abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_91470187


Minecraft is een sandboxgame gemaakt in Java, waardoor hij in je browser speelbaar is, en ook nog is op elk besturingsysteem, zowel windows, mac als linux. Momenteel is het spel nog in ontwikkeling, maar desondanks erg populair. De bedoeling van het spel is simpelweg om te overleven en te bouwen. Je begint in een random gegenereerde wereld met lege handen. Het is verstandig om vervolgens zo snel mogelijk een schuilplaats te vinden want als de zon onder gaat zijn er allerlei creeps die je willen doden!


Ook is er een multiplayer modus waar je samen met je vrienden of onbekende verschillende bouwwerken kunt maken of jezelf verdedigen tegen monsters in een zelfgebouwd fort.

Soorten blokken: http://imgur.com/y5mmt.png
Minecraft Wiki: http://www.minecraftwiki.net



SPOILER: Toothless/Dostya Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Berend. Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Niettevolgen/vememe Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
www.crafthub.net Blog over Minecraft.
www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.



Minecraft 13 - waar creepers niet welkom zijn
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
pi_91470202
Ik vond de TT nog wel passen, hehe.
pi_91470211
Ah, iemand is me al voor.
pi_91470443
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef Berend. het volgende:

[..]

Maar uhm, is het een FOK server? Of bedoel je gewoon een server voor mensen, en dat ook mensen van hier? :)
Server voor vrienden en andere mensen/Fok!kers die zich weten te gedragen. Ik wilde sowieso al een server opstarten voor mezelf & vrienden, maar is natuurlijk leuk als we ook wat mensen van hier daar op hebben spelen.

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:57 schreef Gridlok het volgende:

[..]

En hoe zit het met huizen/forten, als je iemand moet hebben mag je er dan onder door graven, doorheen graven of overheen bouwen? Beetje labiel nog.
In principe heb je een afgebakende safe zone rondom de spawn waarin je veilig behoort te zijn. Daarbuiten is alles toegestaan. Daarom kun je beter ook niet je kasteel/hutje vlak over de grens (van de safe zone) bouwen, maar ergens ver weg, overzees jwtz.

Sowieso is het niet echt praktisch om grote kunstwerken te gaan bouwen hier, want a) het is een survival server, geen creative server en b) het is een visitekaartje voor 'hier ben ik'. Dat is hetzelfde als in een groep creepers rennen; dat wil je ook niet.
pi_91470541
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Server voor vrienden en andere mensen/Fok!kers die zich weten te gedragen. Ik wilde sowieso al een server opstarten voor mezelf & vrienden, maar is natuurlijk leuk als we ook wat mensen van hier daar op hebben spelen.

[..]

In principe heb je een afgebakende safe zone rondom de spawn waarin je veilig behoort te zijn. Daarbuiten is alles toegestaan. Daarom kun je beter ook niet je kasteel vlak over de grens (van de safe zone) bouwen, maar ergens ver weg, overzees jwtz.
Maar ik houd niet van pottenkijkers :'( wil mijn eigen space, ik denk dat ik maar voor een gewone build server ga.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:08:15 #6
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_91470670
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef Berend. het volgende:
Ik vond de TT nog wel passen, hehe.
lol
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_91470686
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:05 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Maar ik houd niet van pottenkijkers :'( wil mijn eigen space, ik denk dat ik maar voor een gewone build server ga.
Maar het houdt de spanning er wel in, wetend dat je je niet alleen tegen monsters moet verdedigen, maar ook tegen players moet verschuilen. Stel je bent aan het minen onder de grond en je komt een gangenstelsel tegen van iemand anders (vol torches, etc). Wat doe je dan? Rush je naar binnen met je zwaard of leg je wat dispensers vol met arrows neer? :D
pi_91470733
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Maar het houdt de spanning er wel in, wetend dat je je niet alleen tegen monsters moet verdedigen, maar ook tegen players moet verschuilen. Stel je bent aan het minen onder de grond en je komt een gangenstelsel tegen van iemand anders (vol torches, etc). Wat doe je dan? Rush je naar binnen met je zwaard of leg je wat dispensers vol met arrows neer? :D
Make love not war, lekker bouwen is mijn ding.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:14:21 #9
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91470980
-edit- geen reclame maken voor andere forums.

[ Bericht 93% gewijzigd door Morpheus2002 op 17-01-2011 17:16:20 ]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91471051
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef Echtjammer het volgende:

[..]
-edit-
Ik ga wel ergens in the middle of nowhere een stad uit de grond stampen :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Morpheus2002 op 17-01-2011 17:16:40 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 17:16:30 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91471110
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Server voor vrienden en andere mensen/Fok!kers die zich weten te gedragen. Ik wilde sowieso al een server opstarten voor mezelf & vrienden, maar is natuurlijk leuk als we ook wat mensen van hier daar op hebben spelen.

[..]

In principe heb je een afgebakende safe zone rondom de spawn waarin je veilig behoort te zijn. Daarbuiten is alles toegestaan. Daarom kun je beter ook niet je kasteel/hutje vlak over de grens (van de safe zone) bouwen, maar ergens ver weg, overzees jwtz.

Sowieso is het niet echt praktisch om grote kunstwerken te gaan bouwen hier, want a) het is een survival server, geen creative server en b) het is een visitekaartje voor 'hier ben ik'. Dat is hetzelfde als in een groep creepers rennen; dat wil je ook niet.
Kijk dát lijkt me wel wat Shar! Ik zou je dan gaan joinen! Heb je de geupdate versie of moet ik mijn client dan gaan downgraden?

Berend zijn server was ook wel tof alleen heb je daar ook veel bouwers! Tuurlijk vind ik het bouwen van iets wel leuk, maar ik heb geen zin om gigastructures te maken of ergens heel veel tijd in te steken :@

-edit-
Tevens hoop ik (ik heb al een poosje niet meer gespeeld) dat die ontwikkelaar die shizzle even snel netjes afmaakt. Ik wil gewoon een multiplayer ervaring zoals ie hoort in de singleplayer. d.w.z. geen lag en/of het uitschakelen van features omdat het anders lag bezorgd (bijv. diertjes uit, of zombies uit)

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:08 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Maar het houdt de spanning er wel in, wetend dat je je niet alleen tegen monsters moet verdedigen, maar ook tegen players moet verschuilen.
Zie je de namen van spelers niet al van mijlenver vandaan? Had ik bijv. wel op Berends server dat ik helemaal op de bodem diamant aan het mijnen was en vrolijk 3 namen boven mij zag rondhupsen
pi_91471409
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:16 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kijk dát lijkt me wel wat Shar! Ik zou je dan gaan joinen! Heb je de geupdate versie of moet ik mijn client dan gaan downgraden?

Berend zijn server was ook wel tof alleen heb je daar ook veel bouwers! Tuurlijk vind ik het bouwen van iets wel leuk, maar ik heb geen zin om gigastructures te maken of ergens heel veel tijd in te steken :@

-edit-
Tevens hoop ik (ik heb al een poosje niet meer gespeeld) dat die ontwikkelaar die shizzle even snel netjes afmaakt. Ik wil gewoon een multiplayer ervaring zoals ie hoort in de singleplayer. d.w.z. geen lag en/of het uitschakelen van features omdat het anders lag bezorgd (bijv. diertjes uit, of zombies uit)

[..]

Zie je de namen van spelers niet al van mijlenver vandaan? Had ik bijv. wel op Berends server dat ik helemaal op de bodem diamant aan het mijnen was en vrolijk 3 namen boven mij zag rondhupsen
Ja.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91471678
De server is back online met een unofficele versie van hMod. Veel plezier!

(Met logs :) )
pi_91474363
TVP

[ Bericht 100% gewijzigd door NietTeVolgen op 17-01-2011 18:28:05 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 18:28:05 #15
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_91474552
Ik kan niet meer op je server komen Berend? "Not on whitelist"
Frysk bloed tsjoch op!
pi_91474806
NTV Server
Pm's met resource en toegangs aanvragen zijn weer beantwoord.
Recente maprender: members.home.nl/minecraft/

Om op de NTV server te spelen moet je je game downgraden van 1.2 naar 1.1, zie hier
SPOILER: Downgrade Minecraft naar 1.1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huidige userlijst NTV Server:

SPOILER: playerlist NTV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 48% gewijzigd door NietTeVolgen op 17-01-2011 18:54:27 ]
pi_91475076
minecraft.net down? ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91476208
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:42 schreef drumstickNL het volgende:
minecraft.net down? ;(
Nope, wel langzaam als stront door een trechtertje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91476917
Ben benieuwd hoe de arena (in aanbouw) en het grachtenstraatje eruit gaat zien op een nieuwe render :)
pi_91477502
NTV,

Kan er ook een spoorlijntje naar mijn tempel in aanbouw aangelegd worden? :@
pi_91478346
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
NTV Server
Pm's met resource en toegangs aanvragen zijn weer beantwoord.
Recente maprender: members.home.nl/minecraft/

Om op de NTV server te spelen moet je je game downgraden van 1.2 naar 1.1, zie hier
SPOILER: Downgrade Minecraft naar 1.1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huidige userlijst NTV Server:

SPOILER: playerlist NTV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op FOK! heet ik inmiddels ook SyngeJordeeeh :P

Maar Sharq, het beste wat je dan kunt doen is een gebied maken waar je een dorpje kunt bouwen oid, waar je veilig bent. Daarbuiten "the wild" waar je kunt pvpen enzo.
  maandag 17 januari 2011 @ 20:21:42 #22
320171 Dinaridar
Operation Repo
pi_91482012
Downgraden van Minecraft is definitief mislukt 8)7 :')
Nouja, pech gehad. Bukkit zal binnen 'n week wel operationeel zijn, ben benieuwd wat er dan veranderd zal zijn op de server.
It ain't no joke if you don't pay that note!
  maandag 17 januari 2011 @ 20:34:03 #23
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91483076
NTVP
pi_91483105
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef SyngeJordeeeh het volgende:

[..]

Op FOK! heet ik inmiddels ook SyngeJordeeeh :P

Maar Sharq, het beste wat je dan kunt doen is een gebied maken waar je een dorpje kunt bouwen oid, waar je veilig bent. Daarbuiten "the wild" waar je kunt pvpen enzo.
Ja idd, klein dorpje in de safe zone is dan wel weer fun.

Anyways, PVP survival server draait. Ik zal hem de komende dagen wel een beetje tweaken nog, maar hij doet het voorlopig.

PM me mits interesse (+ MC naam) voor toegang. Alleen Fok!kers die hier al langer zitten en langer MC spelen laat ik er voorlopig eerst in.
pi_91484546
V
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_91484569
Oh ja, en mag ik een lijst met namen van spelers die in de vorige servers hebben lopen cheaten/grieven? Ik heb de vorige paar topic niet echt gevolgd. :P
pi_91485225
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[ afbeelding ]V[ afbeelding ]
? :P
pi_91485890
quote:
19s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef SyngeJordeeeh het volgende:

[..]

? :P
Torch
V
Pickaxe
pi_91486766
Berend!!!
Waarom sta ik niet meer op de whitelist :(
Mag ik er weer op, heb wel weer zin om ff te minecraften :)
pi_91490585
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Dowdoon het volgende:
Berend!!!
Waarom sta ik niet meer op de whitelist :(
Mag ik er weer op, heb wel weer zin om ff te minecraften :)
Laatte reactie, done.
pi_91490601
Vandaag besloten Maurisiooo, Pixiioo, iFries en ik, Piekartz om opnieuw te beginnen met true survival. Dus geen spullen mee en op een nieuwe plek beginnen. Was erg lachen. Hier hebben wij het volgende gemaakt:
`
Oja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 17 januari 2011 @ 22:26:48 #32
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91490874
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Vandaag besloten Maurisiooo, Pixiioo, iFries en ik, Piekartz om opnieuw te beginnen met true survival. Dus geen spullen mee en op een nieuwe plek beginnen. Was erg lachen. Hier hebben wij het volgende gemaakt:
[ afbeelding ]`
Oja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas ^O^
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91491252
De nieuwe soort blussen zijn castussen
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Vandaag besloten Maurisiooo, Pixiioo, iFries en ik, Piekartz om opnieuw te beginnen met true survival. Dus geen spullen mee en op een nieuwe plek beginnen. Was erg lachen. Hier hebben wij het volgende gemaakt:
[ afbeelding ]`
Oja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ ^O^ ^O^
pi_91491274
En toen.. leek het ons beter om alles maar op te ruimen.



Top. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91491617
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
NTV Server
Pm's met resource en toegangs aanvragen zijn weer beantwoord.
Recente maprender: members.home.nl/minecraft/

Om op de NTV server te spelen moet je je game downgraden van 1.2 naar 1.1, zie hier
SPOILER: Downgrade Minecraft naar 1.1
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huidige userlijst NTV Server:

SPOILER: playerlist NTV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet mij toch niet? (Liefde) :( Zal u trouwens even een pmmeke sturen :D
pi_91491621
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef drumstickNL het volgende:
En toen.. leek het ons beter om alles maar op te ruimen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top. :P
leuk :P
  maandag 17 januari 2011 @ 22:41:34 #37
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91491867
quote:
Op maandag 17 januari 2011 22:23 schreef drumstickNL het volgende:
Vandaag besloten Maurisiooo, Pixiioo, iFries en ik, Piekartz om opnieuw te beginnen met true survival. Dus geen spullen mee en op een nieuwe plek beginnen. Was erg lachen. Hier hebben wij het volgende gemaakt:
[ afbeelding ]`
Oja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben jullie dat al? Nou is het al geen true survival meer :P
pi_91491919
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

hebben jullie dat al? Nou is het al geen true survival meer :P
We hadden geluk met de plek en de spullen die daar te vinden waren :P
pi_91492121
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

hebben jullie dat al? Nou is het al geen true survival meer :P
Na 15 minuten, daarom kapte we ook. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_91492149
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

hebben jullie dat al? Nou is het al geen true survival meer :P
Je bedoelt die diamanten pick axe van hem? Ik heb ook geen idee of Piekartz die daar heeft gevonden, maar hij zegt van wel. Mocht die hem toch hebben meegenomen vanaf de spawn is het gewoon saai :P
pi_91492424
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:

[..]

Je bedoelt die diamanten pick axe van hem? Ik heb ook geen idee of Piekartz die daar heeft gevonden, maar hij zegt van wel. Mocht die hem toch hebben meegenomen vanaf de spawn is het gewoon saai :P
haha
pi_91492616
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:46 schreef Berend. het volgende:

[..]

Je bedoelt die diamanten pick axe van hem? Ik heb ook geen idee of Piekartz die daar heeft gevonden, maar hij zegt van wel. Mocht die hem toch hebben meegenomen vanaf de spawn is het gewoon saai :P
Ik had geluk daarmee omdat ik op de grot stuitte maar toen stond het huisje al e.d.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 17 januari 2011 @ 22:55:12 #43
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91492740
quote:
Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik had geluk daarmee omdat ik op de grot stuitte maar toen stond het huisje al e.d.
ik geloof er niks van G
pi_91494411
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

ik geloof er niks van G
klopt wel :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:27:58 #45
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91497843
De Tweakers server is down ivm aanhoudende lag :(
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:51:42 #46
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91501829
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef Echtjammer het volgende:
De Tweakers server is down ivm aanhoudende lag :(
das kut voor je!
pi_91502814
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef Echtjammer het volgende:
De Tweakers server is down ivm aanhoudende lag :(
Maar waarom moeten wij dat eigenlijk weten? :{
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:01:11 #48
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_91503978
Meh

Downgraden? :/
Dum de dum
pi_91505801
Bah, de site is weer down.
pi_91513024
Heb het een tijd terug gespeeld met wat vriendjes op een servertje. Erg verslavend, tot je je mega-project afhebt en je af gaat vragen wat je daarna moet gaan doen. Daarom besloten om het een tijd te laten liggen en weer te beginnen als er iets meer 'doel' in het spelletje zit. Maar ik blijf meekijken.
Ja, ik generaliseer.
pi_91516303
TVP :)
[lach]http://video.google.nl/videoplay?docid=-8686603917472312383&q=kei+kei+kei+lelijk[/lach]
pi_91516836
Ff middagje gewerkt. Ziet er kek uit.

pi_91518260
Ik mis nieuwe afleveringen van Qoe's Quest.
pi_91519039
Ligt de server weer uit?
pi_91519089
svp niet direct messagen met vragen maar gewoon een pm sturen, direct messages worden niet opgeslagen, dus als het plots weg is en ik heb het niet gelezen, helaas pindakaas.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:03:11 #56
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91522383
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:18 schreef Dyll het volgende:
Ff middagje gewerkt. Ziet er kek uit.

[ link | afbeelding ]
Nice!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91522724
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:45 schreef SyngeJordeeeh het volgende:
Ik mis nieuwe afleveringen van Qoe's Quest.
Is een livestream van 1:30 uur ( + Notch ) niet genoeg?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:09:52 #58
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_91525351


jezus :')
pi_91525468
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]

jezus :')
:') |:( :9~
pi_91526404
Nog meer mensen voor mijn SMPVP server? PM mits interesse. :~
pi_91527520
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]

jezus :')
haha :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:30:12 #62
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_91529361
weer storing?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_91529414
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:30 schreef SosuaCafe het volgende:
weer storing?
ja, kijk maar op de blog van notch...
  Lieve Belg dinsdag 18 januari 2011 @ 19:44:01 #64
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_91530153

Zalig :D

Zo dadelijk ook even zien voor een downgrade.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_91533932
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]

jezus :')
Godver. :')
pi_91534202


Huisje verdieping 1 klaar. B-)

GERUDOKU textures en BetterLight mod. :Y
pi_91534636
minecraft.net down?
pi_91534837
Al de 4e keer vandaag dat de site down is.
pi_91536050
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef Dyll het volgende:
Al de 4e keer vandaag dat de site down is.
Maar nu is hij wel héél lang down. Ik kan er de hele avond al niet op komen...
pi_91539800
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef Jump het volgende:

Zalig :D

Zo dadelijk ook even zien voor een downgrade.
Haha nice! Hij is ook de downloaden: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1020&t=136663
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:44:12 #72
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_91541266
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
http://notch.tumblr.com/
Notch is goed bezig. ^O^
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_91542718
MC is al weer up. Wat een gehuil op de officiële MC forums zeg, tering. "What have we paid for?" "Notch is lazy" etc etc etc. :') :N
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:09:40 #74
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91542770
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef SharQueDo het volgende:
MC is al weer up. Wat een gehuil op de officiële MC forums zeg, tering. "What have we paid for?" "Notch is lazy" etc etc etc. :') :N
en terecht!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91542786
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:09 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

en terecht!
Niks terecht. Het is een beta.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:16:17 #76
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91543072
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Niks terecht. Het is een beta.
En waarom betalen voor een beta? Notch Beta = Betalen met recht op bugs.

Hij hoeft zich niet te schamen voor bugs, dat blamed hij het gewoon op de "beta" en iedereen slikt dat.

Nuff said.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91543481
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

En waarom betalen voor een beta? Notch Beta = Betalen met recht op bugs.

Hij hoeft zich niet te schamen voor bugs, dat blamed hij het gewoon op de "beta" en iedereen slikt dat.

Nuff said.
Nee, je betaalde voor een alpha en nu betaal je voor een beta. Je weet dat de game niet af is (staat ook duidelijk vermeld), dus moet je ook niet gaan lopen zeuren als de servers er een keer een half uur uit liggen omdat Notch de servers aan het verhuizen is naar Amazon Cloud.

Nuff said. :W
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:28:05 #78
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91543652
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee, je betaalde voor een alpha en nu betaal je voor een beta. Je weet dat de game niet af is (staat ook duidelijk vermeld), dus moet je ook niet gaan lopen zeuren als de servers er een keer een vier uur uit liggen omdat Notch de servers aan het verhuizen is naar Amazon Cloud.

Nuff said. :W
Fixed
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91543856
Joh, zit niet zo te zeiken. Notch is een onafhankelijke ontwikkelaar die zich de tiefus werkt om het spel af te krijgen en problemen op te lossen, in tegenstelling tot veel andere 'indies'.
Heb maar even geduld.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_91543899
Herry schoppen om niks.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:38:07 #81
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_91544119
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Joh, zit niet zo te zeiken. Notch is een onafhankelijke ontwikkelaar die zich de tiefus werkt om het spel af te krijgen en problemen op te lossen, in tegenstelling tot veel andere 'indies'.
Heb maar even geduld.
:Y
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:41:35 #82
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91544289
Kan me er namelijk wel iets bij voorstellen als je van 8 tot 5 gewerkt hebt en thuiskomt dat je dan wel even wil relaxen dat dan die server er tot laat uit is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91544331
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Echtjammer het volgende:
Kan me er namelijk wel iets bij voorstellen als je van 8 tot 5 gewerkt hebt en thuiskomt dat je dan wel even wil relaxen dat dan die server er tot laat uit is.
Het einde van de wereld! :'(

Dan nog, je kan prima in offline mode met singleplayer bezig.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:46:38 #84
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91544551
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Het einde van de wereld! :'(

Dan nog, je kan prima in offline mode met singleplayer bezig.
Dat is true maar veel mensen hebben mega projecten en al hun recources etc. online.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91545481
Dat is een beta. We hebben het spel sowieso al goedkoper dan toekomstige eindgebruikers.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_91545797
Notch kan er ook niks aan doen dat zijn spel zo immens populair werd tijdens de alpha. Nu voelt het aan alsof die al een daadwerkelijk spel moet onderhouden terwijl die het nog aan het maken is.

Niet zeuren :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 00:15:17 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_91545908
Sjong nait zo soez'n! Wees blij, hij knalt t allemaal op nog grotere servers!
  woensdag 19 januari 2011 @ 00:16:32 #88
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91545962
Helden _O_
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91545999
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Dat is true maar veel mensen hebben mega projecten en al hun recources etc. online.
Dat is ook true, maar dat betekent niet dat dat allemaal weg is. Sterker nog, als je echt wil spelen dan neem je contact op met de serveradmijn die een dump maakt van de minecraft map, zodat jij lokaal jouw bouwwerksel verder kunt bouwen.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef Echtjammer het volgende:
Helden _O_
[ afbeelding ]
Lijkt me best wel relaxed daar. :D Notch heeft de zaakjes goed voor elkaar. _O_
pi_91546651
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:17 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat is ook true, maar dat betekent niet dat dat allemaal weg is. Sterker nog, als je echt wil spelen dan neem je contact op met de serveradmijn die een dump maakt van de minecraft map, zodat jij lokaal jouw bouwwerksel verder kunt bouwen.

[..]

Lijkt me best wel relaxed daar. :D Notch heeft de zaakjes goed voor elkaar. _O_
Heerlijk inderdaad. Doen wat je leuk vindt, eigen baas. Top. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 19 januari 2011 @ 00:39:26 #91
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91546851
Onze servert ?

:P
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91548536
http://jalbum.net/browse/user/album/872433/
Hier zijn nog meer foto's van Notch zijn nieuwe kantoor. :D
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:28:16 #93
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_91551058
Kak -O- Al mijn spul kwijt ... viel in het lava terwijl ik aan het minen was, en wist niet dat ik niet meer onstervelijk was....
Frysk bloed tsjoch op!
pi_91551550
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Echtjammer het volgende:
Onze servert ?
[ afbeelding ]
:P
Met Ambilight? :7
pi_91551696
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:54 schreef STING het volgende:

[..]

Met Ambilight? :7
Dacht ik ook al, is het niet gewoon een oversized LCD?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:01:50 #96
328786 UBERDHOKER
Ik heb een ziekte... FaalDrang
pi_91553444
wow waar klagen die over
alle cod's hebben jaren na de full release nog massa's bugs en die makers ervan zijn met hondereden en ze verdienen veeeeeeel meer geld en ze patchen die bug's nog niet

notch is alleen die werkt harder dan infinity ward en treyarch samen tot nu toe zijn bijna alle oude glitches al gepatcht er komen er gwn nieuwe bij
klaag er niet over
pi_91559178
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 11:01 schreef UBERDHOKER het volgende:
wow waar klagen die over
alle cod's hebben jaren na de full release nog massa's bugs en die makers ervan zijn met hondereden en ze verdienen veeeeeeel meer geld en ze patchen die bug's nog niet
Denk je?
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:49:05 #98
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_91559665
Issie weer down? }:|
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:57:04 #99
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_91560039
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:49 schreef SosuaCafe het volgende:
Issie weer down? }:|
Gaat richting de 24 uur, vriend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91562234
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Northside het volgende:

[..]

Denk je?
Denk dat er verscheidene publishers met kwijl aan de mond naar Notch's inkomen kijken. Sterker nog, op een gegeven moment verdiende Notch ¤250.000,-. Ik kan je beloven dat geen van de CoD makers dat per dag verdiend.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')