abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 januari 2011 @ 16:07:08 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_91467666
100513_112545_haaktopic.gif

Handige sites:
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!
Voor een indicatie van de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes, kom maar op met de slofjes!



Vorige delen:
01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 -
25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 -33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61

Wat mooie haaksels uit het vorige deel:

loqi's vierkantjes + schildpad:



mijn snel-klaar-deken:


Lyssa's Chudussa + fam.


Lyssa's draak-in-wording:


Spiegelei's draak is al bijna klaar!!!

en haar Koosje helemaal:


knitwits pannelappen:


en onderzetters:


NijntjesUk Zoe de Zebra:


en mok-cosy's O+


Sanne's werk: een kleurige zeshoek:

een sjaal:

vierkantjes:


antarctica's telefoonhoesje


herfstblad's olivia de olifant


esseEi's foto-doosje:


Eleofant maakte Up-sleutelhangers, een varken en wat kerststpul:



>>Doodle voor het kiezen van een datum voor een volgende meeting <<

[ Bericht 2% gewijzigd door trui op 17-01-2011 16:35:02 ]
in de haak.
pi_91467993
wel een nieuw topic maar nog geen nieuwe posts?? dan ben ik maar de eerste.

Hallo :W
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_91468657
Trui, je deken is mooi! Daar gaat je vader vast blij mee zijn!
pi_91468989
Hehe.. Het heeft even geduurd maar ik heb jullie weer gevonden!

Zal ook eerlijk toegeven dat ik een tijdje niet gehaakt heb. Was een beetje haakmoe denk ik.
Maar nu zit ik thuis met griep en had ik dus alle tijd om de gemiste topics weer door te lezen en heb weer helemaal zin in het haken gekregen. Alleen nu nog niet de energie om daadwerkelijk te beginnen.

De draken van Lyssa en Spiegelei O+

Trui je deken is echt prachtig! Nu staat er op mijn to-hook list en hexagonnen kussenhoes 8-)

Heb nog zoveel meer mooie dingen langs zien komen. Voor alle gemaakte haaksels O+ O+ O+

En een meet zag ik voorbij komen. Lijkt me leuk! Maar een beetje afhankelijk van waar en wanneer.
pi_91469379
Je deken is prachtig trui! :) Echt gaaf!

Straks hopelijk in de trein nog wat haken. Ik ben bezig met een tweede olifant en hoop die af te krijgen. :)
pi_91470052
Mooie dingen zijn er weer gehaakt zeg, die draak...wauw!!

Ik heb inmiddels een haaknaald en wat wol bij schoonmoeders gehaald en ben begonnen met oefenen, haha.
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2011 @ 17:23:30 #7
43556 miss_dynastie
pi_91471496
Ohhhh die UP-sleutelhangers O+ O+ O+
pi_91473097
wow Trui, wat mooi! O+ hij is echt goed gelukt zeg!

OMG wat is die draak mooi geworden Spiegelei! O+ echt super! en die van Lyssa volgt snel zeg! :D

verder hele mooie dingen gezien :)

en nu voel ik me helemaal niet lekker... ik hoop niet dat ik griep krijg, want dat kan ik niet gebruiken... :( (komt nooit uit, maar goed...)
nu ga ik weer mooie dingen meevolgen, en mijn projectjes op de foto zetten voor als ik het gegeven heb... :P dan pas laat ik het zien hier... :)
  maandag 17 januari 2011 @ 18:23:03 #9
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91474362
Weer veel mooie WIPjes gezien en een prachtige deken! Juist mooi dat die zijkant niet opgevuld is, dat maakt het heel apart.
Nienna, veel succes. Bubbles en mijsje, beterschap!
  maandag 17 januari 2011 @ 18:59:59 #10
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91476019
Je deken is mooi trui! :D:D
en Lyssa jouw draak is ook vet :D:D en je andere poppetjes zijn schattig ^^

en Loqi nog mooie GSjes en een schildpad :D:D schildpadden zijn altijd cool, wordt vast heel gaaf zo groot! :D

pas half 7 thuis :P dit gaan 4 lange maar leuke weken worden ;) (of 8 zelfs ;))

zo mara even boodschappen doen en daarna lekker aan de haak :)

Oh: ik had m'n gehaakte tas mee (gebruik 'm niet zo veel, te groot voor zomaar winkelen) en de secretaresse vond hem heel gaaf! :D
en gister viel het doosje trouwens heeel goed in de smaak bij m'n opa en mn hele familie ;) en mn moeders tante vond m'n gehaakte shawl ook heeeel mooi ;) (een GS-shawl die ik vorige winter heb gemaakt) (sorry even blij :P)

En mijsje...hoop niet dat je ziekt wordt, griep heerst wel!
pi_91477569
Wow, een hoop moeten bijlezen maar wát een toffe dingen zijn er gemaakt :D en Trui d'r deken O+

Ik ben weer thuis. Onderweg iets van 6 rijen aan de granny stripe deken gemaakt, die begint nu gelukkig ook aardig op te schieten. Verder nog een potje gekocht voor de boom voor de natuurkamer, dus dat kan ik morgen ook langs gaan brengen!

Verder helaas niet zoveel haakgerelateerds te melden behalve dat de helft van de spulletjes uit Stockholm hier niet in m'n kamer past... Ik heb al geprobeerd een groter deel van het huis te claimen (lees; ik wil ook het trappegat hebben + boor en schroefjes) maar daar was moederlief het niet mee eens :D
pi_91480612
Wat een toffe deken trui _O_
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_91483245
ik hoop het heel erg mee EsseEi... ik ben er alleen een beetje bang voor, aangezien onze halve school ook al plat ligt of heeft gelegen... -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91483774
Hoop dat je geen griep krijgt mijsje!

Mn zebra heeft 2 armen en een been. Hij is leuk O+
pi_91484514
O+ zebra... jammer dat je je camera niet kunt opladen Whoop... :)
pi_91485407
Owja ik zal morgenochtend nog even zoeken....
(nee mn kamer is echt geen zooitje, echt niet)

Mn ballerinakonijn moet er ook nog op, die is zo O+
En meneer rat.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:28:38 #17
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91486909
Oeeh AngryBird is af! :D


niet de beste foto maar geen zin om fototoestel te pakken enzo :) beetje scheef is ie ook wel
pi_91487365
wat kijkt ie boos

Grapje... :P
pi_91487433
Geniaal gelukt EsseEi! Hij lijkt supergoed!
pi_91489105
:D je ziet meteen dat het een angry bird is! ^O^
hebben jullie trouwens ook al de versie voor op de pc? (oeps, heel erg offtopic, maar door de angry bird van Esse toch ook niet geheel uit de richting...) hier wordt die dus al heeeeeel veeeeeeel gespeeld... :D
  maandag 17 januari 2011 @ 22:15:14 #21
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_91490045
Thnx voor de complimenten ^^

oeh ook nog een bloemetje gehaakt volgens dit patroon. Jammer alleen dat ik dus de kleinste versie (met een ketting van 17 losse) heb gemaakt en dat het patroon eigenlijk alleen maar tof wordt als je een grotere maakt...:S beetje raar frupje nu in het midden.
Maar alsnog wel schattig bloempje, maar plak 'm nog maar niet op een magneet, Bovendien is ie daar ook te klein voor. Ach het was zo gehaakt dus grotere versie zal ook wel goed komen.

Oh wel met nieuwe Wibra blauw gehaakt! :D glimt mooi, maar de draad laat echt los zeg maar (als in: de draad is eigenlijk gelijk 10 kleine draadjes! :S)

Vriend heeft Angry Birds wel op de computer, ik op telefoon maar die heeft moeite met laden. En tja ik ben niet zo computerspellerig (ben er ook erg slecht in) maar vriend is verslaafd haha en den angry bird is voor zn broertje :)

bedtijd, tot morgen!
pi_91490579
Leuke Angrybird! :)

Grr, ik ben dus mijn haaknaald nummer 3 bij mijn vriend vergeten en dat is niet echt een afstand die je even doet in een uurtje. Ik heb maar een nieuwe besteld (een reserve is altijd handig) en hoop die deze week binnen te krijgen.
Kan nu de deken niet afmaken en niet aan de draak beginnen :(
  maandag 17 januari 2011 @ 22:59:12 #23
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_91493007
Joepie! de draak is af! Dus even laten zien (met hier en daar een waxinelichtje om te laten zien hoe groot hij is):







Sorry voor de wat donkere foto's, ik heb even snel foto's gemaakt en niet zo op de belichting en het resultaat gelet totdat ik ze nu zie zeg maar.

Voor de show heb ik even een draadje tussen de vleugels geknoopt zodat de vleugels omhoog staan, maar als je de zwaartekracht gewoon z'n werk laat doen ziet 'ie er zo uit:



Ik had er ook ijzerdraad ik kunnen doen, maar ik wil de draak cadeau (kunnen) doen aan een kind en dan lijkt ijzerdraad me gewoon niet zo'n goed idee.

Ik zeg expres "KUNNEN doen" want ik heb niets beloofd en ik vind hem zelf ook wel erg leuk. Eerst mag 'ie hier nog fijn de kamer opvrolijken!
klerkje
pi_91493299
Wow, hij is gaaf Spiegelei! :D
  maandag 17 januari 2011 @ 23:11:37 #25
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_91493784
Spiegelei hij is supercool en die vleugels zijn prachtig - draadje was een slim plan!
Ja als je hem aan een kind cadeau doet is ijzerdraad een slecht plan. Maar hij blijft prachtig.

Geniet ervan, je hebt er hard voor gewerkt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')