abonnement Unibet Coolblue
pi_94038161
En de nieuwe Mexico shirts, al doet me het uitshirt een beetje aan Duitsland denken..

Zou dit ook het nieuwe template van Adidas zijn? zo strak?

Hier had uw advertentie kunnen staan!
  zondag 13 maart 2011 @ 12:05:22 #27
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_94039566
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef Hamsik het volgende:
De nieuwe Frankrijk uitshirts vind ik echt super mooi! Het is wel een beetje een hate it or love it shirt geloof ik..

[ afbeelding ]
Past wel mooi bij die bajesklanten. Kan Anelka ook weer terug.
pi_94039644
Ik vind het geen voetbalshirt meer.
pi_94040741
prachtig shirt van Duitsland
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_94042562
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het geen voetbalshirt meer.
Mee eens. Of doen ze het expres zodat er meer mensen mee over straat durven in hun vrije tijd?
  zondag 13 maart 2011 @ 13:43:21 #31
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_94043406
Ik vind die franse erg gaaf hoor. Thuis en uit. Maar ze switchen Adidas voor Nike?

Ik hoop nog altijd eens dat Adidas zijn originals tak gaat gebruiken voor officiele voetbalshirts.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_94970885
Het nieuwe ajax shirt:



Shiny hoor! :p
Hier had uw advertentie kunnen staan!
  zondag 3 april 2011 @ 12:22:31 #33
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_94973690
Metallic lak?
  zondag 3 april 2011 @ 13:27:59 #34
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_94975444
Best wel nep wel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_94984149
Ziet er goedkoop uit
pi_95205942
Het nieuwe FC Twente thuis en uitshirt



Persoonlijk vond ik de diadora shirts van vorig seizoen mooier (de strakke rode zonder kraag en mooie lichtblauwe uitshirts)
Hier had uw advertentie kunnen staan!
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:34:11 #37
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_95210719
Ik hou niet zo van de 10% zwart beeldmerken in shirts. Van afstand lijkt het bijna altijd een zweetvlek. Alleen t shirt van Nederland uit '96 vond ik op die manier wel iets hebben.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 17:03:05 #38
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_95223843
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:13 schreef Hamsik het volgende:
En de nieuwe Mexico shirts, al doet me het uitshirt een beetje aan Duitsland denken..

Zou dit ook het nieuwe template van Adidas zijn? zo strak?

[ afbeelding ]
Die is denk ik vrouwenvoetbal model ofzo?

Kijk naar die borst..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_95488482
Heeft iemand van jullie ervaring met de website http://www.voetbalshirtsforsale.nl ?

Ben op zoek naar het thuisshirt van Arsenal van dit seizoen. In de online store zijn ze maar 15 pond, maar alleen nog in grote maten en ik heb maat M nodig. Heb er onlangs al één via eBay gekocht, maar die bleek nep te zijn. En dat terwijl de verkoper gewoon de officiële afbeeldingen van de Nike-website in zijn advertentie had staan. Gelukkig wel meteen mijn geld teruggekregen.

Via google kwam ik op bovengenoemde site terecht, maar ik betwijfel of het wel allemaal echt is. Had al een mailtje gestuurd of ze wat zelfgemaakte foto's konden opsturen, daaraan kan ik wel zien of ie fake is. Stuurt ie terug dat ik maar op hun site moet kijken. Maar daar staat ook zo'n plaatje van Nike...

Hopelijk weet één van jullie of die shirts wel echt zijn. Mocht iemand een andere site of gewone sportwinkel weten waar ze Arsenal-shirts in de aanbieding hebben, dan hoor ik dat ook graag. :)
pi_95494044
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Batflyer het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de website http://www.voetbalshirtsforsale.nl ?

Ben op zoek naar het thuisshirt van Arsenal van dit seizoen. In de online store zijn ze maar 15 pond, maar alleen nog in grote maten en ik heb maat M nodig. Heb er onlangs al één via eBay gekocht, maar die bleek nep te zijn. En dat terwijl de verkoper gewoon de officiële afbeeldingen van de Nike-website in zijn advertentie had staan. Gelukkig wel meteen mijn geld teruggekregen.

Via google kwam ik op bovengenoemde site terecht, maar ik betwijfel of het wel allemaal echt is. Had al een mailtje gestuurd of ze wat zelfgemaakte foto's konden opsturen, daaraan kan ik wel zien of ie fake is. Stuurt ie terug dat ik maar op hun site moet kijken. Maar daar staat ook zo'n plaatje van Nike...

Hopelijk weet één van jullie of die shirts wel echt zijn. Mocht iemand een andere site of gewone sportwinkel weten waar ze Arsenal-shirts in de aanbieding hebben, dan hoor ik dat ook graag. :)
Dan ga je naar; Ons bezoekadres is gevestigd aan de Loosduinse Hoofdstraat 172, postcode 2552AL, te Den Haag.

Of is dat te ver weg?
pi_95498787
Den Haag is een kilometer of 140 rijden, en ik heb trouwens niet eens een auto. Beetje onzinnig om erheen te gaan als ik ook online kan bestellen.
pi_95528948
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:12 schreef Hamsik het volgende:
De nieuwe Frankrijk uitshirts vind ik echt super mooi! Het is wel een beetje een hate it or love it shirt geloof ik..

[ afbeelding ]
Wel cool, beetje rugby-achtig met die hoops
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:05:27 #43
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_95536154
quote:
Op vrijdag 8 april 2011 08:48 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe FC Twente thuis en uitshirt

[ afbeelding ]

Persoonlijk vond ik de diadora shirts van vorig seizoen mooier (de strakke rode zonder kraag en mooie lichtblauwe uitshirts)
Wtf is dat voor sponsor? :')
Erg jammer dat Diadora er blijkbaar mee kapt. Altijd mooie shirts gemaakt.
Feyenoord Rotterdam
pi_95536704
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef o.us het volgende:

[..]

Wtf is dat voor sponsor? :')
Erg jammer dat Diadora er blijkbaar mee kapt. Altijd mooie shirts gemaakt.
Diadora is failliet gegaan.

Het nieuwe shirt is van Burrda. Een kledingmerk uit Saudi-Arabië.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_95536926
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef Batflyer het volgende:
Den Haag is een kilometer of 140 rijden, en ik heb trouwens niet eens een auto. Beetje onzinnig om erheen te gaan als ik ook online kan bestellen.
Wacht nog even totdat de bekendere shops het in de uitverkoop gooien?

quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef o.us het volgende:

[..]

Wtf is dat voor sponsor? :')
Erg jammer dat Diadora er blijkbaar mee kapt. Altijd mooie shirts gemaakt.
Burrda levert tevens de shirts van België, Koeweit, Qatar, Qatar Olympique committee, Al Arabi, Al Sadd, Al Gharafa, Leicester City, Watford, Wolverhampton Wanderers, Northampton Saints, Llianelli Scarlets, Ismaily SC, Egypte Handbal team en USA Handbal team.
pi_95719075
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Batflyer het volgende:
Heeft iemand van jullie ervaring met de website http://www.voetbalshirtsforsale.nl ?

Ben op zoek naar het thuisshirt van Arsenal van dit seizoen. In de online store zijn ze maar 15 pond, maar alleen nog in grote maten en ik heb maat M nodig. Heb er onlangs al één via eBay gekocht, maar die bleek nep te zijn. En dat terwijl de verkoper gewoon de officiële afbeeldingen van de Nike-website in zijn advertentie had staan. Gelukkig wel meteen mijn geld teruggekregen.

Via google kwam ik op bovengenoemde site terecht, maar ik betwijfel of het wel allemaal echt is. Had al een mailtje gestuurd of ze wat zelfgemaakte foto's konden opsturen, daaraan kan ik wel zien of ie fake is. Stuurt ie terug dat ik maar op hun site moet kijken. Maar daar staat ook zo'n plaatje van Nike...

Hopelijk weet één van jullie of die shirts wel echt zijn. Mocht iemand een andere site of gewone sportwinkel weten waar ze Arsenal-shirts in de aanbieding hebben, dan hoor ik dat ook graag. :)
Toevallig loopt een vriend van me die site altijd te promoten. Draagt zelf met gemak neppe Burberry kleding en voor zo'n prijs zou ik het vertrouwen. Arsenal shirtjes moet je toch vrij eenvoudig kunnen vinden?

www.voetbalshop.nl
www.serieastore.nl

Of inter sport of Sport 2000 hebben soms ook mooie aanbiedingen. Bij Inter keer shirt van AEK Athene voor ¤ 20 gehaald en bij Sport 2000 Benfica trainingspak voor ¤ 60.

En dan heb je ook nog van die lokale shops, soccer 4 you weet ik het allemaal. Mjah, Arsenal |:(
pi_95729791
nieuwe van bayern is ook bekend!
pi_95732465
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:12 schreef Doks het volgende:
nieuwe van bayern is ook bekend!
Ziet er niet verkeerd uit. Beter dan het shirt van dit seizoen met dat rare witte reclamevlak.
pi_95905465
Dit is een fan/kick off versie van het officiële uitshirt van Shakhtar. Dit shirt is dus niet het officiële uitshirt van Shakhtar en is gemaakt van katoen.

Dacht even dat ik kon helpen, maar de link hieronder heeft 'm ook al niet, misschien kan je eens informeren of dat shirt wel te bestellen is?

http://www.subsidesports.(...)t-stadium-shirt.html
  maandag 2 mei 2011 @ 19:42:44 #50
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_96263678
AC Milan



"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')