abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:39:09 #26
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_91536719
Je hoeft overigens, naar mijn ervaring, je naam niet in de brieftekst zelf te zetten. Maar dat is meer iets van stijl, niet echt een fout ofzo.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_91541264
Heb je een orientatie interview gehad? Of een kort gesprek over de opleiding. Dat helpt ook altijd. Ze konden bij mij wel waarderen dat ik een orientatiegesprek had gepland (en dat noemde de aanmelding). Ik had het zo verwoord:

After my orientation interview with Dr. PIET on July 2nd, I am even more confident that the [Uni] [Programma] would be an excellent start for an ambitious career in information technology.

Thank you for your time and consideration. If you require any further information, please feel free to contact me by telephone at [Mobiel] or by E-mail at [Mailadres].

Looking forward to your reply.

Yours sincerely,

[Naam]


Deze deed het ook goed (liet zien dat je extra informatie had verzameld en echt met het onderwerp bezig bent:

I have checked with human resource departments at the four major consultancy firms (i.e. KPGM, Ernst & Young, PWC and Deloitte) and the [Mijn programma] program of [Uni] is held in great esteem.

Daarnaast staat er heel vaak "Economics" in en gebruik je "I" teveel (naar mijn mening).

Heb je al een voorbeeldbrief bekeken? Er zijn er namelijk zat beschikbaar.

Er staan ook nog wat kleine zaken in. Voorbeeldje "way to explore" way zou ik vervangen door opportunity.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marver8 op 18-01-2011 22:49:36 ]
pi_91599515
Brief al opgestuurd?
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:14:01 #29
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_91621943
Nee nog niet ga eerst alle verbeteringen er in aan brengen en dan nog even goed er naar kijken. De mensen die een uitnodiging krijgen van BHC zelf hebben nog niets gehad dus ik heb nog even de tijd.
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:16:42 #30
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_91714269
Ik wou het volgende nog in mijn brief stoppen.
Is dit zo goed geschreven?:
quote:
After my Bachelor of Economics I would like to embark on a research master. Becoming a researcher is one of the goals I have in my life, and being part of the Honours Class is somthing that will help me becoming a researcher.
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:38:59 #31
258937 mwaterl
En zo niet, dan toch!
pi_91715066
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:16 schreef mctwigt het volgende:
Ik wou het volgende nog in mijn brief stoppen.
Is dit zo goed geschreven?:

[..]

Ik zou zeggen: Is one of my goals in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')