abonnement Unibet Coolblue
pi_91800053
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef MissJ het volgende:
Prachtig die panterprintnagels!
Wil dat toch ook een keer proberen, maar moet dan wel eerst een goeie plate hebben.

ennuh vraagje.
Hebben jullie dat ook, dat je 1 nagel (of meer hebt) die blijkbaar gewoon niet wil groeien of steeds maar weer scheurt of breekt?
Ik heb dat met mijn linker middenvingernagel, die scheurt echt steeds maar weer :{ . Maanden achter elkaar. Tussendoor is ie ook maanden goed geweest, maar nu is het weer begonnen hoor :') . WHY vraag ik me af. Waarom alleen die ene nagel? Rest van mijn nagels doen het prima, behalve die ene en juist zo'n middenvingernagel is toch belangrijk, want ik vind dat echt niet mooi als de rest dan wel een stuk langer is (als bijv een pink- of duimnagel wat korter is vind ik dat weer minder lelijk staan), duss wat ik doe is andere nagels dan ook heel kort wieken als die ene weer eens scheurt.
Maar ja, wat doe ik hier aan? Die ene nagel een verhardingskuurtje geven ofzo?
Ik heb het ook met mijn linker middelvinger nagel. Ik heb geen idee hoe ik het echt kan voorkomen. Vind het irritant, ik merk ook dat hij zwakker is dan de rest van mijn nagels. Scheurt sneller etc.. ;(
pi_91800451
@expiratorial, yay! voor Dusky Mauve, staat je goed! Hier hetzelfde hoor, no way dat ik zoveel geld neer ga tellen voor een lakje :o

@princess-a, jouw nagels: :9~ Leuk met Fairy Dust eroverheen!

@Puckzzz, jeetje, die Bulgaren zijn wel lekker bezig :o Je had nog niet betaald zei je? Ik zou lekker wachten tot die lakjes bij een andere shop opduiken... Je marble-nagels zijn leuk geworden, vooral 2e mani, middelvinger :)

@Loqi, wauw! Very lovely O+

@Tammymara, tof :Y

Catherine Arley #666


Met lamplicht voor zhe holo :9


Vergelijking van #666 met OPI DS Original & Signature. Sorry voor de enge close-up :o
pi_91800648
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef AmyGrace het volgende:
@expiratorial, yay! voor Dusky Mauve, staat je goed! Hier hetzelfde hoor, no way dat ik zoveel geld neer ga tellen voor een lakje :o

@princess-a, jouw nagels: :9~ Leuk met Fairy Dust eroverheen!

@Puckzzz, jeetje, die Bulgaren zijn wel lekker bezig :o Je had nog niet betaald zei je? Ik zou lekker wachten tot die lakjes bij een andere shop opduiken... Je marble-nagels zijn leuk geworden, vooral 2e mani, middelvinger :)

@Loqi, wauw! Very lovely O+

@Tammymara, tof :Y

Catherine Arley #666
[ link | afbeelding ]

Met lamplicht voor zhe holo :9
[ link | afbeelding ]

Vergelijking van #666 met OPI DS Original & Signature. Sorry voor de enge close-up :o
[ link | afbeelding ]
Kun je wel een perfect verloop van maken, die 3. Lijken allemaal net een tint rozeder en iets lichter te worden O+ Doe je hier nou een topcoat overheen?
pi_91800669
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef MissJ het volgende:
Prachtig die panterprintnagels!
Wil dat toch ook een keer proberen, maar moet dan wel eerst een goeie plate hebben.

ennuh vraagje.
Hebben jullie dat ook, dat je 1 nagel (of meer hebt) die blijkbaar gewoon niet wil groeien of steeds maar weer scheurt of breekt?
Ik heb dat met mijn linker middenvingernagel, die scheurt echt steeds maar weer :{ . Maanden achter elkaar. Tussendoor is ie ook maanden goed geweest, maar nu is het weer begonnen hoor :') . WHY vraag ik me af. Waarom alleen die ene nagel? Rest van mijn nagels doen het prima, behalve die ene en juist zo'n middenvingernagel is toch belangrijk, want ik vind dat echt niet mooi als de rest dan wel een stuk langer is (als bijv een pink- of duimnagel wat korter is vind ik dat weer minder lelijk staan), duss wat ik doe is andere nagels dan ook heel kort wieken als die ene weer eens scheurt.
Maar ja, wat doe ik hier aan? Die ene nagel een verhardingskuurtje geven ofzo?
Zo irritant is dat, ik heb het bij de wijsvingernagel van m'n rechterhand. Die groeit gewoon niet ;( en als ie wat lengte heeft dan begint het chippen/scheuren weer. Nou moet ik zeggen dat het de laatste tijd weer beter gaat, ik slik sinds een tijdje een vitamine B-complex (Kruidvat Huid, Haar & Nagels).. Misschien dat je dat kunt proberen?
pi_91800740
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Kun je wel een perfect verloop van maken, die 3. Lijken allemaal net een tint rozeder en iets lichter te worden O+ Doe je hier nou een topcoat overheen?
Ombre nails O+ Nee, ik heb geen topcoat gebruikt. Ze glanzen goed van zichzelf!
pi_91800904
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef MissJ het volgende:
Prachtig die panterprintnagels!
Heb je het over die eerder in het topic of over die van mij? Die van mij zijn namelijk niet met een plate gedaan maar uit de hand. Ik denk dat je het over die andere hebt maar dacht, zeg het toch maar ;)
pi_91803718
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef MissJ het volgende:
Prachtig die panterprintnagels!
Wil dat toch ook een keer proberen, maar moet dan wel eerst een goeie plate hebben.

ennuh vraagje.
Hebben jullie dat ook, dat je 1 nagel (of meer hebt) die blijkbaar gewoon niet wil groeien of steeds maar weer scheurt of breekt?
Ik heb dat met mijn linker middenvingernagel, die scheurt echt steeds maar weer :{ . Maanden achter elkaar. Tussendoor is ie ook maanden goed geweest, maar nu is het weer begonnen hoor :') . WHY vraag ik me af. Waarom alleen die ene nagel? Rest van mijn nagels doen het prima, behalve die ene en juist zo'n middenvingernagel is toch belangrijk, want ik vind dat echt niet mooi als de rest dan wel een stuk langer is (als bijv een pink- of duimnagel wat korter is vind ik dat weer minder lelijk staan), duss wat ik doe is andere nagels dan ook heel kort wieken als die ene weer eens scheurt.
Maar ja, wat doe ik hier aan? Die ene nagel een verhardingskuurtje geven ofzo?
Jaah, ik heb dat ook, met mijn wijsvinger nagels aan mijn rechterhand, dat komt door het schrijven :P want ik schrijf raar :')
pi_91809280
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef AmyGrace het volgende:
@expiratorial, yay! voor Dusky Mauve, staat je goed! Hier hetzelfde hoor, no way dat ik zoveel geld neer ga tellen voor een lakje :o

@princess-a, jouw nagels: :9~ Leuk met Fairy Dust eroverheen!

@Puckzzz, jeetje, die Bulgaren zijn wel lekker bezig :o Je had nog niet betaald zei je? Ik zou lekker wachten tot die lakjes bij een andere shop opduiken... Je marble-nagels zijn leuk geworden, vooral 2e mani, middelvinger :)

@Loqi, wauw! Very lovely O+

@Tammymara, tof :Y

Catherine Arley #666
[ link | afbeelding ]

Met lamplicht voor zhe holo :9
[ link | afbeelding ]

Vergelijking van #666 met OPI DS Original & Signature. Sorry voor de enge close-up :o
[ link | afbeelding ]
:9~ :9~ ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_91814330
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:45 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb het met mijn wijsvinger die ik in 2009 had gebroken. Precies het topje en dus mijn nagel half doormidden. Zelfs mét tip en gel lukt het niet om 'm fatsoenlijk te laten groeien.
Auw..
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik heb het ook met mijn linker middelvinger nagel. Ik heb geen idee hoe ik het echt kan voorkomen. Vind het irritant, ik merk ook dat hij zwakker is dan de rest van mijn nagels. Scheurt sneller etc.. ;(
Hee jij met dezelfde nagel dus problemen.. schrijf jij toevallig met links?
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Zo irritant is dat, ik heb het bij de wijsvingernagel van m'n rechterhand. Die groeit gewoon niet ;( en als ie wat lengte heeft dan begint het chippen/scheuren weer. Nou moet ik zeggen dat het de laatste tijd weer beter gaat, ik slik sinds een tijdje een vitamine B-complex (Kruidvat Huid, Haar & Nagels).. Misschien dat je dat kunt proberen?
toevallig zat ik al een tijdje te denken om dat eens te proberen. Denk dat ik het gewoon ga doen. Wat merk jij ervan sinds jij het slikt? Wat doet het precies voor jouw haar, huid en nagels?
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Joell het volgende:

[..]

Jaah, ik heb dat ook, met mijn wijsvinger nagels aan mijn rechterhand, dat komt door het schrijven :P want ik schrijf raar :')
Hee dat is opvallend, want ik heb dus die stomme nagel aan mijn linkerhand en ik schrijf links.. zal dat met elkaar te maken hebben misschien?
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Heb je het over die eerder in het topic of over die van mij? Die van mij zijn namelijk niet met een plate gedaan maar uit de hand. Ik denk dat je het over die andere hebt maar dacht, zeg het toch maar ;)
Ja bedoel ook die van jou! Wow met de hand gedaan, wat onwijs mooi gelukt dan zeg ^O^
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_91817739
weer even wat anders ;)
essence i love berlin groen en hot or not van catrice met witte zebra.
wil elke dag wel een andere look op de handjes haha. soms ben ik er best wel even mee bezig geweest,zoals de witte met de gekleurde panterprint maar dan heb ik het er na een uur alweer af en wil ik weer wat anders :?

pi_91817830
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef AmyGrace het volgende:
@expiratorial, yay! voor Dusky Mauve, staat je goed! Hier hetzelfde hoor, no way dat ik zoveel geld neer ga tellen voor een lakje :o

thanx! ja voor mij is 14 euro voor opi lakje echt wel de limiet haha. misschien met een wat hoger inkomen dan een studiefinanciering dat ik dan wat gekker doe ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door expiratorial op 24-01-2011 20:50:36 (spelfout) ]
pi_91820830
Expiratorial: nice! :)

Ik had zelf nog een vvv bon liggen, dus even nagellak gescoord.. 2 van rimmel, 7 van essence en een stempellak van essence :D

Nu mijn nagels weer groeien (ben aan het klussen, dus alles is afgebroken..)
pi_91821376
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef expiratorial het volgende:
weer even wat anders ;)
essence i love berlin groen en hot or not van catrice met witte zebra.
wil elke dag wel een andere look op de handjes haha. soms ben ik er best wel even mee bezig geweest,zoals de witte met de gekleurde panterprint maar dan heb ik het er na een uur alweer af en wil ik weer wat anders :?

[ afbeelding ]
hey, zijn die I love berlin lakjes allemaal zo goed om mee te stempelen? :9
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 januari 2011 @ 21:42:46 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_91821509
volgens mij heeft ze met wit gestempeld :+
disclaimer
pi_91822535
nee toch? :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 januari 2011 @ 22:04:01 #191
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_91823034
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Mirjam het volgende:
nee toch? :D :@
echt wel :D
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_91826961
ja helaas wel. maar die is ook van essence,speciaal om mee te stampen ;)
pi_91827149
;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 25 januari 2011 @ 02:04:47 #194
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_91834063
Die holo's van die Catherine zien er zo mooi uit :9 maar ik ben heel gelukkig met mijn Milani's :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_91835560
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef expiratorial het volgende:
weer even wat anders ;)
essence i love berlin groen en hot or not van catrice met witte zebra.
wil elke dag wel een andere look op de handjes haha. soms ben ik er best wel even mee bezig geweest,zoals de witte met de gekleurde panterprint maar dan heb ik het er na een uur alweer af en wil ik weer wat anders :?

[ afbeelding ]
Hoeveel uur ga je deze er op houden? ;). Hij is leuk :)

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:49 schreef expiratorial het volgende:

[..]

thanx! ja voor mij is 14 euro voor opi lakje echt wel de limiet haha. misschien met een wat hoger inkomen dan een studiefinanciering dat ik dan wat gekker doe ;)

Ik vind 7 euro voor een color glaze al teveel :').
Mijn duurste lak is een Rimmel van 6 euro en die kleur bleek achteraf niet mooi ;( . Heb wel wat opi en china glaze ed, maar allemaal goedkoper voor elkaar gekregen. *aanbiedingjager*

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef NailChick het volgende:
Expiratorial: nice! :)

Ik had zelf nog een vvv bon liggen, dus even nagellak gescoord.. 2 van rimmel, 7 van essence en een stempellak van essence :D

Nu mijn nagels weer groeien (ben aan het klussen, dus alles is afgebroken..)
Ik heb ook nog een vvvbon liggen :o. Ik zie ineens potentie in dat ding :D
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_91835779
quote:
Ik heb ook nog een vvvbon liggen :o. Ik zie ineens potentie in dat ding :D
Haha mijn bon was maar 15euro, en moest 3 euro bijleggen.. Dat is nog eens leuk nagellak kopen ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:28:58 #197
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_91836188
Ik zie weer een hoop moois, daar ga ik later op reageren.

Even snel mijn groentjes showen:

Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_91837084
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:28 schreef Miss_V het volgende:
Ik zie weer een hoop moois, daar ga ik later op reageren.

Even snel mijn groentjes showen:

[ afbeelding ]
Nice!
pi_91844165
nevahmind

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 13:56:21 ]
pi_91844383
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog TD gaat bestellen: Ik wil van ChG Anchors Away Ahoy! O+

dezeee

[ afbeelding ]
Ik wil ook, dang.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')