vormen want dit soort PvdA-populisme doet teveel denken aan 1939. Toen was Polen al ook het eerste slachtoffer.
pi_92138296
PVV van 9,6 naar 10,1 in de Adamse peiling, niet zo heel veel toename dus.
pi_92142397
Peilingen? Woar?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92143151
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig blijven de Amsterdammers links stemmen.
Met een percentage bijstandsuitkeringen waar alleen Rotterdam nog aan kan tippen had ik ook niet anders verwacht.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92143275
quote:
Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Met een percentage bijstandsuitkeringen waar alleen Rotterdam nog aan kan tippen had ik ook niet anders verwacht.
Mwoah , Rotterdam is veel en veel rechtser dan Amsterdam. Helaas..
  maandag 31 januari 2011 @ 21:13:52 #271
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92143596
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Met een percentage bijstandsuitkeringen waar alleen Rotterdam nog aan kan tippen had ik ook niet anders verwacht.
Kerkrade: 30 WW uitkeringen per 1000 inwoners.
Amsterdam: 18 WW-uitkeringen per 1000 inwoners.
Rotterdam: 18 WW-uitkeringen per 1000 inwoners.

Bijstand zal denk ik zelfde verhouding zijn.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92143626
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mwoah , Rotterdam is veel en veel rechtser dan Amsterdam. Helaas..
Mwoah, met 26,7% PvdA stemmen tijdens de laatste TK-verkiezing is het nog steeds een links broeinest. Gelukkig zien de inwoners eindelijk de problemen in en stemmen ze verstandig VVD (of PVV bij lage sociale klassen die van PvdA naar PVV zijn geswitched, voor hun is de VVD te ver v an hun bed)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_92143650
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Zeeland het volgende:

[..]

Kerkrade: 30 WW uitkeringen per 1000 inwoners.
Amsterdam: 18 WW-uitkeringen per 1000 inwoners.
Rotterdam: 18 WW-uitkeringen per 1000 inwoners.

Bijstand zal denk ik zelfde verhouding zijn.
Die zag ik al aankomen (bron?), alsjeblieft:
http://www.zorgatlas.nl/b(...)ndsuitkeringen-2008/
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 31 januari 2011 @ 21:19:12 #274
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92143952
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Die zag ik al aankomen (bron?), alsjeblieft:
http://www.zorgatlas.nl/b(...)ndsuitkeringen-2008/
Oké, je hebt gelijk. Mijn bron was wikipedia en dan de pagina's van de gemeentes.

Ik ben trouwens benieuwd zouden de Limburgers vooral kort werkeloos zijn terwijl stedelingen langer in een uitkering blijven hangen. Of hoe zou je anders het grote aantal WW'ers kunnen verklaren in Kerkrade.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92144507
Ik ben niet zo bekend in het zuiden van Limburg, maar een groot deel van de bevolking heeft een lage Sociaal-Economische Status (SES). De echte werkgelegenheid is er ook niet voor hoogopgeleiden, die trekken de grens over daar.

Ik denk dat het wel redelijk klopt als je zegt dat ze in het zuiden en noorden vooral werkeloos zijn en in de stad langer in een uitkering blijven hangen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')