abonnement Unibet Coolblue
pi_98288281
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

4 miljoen pond Scott Parker, zou verboden moeten worden :')
Die dan weer net niet, vooral als je bedenkt dat Nederlanders 9 miljoen voor een Strootman wel normaal vindt.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:53:07 #177
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98289822
Torres _O-
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_98289864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Die dan weer net niet, vooral als je bedenkt dat Nederlanders 9 miljoen voor een Strootman wel normaal vindt.
Nee dat vind ook niemand normaal
pi_98290445
Hoge prijzen:

Bij Manchester... talentje kopen:
Manchester United have sealed a five-year contract for Blackburn defender Phil Jones in a deal believed to be worth up to £17m

Of Liverpool zijn talent:
England international Henderson, 20, completed his £20m move from Sunderland to Anfield on Thursday
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_98290532
Liverpool, Dure Carrol gekocht, daarvoor miskopen Robbie Keane (20 mil) en Aquilani (20 mil). En dan hebben ze geen geld :P
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_98293244
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Carroll 40 miljoen! :')
Aan de andere kant, Caroll en Suarez voor Torres is dan wel weer ok :P
pi_98293454
quote:
tomvanhulsen Tom van Hulsen
Tweede aanwinst van #Liverpool (na Jordan Henderson, 20 miljoen pond) wordt Sylvain Marveaux van Stade Rennes. Hij is transfervrij. #lfc
quote:
Daarna wil #Liverpool Charlie Adam van #Blackpool presenteren en het volgende target is Stewart Downing van #AstonVilla. #lfc
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:51:04 #183
313438 LukaLaban
The Professional
pi_98294151
Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
pi_98295315
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Carroll 40 miljoen! :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:10 schreef Asap het volgende:
Hoge prijzen:

Bij Manchester... talentje kopen:
Manchester United have sealed a five-year contract for Blackburn defender Phil Jones in a deal believed to be worth up to £17m

Of Liverpool zijn talent:
England international Henderson, 20, completed his £20m move from Sunderland to Anfield on Thursday
Dat krijg je met zo'n "minimum aantal Engelse spelers"-regel. Bestaat die ook in Spanje? Ik zie er bij Real nooit meer dan 2 in staan..
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_98299406
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef Thas het volgende:

[..]

[..]

Dat krijg je met zo'n "minimum aantal Engelse spelers"-regel. Bestaat die ook in Spanje? Ik zie er bij Real nooit meer dan 2 in staan..
Die regel is een broodje aap
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:29:29 #186
288024 Sperma
Jullie weten niks.
pi_98316269
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef Thas het volgende:

[..]


[..]

Dat krijg je met zo'n "minimum aantal Engelse spelers"-regel. Bestaat die ook in Spanje? Ik zie er bij Real nooit meer dan 2 in staan..
Casillas, Ramos en Xabi. Dat zijn er al 3.
pi_98354462
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef Thas het volgende:

[..]

[..]

Dat krijg je met zo'n "minimum aantal Engelse spelers"-regel. Bestaat die ook in Spanje? Ik zie er bij Real nooit meer dan 2 in staan..
Dat heeft er weinig mee te maken. Om aan die regel te voldoen hoef je geen spelers van 17 mio pond te halen.

PL-spelers zijn altijd al vrij duur geweest.
pi_98514573
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)an-nieuw-kwartet.htm

Flink aan het kopen daar, jammer dat ze alleen matige spaghettivreters halen

Moreno naar Espanyol
Skouba naar Denemarken
El Shaarwahi of zo naar Milan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98559905
A. Young naar Man United voor 20 miljoen, en gelukkig maar want wat vind ik die Valencia slecht.
pi_98560147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
A. Young naar Man United voor 20 miljoen, en gelukkig maar want wat vind ik die Valencia slecht.
Dan heb je er weinig kijk op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98560302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan heb je er weinig kijk op
Kan kloppen, maar het is wel mijn mening.
pi_98560370
Goede aankoop, wel een beetje aan de hoge kant
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98565949
FC Groningen strikt Zweedse international



FC Groningen heeft weer een Zweedse international aangetrokken. Trainer Pieter Huistra krijgt voor het komende seizoen de beschikking over verdediger Emil Johansson, die overkomt van de Noorse club Molde FK. Dat maakte Groningen vandaag bekend.

Johansson (24) moet in de Euroborg de opvolger worden van zijn landgenoot Fredrik Stenman, die naar Club Brugge is vertrokken. FC Groningen nam deze zomer ook al afscheid van de Zweedse international Andreas Granqvist. De centrumverdediger gaat bij FC Genoa aan de slag.

Johansson wordt vrijdag gepresenteerd. FC Groningen zal dan nadere mededelingen doen over de verdere invulling van de selectie.

Bron:http://www.volkskrant.nl/(...)-international.dhtml
pi_98566261
2 interlands, das wel heel erg positief om hem dan international te noemen :')

Op zijn 24e nog bij Molde, dat belooft weinig goeds maar Grun heeft al eerder overschatte Scandi's gehaald die het bij Grun goed deden en overal elders mislukten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98566834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 interlands, das wel heel erg positief om hem dan international te noemen :')

Op zijn 24e nog bij Molde, dat belooft weinig goeds maar Grun heeft al eerder overschatte Scandi's gehaald die het bij Grun goed deden en overal elders mislukten
uhhhhhhhhhhh Stenman was ook geen vaste international en werd toch door veel kenners als beste links back van het afgelopen seizoen in Nederland genoemd!Deze jongen is het zelfde soort type back die veel opkomt en lijkt me dan dus ook een goede vervanger.
pi_98567716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:20 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

uhhhhhhhhhhh Stenman was ook geen vaste international en werd toch door veel kenners als beste links back van het afgelopen seizoen in Nederland genoemd!Deze jongen is het zelfde soort type back die veel opkomt en lijkt me dan dus ook een goede vervanger.
De beste linksback van Nederland zijn is zoiets als eenoog die koning is in het land der blinden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98567861

Hij kan ieder geval een goal maken! ;)
pi_98573318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 interlands, das wel heel erg positief om hem dan international te noemen :')

Op zijn 24e nog bij Molde, dat belooft weinig goeds maar Grun heeft al eerder overschatte Scandi's gehaald die het bij Grun goed deden en overal elders mislukten
Tja, van dat soort spelers moeten Nederlandse subtoppers het wel 'n beetje hebben. Een vaste international van Zweden is niet haalbaar. Ben benieuwd wat dit voor iets is. Zal wel een beetje lood om oud ijzer zijn in vergelijking met Stenman.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:26:13 #199
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_98574263
Real Madrid haalt nieuw talent in Frankrijk op...

http://www.nu.nl/sport/25(...)jarige-fransman.html
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:32:16 #200
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_98574716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
A. Young naar Man United voor 20 miljoen, en gelukkig maar want wat vind ik die Valencia slecht.
Mooie transfer voor hem, 20 miljoen is trouwens wel weinig voor een speler van zijn kaliber als je ziet wat er tegenwoordig allemaal wel niet wordt uitgegeven in de Premier League.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')