abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:20:04 #26
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91379881
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef dot-matrix het volgende:

[..]

Naja, ik had een ringetje en veel mensen vroegen zich af of je nooit ergens aan blijft hangen ermee (en hem er dus uittrekt). Dat valt in ieder geval reuze mee en ook brommerrijden en dingen beetpakken was geen probleem.

Ik heb er zelf helaas geen foto van (een vriend van me moet er ergens nog wel een hebben) maar dit komt het meeste in de buurt. Met uitgegroeid bedoel ik dat de piercing steeds verder naar buiten groeide, waarschijnlijk doordat de plek idd geen rust krijgt om goed te genezen. Op een gegeven moment was het stukje huid waar het doorheen zat zo dun dat de piercing er bijna vanzelf uitviel. Het enige wat je er nu nog van ziet is een litteken tussen duim en wijsvinger.
hmm.. oké! maar is het litteken groot? of... heb je daar ook foto van? * BobMarleyIsTheBom wilt volgens mij echt overal foto's van hebben, maar dat zal ik dus even nodig hebben om aan mijn ouders te laten zien, omdat ik nog thuis woon. en heb niet echt zin om uit huis te worden gegooid.
Dat vastpakken zal voor mij niet zozeer een probleem worden, als ik zo'n piercing neem. maar denk sneller blijven haken met tassen, en met sporten zal ik hem uit moeten doen, maar dat moet ik ook met mijn helix-piercing... no problemo. K zal zowieso even meer info zoeken trouwens :)
wel bedankt :p
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
pi_91380797
Ik heb 2 piercings in mijn neus, 4 in mijn onderlip en ongeveer 5/6 per oor (de bovenkant).
Verder heb ik @ mijn linkerwenkbrauw 5 ringetjes :Y

Dat zijn leuke plekken om piercings te zetten vind ik dan.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:48:28 #28
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91381232
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef Flammie het volgende:
Ik heb 2 piercings in mijn neus, 4 in mijn onderlip en ongeveer 5/6 per oor (de bovenkant).
Verder heb ik @ mijn linkerwenkbrauw 5 ringetjes :Y

Dat zijn leuke plekken om piercings te zetten vind ik dan.
Hmm, ja mag er zowieso geen in mijn onderlip (snakebite) geen wenkbrouw voor mijn 16e ( :') !) en een septum, wil ik laten zetten als ik 16 ben, of een wenkbrouw. denk er al heel lang over na namelijk!
wel cool trouwens!
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
pi_91381439
Op verzoek, foto van het litteken. Zoals je ziet erg bescheiden en het was niet makkelijk om het duidelijk op de foto te krijgen.
.
Verwijderen van de piercing heb ik zelf trouwens nooit gedaan; als het nodig was, plakte ik er losjes een pleister overheen.
pi_91381470
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:

[..]

Hmm, ja mag er zowieso geen in mijn onderlip (snakebite) geen wenkbrouw voor mijn 16e ( :') !) en een septum, wil ik laten zetten als ik 16 ben, of een wenkbrouw. denk er al heel lang over na namelijk!
wel cool trouwens!
Yeh ik heb ook een tribal tattoo in mijn nek, die doet het ook altijd wel goed ;) :Y
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:54:45 #31
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91381567
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef dot-matrix het volgende:
Op verzoek, foto van het litteken. Zoals je ziet erg bescheiden en het was niet makkelijk om het duidelijk op de foto te krijgen.
[ afbeelding ].
Verwijderen van de piercing heb ik zelf trouwens nooit gedaan; als het nodig was, plakte ik er losjes een pleister overheen.
Oh, is gewoon een soort superkleine striem in litteken.. erg onduidelijk dus!
Maar erg bedankt, kan ik dat ook laten zien aan hen, want ze zijn te bang dat er een groot litteken achterblijft! achja, 15 jr. en thuiswonend. Kan altijd proberen hé!
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef Flammie het volgende:

[..]

Yeh ik heb ook een tribal tattoo in mijn nek, die doet het ook altijd wel goed ;) :Y
Haha.. oké, als ik 20 ben, denk ik erover om een tattoo achter mijn oor te zetten (niet goed zichtbaar ivm. werk etc etc!)
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
pi_91383383
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef Moos. het volgende:

[..]

Dus jij vind het erg dat ik iemand bekritiseer omdat hij zijn dyslexie gebruikt als excuus voor zijn hoofdletter gebruik?
Ik vind dat er belangrijkere zaken zijn dan hoofdletters en interpunctie. Lees de essentie nou eens van zijn posts in plaats van je over zulke kleine zaken zorgen te maken... En vooral als je dan zelf ook fouten maakt in je eigen posts :N
pi_91383395
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

Die doen ze af (of bedekken ze) voor hun werk omdat het zich hoort maar reken maar dat de meeste artsen gewoon piercings of tattoos hebben hoor :W
Bron?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:29:39 #34
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91383490
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:20 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Bron?
Alle mensen met piercing die ik ken in mijn omgeving behoren tot de lager opgeleiden (en de meesten vallen onder klootjesvolk) dus ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Overigens ken ik ook geen hooggeleerden/artsen met tattoo's of piercings.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Flammie het volgende:

[..]

Die doen ze af (of bedekken ze) voor hun werk omdat het zich hoort maar reken maar dat de meeste artsen gewoon piercings of tattoos hebben hoor :W
Klopt, ken er zelf ook heel wat artsen en hooggeleerde mensen met veel tatoeages en piercings.

Maar we dwalen af... zullen we weer ontopic gaan in plaats van de hele tijd over mij lopen zeiken, omdat ik dyslexie heb?
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
pi_91384036
http://uk.answers.yahoo.c(...)0070929131816AAOcF9S

Dit zijn vooral originele plekken... weet niet of je hier behoefte aan hebt? :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:44:05 #36
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91384180
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 21:41 schreef Flammie het volgende:
http://uk.answers.yahoo.c(...)0070929131816AAOcF9S

Dit zijn vooral originele plekken... weet niet of je hier behoefte aan hebt? :)
Ik zal even kijken of er wat bij zit voor mij! thanx!
zag deze link op die site: http://wiki.bmezine.com/index.php/Category:Facial_Piercings . daar kijk ik wel even tussen :P !
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 21:56:12 #37
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91384657
Verder? nog ideeën? daar ik naar kan kijken?
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  zondag 16 januari 2011 @ 01:10:40 #38
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91395108
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 20:52 schreef dot-matrix het volgende:
Op verzoek, foto van het litteken. Zoals je ziet erg bescheiden en het was niet makkelijk om het duidelijk op de foto te krijgen.
[ afbeelding ].
Verwijderen van de piercing heb ik zelf trouwens nooit gedaan; als het nodig was, plakte ik er losjes een pleister overheen.
Heb er even over nagedacht, en ik denk dat dit toch wel een goede uitkomende piercing voor mij is. Waarom? Ik kan hem toch als het moet uitdoen, en in de pauzes in. Ivm dichtgroeien, weet niet hoe snel de huid rond de hand dochtgroeit. Maar ook, hij zit niet in het gezocht, ivm stage en werk. Alleen nu moet ik nog even overtuigende argumenten voor mijn ouders hebben, als ik hem zonder toestemming van hen laat zetten ben ik echt heel erg de lul. Dan word ik uit huis getrapt hebben ze me gisternacht beloofd. Alleen zal ik niet weten welke argumenten ik zal moeten gebruiken. Heb jij er nog een paar voor de hand?
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  zondag 16 januari 2011 @ 01:48:26 #39
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_91396740
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:10 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:

[..]
Alleen zal ik niet weten welke argumenten ik zal moeten gebruiken. Heb jij er nog een paar voor de hand?
-Het is stoer
-Het is gezonder dan roken
-Het is goedkoper dan roken
-Het dwingt respect af
pi_91396972
Tja, argumenten voor een piercing zijn er natuurlijk niet echt. Je gaat tenslotte gaten prikken in weefsel waar niets mis mee is en het risico is altijd groter dan wanneer je het niet doet. Het grote voordeel van piercings vind ik dat het niet permanent is. Als je het zat bent, haal je hem er uit en het gaatje zal uiteindelijk weer dichtgroeien.

Bij mij thuis was het nog nooit ter sprake geweest en ik heb hem gewoon laten zetten. Daar is wel een dag of twee bonje over geweest maar ja, het kwaad was al geschied. Als je zelf erg veel gedoe verwacht moet je wellicht toch nog even wachten om het idee bij je ouders te laten indalen.

Trouwens je hebt het er over dat je hem er uit wilt halen als het even niet uitkomt. Zoek nog even uit of dit echt zo makkelijk gaat. Je kan piercings tijdelijk verwijderen maar volgens mij is het toch de bedoeling dat je ze zo min mogelijk in en uit doet.
pi_91397338
Ik heb een doppiercing.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:24:16 #42
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91402830
quote:
Op zondag 16 januari 2011 01:54 schreef dot-matrix het volgende:
Tja, argumenten voor een piercing zijn er natuurlijk niet echt. Je gaat tenslotte gaten prikken in weefsel waar niets mis mee is en het risico is altijd groter dan wanneer je het niet doet. Het grote voordeel van piercings vind ik dat het niet permanent is. Als je het zat bent, haal je hem er uit en het gaatje zal uiteindelijk weer dichtgroeien.

Bij mij thuis was het nog nooit ter sprake geweest en ik heb hem gewoon laten zetten. Daar is wel een dag of twee bonje over geweest maar ja, het kwaad was al geschied. Als je zelf erg veel gedoe verwacht moet je wellicht toch nog even wachten om het idee bij je ouders te laten indalen.

Trouwens je hebt het er over dat je hem er uit wilt halen als het even niet uitkomt. Zoek nog even uit of dit echt zo makkelijk gaat. Je kan piercings tijdelijk verwijderen maar volgens mij is het toch de bedoeling dat je ze zo min mogelijk in en uit doet.
je laatste stukje ben ik wel mee eens inderdaad. Maar ik bedoel puur voor als ik ga sporten haal ik hem reut, doe ik zelfs met mijn helix als ik moet kickboxen oid. Dus daar ligt het probleem niet, is hoogstens 2 keer in de week.

Ebbinderdaad laat ik het idee even indalen bij mijn ouders, en dat het iets is wat niet permanent is hen ik er ook gelijk bijgezegd. Heb dit zo gezegd; Het is dus niet zo permanent als een tatoeage, want je kan hem eruit halen. Als ik iets permanent wil, laat ik wel een tatoeage zetten.

Hopen dat ik dus een mag:)! Vindt hem zelf wel heel erg mooi trouwens!
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:25:18 #43
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91402856
quote:
Op zondag 16 januari 2011 01:48 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

-Het is stoer
-Het is gezonder dan roken
-Het is goedkoper dan roken
-Het dwingt respect af
dat met dat roken maakt hen niets uit. Want zoiets zal dan mijn eigen keuze zijn. Hahà.
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:24:04 #44
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91404493
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:48 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

-Het is stoer
-Het is gezonder dan roken
-Het is goedkoper dan roken
-Het dwingt respect af
-Wat is er stoer aan?
-Meeste mensen kijken neer op mensen die veel piercings hebben.
AFCA CBS
  zondag 16 januari 2011 @ 13:02:06 #45
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91406025
hmm, een handweb piercing mag niet, omdat dit een gevaarlijke plek zal zijn en ivm. werk, blablabla.
Iemand nog ideeen wat een vrouw (mijn moeder dus) wel goed zal vinden? moet dus makkelijk te verbergen zijn, en moet dus niet op een 'gevaarlijke' plek zitten, ivm uitscheuren etc.
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
pi_91406069
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:02 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
hmm, een handweb piercing mag niet, omdat dit een gevaarlijke plek zal zijn en ivm. werk, blablabla.
Iemand nog ideeen wat een vrouw (mijn moeder dus) wel goed zal vinden? moet dus makkelijk te verbergen zijn, en moet dus niet op een 'gevaarlijke' plek zitten, ivm uitscheuren etc.
SEPTUM.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:09:57 #47
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_91406368
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Blushed het volgende:

[..]

SEPTUM.
Nee.. ze vond 1 in mijn oor al genoeg...
Ik vindt een Smiley ook wel leuk, alleen zal ik hem zelf moeten zetten omdat hier geen een piercer in de buurt is die het goed vindt dat iemand van 15 jaar pierct.
dan denk ik dus aan zo'n: , en dan inderdaad gewoon ook een plasticen balletje ivm beschadiging van de tanden.
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:14:34 #48
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_91406604
Lekker representatief ook, die piercings die iedereen kan zien en dan met name die gaten in je oren.
Handig ook als je werk wilt zoeken, weinig bazen die je zullen aannemen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:15:30 #49
267444 Skonk
Free Skonk
pi_91406644
quote:
2s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef cvboer het volgende:
Lekker representatief ook, die piercings die iedereen kan zien en dan met name die gaten in je oren.
Handig ook als je werk wilt zoeken, weinig bazen die je zullen aannemen.
Zijn genoeg banen waar je kunt werken met piercings hoor.
Je kan alleen geen agent worden ofzo, maar wie wil dat dan ook :')
pi_91406941
Piercings :') Gooi jezelf dan meteen weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')